Audi Club Georgia: დიაგნოსტიკა ლოგებით და შეცდომები - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (13 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share დიაგნოსტიკა ლოგებით და შეცდომები VAG-COM

#1 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 11 April 2010 - 23:03

მოგესალმებით :)
კლუბის შეხვედრებიდან გამოჩნდა რომ, საკმაოდ ბევრ ადამიანს ებადება კითხვები ტავიანთ ავტომობილების გამართული მუაობასთან დაკავშირებით. ხშირად მეც დამბადებია, და გამორკვევების შემდეგ მივსულვარ ძრავის ლოგების ანალიზამდე. წინასწარ ვიტყი - სპეციალისტი არ ვარ. ზოგი მომენტი ვიცი, ზოგი არა. რაც არ ვიცი, ვკითხულობ რუსულ და ამერიკულ ფორუმებზე.

ეს თემა შევქმენი იმისათვის, რომ დავდოთ და ერთად გავაანალიზოთ ჩვენი ლოგები.
ასე თუ ისე გამოცდილების გაზიარება გამოგვივა, ზოგ პრობლემასაც აღმოვაჩენთ. მოკლედ მგონი სასარგებლო იქნება.

პირველ რიგში მინდა დავწერო თუ რა არის ლოგირება, რა შეუძლია, და (რაც მტავარია) როგორ კეთდება?!

1. რა არის ლოგ-ფაილი?
ლოგ ფაილი არის ტექსთური (CVS) ფაილი, რომელშიც არის ჩაწერილი ამა თუ იმ ჯგუფის მონაცემები (მაგალითად: ტემპერატურა, ბრუნების რაოდენობა, წნევა, ძაბვა და ა.შ.).
2. რისთვის არის საჭირო ლოგირება?
ლოგირებით ჩვენ შეგვიძლია ვნახოთ რა რეგიმებში და რა პარამეტრებით მუშაობს ჩბენი ძრავები. მაგალითად, შეგვიძლია ვნახოთ რა წნევას აწვდის ტურბინა, და რა წნევას ითხოვს ECU. ან, რა ჩვენება მოდის ლამდა ზონდიდან, ან რა ჩვენება მოდის წყლის ტემპერატურის დაჩიკიდან.
ყველაზე კარგი ის არის, რომ ლოგი შეგიძლიათ მოხსნათ ქუთაისში ან ბათუმში, და გადაუგზავნოთ სპეციალისთს თბილისში ან ჩიკაგოში. ან კიდე ამ ფორუმზე დადოთ :)
3. როგორ კეთდება ლოგირება?
პირველ რიგში გვჭირდება პროგრამა VAG-COM და რამე k-line კაბელი, რომლითაც დავუკავშირდებით ავტომობილის დიაგნოსტიკურ სისტემას. აქედან მე ჩავთვლი როm VAG-COM ის გამოყენება იცით. თუ არ იცით, დააჭირეთ >აქ[მალე იქნება]<
მდგომ:
- ვუკავშირდებით ძრავს "Engine"
დადებული სურათი

- შევდივართ "Meas Blocks - 08"

- შეგვყავს სამ არხამდე (Group), რომლებზეც გვინდა ლოგების მოხსნა. აქვე ავღნიშნავ, ყველა ძრავისთვის არხევს თავისი დანიშნულება აქვს. მაგრამ ზოგი არის ერთნაირი. მაგ: 001 არხძე მოდის:
1 ველი: ბრუნები წამში
2 ველი: ანტიფრიზის ტემპერატურა
3 ველი: ლამდას მაკორექტირებელი მნიშვნელობა
4 ველი: საწვავის მაკორექტირებელი მნიშვნელობა
დადებული სურათი

- ვაჭერთ ღილაკს "Log"

შეგვყავს ფაილის სახელი, და ვაჭერთ ღილაკს "Start".
დადებული სურათი

- ახლა ლოგირება დაწყებულია, მაგრამ, ჩვენ გვინდა ყველა რეჯიმის შემოწმება. ამისათვის, გვჭირდება ასეთი რამ.
ვეძებთ ცარიელ გზას, სადაც შეგვიძლება მე2 სიჩქარით ავწიოთ ბრუნები 1000-დან ბოლომდე (ანუ 7000-მდე), გაზის პედლუს აშვების გარეშე.
აუცილებელია გაზის ბოლომდე დაჭერა, და არაშვება. უმჯობესია თუ მე3 სიჩქარეზე იზამთ ამას, უფრო მეტი ანათვალი აიღება. თუმცა საშიშია მე3-ში რომ დაატრიალოთ 7000-მდე. ძალიან აჩქარდებით, არაფერს დაეჯახოთ :)

ანუ, ჩავაჭირეთ. ახლა მნიშვნელოვანი მომენტი: უნდა დავაჭიროთ ღილაკს "Done/Close" რომ ფაილი შეინახოს. თუ დააჭერთ "Stop" დაკარგავთ ფაილს.

სულ ეგ არის. ახლა თქვენ გაქვთ ფაილი, რომელშიც არის ჯგუფების ანათვლების ჩანაწერები. დებთ აქ, და ვისაც შეუძლია აანალიზებს :)

ჩემი ლოგის მაგალითი (001, 002 და 115 ჯგუფები, ვხსნით Microsoft Excel-ში):
LOG-01-001-002-115.csv

ამ ლოგინა მივიღე წნევის შემდეგი გრაფიკი (ოდნავ მახინჯია, მე3-თი ჯობდა ამის მოხსნა):
აქ ჩანს, რომ 1800 ბრუნზე გავდივარ მაქსიმალურ წნევაზე. და 3500-ზე დაბლა ჩადის, რაც ნიშნავს, რომ მაღალ ბრუნებზე კარგავს წნევას. ამას იწვევს კატალიზატორის გაჭედილობა (სხვებმა მითხრეს). ეგ ყველაფერი ჩიპამდე იყო :) უბრალოდ ახალი ლოგები არ მაქვს, მერე დავდებ.
ლურჯი: რასაც რეალურად უბერავდა ტურბინა
წითელი: რასაც ECU ითხოვდა
დადებული სურათი

ზოგი ჯგუფების აღწერები (რუსულად). მალე ქართულად დავდებ:
Группы VAG-COM.zip
Параметры по группам.zip
error_code_vag.pdf
Группы Измерений.pdf

მალე იქნება ინსტრუქცია თუ როგორ სად და რამდენად აიღოთ:
1. VAG-COM პროგრამა
2. VAG-COM კაბელი

ასევე მოვიძიებ და დავდებ შემდეგ ინფორმაციას:
რა ძრავს, რა პრობლემის გაანალიზებისთვის რა ჯგუფების ლოგირება არის საჭირო, და რა ჩვენებები უნდა იყოს. ასევე, როგორ გავიგოთ რა ჩვენების გადახრა რა პრობლემას გულისხმობს.

იმედი მაქვს გამოგადგებათ ეგ ინფორმაცია :drinks:

გამოხმაურება რედაქტირებულია imap: 11 April 2010 - 23:25

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
6

#2 მომხმარებელი გასულია   apocalips profile ხატულა

  • Andrew
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Administrators
  • წერილები: 4254
  • რეგსტრ.: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

დაწერილია 11 April 2010 - 23:10

რომა.
აი საღოლ :applause:
:book: ძალიან საინტერესოა
დადებული სურათი
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? დადებული სურათი
არ მოგეწონა! დადებული სურათი
© apocalips
0

#3 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 11 April 2010 - 23:12

რესპექტ! :flowers:


P.S. ისე, ჩვენს კლუბში რაც სადიაგნოსტიკო თულები გვაქვს ჯამში, მაგდენი არ იქნება ქვეყანაში :laugh:

გამოხმაურება რედაქტირებულია AL Janinny: 11 April 2010 - 23:13

დადებული სურათი
0

#4 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 11 April 2010 - 23:27

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 11 April 2010 - 23:04 , said:

P.S. ისე, ჩვენს კლუბში რაც სადიაგნოსტიკო თულები გვაქვს ჯამში, მაგდენი არ იქნება ქვეყანაში :laugh:

ეგ მაგრად ასწორებს!
ხშირია შემთხვევები როცა ხელოსნები აბოლებენ ავტო-მფლობელებს. რაც სასტიკად არ მსიამოვნებს.. იქნება ოდნავ მაინც დავეხმაროთ ერთმანეთს :)

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

გამოხმაურება რედაქტირებულია imap: 11 April 2010 - 23:36

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#5 მომხმარებელი გასულია   apocalips profile ხატულა

  • Andrew
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Administrators
  • წერილები: 4254
  • რეგსტრ.: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

დაწერილია 11 April 2010 - 23:47

გამოხმაურების ნახვაimap, on 11 April 2010 - 23:19 , said:

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

ანუ შეგვიძლია გავიგოთ ჩემი ტურბინა რა დატვირთვით მუშაობს?
სად დადექით შენ და ალე? ადგილიდან დადექით? თუ დაძრულიდან ცადეთ?
დადებული სურათი
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? დადებული სურათი
არ მოგეწონა! დადებული სურათი
© apocalips
0

#6 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 11 April 2010 - 23:48

გამოხმაურების ნახვაapocalips, on 11 April 2010 - 23:39 , said:

გამოხმაურების ნახვაimap, on 11 April 2010 - 23:19 , said:

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

ანუ შეგვიძლია გავიგოთ ჩემი ტურბინა რა დატვირთვით მუშაობს?
სად დადექით შენ და ალე?

მიცკევიჩზე დავდექით :)
აი AEB ძრავზე ჯერ არ ვიცი მოსულა თუ არა ტურბინის წნევის ნახვა. ამ დღეებში გავარკვევ :)
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#7 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 12 April 2010 - 13:38

ეჰ მე მაგარი Fრაერი ვარ ამ საკითხებში :(
არადა მინდა რომ გავერკვიო და ვიცოდე რა და როგორ...

პირველ რიგში საიდან დავიწყო გარკვევა?
ალბათ დავითრიო ლეპტოპი და ვაგ.კომ-ი ხო? :makoooo: :D











პ.ს. imap - შენ ჩემგან დიიიიიიდი + :)
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#8 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 April 2010 - 14:17

გამოხმაურების ნახვაimap, on 11 April 2010 - 23:40 , said:

გამოხმაურების ნახვაapocalips, on 11 April 2010 - 23:39 , said:

გამოხმაურების ნახვაimap, on 11 April 2010 - 23:19 , said:

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

ანუ შეგვიძლია გავიგოთ ჩემი ტურბინა რა დატვირთვით მუშაობს?
სად დადექით შენ და ალე?

მიცკევიჩზე დავდექით :)
აი AEB ძრავზე ჯერ არ ვიცი მოსულა თუ არა ტურბინის წნევის ნახვა. ამ დღეებში გავარკვევ :)




ანდრიუს და იკას AEB ძრავებზე არ აქვს ეგ ნახვის საშუალება (90%).
დადებული სურათი
0

#9 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 April 2010 - 14:35

imap

ერთი მომენტი,
კი მნიშვნელოვანია ეგ ვირები რამდენი ბრუნიდან იწყებენ აქტიურობას, მაგრამ არანაკლებ მნიშვნელოვანია მათი გაწურვა (ტახოზე მაX)

აგერ ჩარტი
პირველი თორქია, მეორე ვირები.

დადებული სურათი

შენ თუ გადართე 2-ე სიჩქარეში როცა ისინი ჯერ მაქსიმუმს არ არიან მიღწეული - აჩქარებაც ვერ გექნება ნორმალური, თან ყოველი მომდევნო 'პერედაჩა' ~50%-ით ნელია წინაზე.

აგერ ბარემ 2.8-ის სიმძლავრეთა დიაგრამა

დადებული სურათი

დააკვირდი 3000 ბრუნზე ატსმოსფერო უკვე 90 კილოვატს ამუშავებს (ეგ ნახევარზე მეტი სიმძლავრეა)
ხოლო ტურბინიანი (ზედა გრაფიკი) ჯერ იწყებს გამოღვიძებას
დადებული სურათი
0

#10 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 12 April 2010 - 19:24

Yes Yes, მაღალი აბაროტი უნდა ჩემსას..
AEB-ს რაც ეხება - ვერ ნახავ ვაგკომით წნევას. თუმცა თეორიულად შეგიძლია 025 ჯგუფიდან გახვიდე წნევაზე. ახლა ვარკვევ როგორც კეთდება AEB-ს დიაგნოსტიკა.

გამოხმაურება რედაქტირებულია imap: 12 April 2010 - 19:36

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#11 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 12 April 2010 - 20:24

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?
0

#12 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 12 April 2010 - 20:53

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 20:16 , said:

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?

კი, უპრობლემოდ. შენც ME7.x გაქვს თუ არ ვცდები. VIN-ს თუ მომცემ, ზუსთად გეტყვი

გამოხმაურება რედაქტირებულია imap: 12 April 2010 - 20:55

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#13 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 12 April 2010 - 20:59

გამოხმაურების ნახვაimap, on 12 April 2010 - 20:45 , said:

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 20:16 , said:

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?

კი, უპრობლემოდ. შენს ME7.5 გაქვს თუ არ ვცდები. VIN-ს თუ მომცემ, ზუსთად გეტყვი

waued64bx1n110371
ძაან დამაინტერესა და დიდი სიამოვნებით გავტესტავდი
0

#14 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 12 April 2010 - 21:18

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 20:51 , said:

გამოხმაურების ნახვაimap, on 12 April 2010 - 20:45 , said:

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 20:16 , said:

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?

კი, უპრობლემოდ. შენს ME7.5 გაქვს თუ არ ვცდები. VIN-ს თუ მომცემ, ზუსთად გეტყვი

waued64bx1n110371
ძაან დამაინტერესა და დიდი სიამოვნებით გავტესტავდი


ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1

აქვს ამას უამრავი ელექტროდიაგნოსტიკური მოანაცემების გაცემის საშუალება..
გაიტესტება :)

გამოხმაურება რედაქტირებულია imap: 12 April 2010 - 21:21

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#15 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 12 April 2010 - 21:45

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?
0

#16 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 12 April 2010 - 21:57

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 21:37 , said:

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?

რავი აბა, სწორი გზა გვინდა, სადაც მე3-თი ავწევთ 6500 აბაროტს, და ორივესი მოცლილობა :)
საღამოს საათებში ჯობია ალბათ..
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#17 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 12 April 2010 - 22:11

გამოხმაურების ნახვაimap, on 12 April 2010 - 21:49 , said:

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 21:37 , said:

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?

რავი აბა, სწორი გზა გვინდა, სადაც მე3-თი ავწევთ 6500 აბაროტს, და ორივესი მოცლილობა :)
საღამოს საათებში ჯობია ალბათ..

რო ჩამოვალ შეგეხმიანები და თუ გეცლება????......
ადგილი მემგონი ყოფილი ავტობაზრობიდან გლდანის მიმართულებით იდეალური იქნება
ძირითადათ ტურბინების მუშაობა მაინტერესებს და რამდენად ეფექტურებია ანუ დარჩენილი რამდენი % აქვთ რესურსის
დარწმუნებული ვარ გულშემატკივრებიჩ გამოგვიჩნდება.. :)
იქნებ ამიხსნა რას ნიშნავს:
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
BASE T7Z
ძრავი: APB
Motronic 4B0907551L ME7.1
0

#18 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 13 April 2010 - 00:21

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 22:03 , said:

გამოხმაურების ნახვაimap, on 12 April 2010 - 21:49 , said:

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 12 April 2010 - 21:37 , said:

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?

რავი აბა, სწორი გზა გვინდა, სადაც მე3-თი ავწევთ 6500 აბაროტს, და ორივესი მოცლილობა :)
საღამოს საათებში ჯობია ალბათ..

რო ჩამოვალ შეგეხმიანები და თუ გეცლება????......
ადგილი მემგონი ყოფილი ავტობაზრობიდან გლდანის მიმართულებით იდეალური იქნება
ძირითადათ ტურბინების მუშაობა მაინტერესებს და რამდენად ეფექტურებია ანუ დარჩენილი რამდენი % აქვთ რესურსის
დარწმუნებული ვარ გულშემატკივრებიჩ გამოგვიჩნდება.. :)
იქნებ ამიხსნა რას ნიშნავს:
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
BASE T7Z
ძრავი: APB
Motronic 4B0907551L ME7.1


კარგი ბატონო, შემეხმიანე როცა ჩამოხვალ და მივხედოთ.
ეს მონაცემები არის:
შენი ძრავის კოდი: APB (ამით უნდა აიღო ყველა ძრავის ნაწილი)
შენი გადაცემათა კოლოფი: FAQ (ასევე, ნაწილები, ზეთი, ფილტრები, და დიაგნისტიკისთვისაც საჭიროა ხოლმე)
შენი ძრავის "ტვინი": Motronic 4B0907551L ME7.1 (ეგ არის ბოშის ძრავის მართვის კომპიუტერი. ამის ცოდნა საჭიროა დიაგნისტიკის დროს)

მგონი ეგრე :)
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#19 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17766
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 13 April 2010 - 13:10

საღოოოლ. მაგრებიხართ. დავით მაგარი ინტრიგაა, სენსას მაგხელა ბრუნზე რო აიყვან გაფრინდება :) :applause:
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#20 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 13 April 2010 - 14:46

imap
აუუ ფოლციკაზე ვერ გავიგებთ რა და რისი ბრალია მაგ ლოგებით?? ატმოსფერულ ძრავზე ტვინი კი აქვს მაგქელა და რა ემართება ხანდა ხან იცი?? რომ ვაწურინებ 1-ით და 3000 ბრუნს ცდება თითქოს გაიხია მატორი და კომპრესია იკარგება და ეგეთი პონტი ხანდახან მოსდის ხან 2_თი ემართება

და კიდევ ყველაზე მთავარი დამეხმარე რაა კბელი მინდა რომ გამოვიწერო სერიოზული რომ კლუბში იყოს და არჩევაშიც მინდა მოხმარება შევძლებთ???
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

  • (13 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));