Audi Club Georgia: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 6 - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (116 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თემა დახურულია

Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 6 ავტომობილის პრობლემების დიაგნოზი

#1 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 05 September 2013 - 23:35

თემა იმუშავებს კითხვა პასუხის რეჟიმში.
აქ იქნება შედარებით მარტივი პრობლემები რომლებსაც დიდი განხილვა არ ჭირდება.


დადებული სურათი


მაქსიმალურად ვეცადოთ დავაკონკრეტოთ პრობლემები, რათა მაქსიმალურად გაეცეს პასუხები.


წინა ოთახი: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
1

#2 მომხმარებელი გასულია   oto8 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 7357
  • რეგსტრ.: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

დაწერილია 06 September 2013 - 01:13

ვაა ახალი ოთახი ... :applause:
0

#3 მომხმარებელი გასულია   niika profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 479
  • რეგსტრ.: 01-May 13
  • ქალაქი:Qutaisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.4
  • ცხენის ძალა:165
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:CWN-897

დაწერილია 06 September 2013 - 02:25

ხოდა ამ ოთახს მე გავხსნი :rolleyes: მარცხენა ყუმბარა დაშლილებში ჯობს ვიყიდო თუ ახლებში? ახლებში 130 ლარი მომთხოვეს და როგორი ფასია? (წინა ვიდუშზე მარცხენა ყუმბარაზე მაქ საუბარი)
0

#4 მომხმარებელი გასულია   გიგაური profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2488
  • რეგსტრ.: 28-October 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:RHR-127

დაწერილია 06 September 2013 - 09:00

გამოხმაურების ნახვაniika, on 06 September 2013 - 02:25 , said:

ხოდა ამ ოთახს მე გავხსნი :rolleyes: მარცხენა ყუმბარა დაშლილებში ჯობს ვიყიდო თუ ახლებში? ახლებში 130 ლარი მომთხოვეს და როგორი ფასია? (წინა ვიდუშზე მარცხენა ყუმბარაზე მაქ საუბარი)

აუცილებლად ახალი დააყენე.იმ ძველს რესურსი უკვე ამოწურული აქვს.
0

#5 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 06 September 2013 - 11:02

გამოხმაურების ნახვაგიგაური, on 06 September 2013 - 09:00 , said:

აუცილებლად ახალი დააყენე.იმ ძველს რესურსი უკვე ამოწურული აქვს.

შიდა ყუმბარა თუ გარე?

დამიჯერე ნახმარი კარგი იყიდო ჯობია ვიდრე ახალი.

აქ რაც იყიდება ვერ არის ის ხარისხი
0

#6 მომხმარებელი გასულია   ანრი ფუტკარაძე profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1781
  • რეგსტრ.: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

დაწერილია 06 September 2013 - 11:26

"კარობკაში" ზეთის შეცვლას ვაპირებ.
მუშაობა არ მომწონს ბოლო დროს..
გადაცემათა კოლოფს, რომ ქონდეს პრობლემა, ზეთის გამოცლა და ხელახლა ჩასხმა რამდენად რეკომენდირებულია?
დადებული სურათი


0

#7 მომხმარებელი გასულია   Tokafria profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 37
  • რეგსტრ.: 04-July 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:KNK-684

დაწერილია 06 September 2013 - 11:27

გამარჯობა, მოკლედ რა ხდება რამდენი ხანია აუდი მყავს და ერთი პრობლემა ვერანაირად ვერ მოვაშორე აბაროტი 1-ზე მაღლა ან თამაშობს სიარულისას რომ ვახალასტოებ ხან 2 ზე რჩება და მერე შენელებასთან ერთად აბაროთიც ჩამოდის, გუშინ გავაჩერე ადგილზე და 1.3 ზე ეჭირა როგორც ყოველთვის მერე ტორმუზის პედალს ვათამაშებდი ხშირად ვაჭერდი და ვუშვებდი ამასობაში აბაროტიც ზევით იწევდა. მოკლედ ხელოსნები ვერაფერს ვერ უგებენ, მე ბევრი ვეძებე თუ ცოტა მივაგენი ამ დეტალს http://www.ecstuning...ntake/ES258791/ რომელსაც ის პატარა ტრუბკა რომ აქვს მოტეხილი ქონდა და ზედ მიერთებული მილი გვერდძე ეგდო. შესაძლებელია ამის ბრალი იყოს აბაროტის ასეთი თამაში?

პ.ს დროსელი ბზინავს ისეა, წმენდაში მყავს 25 ლარიანი ვიურთით გამუდმებით :D + დიაგნოსტიკაზე ბევრგან მყავდა და საერთოდ არაფერს არ აგებს. ერთმა ივარაუდა ვოზდუხამერი :D არა კი მუშაობსო უბრალოდ შეცვალეო :D


პრობლემა #2 :) გამომშვები (ცხელი) კოლექტორი არის გაბზარული რომელიც სასტიკად აპარებს ჰაერს, და რას მირჩევს რა ვუშველო? ახალი კოლექტორი თუ დავადუღებინო სა ზოგადად რომ ვიყიდო რა ფასები აქვს?
0

#8 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 06 September 2013 - 11:46

გამოხმაურების ნახვაTokafria, on 06 September 2013 - 11:27 , said:

გამარჯობა, მოკლედ რა ხდება რამდენი ხანია აუდი მყავს და ერთი პრობლემა ვერანაირად ვერ მოვაშორე აბაროტი 1-ზე მაღლა ან თამაშობს სიარულისას რომ ვახალასტოებ ხან 2 ზე რჩება და მერე შენელებასთან ერთად აბაროთიც ჩამოდის, გუშინ გავაჩერე ადგილზე და 1.3 ზე ეჭირა როგორც ყოველთვის მერე ტორმუზის პედალს ვათამაშებდი ხშირად ვაჭერდი და ვუშვებდი ამასობაში აბაროტიც ზევით იწევდა. მოკლედ ხელოსნები ვერაფერს ვერ უგებენ, მე ბევრი ვეძებე თუ ცოტა მივაგენი ამ დეტალს http://www.ecstuning...ntake/ES258791/ რომელსაც ის პატარა ტრუბკა რომ აქვს მოტეხილი ქონდა და ზედ მიერთებული მილი გვერდძე ეგდო. შესაძლებელია ამის ბრალი იყოს აბაროტის ასეთი თამაში?

პ.ს დროსელი ბზინავს ისეა, წმენდაში მყავს 25 ლარიანი ვიურთით გამუდმებით :D + დიაგნოსტიკაზე ბევრგან მყავდა და საერთოდ არაფერს არ აგებს. ერთმა ივარაუდა ვოზდუხამერი :D არა კი მუშაობსო უბრალოდ შეცვალეო :D


პრობლემა #2 :) გამომშვები (ცხელი) კოლექტორი არის გაბზარული რომელიც სასტიკად აპარებს ჰაერს, და რას მირჩევს რა ვუშველო? ახალი კოლექტორი თუ დავადუღებინო სა ზოგადად რომ ვიყიდო რა ფასები აქვს?

ჰაერს იპარავს შემშვები კოლექტორიდან....

ვაკუუმის შლანგები ნახე

მე მოგცემ მაგ კოლექტორს .....
0

#9 მომხმარებელი გასულია   alecoder profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 388
  • რეგსტრ.: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

დაწერილია 06 September 2013 - 11:48

სალამი,
სააკაძეზე რომ არის MANN - ის მაღაზიაში მინდა სალონის, ჰაერის და ბენზინის ფილტრები ხოდა ნორმალური პროდუქციაა ? ღირს ყიდვა ?
0

#10 მომხმარებელი გასულია   Tokafria profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 37
  • რეგსტრ.: 04-July 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:KNK-684

დაწერილია 06 September 2013 - 12:04

SAN-627

როგორ შევამოწმო შეგიძლია მითხრა? :)


გასაყიდათ გაქვს კოლექტორი?
0

#11 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 06 September 2013 - 14:16

მეგობრებო ვეძებ სილოკონის მილს 2.5" ანუ 6.3 სანტმეტრზე, მოკლეს, ტოპ სპედის შარტავაზე რომაა მაგათ გარდა სადმე გეგულებათ ?
0

#12 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 06 September 2013 - 16:12

1998 იან ამერიკულ ბ5ზე 1.8ტზე კ03 აყენია თუ კ03ს ? :huh:
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
0

#13 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 06 September 2013 - 16:21

გამოხმაურების ნახვაLEVANLEZHAVA, on 06 September 2013 - 16:12 , said:

1998 იან ამერიკულ ბ5ზე 1.8ტზე კ03 აყენია თუ კ03ს ? :huh:


მემგონი პრასტოი K3 ია ძრავი ალბათ AEB ი, პსატებზე K3ს ები არც აყენია.
0

#14 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 06 September 2013 - 16:23

გამოხმაურების ნახვაLEVANLEZHAVA, on 06 September 2013 - 16:12 , said:

1998 იან ამერიკულ ბ5ზე 1.8ტზე კ03 აყენია თუ კ03ს ? :huh:

K03

Tokafria
PM ნახე
0

#15 მომხმარებელი გასულია   Anzor_Alvarez profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 1791
  • რეგსტრ.: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

დაწერილია 06 September 2013 - 16:25

badzudzu

გადანაჭრები შეიძლება მქონდეს თუ გამოგადგება, სიგრძე რამხელა გინდა ?
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#16 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 06 September 2013 - 16:28

badzudzu
ა4 ბ5ზე ვამბობ.
SAN-627
ფბ-ზე გადმო ნიკა თუ შეგიძლია. და პმ გაწმინდე :D

badzudzu
ამერიკაში AEB იჩითება ? :ohmy:

SAN-627
ადრ ემითხარი იაპონური ბაზრისთVის აწყობილი ა4-ს მოდიფიცირება უფრო იაფი ჯდება ვიდრე გერმანულის და ამერიკულისო რა განსხვავებაა ? :(
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
0

#17 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 06 September 2013 - 16:31

გამოხმაურების ნახვაLEVANLEZHAVA, on 06 September 2013 - 16:28 , said:

badzudzu
ა4 ბ5ზე ვამბობ.
SAN-627
ფბ-ზე გადმო ნიკა თუ შეგიძლია. და პმ გაწმინდე :D

badzudzu
ამერიკაში AEB იჩითება ? :ohmy:

SAN-627
ადრ ემითხარი იაპონური ბაზრისთVის აწყობილი ა4-ს მოდიფიცირება უფრო იაფი ჯდება ვიდრე გერმანულის და ამერიკულისო რა განსხვავებაა ? :(

კი ამერიკაში არის AEB უბრალოდ სხვა კომპზე....


უფრო მარტივი ელექტროობა აქვს იაპონურს (კომპიუტერიც) და შესაბამისად უფრო ნაკლები პრობლემებს აწყდები.

მარა ეხლა ამერიკულს ვაკეთებ 2000 წლიანს და ვნახოთ ...

თან მექანიკური დროსელი უფრო კარგი როჟაა ვიდრე ელექტრო.

პლიუს მექანიკური ცეპის დამჭიმი უფრო მარტივი და უპრობლემო ვიდრე ელექტრო.

ბევრი ნიუანსებია
0

#18 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 06 September 2013 - 16:46

SAN-627
სანი ნომერი მომწერე რა ხვალ შეიძლება მანქნა ვიყიდო და დაგირეკავ კაი ? რაღაცეები მინდა გკითხო. 591 95 95 76 სმს მომწერე ტელეფონზე ეხლა ბანკში გავრბივარ.
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
0

#19 მომხმარებელი გასულია   niika profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 479
  • რეგსტრ.: 01-May 13
  • ქალაქი:Qutaisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.4
  • ცხენის ძალა:165
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:CWN-897

დაწერილია 06 September 2013 - 17:32

გამოხმაურების ნახვაSAN-627, on 06 September 2013 - 11:02 , said:

შიდა ყუმბარა თუ გარე?

დამიჯერე ნახმარი კარგი იყიდო ჯობია ვიდრე ახალი.

აქ რაც იყიდება ვერ არის ის ხარისხი

რავიცი რომელია ხელოსანთან ვიყავი კარობკის პრობლემა მეგონა გადართვის დროს ისეთი ხმა ქონდა მარა კარობკა 5 იანზეაო ყუმბარის ბრალიაო ეგ ურტყამს და მაგის ხმა არისო და ყუმბარაა შესაცვლელიო და რავიცი რომელია :laughing: მე რო ვიკითხე 60 ლარიდან იწყება ახალი ყუმბარების ფასი და ეს 130 ლარიანი ყველაზე კარგიაო გარეთა ვიკითხე მე ხელოსანს არუთქვია რომელი არის შესაცვლელი :unsure:

გამოხმაურება რედაქტირებულია niika: 06 September 2013 - 17:32

0

#20 მომხმარებელი გასულია   ანრი ფუტკარაძე profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1781
  • რეგსტრ.: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

დაწერილია 06 September 2013 - 18:05

niika
130 ლარად თუ მოგვარდება ეგ პრობლემა, ძაან მაგარია
დადებული სურათი


0

  • (116 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თემა დახურულია

2 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 2 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));