Audi Club Georgia: "ინთეიქის" გადაკეთება 2.5"დან 3.0" - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (4 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share "ინთეიქის" გადაკეთება 2.5"დან 3.0" მჭირდება დახმარება, რჩევები

#1 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 22 October 2013 - 21:58

ავტომანქანა MKIV 1.8T, AUM, APRის ჩიპით.
აი ძრავის ხედი ნავსიაკი
დადებული სურათი

იაპოშკებმა რაგცეები მომიხსნეს, ვერ ვხვდები რა შეიძლება ყოფილიყო
https://www.dropbox....eq/STP65048.JPG
https://www.dropbox....64/STP65049.JPG

ერთჯერად ტექ კითხვებში კი განვიხილეთ თიტქმის მარა ასეთი რამ ხდება,
ვიფიქრე ვოზდუხამერს გავწმენდავ მეთქიდ მემგონი საბოლოოდ მოვკალი.

ან თუ მიწევს ახლის ყიდვა რას მირჩევთ? (ეხლა აყენია სტოკი-06A906461L, თვითონ დაჩიკი ბოშის-F00C2G2049 - 1.8T aum ძრავისთვის)?
ჩაინიკური კითხვა: ვოზდუხამერი ჰაერს ითვლის და კომპს აწვდის, მეტი არაფერი ხო?
და ვთქვათ დავაყენე ტტ MKI ის ან MKII შედეგი?

სენსორი
დადებული სურათი

მინდა არსებული ვოზდუხამერის დიამეტრი 2,5" ნაცვლად დავაყენო 3,0"
ვარიანტია ვრ6 ის 3,0" ვოზდუხამრის დაყენება, მაგრამ სენსორი 1,8ტ (06A906461L) თუ ვრ6 ის (071906461B) სენსორით.

ძაან არ მინდა ეხლა რაც cda ფილტრი მიყენია მაგის შეცვლა, შემშვები კი არის 3,0" მარა გამომსვლელი სადაც ჰაერმზომის ყუთი მაგრდება შესაბამისად 2,5" ია

Anzor_Alvarez როგორც მითხრა დიამტრის გაზრდის შემდეგ საჭიროხდება დასკალვა, ვაიდბენდით?
სუბაროლოგებს აქვთ მემგონი.

2-3 დღე მაინც უფულოდ ვარ მანქანა გაჩერებული, და განვიხილავ ვარიანტებს და პროექტის ვარიანტში.
თუ ვინმეს რამე პროექტების შესახებ გსმენიათ, გაგიკეთებიათ შემომვაზეთ,

გამოხმაურება რედაქტირებულია badzudzu: 22 October 2013 - 22:02

0

#2 მომხმარებელი გასულია   Anzor_Alvarez profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 1791
  • რეგსტრ.: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

დაწერილია 22 October 2013 - 22:04

badzudzu

გაზზე გადაყვანის ტუმბლერია? :D


უცბად მიხვდები რას ვგულისხმობ

http://s4wiki.com/wiki/Maf

ამას გადახედე მაინც, ნუ ს4 ზე წერია მაგრამ პრინციპი იგივეა :)

გამოხმაურება რედაქტირებულია Anzor_Alvarez: 22 October 2013 - 22:06

ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#3 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 22 October 2013 - 22:14

გამოხმაურების ნახვაAnzor_Alvarez, on 22 October 2013 - 22:04 , said:

badzudzu

გაზზე გადაყვანის ტუმბლერია? :D


უცბად მიხვდები რას ვგულისხმობ

http://s4wiki.com/wiki/Maf

ამას გადახედე მაინც, ნუ ს4 ზე წერია მაგრამ პრინციპი იგივეა :)

შენ ეხლა რუსებივით გემართება და რა პონტში, ფორუმზე რამეს რომ მივწერ ან ლოგის გარჩევაზე, ეგეთ პასუხს მცემენ ჟარგონებით რომ მერე 2 დღე ამ ჟარგონების მნიშვნელობას ვეძებ ხოლმე

:)

ტუმბლერი ანუ გადამრთველი :)

გამოხმაურება რედაქტირებულია badzudzu: 22 October 2013 - 22:14

0

#4 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 22 October 2013 - 22:52

აი ეს ძაან არ მომეწონა - more air means we need more fuel

რატომ მივადექი ვოზდუხამერს ჯგუფი 032 ში (032 შესახებ ross-tech
Additive 1.0 და Mult -14 მქონდა,
(Anzor_Alvarez" შენ ერთხელ მომეცი სილკონები თუ გახსოვს, რაგაცა გადავაკეთე, გავბერე)ბუსტლიქი არ მაქვს, ბენზინის წნევა 5 ბარამდე იყო ხალასტოიზე,
ვოზდუხამერი ლოგებიდან რაც ვიცი 150g/s იყო 6000 აბაროტზე, როგორც ზემოთ ავღნისნე ერთმა რუსმა 166g/s უნდა გქონდესო.
ამიტომაც მივადექი ვოზდუხამერს,

გამოხმაურება რედაქტირებულია badzudzu: 22 October 2013 - 23:19

0

#5 მომხმარებელი გასულია   Anzor_Alvarez profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 1791
  • რეგსტრ.: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

დაწერილია 22 October 2013 - 22:56

badzudzu

ღილაკები რო იყო რა :D

იმ ფორუმზე წერია პროსტა, ნუ მოკლედ რო გითხრა ეგ ამთვლელი დაკალიბრებულია კონკრეტული დიამეტრის მილზე, მილის დიამეტრი რო გაზარდო შეტანილი ჰაერის მოცულობა საერთო ჯამში გაიზრდება მაგრამ ეგ ამთვლელი მაინც იგივე ძაბვას მოგცემს არადა რეალურად შეტანილი ჰაერის მოცულობა განსხვავებული იქნება.

ანუ სიტყვაზე 50 მმ იან მილში თუ 0.1 მეტრ კუბ ჰაერი გაივლის წამში, სენსორი იტყვის რო ძაბვა 3 ვოლტია, 100 მილიმეტრიანი მილში შეიძლება გაიაროს 0.2 მეტრკუბ ჰაერმა წამში და ძაბვა მაინც 3 ვოლტი გექნება, დასკალვით შენ უნდა აიღო კოეფიციენტი სხვაობა შენ მილსა და ახალ მილს შორის და ცხრილში შენი მაფის შესახებ ეს მონაცემები გადააკეთო. ეხლა ნახე რახდება:

1. შენ რო მთელი ინტეიქი შეცვალო 3" იანზე მაგრამ აირმზომის ბუდე დატოვო 2.5" არაფერს არ მოგცემს.
2. შენ ეცუ ში შეიძლება მაგ ცრხილის გადაკეთება უბრალოდ მაგ გადაკეთების მერე APR აღარ იქნება.
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#6 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 22 October 2013 - 23:14

გამოხმაურების ნახვაAnzor_Alvarez, on 22 October 2013 - 22:56 , said:

badzudzu

ღილაკები რო იყო რა :D

იმ ფორუმზე წერია პროსტა, ნუ მოკლედ რო გითხრა ეგ ამთვლელი დაკალიბრებულია კონკრეტული დიამეტრის მილზე, მილის დიამეტრი რო გაზარდო შეტანილი ჰაერის მოცულობა საერთო ჯამში გაიზრდება მაგრამ ეგ ამთვლელი მაინც იგივე ძაბვას მოგცემს არადა რეალურად შეტანილი ჰაერის მოცულობა განსხვავებული იქნება.

ანუ სიტყვაზე 50 მმ იან მილში თუ 0.1 მეტრ კუბ ჰაერი გაივლის წამში, სენსორი იტყვის რო ძაბვა 3 ვოლტია, 100 მილიმეტრიანი მილში შეიძლება გაიაროს 0.2 მეტრკუბ ჰაერმა წამში და ძაბვა მაინც 3 ვოლტი გექნება, დასკალვით შენ უნდა აიღო კოეფიციენტი სხვაობა შენ მილსა და ახალ მილს შორის და ცხრილში შენი მაფის შესახებ ეს მონაცემები გადააკეთო. ეხლა ნახე რახდება:

1. შენ რო მთელი ინტეიქი შეცვალო 3" იანზე მაგრამ აირმზომის ბუდე დატოვო 2.5" არაფერს არ მოგცემს.
2. შენ ეცუ ში შეიძლება მაგ ცრხილის გადაკეთება უბრალოდ მაგ გადაკეთების მერე APR აღარ იქნება.


იასნია ჯერჯერობით არც მინდა,

მარა აპრ არ იქნება მარა აპრ-ის მეპში უნდა მოხდეს ცვლილების შეტანა ხო, და შედეგი უკეთესი იქნება ვიდრე ეხლა რაც მაქვს

დაუბრუნდეთ ვოზდუხამერს ბუდე დავტოვე 2,5" იანი(რაც მაწყობს ფინასებიდან გამომდინაერე) სენსორი სტოკი ბოში F00C2G2049 იანის გარდა სხვა რა ძრავის სენსორმა შეიძლება კაი შედეგი მმცეს.
სავარაუდოდ რაზეც არის ნასტროიკა ჯობია ის დავტოვო არა?

გამოხმაურების ნახვაAnzor_Alvarez, on 22 October 2013 - 22:56 , said:

badzudzu

ღილაკები რო იყო რა :D


დედანატირები იაპოშკები, გაძარცვეს მანქანა, ჩემი აზრით სესაძლოა რაგაც სმესის კონტროლერია პონტში რაგაც იქნებოდა

გამოხმაურება რედაქტირებულია badzudzu: 22 October 2013 - 23:11

0

#7 მომხმარებელი გასულია   Anzor_Alvarez profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 1791
  • რეგსტრ.: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

დაწერილია 22 October 2013 - 23:20

გამოხმაურების ნახვაbadzudzu said:

მარა აპრ არ იქნება მარა აპრ-ის მეპში უნდა მოხდეს ცვლილების შეტანა ხო, და შედეგი უკეთესი იქნება ვიდრე ეხლა რაც მაქვს


ცვლილების შეტანა შეგიძლია, თუ APღ - ს ეეპრომი არაა ეცუ ში ჩასვარკებული ჩაწერ კიდეც.
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#8 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 22 October 2013 - 23:30

გამოხმაურების ნახვაAnzor_Alvarez, on 22 October 2013 - 23:20 , said:

ცვლილების შეტანა შეგიძლია, თუ APღ - ს ეეპრომი არაა ეცუ ში ჩასვარკებული ჩაწერ კიდეც.

ესეც არარის საჩქარო, ნელნელა გავიკითხვა სად და ვისთან შეიძლება ამის გარკვევა, (ერთი როგორც ყოფილი სუბაროლოგი ვიცი მახოუნის ძალუწს ალბათ)

ეხლა მივხედავ არსებულ ვოზდუხამერს, დავივლი დაშლილებს.
0

#9 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 23 October 2013 - 10:18

გამოხმაურების ნახვაbadzudzu, on 22 October 2013 - 21:58 , said:

ავტომანქანა MKIV 1.8T, AUM, APRის ჩიპით.
აი ძრავის ხედი ნავსიაკი
დადებული სურათი

იაპოშკებმა რაგცეები მომიხსნეს, ვერ ვხვდები რა შეიძლება ყოფილიყო
https://www.dropbox....eq/STP65048.JPG
https://www.dropbox....64/STP65049.JPG

ერთჯერად ტექ კითხვებში კი განვიხილეთ თიტქმის მარა ასეთი რამ ხდება,
ვიფიქრე ვოზდუხამერს გავწმენდავ მეთქიდ მემგონი საბოლოოდ მოვკალი.

ან თუ მიწევს ახლის ყიდვა რას მირჩევთ? (ეხლა აყენია სტოკი-06A906461L, თვითონ დაჩიკი ბოშის-F00C2G2049 - 1.8T aum ძრავისთვის)?
ჩაინიკური კითხვა: ვოზდუხამერი ჰაერს ითვლის და კომპს აწვდის, მეტი არაფერი ხო?
და ვთქვათ დავაყენე ტტ MKI ის ან MKII შედეგი?

სენსორი
დადებული სურათი

მინდა არსებული ვოზდუხამერის დიამეტრი 2,5" ნაცვლად დავაყენო 3,0"
ვარიანტია ვრ6 ის 3,0" ვოზდუხამრის დაყენება, მაგრამ სენსორი 1,8ტ (06A906461L) თუ ვრ6 ის (071906461B) სენსორით.

ძაან არ მინდა ეხლა რაც cda ფილტრი მიყენია მაგის შეცვლა, შემშვები კი არის 3,0" მარა გამომსვლელი სადაც ჰაერმზომის ყუთი მაგრდება შესაბამისად 2,5" ია

Anzor_Alvarez როგორც მითხრა დიამტრის გაზრდის შემდეგ საჭიროხდება დასკალვა, ვაიდბენდით?
სუბაროლოგებს აქვთ მემგონი.

2-3 დღე მაინც უფულოდ ვარ მანქანა გაჩერებული, და განვიხილავ ვარიანტებს და პროექტის ვარიანტში.
თუ ვინმეს რამე პროექტების შესახებ გსმენიათ, გაგიკეთებიათ შემომვაზეთ,



სალამი როგორ ხარ?

თუ ვოზდუხამერის დიამეტრს შეცვლი ნასტროიკაც უნდა შეცვალო, რადგანაც შენი ნასტროიკა გათვლილია 2.5 გავლილ და დათვლილ ჰაერის მოცულობაზე, სწორად გიწერია, მეტ ჰაერს მეტი საწვავი ჭირდება,

რაც შეეხება ზოგადად ვოზდუხამერს, დამიჯერე კოდებს არ აქვს მნიშვნელობა რა კოდი იქნება, მთავარია იყოს იდენტური ელემენტი თუნდაც სტოკი 1.8 ის, ვრ6 ის, ან ტტ სი.
დამიჯერე არანაირ ეფექტს არ მოგცემს, ტტ 225 იანის და სტანარტულ 1.8 ტ ს ვოზდუხამერს შორის არის სხაობა ის რომ მეტი მოცულობის ჰაერის დათვლა შეუძლია რომელიც შენ არ გჭირდება ამ ეტაპზე

პ.ს. ნებისმიერ ეკუს და ნებისმიერი ეპრომის ჩიპზე შესაძლებელია ცვლილების შეტანა და პერე ნასტროიკა, 2-3 საათIს საქმეა მახქს
0

#10 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 23 October 2013 - 11:00

გამოხმაურების ნახვაSAN-627, on 23 October 2013 - 10:18 , said:

სალამი როგორ ხარ?

თუ ვოზდუხამერის დიამეტრს შეცვლი ნასტროიკაც უნდა შეცვალო, რადგანაც შენი ნასტროიკა გათვლილია 2.5 გავლილ და დათვლილ ჰაერის მოცულობაზე, სწორად გიწერია, მეტ ჰაერს მეტი საწვავი ჭირდება,

რაც შეეხება ზოგადად ვოზდუხამერს, დამიჯერე კოდებს არ აქვს მნიშვნელობა რა კოდი იქნება, მთავარია იყოს იდენტური ელემენტი თუნდაც სტოკი 1.8 ის, ვრ6 ის, ან ტტ სი.
დამიჯერე არანაირ ეფექტს არ მოგცემს, ტტ 225 იანის და სტანარტულ 1.8 ტ ს ვოზდუხამერს შორის არის სხაობა ის რომ მეტი მოცულობის ჰაერის დათვლა შეუძლია რომელიც შენ არ გჭირდება ამ ეტაპზე

პ.ს. ნებისმიერ ეკუს და ნებისმიერი ეპრომის ჩიპზე შესაძლებელია ცვლილების შეტანა და პერე ნასტროიკა, 2-3 საათIს საქმეა მახქს

გაუმარჯოს სან.

ვოზდუხამერი მაინც საყიდელი მაქვს და ვთქვათ დავაყენე 3.0" თავის სენსორით, და ვიარე არსებული პრაშივკით რომელიც 2.5" ზე დანასტროიკებული.
რეალურად მეტი ჰაერი შევა, მარა ეკუს ეგონება რომ იმდენ ჰაერს იღებს რამდენზეც დანასტროიკდა, ამით სმესი აირევა და მექნება "გაღარიბებული სმესი" :) ?

და ჩემი ლოგებიდან რაც ჩანს მე მდიდარი სმესი მაქვს და არ გასწორდება ტქო ვიფიქრე.

ამით რისი თქმა მინდა:გადავაკეთო, და მერე შევხედავ და თუ მაპის პრაშივკა დაჭირდა მაგასაც გავაკეთებ თქო

გამოხმაურება რედაქტირებულია badzudzu: 23 October 2013 - 11:05

0

#11 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 23 October 2013 - 11:46

გამოხმაურების ნახვაbadzudzu, on 23 October 2013 - 11:00 , said:

გაუმარჯოს სან.

ვოზდუხამერი მაინც საყიდელი მაქვს და ვთქვათ დავაყენე 3.0" თავის სენსორით, და ვიარე არსებული პრაშივკით რომელიც 2.5" ზე დანასტროიკებული.
რეალურად მეტი ჰაერი შევა, მარა ეკუს ეგონება რომ იმდენ ჰაერს იღებს რამდენზეც დანასტროიკდა, ამით სმესი აირევა და მექნება "გაღარიბებული სმესი" :) ?

და ჩემი ლოგებიდან რაც ჩანს მე მდიდარი სმესი მაქვს და არ გასწორდება ტქო ვიფიქრე.

ამით რისი თქმა მინდა:გადავაკეთო, და მერე შევხედავ და თუ მაპის პრაშივკა დაჭირდა მაგასაც გავაკეთებ თქო


თუ გინდა დააყენე, და ერთად გავტესტოთ, ვაიდბენდი მაქვს თავისი მონიტორით შევაერთოდ გლუშაკში და ერთად ვნახოთ სმესი, რომ რამე არ გააფუჭო,

თითქმის დარწმუნებული ვარ რომ ვერ ივლის მაღლებზე , ცდა ბედის მონახევრეაო... რიავიცი :)))

მე შენ ადგილზე არ ვიზავდი :)
0

#12 მომხმარებელი გასულია   porxila profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 884
  • რეგსტრ.: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

დაწერილია 23 October 2013 - 12:48

badzudzu
SAN-627
Anzor_Alvarez
სალამი ბიჭებო!
მე ე.წ. "ჩაინიკი" ვარ ესეთ დეტალებში და ძმურად იქნებ გამარკვიოთ, ჩემი ლოგის მიხედვით მაქსიმალური G/S მაქვს 111, ფორუმების მიხედვით უნდა იყოს 140-მდე (კოეფიციენრი ცხენისძალაზე 0.82 არისო, ჩემ შემთხვევაში უნდა იყოს ქარხნული 170 ცხენისძალა).
ეს რითი შეიძლება იყოს გამოწვეული, იმით რომ ვოზდუხამერი არ მუშაობს სწორად და არ ითვლის ჰაერის მოცულობას ზუსტად?
მაგრამ ვოზდუხამერი თუ არ მუშაობს სწორად დიაგნოსტიკაზე ერორს არ უნდა წერდეს?
თუ საერთოდ ვოხდუხამერთან ერთად სხვა რაიმეც არის პასუხიმგებელი ვოზუდხამერში გავლილი ჰაერის G/S-ზე?
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#13 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 23 October 2013 - 13:08

badzudzu

ციტატა

ავტომანქანა MKIV 1.8T, AUM, APRის ჩიპით.


ეს შენი მანქანაა ფანტასტიურად რომ დადის? :) Vჭ-ს ქლაბი აღფრთოვანებულია.
დადებული სურათი
0

#14 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 23 October 2013 - 13:21

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 23 October 2013 - 13:08 , said:

badzudzu

ეს შენი მანქანაა ფანტასტიურად რომ დადის? :) Vჭ-ს ქლაბი აღფრთოვანებულია.


კი ბატონო, და პახოდუ სმეს არეული, მინდა დალაგება მარა იმენნა ვერა გავაკეთე.
0

#15 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 23 October 2013 - 13:33

გამოხმაურების ნახვაporxila, on 23 October 2013 - 12:48 , said:

badzudzu
SAN-627
Anzor_Alvarez
სალამი ბიჭებო!
მე ე.წ. "ჩაინიკი" ვარ ესეთ დეტალებში და ძმურად იქნებ გამარკვიოთ, ჩემი ლოგის მიხედვით მაქსიმალური G/S მაქვს 111, ფორუმების მიხედვით უნდა იყოს 140-მდე (კოეფიციენრი ცხენისძალაზე 0.82 არისო, ჩემ შემთხვევაში უნდა იყოს ქარხნული 170 ცხენისძალა).
ეს რითი შეიძლება იყოს გამოწვეული, იმით რომ ვოზდუხამერი არ მუშაობს სწორად და არ ითვლის ჰაერის მოცულობას ზუსტად?
მაგრამ ვოზდუხამერი თუ არ მუშაობს სწორად დიაგნოსტიკაზე ერორს არ უნდა წერდეს?
თუ საერთოდ ვოხდუხამერთან ერთად სხვა რაიმეც არის პასუხიმგებელი ვოზუდხამერში გავლილი ჰაერის G/S-ზე?


მარტივი გზაა ფილტრი გამოცვალო, ან ვინმეს ეთხოვო შენნაირი ვოზდუხამერი და გატესტო.
ასევე ჩვენება 032 ჯგუფიდან რა გაქვს სმესის პონტში.
0

#16 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 23 October 2013 - 13:34

badzudzu
ვოზდუხამერის შეცვლით - ეკუს ნასტროიკებიც უნდა შეიცვალოს და ინჟექტორის 'კუბატურა'.
დადებული სურათი
0

#17 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 23 October 2013 - 13:47

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 23 October 2013 - 13:34 , said:

badzudzu
ვოზდუხამერის შეცვლით - ეკუს ნასტროიკებიც უნდა შეიცვალოს და ინჟექტორის 'კუბატურა'.

კი და ამ ყველაფრიდან ისევ იმ დასკვნამდე მივდივარ, რომ დავტოვო ყველაფერი როგორც არის, დავითრიო სტოკი ვოზდუხამერი და მივხედო სმესს.

ზემოთ ჩამოთვლილ წუნინგისთვის არც ფული მაქვს და არც დრო. ერთი კაი შვებულება და 1000 ობამა მაინც უნდა.
0

#18 მომხმარებელი გასულია   porxila profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 884
  • რეგსტრ.: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

დაწერილია 23 October 2013 - 14:08

badzudzu

ციტატა

მარტივი გზაა ფილტრი გამოცვალო, ან ვინმეს ეთხოვო შენნაირი ვოზდუხამერი და გატესტო.
ასევე ჩვენება 032 ჯგუფიდან რა გაქვს სმესის პონტში.

ჰაერის ფილტრს გულისხმობ? მეორე მყავს ვარიატორი კარობკით და ფაქტიურად ისიც იგივე G/S-ს ითვლის მაქსიმალურს, არადა ფორუმებზე 140 მითხრეს....

ციტატა

ეს რითი შეიძლება იყოს გამოწვეული, იმით რომ ვოზდუხამერი არ მუშაობს სწორად და არ ითვლის ჰაერის მოცულობას ზუსტად?
მაგრამ ვოზდუხამერი თუ არ მუშაობს სწორად დიაგნოსტიკაზე ერორს არ უნდა წერდეს?
თუ საერთოდ ვოხდუხამერთან ერთად სხვა რაიმეც არის პასუხიმგებელი ვოზუდხამერში გავლილი ჰაერის G/S-ზე?

ამაზე რას მეტყვით?
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#19 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 23 October 2013 - 14:13

badzudzu

ციტატა

კი და ამ ყველაფრიდან ისევ იმ დასკვნამდე მივდივარ, რომ დავტოვო ყველაფერი როგორც არის, დავითრიო სტოკი ვოზდუხამერი და მივხედო სმესს.

გეთანხმები :yes:
დადებული სურათი
0

#20 მომხმარებელი გასულია   badzudzu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 96
  • რეგსტრ.: 17-November 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW golf 4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:205
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GTI-300

დაწერილია 23 October 2013 - 14:46

გამოხმაურების ნახვაporxila, on 23 October 2013 - 14:08 , said:

badzudzu
ჰაერის ფილტრს გულისხმობ? მეორე მყავს ვარიატორი კარობკით და ფაქტიურად ისიც იგივე G/S-ს ითვლის მაქსიმალურს, არადა ფორუმებზე 140 მითხრეს....
ამაზე რას მეტყვით?


ძრავის კოდი მითხარი, და ყველაფერი სტოკია თუ არა?

გამოხმაურება რედაქტირებულია badzudzu: 23 October 2013 - 14:51

0

  • (4 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));