Audi Club Georgia: Audi A4 B6 2.7T (swap) - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (6 გვერდი)
  • +
  • « პირველი
  • 4
  • 5
  • 6
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share Audi A4 B6 2.7T (swap) Audi A4 B6 2.7T ძრავით პირველად საქართველოში. თემის შეფასება *---- 1 Votes

#101 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3640
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 06 December 2017 - 10:54

დადებული სურათი

ასე გამოიყურებოდა პინები თავიდან (შეერთებამდე).


დადებული სურათი



ეს არის თითქმის დასრულებული ვერსია, სადაც აღწერილია ჩემი მანქანის სქემა. წესით ეს უნდა იყოს უნივერსალური მონაცემები (შეიძლება მცირე განსხვავებით, მაგრამ ყველგან უნდა დაემთხვეს ფერები და გაამართლოს სხვებთანაც), თუმცა, თუკი ვინმე გადაწყვეტს ამ სქემის გამოყენებას SWAP-ის ან სხვა დანიშნულებით, უნდა გაითვალისწინოს, რომ იგი ამას აკეთებს საკუთარი რისკის ფასად, ამ სქემაში აღწერილია მხოლოდ ჩემს მანქანაზე განხორციელებული ოპერაციები (3.0-2.7T), შესაბამისად მისი სხვა დანიშნულებით გამოყენებისას სქემაში აღნიშნული მონაცემების სისწორე გარანტირებული არ არის.

P.S. რაც აკლია იმაზე ვაგრძელებ მუშაობას და იმედია ახლო მომავალში დავდებ საბოლოო ვერსიასაც. ყველას ვუსურვებ წარმატებას!

დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1

#102 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

ხატულა Mr ika The Power Of Quattro ხატულა Mr ika The Power Of Quattro დაწერილია 06 December 2017 - 13:39

mikelson
მაგრად მოგიხოდია მოკლედ :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#103 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3640
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 08 December 2017 - 18:13

დადებული სურათი

3.0-ის და 1.8-ს შეერთებებში (ე.წ. "პინებში") ცოტა განსხვავებაა (ისევე როგორც A6-ისა და Allroad-ის), თუმცა ალბათ 95% იგივეა (ჯერ-ჯერობით ვერაფერს ვამბობ 4.2-ის შემთხვევაზე, არ მქონია შეხება და იმიტომ, სანახავია, მაგრამ დიდი ალბათობით იქაც მსგავსი ვითარებაა). ამის შეერთების მერე, თუკი სხვა რაღაცეები წესრიგშია, მანქანა უპრობლემოდ იმუშავებს, ყველა აუცილებელი ფუნქცია და დეტალი ჩართულია (შესაძლებელია მანქანის თავისუფალი ექსპლუატაცია), დარჩენილია უმნიშვნელო დეტალები (ზოგიერთმა შესაძლოა არც მიიჩნიოს აუცილებლად მაგათზე დროის კარგვა), რომელსაც დიდი სასიცოცხლო მნიშვნელობა არც აქვს ჩემი აზრით.

P.S. ამ პროექტის დამწყებისათვის, ჩემი რჩევა იქნება შეარჩიოს A6-ის ძრავი (და არა Allroad-ის), თუკი ამას არსებითი მნიშვნელობა არ აქვს ფინანსური ან სხვა თვალსაზრისით, რადგან A6-ის ელექტროობა შედარებით მარტივია და ბევრი რაღაცის გადაკეთება არ იქნება საჭირო მუშაობისას.

დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

  • (6 გვერდი)
  • +
  • « პირველი
  • 4
  • 5
  • 6
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));