Audi Club Georgia: Audi A4 B6 2.7T (swap) - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (5 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share Audi A4 B6 2.7T (swap) Audi A4 B6 2.7T ძრავით პირველად საქართველოში. თემის შეფასება *---- 1 Votes

#21 მომხმარებელი გასულია   Red Bull profile ხატულა

  • OOOOშნიკი
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 14230
  • რეგსტრ.: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

დაწერილია 18 November 2013 - 17:11

ვაა საღოლ :flowers:
მაგრად გამისწორდა :applause:


ციტატა

ამას ალბათ ყველა ძრავი ჯობია.


2 თვეში მოგახსენებ ჩემ აზრს :D
0

#22 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3637
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 17:32

გამოხმაურების ნახვაRed Bull said:

2 თვეში მოგახსენებ ჩემ აზრს


რატომ რედ, შენც ხომ არ აპირებ რამეს? :makoooo:
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#23 მომხმარებელი გასულია   Anzor_Alvarez profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 1791
  • რეგსტრ.: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

დაწერილია 18 November 2013 - 18:24

mikelson

გამოხმაურების ნახვაmikelson said:

ჯგუფი: Audi Clubber
წერილები: 3286
რეგსტრ.: 18-March 10
ქალაქი:Tbilisi
Audi:A4 / B6
კოლოფი:Manual
წამყვანი:Quattro
ძრავი:3.0
გამ. წელი:2004


ეს გამოცვალე ბარემ და ეგაა :)
ფაქტიურად ბ6 ს4 ზე უკეთესი გყავს რაც არ უნდა თქვან :D
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#24 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3637
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 18:32

გამოხმაურების ნახვაAnzor_Alvarez said:

ეს გამოცვალე ბარემ და ეგაა
ფაქტიურად ბ6 ს4 ზე უკეთესი გყავს რაც არ უნდა თქვან

:laughing: :laughing: :laughing: ჯიგაააარ.

ისე ეგ დამავიწყდა, მაგრამ ბოლომდე რომ მოვხოდავ, ამას და ჩემი მანქანის საბარგულის ემბლემას ერთად შევცვლი. :applause:
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#25 მომხმარებელი გასულია   ანრი ფუტკარაძე profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1781
  • რეგსტრ.: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

დაწერილია 18 November 2013 - 18:54

mikelson
მაგარია!
გილოცავ.
არ მგონია ვინმე დარჩეს 3.0-ით ისეთი, რომ მსგავსი ძრავი არ მოუნდეს "კაპოტქვეშ" :)
დადებული სურათი


0

#26 მომხმარებელი გასულია   Red Bull profile ხატულა

  • OOOOშნიკი
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 14230
  • რეგსტრ.: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

დაწერილია 18 November 2013 - 19:13

mikelson
ვაპირებ რა
ნაპირებია უკვე
3.0 ავიღე :D :D
0

#27 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 18 November 2013 - 19:18

ციტატა

ისე ეგ დამავიწყდა, მაგრამ ბოლომდე რომ მოვხოდავ, ამას და ჩემი მანქანის საბარგულის ემბლემას ერთად შევცვლი.

ცვეტში, V8 S4-ზე მაგრად ივლის - თუ გაბუსტავ :D
დადებული სურათი
0

#28 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3637
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 19:30

გამოხმაურების ნახვაანრი ფუტკარაძე said:

mikelson
მაგარია!
გილოცავ.
არ მგონია ვინმე დარჩეს 3.0-ით ისეთი, რომ მსგავსი ძრავი არ მოუნდეს "კაპოტქვეშ"


გაიხარე ანრი, ძმა. :2kiss:

თუ ვინმეს მოუნდა, რა პრობლემაა? აგერ არ ვართ? :kluchebi:

გამოხმაურების ნახვაRed Bull said:

mikelson
ვაპირებ რა
ნაპირებია უკვე
3.0 ავიღე


რედ, ამ პროექტისთვის დაითრიე?

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny said:

ცვეტში, V8 S4-ზე მაგრად ივლის - თუ გაბუსტავ

ვნახოთ ალექს, დიდი იმედი მაქვს. :makoooo:
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#29 მომხმარებელი გასულია   coupe profile ხატულა

  • ჭამა-სმის მინისტრი
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 6330
  • რეგსტრ.: 01-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:BB079ZZ

ხატულა coupe MOST WONTED ხატულა coupe MOST WONTED დაწერილია 18 November 2013 - 19:34

mikelson
საღოლ ბაბულიკ!!!! კარგი გადაწყვეტილება მიიღე და მშვენიერი შედეგიც დადე!!! :kluchebi:
Fuck snow... I need big turbo...
0

#30 მომხმარებელი გასულია   გიგაური profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2487
  • რეგსტრ.: 28-October 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:RHR-127

დაწერილია 18 November 2013 - 19:35

მიკა მომილოცავს,მაგარი პროექტია. :asasin: :asasin: :asasin: :asasin:
0

#31 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 18 November 2013 - 19:41

mikelson

ციტატა

ვნახოთ ალექს, დიდი იმედი მაქვს.

ოღონდ, კონუსური ფილტრი მოაშორე:

დადებული სურათი
დადებული სურათი
0

#32 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3637
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 19:47

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny said:

ოღონდ, კონუსური ფილტრი მოაშორე:


კი, მანდ ბევრი რამე კაპიტალურადაა გასაკეთებელი, თუმცა ეგ ძალიან ძველი სურათია. პირველად რომ ბამპერი მივაყენე, მაშინ გადავუღე, ასე რომ მაგის მერე ბევრი რამე შეიცვალა. :yes:
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#33 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 18 November 2013 - 19:50

mikelson

ციტატა

ასე რომ მაგის მერე ბევრი რამე შეიცვალა.

:drinks:
დადებული სურათი
0

#34 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3637
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 20:05

თუ აკეთებ ასე უნდა გააკეთო კაცმა. :)

დადებული სურათი
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#35 მომხმარებელი გასულია   Koala profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1603
  • რეგსტრ.: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

დაწერილია 18 November 2013 - 20:06

mikelson
გილოცავ, ძალიან მაგარია! :)

ძრავი "სტოკია" თუ რამე დაამატეთ კიდევ? სხვა ს4-ებთან როგორ დადგება საინტერესოა :kluchebi:
0

#36 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3637
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 20:13

გამოხმაურების ნახვაKoala said:

mikelson
გილოცავ, ძალიან მაგარია!

ძრავი "სტოკია" თუ რამე დაამატეთ კიდევ? სხვა ს4-ებთან როგორ დადგება საინტერესოა



გაიხარე ძმა. ჯერ არ ვიცი სხვებთან რას იზამს, ძრავი სტოკი არაა, თუმცა ჯერ ბენზინის ნასოსი მინდა და არ ვიცი.
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#37 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 18 November 2013 - 21:00

mikelson

ციტატა

ჩვენში რომ დარჩეს, მე და სანი ამას ძალიან დიდი ხანია ვგეგმავდით. ჯერ ისე ვსაუბრობდით (დაახლოებით მაგ პერიოდში იყიდე შენ შენი B6 ). მე ვჩერდებოდი რაღაც მიზეზების გამო, მერე ქუთაისი დაემთხვა. მოკლედ სანამ სათანადო გარემო არ შეიქმნა, ვერ დავიწყე.

შენთვის უკეთესია ბევრად ეს სიტუაცია. ეხლა ვინმეს ასეთი რამე რომ ქონოდა გაკეთებული ჩემამდე, იცი რამდენ რამეს გამიადვილებდააა?

ბაზარი არაა ძნნ მაგარია რომ პრეცედენტი უკვე არის და შემიძლია აქვე ადგილზევე მაგალითის აღება და არა სადღაც ნეტში :applause: :applause: იმედია მეორე მაინც ვიქნები :laugh:


ისე მიკა და რა მაინტერესებს ამ თემასთან არაფერ კავშირში არ არის ისე პროსტა შენი მანქანა რომელ წლიანია და წვიმის , სინათლის და შუა სარკეზე სენსორები ააქვს?



მაყიდინეთ ვინმემ ერთი 3.0 მექანიკა ვაახ :empathy3:

ისე და ბარემ აქვე დავწერ რა კაბრიოლეტში ნეტავ არ დაისვაპება იგივე მატორი ?
და მგონი ყველა კაბრიო ტიპტრონიკია და მექანიკაც თუ მიესვაპება ? :kluchebi: :kluchebi:

ისე დამაინტერესა უბრალოდ :empathy3:
0

#38 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3637
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 22:06

გამოხმაურების ნახვაGio said:

იმედია მეორე მაინც ვიქნები

შენზეა გიო დამოკიდებული.

გამოხმაურების ნახვაGio said:

ისე მიკა და რა მაინტერესებს ამ თემასთან არაფერ კავშირში არ არის ისე პროსტა შენი მანქანა რომელ წლიანია და წვიმის , სინათლის და შუა სარკეზე სენსორები ააქვს?


წვიმის არ აქვს, დანარჩენი ყველაფერი აქვს. 2004-იანია.

გამოხმაურების ნახვაGio said:

ისე და ბარემ აქვე დავწერ რა კაბრიოლეტში ნეტავ არ დაისვაპება იგივე მატორი ?


ძალიან სერიოზული გამოდის გიო, ჩემთვის რაღაცეებს რომ ვეძებდი მაშინ წავაწყდი. ისე, წინა მხარე მგონი იგივე აქვს რაც B6-ს.
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#39 მომხმარებელი გასულია   roboo profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 631
  • რეგსტრ.: 22-July 12
  • Audi:a4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:115
  • გამ. წელი:2000

დაწერილია 18 November 2013 - 22:28

გამოხმაურების ნახვაmikelson, on 18 November 2013 - 12:06 , said:

ძლივს, პირველად საქართველოში გამოჩნდა Audi A4 B6 2.7T ძრავით. როგორც იქნა ჩემი და სანის ძალისხმევამ შედეგი გამოიღო :luke:. საინტერესო პროექტია ნამდვილად, თუმცა ძალიან ბევრ ძალისხმევასაც საჭიროებს, მაგრამ ღირს (ჩემი აზრით). მე ასე ვიტყოდი: ეს შესაძლებელია ცოტა რისკის, დროის და ფინანსების ფასად :makoooo:. ვისაც აინტერესებს - SWAP-ის პროცესში მნიშვნელოვანია ორი ძირითადი მომენტი. 1. მექანიკური ნაწილი და 2. ელექტრული ნაწილი. (ჩემთვის პირადად მექანიკური ნაწილი ბევრად მარტივი აღმოჩნდა, ვიდრე ელექტრული.) არის უამრავი დეტალი, რაც აუცილებელი და მნიშვნელოვანია (გადაკეთება, შეერთება, მორგება და ა.შ.), თუმცა ამ პროექტის შესახებ დეტალური საუბრისა და ილუსტრირებისაგან ამჟამად შეგნებულად თავს ვიკავებ (ამ ფორმატში, ჯერჯერობით) რასაც გააჩნია თავისი მიზეზი, მაგრამ არ შემიძლია არ ავღნიშნო, რომ ამ პროექტის განხორციელება ალბათ შეუძლებელი იქნებოდა, იმ დახმარების გარეშე, რაც ბიჭებმა (უამრავმა ადამიანმა) გამიწიეს პირადად მე, რისთვისაც უღრმესი მადლობა მათ. :applause:

დადებული სურათი

დადებული სურათი


პროექტის იდეის ავტორი და სულის ჩამდგმელია ბატონი სანი, რისთვისაც ძალიან დიდი მადლობა მას.

ასევე დიდი მადლობა მინდა გადავუხადო პატივცემულ სეფარას, იმ ყველაფრისთვის რაც მან და ფოლცვაგენის კლუბა გააკეთა ჩემთვის და ამ პროექტისთვის (ეს პროექტი მის გარეშე ნამდვილად შეუძლებელი იქნებოდა ჩემთვის).

დიდი მადლობა ფოლცვაგენის კლუბისა და ბოქსების ბიჭებს (განსაკუთრებით გაგრას და ორივე გიორგის)

დიდი მადლობა ჩემს მეგობარ ივას, რომელიც ჩემთან ერთან იყო ბოლომდე.

დიდი მადლობა თორნიკეს, ძალიან დამეხმარა და ყველანაირად გვერდძე მედგა.

დიდი მადლობა ყველა იმ ადამიანს, ვინც დახმარებასთან ერთად მამხნევებდა, მგულშემატკივრობდა და ინტერესდებოდა. ასეთები საკმაოდ ბევრია. (ჯეპეტე, ჯაბა, წერტილა, მირონა, შოთი, მიშა, ბატონი ირაკლი, კობრიკა, ალექსა, ალექსა (ჯანიაშვილი), კოქსი და კიდევ ბევრნი). ბოდიშს გიხდით თუ ვინმე გამომრჩა ამ მომენტში.

აუდის კლუბზე აღარ მაქვს საუბარი, ისედაც გასაგებია ალბათ ყველაფერი.

ასევე უდიდესი მადლობა ზაზას ყველაფრისთვის და მის მიერ გაწეული სამსახურისთვის.

ერთი სიტყვით, ცოტა გავცდი ფორმატს, მაგრამ ეს მინდოდა მეთქვა. დანარჩენი შეფასებები, აზრები და ა.შ. პირადად, როცა ავღნიშნავთ, მაშინ. :)

ძალიან მაგარი პროექტია :applause: იმედია ვნახავთ მალე საქმეში :rolleyes:
0

#40 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 18 November 2013 - 22:40

mikelson
Anu mika cupezec naxe 2.7 is swapi ? Shegizlia linki an rogor vnaxo rom mitxra ?
0

  • (5 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));