Audi Club Georgia: Audi A4 B6 2.7T (swap) - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (5 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share Audi A4 B6 2.7T (swap) Audi A4 B6 2.7T ძრავით პირველად საქართველოში. თემის შეფასება *---- 1 Votes

#41 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3635
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 23:03

გამოხმაურების ნახვაGio said:

mikelson
Anu mika cupezec naxe 2.7 is swapi ? Shegizlia linki an rogor vnaxo rom mitxra ?


გიო, რომელი კუპე გაინტერესებს?
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#42 მომხმარებელი გასულია   VoS profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2686
  • რეგსტრ.: 08-September 10
  • ქალაქი:Gldani
  • Audi:S3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VO-777-SI

ხატულა VoS О-о-опачки :)) ხატულა VoS О-о-опачки :)) დაწერილია 18 November 2013 - 23:14

გამოხმაურების ნახვაmikelson said:

გიო, რომელი კუპე გაინტერესებს?

მგონი ბ6 კაბრიოლეტ 3.0-ზე იძახის :makoooo:
0

#43 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 18 November 2013 - 23:16

ციტატა

ისე და ბარემ აქვე დავწერ რა კაბრიოლეტში ნეტავ არ დაისვაპება იგივე მატორი ?

ძალიან სერიოზული გამოდის გიო, ჩემთვის რაღაცეებს რომ ვეძებდი მაშინ წავაწყდი. ისე, წინა მხარე მგონი იგივე აქვს რაც B6-ს.

აი ამაზე გეკითხები ? :kluchebi: :kluchebi:
0

#44 მომხმარებელი გასულია   apocalips profile ხატულა

  • Andrew
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Administrators
  • წერილები: 4254
  • რეგსტრ.: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

ხატულა apocalips Will Be Slow and Boring ხატულა apocalips Will Be Slow and Boring დაწერილია 18 November 2013 - 23:18

mikelson
რესფექტ მიკა.

გამოხმაურების ნახვაmikelson said:

ამას ალბათ ყველა ძრავი ჯობია.
ანუ 3.0ს არ გავეკაროთ?


მაგარი სიურპრიზი გააძრა ძმაო.
მეც ვუერთდები მადლობით ყველას ვინც მონაწილეობა მიიღო
დადებული სურათი
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? დადებული სურათი
არ მოგეწონა! დადებული სურათი
© apocalips
0

#45 მომხმარებელი გასულია   oto8 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 7357
  • რეგსტრ.: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

ხატულა oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი ხატულა oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი დაწერილია 18 November 2013 - 23:23

გილოცავ მიკა , ძალიან მაგარი პროექტია წარმატებები !
0

#46 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3635
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 18 November 2013 - 23:26

Gio
კიი, მაგარი გამოდის გიო მაგ მოდელზე. სადღაც დავაფავორიტე მაგის ლინკი. შევეცდები გიპოვნო, უბრალოდ ლინკები იმდენი დამიგროვდა რაც მაგ საკითხებს ეხება, რომ ერთი დღე უნდა მაგის მოძებნას.

apocalips
oto8
:2kiss:
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#47 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 19 November 2013 - 00:16

როცა ნახავ ჩამიგდე მერე გადავხედავ :applause:

ეგ კაბრიოები კი ყრია ისე იაიზე და კოპარტზე 3.0ები :kluchebi: :kluchebi:
0

#48 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 19 November 2013 - 10:03

გამოხმაურების ნახვაGio, on 18 November 2013 - 22:40 , said:

mikelson
Anu mika cupezec naxe 2.7 is swapi ? Shegizlia linki an rogor vnaxo rom mitxra ?

კი შესაძლებელია, ნებისმიერი სვაპის გაკეთება მოჟნა, უბრალოდ ერთი საკითხია, რომ ძალიან დიდ შრომას მოითხოვს და ბევრი გაუთვალისწინებელი საკითხების მოგვარებას.

კაბრიოლეტში სვაპის მუღამს ვერ ვხვდები, კაბრიო ძალიან მძიმეა სედანთან შედარებით, თუ ძრავის სტოკად დატოვებას ფიქრობ დამიჯერე არ ღირს.


ტიპტრონიკს იდევ არ გირჩევ ძალიან ბევრი რამ იქნება შესაცვლელი,კარდანიდან დაწყებული უკანა ხიდით და შუა ბარით დამთავრებული.

ერთი შეხედვით ადვილი ჩანს 3.0 ის მაგივრად 2.7 მაგრამ საკმაოდ რთული თემაა
0

#49 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 19 November 2013 - 10:31

SAN-627

ციტატა

კი შესაძლებელია, ნებისმიერი სვაპის გაკეთება მოჟნა, უბრალოდ ერთი საკითხია, რომ ძალიან დიდ შრომას მოითხოვს და ბევრი გაუთვალისწინებელი საკითხების მოგვარებას.

კაბრიოლეტში სვაპის მუღამს ვერ ვხვდები, კაბრიო ძალიან მძიმეა სედანთან შედარებით, თუ ძრავის სტოკად დატოვებას ფიქრობ დამიჯერე არ ღირს.


ტიპტრონიკს იდევ არ გირჩევ ძალიან ბევრი რამ იქნება შესაცვლელი,კარდანიდან დაწყებული უკანა ხიდით და შუა ბარით დამთავრებული.

ერთი შეხედვით ადვილი ჩანს 3.0 ის მაგივრად 2.7 მაგრამ საკმაოდ რთული თემაა

მე არ ვაპირებ სანი მაგას კაბრიოს ჩემთვის არც განვიხილავ ისე მაინტერესებს პროსტა როგორც პროექტი სადმე თუ არის მეთქი :kluchebi:
0

#50 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3635
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 19 November 2013 - 11:15

გიო, ნახე MTM-მა რა გააკეთა. :)



აუ რა მაგარი ხმა აქვს პირველ დაქოქვას. :)


დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#51 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 19 November 2013 - 11:21

სამსახურში ვარ და აქ არ მიხსნის ვიდეოებს :unsure:


ისე იდეაში 4.2 ის ნაცვლად რომ დასვაპო ხო უკეთესია ? მამენტ ამერიკულ ფორუმებზე 4.2 ის სვაპები მაქ მე ნანახი სხვა არა :kluchebi:
0

#52 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3635
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 19 November 2013 - 11:24

გამოხმაურების ნახვაGio said:

ისე იდეაში 4.2 ის ნაცვლად რომ დასვაპო ხო უკეთესია ? მამენტ ამერიკულ ფორუმებზე 4.2 ის სვაპები მაქ მე ნანახი სხვა არა


არა გიო, უკეთესი არ არის, ყველაზე კარგია 3.0-ის დასვაპვა, 1.8-ს და 4.2-ს რაღაც გადაკეთებები უნდა. ჩემი აზრით 4.2-ის კეთებას, ისევ 1.8 ჯობია.
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#53 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 19 November 2013 - 11:33

დაახლოებით რისი გადაკეთება სჭირდება ანუ ?
0

#54 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3635
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 19 November 2013 - 11:55

The Official B6 2.7T DIY/Swap Guide
The B6 Chassis has always been lost. It has looked high and low for years for the proper motor,
but always felt like there was something missing. That gap has been filled with the B6 2.7T
motor swap, and this is EVERYTHING you need to know.

What is the 2.7T?

It's basically the V6 version of a 1.8T, with not 1 K03, but two (AWESOME).

What years was it made? In North America, it was made from 2000-2004 and here are the differences

2000: Bosch MAF, bolt down coils, no immob
2001: Hitachi MAF, bolt down coils, no immob
2002: Hitachi MAF, bolt down coils, no immob
2003 (A6): Hitachi MAF, push down coils, immob, SAI (which sucks)
2004 (A6): Hitachi MAF, push down coils, immob, SAI (which sucks)

So which one should I get?

Honestly, this is preference. The 03-04 do have the push down coils and better ECUs, but this involves getting the immob defeated and also the tuning support sucks, so you are better off getting a 2000-2002 A6/S4 harness&ECU and going from there. The A6 and S4 are identical in parts so no difference between which one you get. Also, you can run any 00-02 ECU with any 00-02 harness. I would recommend getting a manual harness but it's not the biggest deal if you can't.

Is it easier to get the whole car or just the motor?

- Honestly you need nothing else from the car so I would look for a COMPLETE motor. You'll end up paying a LOT of money if you don't get something that's complete.

How much should I pay for the motor?

- This has a million factors at play, but a normal 2.7T goes for between $1200-2000. I paid $1200 but then had to get an ECU/fan module/etc.

What do I sacrifice with a swap like this?

- Absolutely nothing if you don't want to. All my gauges work, no CELs (due to the swap), and it drives like it was meant to be there. Cruise control is optional, and I haven't done it, but it can be done.

What do I need from said A6/S4 for all platforms? (parts by platform will be split up later)

- Entire Motor (EVERYTHING).
- Harness/ECU from the 2.7T
- A6/S4 power steering line
- A6/S4 SMIC brackets (if you don't want to run a FMIC)
- Snub mount bracket (one that attaches to the motor)
- Fan Control Module/Harness (unless you want to go some custom route)
- Alternator/Starter wire from the battery down the passenger frame rail
- Some kind of downpipes that fit. I've heard SSAC do, stock downpipes DO NOT

Which car should I start with?

This is also a tough question because it's preference. The easiest one BY FAR is the 3.0 because of the engine mounting, fuel system, A/C, radiator. The 3.0 block is basically just an aluminum 2.7T so it makes things easy. Some may prefer the 1.8T because you can get them cheap nowadays and some may prefer the S4 for the seats/brakes/bumpers/obviousthings/etc

Will I pass emissions?

While emissions varies state to state and technically putting an older motor in a newer car is not allowed, the car itself by this time thinks it has a 2.7T. VAG-COM reads 2.7T on it, you can clear codes, check them, log, check emissions, etc. So, when they hook the scanner up, as long as you have everything hooked up on the 2.7T to pass emissions, it will. This is awesome news because I know it can be a huge pain in some states

Now onto the swap....

-------------------------------------------------------------------------------

How does the motor mount up to the engine mounts?

1.8T: Drops right onto the mounting brackets
3.0: Drops right onto the mounting brackets
4.2: requires 1.8T/3.0 mounting brackets

How does the motor mount up to the trans?

1.8T: Needs B5 S4 trans plate (not verified)
3.0: Needs B5 S4 trans plate (this is a 2.7T trans)
4.2: Needs B5 S4 trans plate

What transmissions can I use?

- B5 A4 1.8T Quattro/FWD
- B5 A4 2.8 Quattro/FWD
- B5/A6 2.7T (preferred but needs other parts to install)
- B6 A4 1.8T Quattro/FWD
- B6 A4 3.0 (preferred)
- B6 S4 4.2 (preferred)

What clutch do I use?

- B5 S4 clutch/FW

How does the power steering hook up?

- Use an S4/A6 power steering line

Vehicle Speed Sensor (for speedo)

- This has come up before and people seem a bit confused about it. Basically, Audi made the early B6s (2002s) with a vehicle speed sensor in the trans, just like the B5. So, if you have a 2002, just plug it in! For 2003+, the speedo comes from the wheel speed sensor. This is great because nothing has to be done to have a speedo.

5k Rev Limiter Fix - The reason this is needed is because the B5 ECU needs to see speed. If it does not, the ECU goes into "Safe Mode" essentially. You have a few options here:

2002 Cars: You use your normal speed sensor and loop T10 (brown) pin 3 (white/blue) to T10m (black) pin 10 (brown/red)

2003+ Cars equipped with 01A/01E: You can either

A. Plug in a speed sensor into the port on your trans and loop T10 (brown) pin 3 (white/blue) to T10m (black) pin 10 (brown/red)
B. Route the white/blue wire shown on page 14 from the footwell to T10 (brown) pin 3 (white/blue). This will solve it as well and you won't need to use the speed sensor on the trans if you do it this way.

2003+ Cars with 0A3 (S4 trans): You do not have a speed sensor on the trans so you need to route the white/blue wire shown on page 14 from the footwell to T10 (brown) pin 3 (white/blue).

Reverse Lights:

1.8T: Plug connector in
3.0: Plug connector in
4.2: Need to wire connector in

Intake

- Has to be custom but honestly not too hard to do. Some people (like myself) just throw a cone filter on and call it a day. Some silicone and a few aluminum pipes could make you something nice.

Exhaust

- The cheapest way to get it running would be SSAC downpipes, mated to a stock S4 catback (which has decent sized piping for stock and can be found from Free.3-$200). Keep in mind this will require some custom welding, but shouldn't cost much.

**SSAC are not verified. You could also use B5/C5 trans mounts with the proper subframe. That WILL fit**

A/C

1.8T: Need Compressor - Reciever/Dryer hose
3.0: Plug n' Play
4.2: Need everything - Compressor, Both lines to compressor, Receiver/Dryer, line from Car-Receiver/Dryer.

*NOTE* Compressor Mount (06C 260 835 B) is not needed as previously stated. It's the same as the 2.7T bracket

Snub Mount

1.8T: Need to get something welded or get 3.0 core support/fans
3.0: Bolts right up like factory
4.2: Need to get something welded

Fueling

1.8T: Need to get 3.0 return line or rig one up. Use 3.0 filter
3.0: Bolts right up like factory
4.2: Need to get 3.0 return line or rig one up. Use 3.0 filter

Radiator

1.8T: Need a 3.0/2.7T radiator
3.0: Bolts right up (need to cap off small port)
4.2: Need 3.0/2.7T radiator/grind some of the core support

SMICs

- Need 2.7T brackets with some drilling/tapping. Could also run Ebay FMIC

Heater Core

- 2.7T hoses fit perfect

Fans

- Ok so this is another thing that can really go a bunch of ways. The 2.7T ECU knows nothing of the fans in the S4/A6, because the 2.7T fan circuit is literally a different harness and module altogether. The B6 chassis use the ECU to control the fans so this becomes a problem.

So, you could:

1. Get the B5 S4 fan module and wire that in
2. Get a universal fan switch and hook that up to the B6 module to trigger the fans. There is a Hayden unit (3647 Adjustable Thermostatic Fan Control) for $35
3. Use the stock fan module on your car and wire it up like a relay using the sensor on the lower fan switch as the trigger. It's already pre-wired for the 2.7T. This is a bit easier on the 4.2 since it has a different module for each fan but it can be done on the 1.8T/3.0

Also, when you're deleting the mechanical fan, you can get these two pieces (078109123BA + N90216904) to cover up the area where the fan was. JHM sells a piece as well.

Wiring
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#55 მომხმარებელი გასულია   Gio profile ხატულა

  • giusha_gio
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2371
  • რეგსტრ.: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

დაწერილია 19 November 2013 - 12:00

დამეზარა ბოლომდე წაკითხვა ეხლა სამსახურში მაგრამ რასაც თვალი მოვკარი ესეიგი 1.8 ზეც და 4.2 ზეც ყველაფერი 3.0 ის უნდა ? :empathy3: :kluchebi:
0

#56 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3635
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 19 November 2013 - 12:15

გამოხმაურების ნახვაGio said:

დამეზარა ბოლომდე წაკითხვა ეხლა სამსახურში მაგრამ რასაც თვალი მოვკარი ესეიგი 1.8 ზეც და 4.2 ზეც ყველაფერი 3.0 ის უნდა ?


კი გიო, ასეა. ამიტომ არის შედარებით იოლი 3.0-ის გადასვაპვა. ბაზა უკვე მზად გაქვს. სამაგიეროდ ელექტროობაა შედარებით მარტივი 1.8-ზე.
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#57 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 20 November 2013 - 14:43

მიკა მგელი ხარ მგელიიი! :applause: :applause: :applause:

რეალში მაინტერესებს მუაგრად :kluchebi: :kluchebi: :kluchebi: :kluchebi: :kluchebi:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#58 მომხმარებელი გასულია   ანრი ფუტკარაძე profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1781
  • რეგსტრ.: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

დაწერილია 20 November 2013 - 16:53

mikelson
საბოლოო ცხენები და თორქი რა გამოვიდა უშუალოდ ძრავიდან? (ბორბალზე არ ვამბობ)
სტანდარტს 250 ცხენი აქვს რამდენადაც ვიცი, 350 ნ/მ 1800-ზე
დადებული სურათი


0

#59 მომხმარებელი გასულია   mikelson profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3635
  • რეგსტრ.: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

დაწერილია 20 November 2013 - 17:41

გამოხმაურების ნახვაmambu said:

მიკა მგელი ხარ მგელიიი!

რეალში მაინტერესებს მუაგრად


აი ცოტაც მამბუ, რაღაცეებს მივხედავ, კარგად მოვხოდავ და გაჩვენებ. :) შეიძლება მანამდეც მოვიდე შეკრებაზე, ვნახოთ.


გამოხმაურების ნახვაანრი ფუტკარაძე said:

mikelson
საბოლოო ცხენები და თორქი რა გამოვიდა უშუალოდ ძრავიდან? (ბორბალზე არ ვამბობ)
სტანდარტს 250 ცხენი აქვს რამდენადაც ვიცი, 350 ნ/მ 1800-ზე


ზუსტად არ ვიცი, მაგრამ ყველაფერს რომ მოვრჩები, როგორც ამბობენ დაახლოებით 300+ HP და 430+ ნ/მ.
დადებული სურათი

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#60 მომხმარებელი გასულია   ანრი ფუტკარაძე profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1781
  • რეგსტრ.: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

დაწერილია 20 November 2013 - 18:23

mikelson
ძაან მაგარია.
ვიცი, რომ აზრი არ აქვს გასწრების მიზნით დადგომას(აფსურდია ნამდვილად), მაგრამ მაინტერესებს რა სხვაობა იქნება.
ოპელით ვუდგებოდი მთელ ბათუმს. მუღამი მაქვს უშუალოდ პროცესის, გასწრება სხვა თემაა :)
გასწრებაზე როცა მიდის ლაპარაკი, ერთნაირი კატეგორია უნდა იყოს(ამ შემთხვევაში ჩემი მანქნა და შენი მონსტრი უბრალოდ ძარით გვანან ერთმანეთს :) )

+ მაგრად მიანტერესებს რა შედეგი იქნება ს4-თან შერკინებით :)

გამოხმაურება რედაქტირებულია ანრი ფუტკარაძე: 20 November 2013 - 18:24

დადებული სურათი


0

  • (5 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));