Audi Club Georgia: სიმძლავრის მომატების ტექნიკა - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (7 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share სიმძლავრის მომატების ტექნიკა ატმოსფერულნი და სხვა დანარჩენნი

#1 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 00:05

მოგესალმებით,
ვფიქრობ, ეს თემა დიდი ხანია გასახსნელია.
ასე თუ ისე, უმეტესობა *სტოკი აუდის მეპატრონეს სურს გააძლიეროს-გააუმჯობესოს საკუთარი მანქანის წარმადობა გზაზე (სიმძლავრე :) ). გარდა ამისა, არის სიტუაცია, როცა მეტი სიმძლავრე - ავარიულ მომენტებს თავიდან იცილებს, ანუ მეტ უსაფრთხოებას ნიშნავს.

დადებული სურათი

სიმძლავრე კი იზომება (თურმე), არა იმაზე რამდენი ცხენი უწერია პასპორტში - არამედ, რამდენს გამოიმუშავებს ის რეალურად ბორბალზე:



სამწუხაროდ, ამისთანა 4X4-ის სიმძლავრის შემმოწმებელი დინამომეტრული სტენდი არ გვაქვს ქვეყანაში, ამიტომ მხოლოდ მონო-წამყვანი მანქანები იტესტება.
ეხლახანს ჩემი მეორე მანქანის (G35 Coupe TipTronic) ტესტირებამ და ამის შემდეგ შედეგების მრავალსაათიანმა ანალიზმა ბევრ რამეში გამარკვია, მ.შ. დინო სტენდების შედეგების სხვაობებში.

ამ თემაში კარგი იქნება რეალური დინოს შედეგებიც, რომ დაიდოს ხოლმე, თორემ ხანდახან არის სიმძლავრის ზრდის ნაცვლად - კლება გამოდის (ვირული წიუნინგი :D ).




*ქარხნულ მდგომარეობაში.

+ები, თუ თვლით საჭიროდ თემას, თუ არა და მინუსები დაწერეთ და წავშალოთ - რადგან აუდიში 130 ცხენიც საკმარისია :empathy3:
დადებული სურათი
14

#2 მომხმარებელი გასულია   audi-juba profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1257
  • რეგსტრ.: 28-May 12
  • ქალაქი:ოზურგეთი
  • Audi:RS4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2 T
  • ცხენის ძალა:450 HP
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RS4 B5

დაწერილია 12 December 2013 - 00:09

+ ალექს კარგი თემაა ;)
დადებული სურათი
0

#3 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 00:25

გამოხმაურების ნახვაaudi-juba, on 12 December 2013 - 00:09 , said:

+ ალექს კარგი თემაა ;)

მადლობა ძმა,
მგონი ყველასთვის სასარგებლო იქნება. :luke:

დავიწყოთ საწვავიდან (ეს პირადი მოსაზრებაა :) )

მესხა პრემიუმი და გზაში ჩავამატეთ სუპერი, პირველ ჩადგმაზე დადო მხოლოდ 213 და რაღაც კაპიკი ცხენები.

დადებული სურათი


ესეც მაგ გაგორების ვიდეო:



მეორე გაგორებაზე, 220 ცხენი - ეტყობა სუპერი გაზავდა :)

საბოლოოდ Dyno Dynamics-ზე მივიღეთ 228 ცხენი. რაც მსოფლიოში გავრცელებულ დინოებზე (Dynojet-ზე) ~258 ცხენს უდრის ბორბალზე.

დადებული სურათი

პრინციპში დიდი არაფერი გამიკეთებია მანქანაზე, თუმცა შედეგი საკმაოდ ნორმალური გამოვიდა.
რადგან ქარხნული G35/350Z-ები, ისიც მექანიკები დებენ 200-დან 210-მდე.

შედარებისთვის სტოკში შემდეგი მანქანები დებენ (+-5 ცხენს):
Audi B6 1.8T = 130
Audi B6 S4 = 235-255 http://www.dragtimes...udi-S4-Dyno.jpg
Audi RS4 B7 = 285 http://i323.photobuc...s27/photo-1.jpg
BMW E46 328i = 150
BMW E46 330Ci = 170
BMW E36 M3 3.0 = 182
BMW E46 M3 3.2 = 255-285
Merc CLK 430 = 195
Merc CLK 55 AMG = 263 http://i29.photobuck...LK55AMGDYNO.jpg
VW Golf R32 = 185

ციფრებისთვის კარგი საიტია: http://powerchip.asi...yno-graphs.aspx



Added:

სანამ გავმართავდი, ძალიან ბევრი რამე მასწრებდა. :D აგერ მონაცემები გვერდზე თემიდან:
განახლდა 12.02.14
:asasin: :asasin: :asasin: :asasin: :asasin:









2.8 quattro tiptronic


2009 - 2011 წელი
3,5 2007 Toyota Camry 280BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic. 1,2 წინ ვიყავი, 3-ში რომ გადავიტანე, იმას მაინც 2ე ქონდა და ეგრევე წინ აღმოჩნდა...

5,7 v8 2006 Lexus LS 570 380BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT. 80-ზე ჩავადგით, ნელ-ნელა წავიდა... (უფრო მეტს ველოდი)

Civic 160BHP - me A4 B5 2.8q 193BHP AT 2ე სიჩქარით დავუსტარტე :tongue: ეგრევე 1 კუზაოთი წავიდა და გაწურვისას დავეწიე

4.0 Toyota Prado 2005 250BHP - me A4 B5 2.8q 193BHP AT. ვაკე-საბურთალოს აღმართზე დავსტარტე და მომყვა - ესე ~100კმ/სთ-ზე 5 კუზაოთი ვიყავი წინ

3.2 Merc ML 2002 218BHP AT - me A4 B5 2.8q ~140BHP TipTronic. პერებოი ქონდა მანქანას და +რემენი იყო 1 კბილით აცილებული - 100მდე ერთად ვიარეთ, მერე ნელა-გავასწარი.

3.7 Merc ML 2005 235BHP GioTipTronic - me A4 B5 2.8q ~193BHP TipTronic. 4 დადგომიდან, პირველი 2 ეგრევე მივდიოდი, 100კმ/სთ-ზე 1,5 კუზაო სხვაობით. შემდეგ ორზე მატორი გადამიხურდა (დამატებითი გაგრილება არ მიმუშავებდა) მიუხედავად ამ სიდუხჭირისა :laugh: 100-ის მერე მაინც გავდიოდი :tongue:

2.0 BMW 3-ე 150BHP 1997 M52 VANOS AT - me A4 B5 2.8q ~140BHP TipTronic. პერებოი ქონდა მანქანას და +რემენი იყო 1 კბილით აცილებული - 100მდე ერთად ვიარეთ, მერე ნელა-გავასწარი.

2.0 Audi B4 137BHP? rezო333 მექ - me A4 B5 2.8q ~140BHP TipTronic. პერებოი ქონდა მანქანას და +რემენი იყო 1 კბილით აცილებული - თავიდანვე მივდიოდი.

2.0 BMW 3-ე 150BHP 1993 მექ. M50 - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic. ვაი-ვაი :tongue:

2.8 Merc C-Klasse 2.8 ~197BHP ~1999 ~AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT. 2ვე დატვირთულები ტრასაზე, 130-ზე ჩავადგით. 3ე სიჩქარემ ბრწყინვალება აჩვენა ;)

1.8Tq A4 B5 Mr ika 150BHP მექ - me A4 B5 2.8q 193BHP AT ვასწრებ

1.8Tq A4 B5 imap 207BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT ვასწრებ

1.8Tწინა/წ A4 B5 apocalips 150BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT ვასწრებ

3.2q FSI A6 xoxoxo 256BHP 2005 AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT - იმენა გარბის, მაგრად მასწრებს

2.0Tq FSI A4 B7 ACG წევრი 200BHP 2006 TipTronic - me A4 B5 2.8q 193BHP AT - გადის ნელ-ნელა, 100ზე დაახლ 2 კუზაო (მექანიკა რომ მყავდეს გავასწრებდი) (2.0T აშშ-ში 2010 წლის საუკეთესო ძრავი).


2.8q A4 B5 193BHP მექ - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic - ვაი-ვაგლახთ მასწრებს :tongue: სტარტისას წინ გადის, მერე სანამ ის 2ში გადაიტანდა დაწევას ვიწყებდი :acute:

2.8FWD Passat Freddy B5 193BHP TipTronic - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic - ვასწრებ უკეთ ვიდრე მე მექანიკა (გაუმარჯოს ტიპტრონიკებს :laugh: )

2.8FWD Jetta VR6 200BHP MT - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic - გაგორებულზე ცუდად დავსტარტეთ, თავიდან წინ აღმოვჩნდი - ძალიან ნელ-ნელა მეწეოდა, თუცმა 3ემ სიჩქარემ მოუწია (100-დან)და ჩამორჩენა დაიწყო...

2012 - 2013 წელი

მცირე გარემონტებების შემდეგ:

A4 1.8T 170hp quattro manual (ალბათ სარემონტო იყო)



A6 2.8 quattro manual (კარგ მდგომარეობაში)



1.8T A4 B6 მექანიკა (1XXP) quattro (tunned: full exhaust)



1.8T A4 B6 172HP Tiptronic quattro
Apocalipse - პირველმა ჩაადგა, თუმცა 2 წამის შემდეგ ჩადგმის მერე ისე ჩავუარე, ვითომ ის მიდიოდა და მე აბგონზე გავედი ტრასაზე. დღემდე მჯერა - გაზზე უკვე ფეხი ჰქონდა აშვებული... :rolleyes:


Chiipped!!!

3.2RWD Mercedes CLK32 218BHP T TipTronic - me A4 B5 2.8Q 225BHP TipTronic - 160ze ვასწრებ 1-2 კუზაოთი

2.8Q A4 B4 2.8Q MT - გავასწარი

2.8 BMჭ E36 328i Coupe MT - 100-დან 180-მდე გავასწარი (არ ვიცი რა მდგომარეობაში იყო)

5.0 V8 Merc E-Klasse ~306BHP ~2004 ~AT - 60-130-მდე გავასწარი, III სიჩქარეში გადავიტანე თუ არა - ის წავიდა :) (არ ვიცი რა მდგომარეობაში იყო)

3.0D BMჭ X5 3.0T Diesel - სიჩქარეზე 60-დან 140-მდე კარგად გავედი


+ები, თუ თვლით საჭიროდ თემას, თუ არა და მინუსები დაწერეთ და წავშალოთ - რადგან აუდიში 130 ცხენიც საკმარისია :empathy3:
დადებული სურათი
1

#4 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 00:53

ეხლა, ყველაზე მთავარი: რა უნდა გაკეთდეს (ატმოსფერკაზე)? :)

ვინაიდან, ჩვენი ქვეყნის რეალიაში 99%ს ყავს უკვე მეორადი აუდი და შესაბამისად არ ვიცით:
1. აპკატკა, როგორ გაიარა ჩვენამდე. შესაბამისად არ ვიცით, როგორ ხმარობდნენ მას :D -რა სიმძლავრე დაუჯდა თავიდანვე, განისაზღვრება პირველი ათეული ათასი კილომეტრით.
2. მანქანა უნდა იყოს გამართული. ჩეკ-ენჯინი და მსგავსი 'ბუასილი' არ უნდა აწუხებდეს.


+ები, თუ თვლით საჭიროდ თემას, თუ არა და მინუსები დაწერეთ და წავშალოთ - რადგან აუდიში 130 ცხენიც საკმარისია :empathy3:
დადებული სურათი
2

#5 მომხმარებელი გასულია   Red Bull profile ხატულა

  • OOOOშნიკი
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 14230
  • რეგსტრ.: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

დაწერილია 12 December 2013 - 01:04

ციტატა

ეხლა, ყველაზე მთავარი: რა უნდა გაკეთდეს (ატმოსფერკაზე)?

დადებული სურათიდადებული სურათი
დადებული სურათი
0

#6 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 01:13

Red Bull
დადებული სურათი
მოინდომე 270 ცხენზე ასვლა? :D

audi-juba
კსტაწი, შენს ევროპულზე 10 ცხენის მომატება - თბილისში ჩამოსვლა და წინა 'ვიდუში' A6-ის კომპის ჩადგმაა (გახდება 243 კილოვატიანიდან, ეგრევე 249).




~~~~~~~~~~~~~~~

3. მაღალ აბაროტზე პრაქტიკულად ყველა ძრავის ბაბინებს (აუდის განსაკუთრებით) აკლდება ძლიერი ენერგო-მომარაგება. როგორც წესი - პრავოდკის პოლარობა.
ამას შველის სხვადასხვა აFტერმარკეტ კაბელები.

სხვადასხვა მწარმოებლები წერენ სხვადასხვა +ცხენებს,
http://www.clubfront...delsol_apex.jpg

http://www.joelisa.n.../TurboMag_5.jpg


http://www.pcisusa.c...seline-dyno.jpg


თუმცა დამოუკიდებელმა ტიპებმა დინოზე მინიმუმ 2 ცხენი ბორბალზე დადეს (ციფრი ვითომ არაფერი და 0-დან 100მდე ნახევარ კორპუსს იძლევა :D )

დადებული სურათი


ამ პრობლემის აღმოსაფხვრელად, მე HKS-ის კაბელები დავაყენე (კსტაწი B5-სთვისაც ვუკვეთავ აწი):

დადებული სურათი

დადებული სურათი






ავტომატებს ვურჩევ +1 ცალი დაამატონ კოლოფზეც.

აგერ ყველაზე იაფიანის ლინკიც:

http://www.amazon.co...1?ie=UTF8&psc=1

+ები, თუ თვლით საჭიროდ თემას, თუ არა და მინუსები დაწერეთ და წავშალოთ - რადგან აუდიში 130 ცხენიც საკმარისია :empathy3:
დადებული სურათი
4

#7 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 02:21

4. ჰაერის შემშვები სისტემა (intake)

ეგაა სტოკებში ერთ-ერთი ყველაზე შემზღუდველი ფაქტორი.

რეალურად დინოზე იძლევა 4-დან 15 ცხენამდე სხვაობას, ანუ ძრავზე 5დან 18 ცხენამდე.

ესაა B6 V8-ის რეალური შედეგი (10 ცხენი ბორბალზე):
დადებული სურათი



ოღონდ აქ დიდი შინაარსი აქვს კონსტრუქციას, ესაა ჩაშენებული თუ მთლიანად შეცვლილი (ანუ მილი დგას):

4.1. ჩაშენებულს ნაკლები ცხენი აქვს (4, ან 5), თუმცა არ გუდავს ძრავს როცა გაცხელდება,
4.2. მილი:
2.2.1. უბრალოდ მილი კარგია, მაგრამ როცა ცხელება, ცხენებს პირიქით - აკლებს.
დადებული სურათი


4.2.2. თერმული შეფუთვით მილი და ჰაერის ფილტრი. ეს მხოლოდ ++ ცხენებია (heat soak ქვია პრობლემას).

დადებული სურათი


Added:



B5-ზე დავამატე K&N-ის 0-ოვანი წინაღობის ფილტრი. რამაც სავარაუდოდ 3-5 ცხენი დაამატა ბორბალზე.


ანუ მივიღეთ სტოკ 193 ცხენს + 3x1,31 ცხენი = 197 ცხენი.



+ები, თუ თვლით საჭიროდ თემას, თუ არა და მინუსები დაწერეთ და წავშალოთ - რადგან აუდიში 130 ცხენიც საკმარისია :empathy3:
დადებული სურათი
2

#8 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 03:02

5. ჩიპი :rolleyes: :D http://audiclub.ge/f...tuning-georgia/

აქ საუბარი ზედმეტია, თუმცა ხვალ ვიტყვი, თორემ დღეს ზედმეტია. :D
დადებული სურათი
0

#9 მომხმარებელი გასულია   Koala profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1603
  • რეგსტრ.: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

დაწერილია 12 December 2013 - 03:19

AL Janinny
ის მრგვალი ფილტრი ჯობია აირბოქსს?
0

#10 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 12 December 2013 - 09:53

კარგი თემაა. ყოჩაღ ალექს..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#11 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 12 December 2013 - 11:14

AL Janinny

+
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#12 მომხმარებელი გასულია   oto8 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 7357
  • რეგსტრ.: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

დაწერილია 12 December 2013 - 11:44

საღოლ ალექს +
0

#13 მომხმარებელი გასულია   porxila profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 884
  • რეგსტრ.: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

დაწერილია 12 December 2013 - 12:15

+ ძალიან მიყვარს ასეთი თემები :) ოღონდ მდაბიურ ენაზე თუ იქნება დაწერილი უფრო კარგი იქნება, რომ ჩემნაირმა "პროფესიონალებმაც" კი შევძლოთ აქ მოპოვებული ინფორმაციის პრაქტიკული გამოყენება
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#14 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 12:55

გამოხმაურების ნახვაKoala, on 12 December 2013 - 03:19 , said:

AL Janinny
ის მრგვალი ფილტრი ჯობია აირბოქსს?

როგორც ტესტებმა აჩვენა - კი.

Mr ika
mambu
oto8
porxila
მადლობა, თქვენც თუ დაამატებთ გამოცდილებას - ყველას გამოგვადგება. :luke: იკას აქვს განსაკუთრებით სტრანნი ტუნინგის გამოცდილება :D
დადებული სურათი
0

#15 მომხმარებელი გასულია   oto8 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 7357
  • რეგსტრ.: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

დაწერილია 12 December 2013 - 14:24

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 12 December 2013 - 12:55 , said:

მადლობა, თქვენც თუ დაამატებთ გამოცდილებას - ყველას გამოგვადგება. :luke:


გამოცდილებას არ ვიცი მაგრამ მე ჩემ რეალობაზე დავწერ. ბევრმა იცით რაც მყავს .

ს4 4.2 V8 .344 HP . აქვს APR ის ჩიპი . APR- ის ვიხლოპის უკანა ბაჩოკები კოლექტორიდან პრიამოიზე . კარბონის Air Box ზუსტად ესე გაკეთებული

დადებული სურათი

დადებული სურათი

მხოლოდ ჩიპით APR ოფიციალურ საიტს თუ დავეყრდნობით 93 ოქტანურ ბენზინზე 352hp / 312lb-ft შედეგს იძლევა . პლიუს სრული ვიხლოპი ასევე APR-ზე დაყრდნობით 25hp & 35lb-ft შედეგს იძლევა .

ვასხამ მხოლოდ სუპერს ვირჩევ 98 ოქტანურ პროგრამას მე 2 პრაშივკას ...სვეჩები, ბაბინები და ზეთი შეცვლილი მაქვს . არანაირ ჩეკს არ მინთებს . კომპზე ხალასტოიზე მიჩვენებს MIS FIRE-ს ისიც მხოლოდ დაბალ აბაროტზე მაღალ აბაროტზე სწორდება, რაც არის პრაშივკის ბრალი და სერიოზულ პრობლემას არ წარმოადგენს .

ამ ყველაფრის ფონზე ჩემი მანქ ვერ დადის ისე როგორც უნდა დადიოდეს თეორიულად . 344 + ჩიპი + ვიხლოპი + კარბონის ინთეიქი ...სად არის ეს ცხენებიი ??? ხუი ევო ზნაეტ :D .

რამოდენიმე თვის წინ სანამ ძველ ბაბინებს დაერხეოდა არეული პრაშივკით (არც მახსოვს რომელი მეყენა ) ბევრად კარგად იარა .
1

#16 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 15:22

oto8
კატალიზატორი გიყენია?

ციტატა

93 ოქტანურ ბენზინზე 352hp / 312lb-ft

ხომ გახსოვს 93 აშშ-ში, ჩვენთან 98-ია?
დადებული სურათი
0

#17 მომხმარებელი გასულია   oto8 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 7357
  • რეგსტრ.: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

დაწერილია 12 December 2013 - 15:35

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 12 December 2013 - 15:22 , said:

oto8
კატალიზატორი გიყენია?


ხომ გახსოვს 93 აშშ-ში, ჩვენთან 98-ია?


არა რა კატალიზატორი ..საერთოდ არაფერია . ორი პრიამოვი მოშნი ტრუბა და ბოლოსკენ აპრ ბაჩოკები , რეზონატორების გარეშე.

ხო რა მაგას ვფიქრობ რომ ავირჩიო პირველი პროგრამა , ჩასვასხხა 98 და გავტესტო .
0

#18 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 December 2013 - 15:47

oto8

ციტატა

ორი პრიამოვი მოშნი ტრუბა

კსტაწი ატმოსფერკებზე, პირდაპირი მილები ცხენებს მაგრად აკლებს (ვიდრე სტოკი). აბა დააგდე ლინკი შენი APR-ების და ვნახოთ, იქ აქვს თუ არა რეზონატორები. ასევე 99% შეიძლება გათვლილი იყოს, რომ კატალიზატორი ეყენოს.
დადებული სურათი
0

#19 მომხმარებელი გასულია   oto8 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 7357
  • რეგსტრ.: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

დაწერილია 12 December 2013 - 16:09

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 12 December 2013 - 15:47 , said:

oto8

კსტაწი ატმოსფერკებზე, პირდაპირი მილები ცხენებს მაგრად აკლებს (ვიდრე სტოკი). აბა დააგდე ლინკი შენი APR-ების და ვნახოთ, იქ აქვს თუ არა რეზონატორები. ასევე 99% შეიძლება გათვლილი იყოს, რომ კატალიზატორი ეყენოს.


ხო ეგ ვიცი ალექს მახსოვს ადრეც მითხარი მაგრამ ..ამერიკაში ვიღაც მასტი არ დააყენებდა ცუდი რო ყოფილიყო ..შეიძლება მთლანი კიტის ყიდვის პონტი არ ქონდა მაგრამ რაღაც მუცლის ჩაკერებას კი შეძლებდა .

ზუსტად ესეთია ჩემი ოღონდ ამას რო შუაში აქვს ორი პატარა რეზონატორი ჩემსას მანდ არაფერი არ აქვს .

დადებული სურათი

დაბოლოვება ესეთი აქვს B7 კუზაოზე


დადებული სურათი
0

#20 მომხმარებელი გასულია   ანრი ფუტკარაძე profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1781
  • რეგსტრ.: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

დაწერილია 12 December 2013 - 16:13

AL Janinny
თემა კარგია.
თორქისთ გაჯერებულიც თუ იქნება, "ვაააბშე" "სუპი" გამოვა :)
დადებული სურათი


0

  • (7 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));