Audi Club Georgia: დეტალების წონა. - Audi Club Georgia

Jump to content

გვერდი 1-დან 1
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share დეტალების წონა.

#1 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 27 February 2014 - 23:50

ყველას კარგად მოგვეხსენება რომ ავტომობილის მანევრში, აჩქარებასა თუ საწვავის წვაში ძალიან დიდ როლს თამაშობს მასა. ბევრჯერ დავინტერესდი სხვადასხვა დეტალის წონით თუმცა ვერსად ვერ ვნახე კარგად ჩამოყალიბებული სავსე თემა, სულ ნაწილ ნაწილ მომიწია საჭირო ინფორმაციის მოპოვება, კარგი იქნება თუ ამ თემას ჩამოვაყალიბებთ, ვიმედოვნებ ბევრს გმაოადგება და თემის გაცნობისასაც ახალი იდეები დაიბადება.

Audi A4/B5 1.8ტ (თუმცა იგივე ძარაზე მრავლაი დეტალი იდენტურია)
"კაპოტი"-17კგ
"კრილო"-5კგ
საბარგული-18კგ
უკანა სავარძელი-16კგ
ს-ლაინის ნაჭრის მექანიკური სავარძელი-18კგ
ლუქი-13.5კგ
სტერეო სისტემა სალონში (დინამიკებიანად)-12კგ
ხმის იზოლატორები (იატაკზე, ჭერზე მოკლედ მთლიანად ძარაზე) -20კგ
კარის პანელები ოთხივე - 10კგ
ფანჯრების მატორჩიკები და კარების შუშები ყველა-36კგ
ფარები წინა+უკანა+გაყვანილობა-22.5კგ
მაყუჩი "გრუშიტელი"-13კგ
ძრავის პლასტმასის ქოვერები- 2კგ
xalicha-10kg

გამოხმაურება რედაქტირებულია LEVANLEZHAVA: 27 February 2014 - 23:52

Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
6

#2 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 28 February 2014 - 00:07

Audi s3 8L
წინა ტყავიეს ელეკტრო ქარხნული რეკაროს სავარძელი ცალი-40კგ
უკანა ტყავის რეკარო-20კგ
საბარგულის პანელები, სათადარიგო საბურავი , ხელსაწყოები - 25კგ

Audi TT
წინა რეკაროს მექანიკური სავარძელი 22კგ
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
3

#3 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 28 February 2014 - 00:30

Audi S4 B6/B7
სათადარიგო საბურავი, ხელსაწყოები, საბარგულის ხალიჩა - 24კგ
სდ ჩეინჯერი-1,8კგ
ოთხივე ხალიჩა (კოვრიკები)- 5,8კგ
მსუბუქი აკუმულატორი იწონის 9.5კგ აკლებს-15კგ
კარბონის საბარგული აკლებს 17კგს
კაპოტი-22კგ (რს4-11,5 / კარბონის-6,8კგ)
კატალიზატორები კატალიზატორების ბაჩოკებიანათ ყველა-30კგ
პ.ს შესაძლებელია სტანდარტული სამუხრუჭე დისკების პერფორმირებული მსუბუქი დიკებით შეცვლა წინაც და უკანაც, მაგ:
JHM Lightweight FRONT rotors ($580) არის წინები თითო მსუბუქია ქარხნულთან შედარებიტ 4.5კგთი. იგივე ბრენდი უკანა თითო მსუბუქია 1.5კგ თი. JHM Lightweight Flywheel* ($850) მახავიკი ცეპლენია სტანდარტულზე მსუბუქია 6.1კგთი.
სამუხრუჭე დისკები და მახავიკი ჯამში 19კილომდე აკლებს, შეიძლება იფიქროთ რომ არცისე ბევრია თუმცა ამ დეტალებზე ძალა პირდაპირ მოდებულია და მათი შემსუბუქების შემთხვევაში მუშაობის მარგი ქმედების კოეფიციენტი იზრდება, ანუ შედეგი ბევრად უფრო მაღალია ვიდრე უბრალოდ მოკლებული 19კგ.

ს4 ბ6 ბ7 - რეკაროს წინა ელეკტრო სავარძელი თითო- 40კგ

ისე 200 კილოგრამით დამსუბუქებული ბ6 მემგონი ძალიან ძალიან ძალიან აჩქარდება.
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
4

#4 მომხმარებელი გასულია   oto8 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 7357
  • რეგსტრ.: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

დაწერილია 28 February 2014 - 02:08

LEVANLEZHAVA

საღოლ საინტერესოა . ჩემ მანქანას ესეიგი 300 კილომდე რო მოვაკლო შეიძლება თავისუფლად :D :D
0

#5 მომხმარებელი გასულია   Koala profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1603
  • რეგსტრ.: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

დაწერილია 28 February 2014 - 05:41

კონდიციონერის ატრიბუტებიც ბლომად იწონის

არის კიდევ აკუმულატორის უკან გადატანის იდეეა წონის უფრო თანაბარი განაწილებისთვის :D
0

#6 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 28 February 2014 - 09:35

თემის აზრს ვერ ვიგებ :)

ცოტახანი იყოს. ვნახოთ რა იქნება
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
1

#7 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 28 February 2014 - 15:24

ციტატა

ისე 200 კილოგრამით დამსუბუქებული ბ6 მემგონი ძალიან ძალიან ძალიან აჩქარდება.

დათვლილია, წონის ყოველი 10 კილოთი კლება ექვივალენტია = +2 ცხენს ბორბალზე ;)
დადებული სურათი
0

#8 მომხმარებელი გასულია   Anzor_Alvarez profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 1791
  • რეგსტრ.: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

დაწერილია 28 February 2014 - 15:38

გამოხმაურების ნახვაMr ika said:

თემის აზრს ვერ ვიგებ :)


არადა დიდი აზრი დევს :)
თუნდაც კლუბის შეჯიბრი რო იქნება გაზის ბალონის გარდა რა უნდა მოხსნა მანქანას და რა შედეგს მოგცემს ხო უნდა იცოდე არა?

პ.ს. რა ჩათლახი ვაააარ :D :D
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
2

#9 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 10 March 2014 - 00:45

ციტატა

"კაპოტი"-17კგ


B5-ს კაპოტი რეალურად 17 კილოს იწონის?

მაგის კარბონის ანალოგები იყიდება, რომელიც იწონის 10 კილოს. გამოდის გემატება +3 ცხენი და გაკლდება ბლომად 'სნოსი' მოსახვევებში - უკვე კარგი კრიტერიუმია ტრეკისთვის!

ციტატა

xalicha-10kg

ესეც შენი +3 კილო :)

ციტატა

ცალი-40კგ

კი, ჩვეულებრივი ტყავის სავარძელი 40-ს იწონის :luke:

მაგ წონის განახევრებით, იგივეა +6 ცხენი, 2 სავარძელი 12 ცხენი (რასაც 1.8 ძალიან იგრძნობს).

ციტატა

ისე 200 კილოგრამით დამსუბუქებული ბ6 მემგონი ძალიან ძალიან ძალიან აჩქარდება.

200 კილო დამსუბუქება, დაახლოებით იგივეა, რაც დაუმატო 50+++ ცხენი მანქანას ;)

საღოლ ლევან თემისთვის!
დადებული სურათი
0

#10 მომხმარებელი გასულია   Koala profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1603
  • რეგსტრ.: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

დაწერილია 17 March 2014 - 16:33

ეგ კარბონის კაპოტი რა ღირს?
0

#11 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 22 April 2014 - 22:31

Koala
ებაუზე ყრია ძმაო 800 დოლარებად :laughing:

მარა ის 4.7 კილოს იწონის
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
0

#12 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 23 April 2014 - 23:08

მოკლედ ბევრი ვიწვალე თუ ცოტა ვაგრძელებ თემის გამდიდრებას ინფოთი. ყველას მოგვეხსენება რომ ძრავი სიმძლავრეს საბურავებს (დისკებს) აწვდის, და მოჰყავს ბრუნვაში. რაც უფრო მსუბუქია დისკი მით უფრო უადვილდება ძრავს მისი "ტრიალი" შესაბამისად ეს მოქმედებს როგორც აჩქარებაზე ასევე საწვავის ეკონომიაზეც. ჩემი აზრით აუდის ერთ-ერთი პრობლემა ის არის რომ სერიოული წარმოების დისკები აქვს ძალიან მძიმე :unsure:. მძიმე დისკები მხოლოდ უკანა ან წინა წამყვანიანი ავტომობილისთვის არ წამროადგენს იმხელა პრობლემას რამხელასაც აუდისთვის, რთულია ძრავმა მოქმედებაში მოიყვანოს ოთხი მძიმე დისკი, სწორედ ამ დროს იკარგება WHP დიდი ნაწილი. თვალსაჩინოებისთვის ვიძიებ სერიული დისკების წონას რომ ნახოთ რამდენად "დაბორკილია" თქვენი ავტომობილები, შეძლოთ უკეთესი WHP მიღება ნაკლები საწვვის მოხმარებით.
დავიწყებ კლუბში ყველაზე გავრცელებული დისკებით.
N1 17 დიუმიანი 7ჯ სიგანის ძირითადად აყენია B6 კუზაოებზე :
დადებული სურათი
წონა : 13.6 კგ
N2 16 დიუმიანი 7ჯ სიგანის ძირითადად აყენია ამერიკულ 2.7 და 2.8 ძრავიან ა6 ც5 კუზაოზე
დადებული სურათი
წონა 12.4კგ
N3 17 დიუმიანი, ძირითადად აყენია ფეისლიფტირებულ ც5 კუზაოზე, ა6 ც6 და ა4 ბ7 კუზაოზე ასევე 2001-2004 ა8 ზეც.
დადებული სურათი
წონა: 14.2კგ
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
2

#13 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 23 April 2014 - 23:32

N4 17 დიუმიანი აყენია 225 ცხენისძალიან ტტ-ებზე და ა8 დ2 კუზაოებზე, გადახვრეტა ტტ-ზე 100X5 ა8ზე 112X5.
დადებული სურათი
წონა 9.6კგ (კარგი წონაა)
N5 Audi Sport Wheels ჩვენთან საკამოდ გავრცელებული სახეობა, 16 დიუმიანი 7ჯ სიგანის აყენია 2000 წლამდე ა4/ა6/ა8
დადებული სურათი
წონა 8.6კგ (ნორმალური წონაა)
N6 Dynamic 16 დიუმიანი 7.5ჯ სიგანის აყენია ა6 ც6 და ა4 ბ7 კუზაოებზე
დადებული სურათი
წონა 7.89კგ (სხვა დისკებთან შედარებით განიერიც არის დ ამსუბუქიც, კარგი წონაა)
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
2

#14 მომხმარებელი გასულია   Koala profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1603
  • რეგსტრ.: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

დაწერილია 23 April 2014 - 23:43

LEVANLEZHAVA
ეს რამდენს იწონის?
ამერიკულ ა4-ბზეა

გამოხმაურება რედაქტირებულია Koala: 23 April 2014 - 23:43

0

#15 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 24 April 2014 - 00:00

კიდევ გავაგრძელებ. ისე რჩევისთვის მერსედეს ცლკ და ც კლასის (1996-1999) რომელიღაცა დისკებია რ16 7ჯ სიგანის რომელის თითო 6.1კგ იწონის. სურათს ვეძებ და დავდებ კონკრეტულად რომელია. მემეგონი 12.4 კგ დან თითო დისკი 6.1 კგზე რო შემცირდება დიდ ცვლილებას იგრძნობთ. წვაც მოილებს :kluchebi: :kluchebi:

Koala
ვეძებ მაგეებს და კიდევ 15 იანები გერმანულებზე რაც აყენია ქრომირებულივით და ამერიკულ1997-98 ა6 2.8ებზე. ცოტას დავისვენებ და მოგახსენებ ჩემო ბატონო :D :D დავიღალე.
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
1

#16 მომხმარებელი გასულია   roboo profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 631
  • რეგსტრ.: 22-July 12
  • Audi:a4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:115
  • გამ. წელი:2000

დაწერილია 26 April 2014 - 00:01

LEVANLEZHAVA
საღოლ მეგობარო ნამდვილად კარგი ინფოებია : )
დადებული სურათი
ამ დისკის წონა ხო არ იცი ზუსტი ?
0

#17 მომხმარებელი გასულია   audi-juba profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1257
  • რეგსტრ.: 28-May 12
  • ქალაქი:ოზურგეთი
  • Audi:RS4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2 T
  • ცხენის ძალა:450 HP
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RS4 B5

დაწერილია 26 April 2014 - 00:56

+ ნამდვილად !!!
დადებული სურათი
0

#18 მომხმარებელი გასულია   LEVANLEZHAVA profile ხატულა

  • Turbo+MT+quattro= ^_^
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1513
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • ქალაქი:rustavi
  • Audi:AS3
  • Car:AUDI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:KIK928

დაწერილია 28 April 2014 - 00:34

აუდი ა4 RS4 STYLE აყენია ა4 ბ5 კუზაოებზე ძირითადად რ17 7.5ჯ
დადებული სურათი
წონა 8.707კგ

roboo
Koala
ვეძებ გადავატრიალე ყველაფერი :empathy3: :makoooo:
Audi AS3 8L quattro. AT technics suspension adjastable Full kit, 10mm wheels spacers, tekno instinct 10kg R17 7J wheels, pireli sport contanc tyres all of 4. ECS boost guage, S3 bumpers, S3 speedometre. wheight loss to 1200kg. 8kg bucket seats comming soon...
0

#19 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 30 April 2014 - 13:20

გამოხმაურების ნახვაLEVANLEZHAVA, on 23 April 2014 - 23:08 , said:

მოკლედ ბევრი ვიწვალე თუ ცოტა ვაგრძელებ თემის გამდიდრებას ინფოთი. ყველას მოგვეხსენება რომ ძრავი სიმძლავრეს საბურავებს (დისკებს) აწვდის, და მოჰყავს ბრუნვაში. რაც უფრო მსუბუქია დისკი მით უფრო უადვილდება ძრავს მისი "ტრიალი" შესაბამისად ეს მოქმედებს როგორც აჩქარებაზე ასევე საწვავის ეკონომიაზეც. ჩემი აზრით აუდის ერთ-ერთი პრობლემა ის არის რომ სერიოული წარმოების დისკები აქვს ძალიან მძიმე :unsure:. მძიმე დისკები მხოლოდ უკანა ან წინა წამყვანიანი ავტომობილისთვის არ წამროადგენს იმხელა პრობლემას რამხელასაც აუდისთვის, რთულია ძრავმა მოქმედებაში მოიყვანოს ოთხი მძიმე დისკი, სწორედ ამ დროს იკარგება WHP დიდი ნაწილი. თვალსაჩინოებისთვის ვიძიებ სერიული დისკების წონას რომ ნახოთ რამდენად "დაბორკილია" თქვენი ავტომობილები, შეძლოთ უკეთესი WHP მიღება ნაკლები საწვვის მოხმარებით.
დავიწყებ კლუბში ყველაზე გავრცელებული დისკებით.
N1 17 დიუმიანი 7ჯ სიგანის ძირითადად აყენია B6 კუზაოებზე :
დადებული სურათი
წონა : 13.6 კგ
N2 16 დიუმიანი 7ჯ სიგანის ძირითადად აყენია ამერიკულ 2.7 და 2.8 ძრავიან ა6 ც5 კუზაოზე
დადებული სურათი
წონა 12.4კგ
N3 17 დიუმიანი, ძირითადად აყენია ფეისლიფტირებულ ც5 კუზაოზე, ა6 ც6 და ა4 ბ7 კუზაოზე ასევე 2001-2004 ა8 ზეც.
დადებული სურათი
წონა: 14.2კგ



მალადეც ლევან!

ძალიან საინტერესოა ჩემთვის!

გამოხმაურების ნახვაLEVANLEZHAVA, on 24 April 2014 - 00:00 , said:

კიდევ გავაგრძელებ. ისე რჩევისთვის მერსედეს ცლკ და ც კლასის (1996-1999) რომელიღაცა დისკებია რ16 7ჯ სიგანის რომელის თითო 6.1კგ იწონის. სურათს ვეძებ და დავდებ კონკრეტულად რომელია. მემეგონი 12.4 კგ დან თითო დისკი 6.1 კგზე რო შემცირდება დიდ ცვლილებას იგრძნობთ. წვაც მოილებს :kluchebi: :kluchebi:

Koala
ვეძებ მაგეებს და კიდევ 15 იანები გერმანულებზე რაც აყენია ქრომირებულივით და ამერიკულ1997-98 ა6 2.8ებზე. ცოტას დავისვენებ და მოგახსენებ ჩემო ბატონო :D :D დავიღალე.

ვაა, აბა დადე მაგ ც-კლასის დისკების ფოტოები
დადებული სურათი
0

გვერდი 1-დან 1
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));