Audi Club Georgia: რჩევები Audi-ს მყიდველს Part-2 - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (8 გვერდი)
  • +
  • « პირველი
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share რჩევები Audi-ს მყიდველს Part-2 რატომ Audi ოთხითმავალი და არა სხვა ოთხთვალა

#81 მომხმარებელი გასულია   ანრი ფუტკარაძე profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1781
  • რეგსტრ.: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

დაწერილია 28 October 2015 - 14:09

გამარჯობა,
როგორ ხართ?
გავაკეთებ მცირე შესავალს:
2014-ის იანვარში გავყიდე აუდი(A4 B6, 3.0, ტიპრტონიკი)და ამ ეაპზე დავდივარ სულ სხვა კლასის, სხვა კაეგორიის და სხვა იდეალების მანქანით(იმპრეზა STI, ნუ ეს აბსოლიურად სხვა სამყაროა და ცალკე სალაპარაკო თემა).

ბოლო პერიოდში კომფორტული მანქანის თემით დავინტერესდი და რათქმაუნდა ისევ აუდი(მერს და "ბენვე" მე არ მყოლია და არც მეყოლება). ვათვალიერე A4-ები B8, მაგრამ ბოლოს ამ დასკვნემდე მოვედი: მინდა კომფორტი, რომლის შესაბამისი ხარჯისთვისაც მზად ვარ და თუ "კომპოტია", იყოს ზამთარში ცხელი და ზაფხულში ცივი..
მინდა D3 2005-2006
მოკლედ რაღაცეები ვიცი, მსმენია. მთვლად ნულოვანი ინFოთი არ ვარ.
4.2-ზე ნაკლები ძრავი არ მაინტერესებს(სიჩქარეს არ ვეძებ მაგ მანქანაში, უბრალოდ იმპრეზასთან შედარებით კუ არ მინდა).
6.0-ზე რამდენი ვიდეოც და ისე ფორუმებზე გამოხმაურება ვნახე, ყველა ამბობს "კაპრიზნი" ტიპიაო.
იგივე სიმძლავრეა S8-ზე 5.2 ძრავით, მაგრამ გაცილებით ძვირია ყველა ასპექტში.
ზოგადად 4.2-ს ყველა აქებს, რესტაილინგში სიმძლავრის და საწვავის თემა საკმაოდ წინ გადადგმული ნაბიჯებითაა.
"პადუშკები" არ კვდება ისე მარტივად, როგორც ამბობენ. ტალახში და ამბაბში თუ ივლი აწეული კლირენსით და მერე გარეცხვის გარეშე დაუშვებ მანქნა, კი გაიყოლებს მტვერს და ამბავს.

ახლა ის კრიტერიუმები და გასათვალისწინებელი მომენტები რაც მე გავიგე:
1. მთავრი, ყიდვის დროს "პადვესკის" მიმართულებით არის გზები სადაც იარა მანქანამ.
2. ძრავის ამბავი - თუ მანქანა ყავდა ტიპს ვისაც ატარებდა მძღოლი გარბენით ვერ გაიგებ, შეიძლება უამრავი საათი ქონდეს ნატრიელები გაჩერებულზე კონდენცონერის და ღუმელის გამო.
3. გარბენი - სულ, რომ ყველამ იძახოს 200 000 არაა პობლემაო, მე 150-ზე მეტ გარბენიან მანქანას პირადად მე რეკომენდირებულად არ მივიჩნევ.

ახლა ვინც აქამდე ჩამოვიდა და არ შეეზარა წაკითხვა:
რას იტყვით ჩემი ცოდნის და შეხედედულების შესახებ კონკრეტული მანქანის მიმართ და რას დაამატებთ რჩევის სახით?


P.S
AL Janinny - რაფერაა, მეთანხმები? :)
jibrahil - 700 რომელ ასპექტში იყო უფრო კარგი სატარებელი?


მადლობა

გამოხმაურება რედაქტირებულია ანრი ფუტკარაძე: 28 October 2015 - 14:25

დადებული სურათი


1

#82 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 28 October 2015 - 14:26

ანრი ფუტკარაძე
3. გარბენზე ვერ დაგეთანხმები ბოლომდე. თუ კომპრესია კარგი აქვს, 200საც არაფერი უჭირს. რაც მეტი ცილინდრია, მით რესურსი პროპორციულად მეტია.

ბალიშების საკითხი - ტრივლიალურია. თუ გაიხა - როცა A8 გყავს, $$-ში ისე არ უნდა იყო, რომ ვერ იყიდო.
დადებული სურათი
0

#83 მომხმარებელი გასულია   Tengo7 profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1
  • რეგსტრ.: 12-December 15

დაწერილია 12 December 2015 - 20:42

გაუმარჯოს ყველას
როგორც იქნა მოვაგენი აუდის ფორუმს,ესეიგი მაინტერესებს აუდი ა5 კუპეზე ყველაფერი,რაც კი იცით დაწერეთ ზოგადი რჩევები,როგორი მანქანაა პრობლემურია თუ არა, წვა და ასე შემდეგ,თუ არის მსგავსი თემა მოდერატორს ვთხოვ გადამამისამართოს
2008 წლიდან ზევით მოდელები,რომელი ძრავი ჯობია და ასე შემდეგ
0

#84 მომხმარებელი გასულია   jibrahil profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 36
  • რეგსტრ.: 10-October 15
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:1

დაწერილია 13 December 2015 - 02:05

გამოხმაურების ნახვაGIZ-009, on 03 February 2015 - 23:51 , said:

Thales
როგორც ვიცი უმეტეს შემთხვევაში ჭამს 4.2 ზეთს, სადღაც 1, 1.5 ლიტრი შეცვლიდან შეცვლამდე

მე მყავს და გრამს არ ჭამს კაი ძრავია არაა "კაპრიზნი"ერთადერი რაც ტეხავს ძრავი რემენზე აქ პადუშკებიც არაა სუსტი საერთოდ თვითონ მანქანა ნორმალურია სალონი აქ უბრალოდ კლასში ყველაზე უხარისხო მერსედესთან და ბმვ სთან შედარებით დანარჩენი მეტი ისეთი რამე გამოკვეთილი ნაკლი არააქ..
0

#85 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 14 December 2015 - 23:32

Tengo7
სალამი თენგო.

ჩვენს კლუბელს ყავს ზუსტად მაგ წლოვანების ეგ მოდელი 2.0ტურბო, ძალიამ მომწონს და თვითონაც ძალიან კმაყოფილია მაგ მოდელის. წვა როგორც ვიცი 10-11 ლიტრი აქვს. გამძლეობით ჩვეულებრივია როგორც სხვა მოდელი და სიმძლავრეც საკმარისი აქვს. გავტესტეთ რამდენჯერმე და მაგრად უჭირავს გზა თავისი სიგანის დახმარებით :)

სხვა ძრავებზე ვერ გეტყვი, რა ძრავს ფიქრობ და ავტომატიკას თუ მექანიკას?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#86 მომხმარებელი გასულია   cxondarchi profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2
  • რეგსტრ.: 17-November 15
  • Audi:aA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

დაწერილია 16 December 2015 - 22:08

აუდი ა4 2006 იანზე რას მეტყვით მირჩიეთ რამე ყიდვა მინდა
0

#87 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 17 December 2015 - 10:43

cxondarchi
რა ძრავზე? მექანიკა თუ ავტომატიკა?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#88 მომხმარებელი გასულია   rattiii profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 39
  • რეგსტრ.: 03-April 14
  • Audi:A6
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • ცხენის ძალა:255
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:AC-999-HI

დაწერილია 24 December 2015 - 19:17

ზდაროვა ბიჭებო . აუდი 3.0 რა აქვს წვა ? 2003 ? და კიდე რა მიანტერესებს იცით ყუმბარები მიფუჭდება ხშირად სამი თვე ვერ მიძლებს უფრო სწორად პილნიკები წინები რა იხევა მალე და მერე კაკუნობს ყუმბარა და გორში 15 ლარიანი პილნიკებიც დავაყენე და ვერ უშველა აი რამე ხომ არ არის ისეთი სხვა პრობლემა რომ მაგეებს აფუჭებდეს ? მოსახვევში რავი არ შევდივარ ჩქარა არც ვტანჯავ მანქნას ძაან იშვიათად რომ რესკად დავატრიალო.

კიდე მისამართი სადაა თქვენი ანუ სახელოსნო რა რომ გულიანად შეამოწმოს რა ამხელა გზაზე მოვდივარ ბოლო ბოლო :დ
0

#89 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 25 December 2015 - 09:43

rattiii
3.0ს არ გირჩევ. სერვისზე ძალიან პრობლემურია და დაგტანჯავს. ღვედს ყველა ვერ ცვლის და ძვირიც ჯდება.

რაც შეეხება პილნიკებს, უბრალოდ ცოტა ხარიხიანი უნდა დააყენო, ხრისხიანი პილნიკი თბილისში 25 ლარი მაინც ღირს :)

სერვისს რაც შეეხება დროებით გაჩრებულია და სხვაგა გადაგამისამართებთ როცა დააპირებთ ჩამოსვლას.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#90 მომხმარებელი გასულია   ლაშა A4 profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5
  • რეგსტრ.: 25-December 15

დაწერილია 25 December 2015 - 13:15

გამარჯობა.
არ მყოლია აუდი არასდროს მაგრამ დიდი სურვილი მაქვს რომ შევიძინო აუდი ა4 2006 წლის მოდელი და იქნებ მირჩიოთ, რომელი გადაცემათა კოლოფი და რომელი ძრავი ჯობია. როგორც ეკონომიურობით ასევე გამძლეობით. მითხრეს, რომ ხადავოი აქვს შედარებით სუსტი სხვა მანქანებთან შედარებით (საქართველოს გზებისთვის ცოდო არისო) და რამდენად შეესაბამება სიმართლეს. და კიდევ ამერიკიდან ვაპირებ ჩამოყვანას და რამე განსხვვება თუ აქვს ევროპულთან შედარებით.

მადლობა წინასწაარ, იმედია საჭირო და სწორ რჩევებს მივიღებ
0

#91 მომხმარებელი გასულია   rattiii profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 39
  • რეგსტრ.: 03-April 14
  • Audi:A6
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • ცხენის ძალა:255
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:AC-999-HI

დაწერილია 25 December 2015 - 22:20

3,0 მყავს უკვე მე ღვედი შევცვალე ზუსტად ა4არ მახსოვს რა დამიჯდა ძვირი კო დამიჯდა მგონი 150 ამდე ავედი 90 მარტო ღვედში მივეცი და გამოცვლა აღარ მახსოვს ზუსტად ისე რავი ძვირს არ მართმევენ მაგალითად მატორის პადოშკები შევცვალე ლრივე და 25 გამომართვა ხელოსანმა მაგრამ სხვამ 80 მითხრა მაგაზე
0

#92 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 26 December 2015 - 21:55

ლაშა A4
სალამი. კარგი არჩევანია.
რაც შეეხება ჩემს შეხედულებას მე აუცილებლად მექანიკას ვიყიდიდი, რადგან აქ ჩამოსულ ავტომატიკებს ძირითადად პრობლემები აქვს უკვე.
ამიტომ ვერ ვენდობი. თორე მოვლილი ავტომატიკა რო იყოს აქ ჩამოყვანის მერეც მოუვლი და არანაირი პრობლემა. მაგრამ გარისკვად არ ღირს.
ეგ მოდელები 2.0ტ და 3.2 ორივე საკმაოდ გამომდგარია. დანარჩენი უკვე გემოვნების ამბავია.

რაც სეეხება გამოძლეობას, მე ჩემს აუდიზე ეხლა შევცვალე რაღაცეები სავალ ნაწილში. 3 წელი არ მქონდა ხელი დადებული სავალზე. ამიტომ ეგაც მოვლის თემაა და რა ხარისხის ნაწილებს აყენებ მანქანაზე.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#93 მომხმარებელი გასულია   ლაშა A4 profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5
  • რეგსტრ.: 25-December 15

დაწერილია 27 December 2015 - 10:13

მადლობა აუცილებლად მექანიკას ვიყიდი. რაც შეეხება 2.0T და 3.2 რომელი უფრო ადვილი მოსავლელი და შესანახია? ასევე თუ შეგიძლია მითხრა წვა რამდენი აქვს დაახლოვებით? კატალოგში რო ვნახე 15-16 უწერია და ბევრი მგონია.

მადლობა კიდევ ერთხელ ☺
0

#94 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 28 December 2015 - 13:43

ლაშა A4
2.0 ბევრად მარტივი შესანახაი. აალების სანთლების რაოდენობა, ზეთის რაოდენობა. და ისედაც ხელოსნებმა 2.0 უფრო იციან ვიდრე 3.2
წვა 2.0ს 11 აქვს ქალაქში 3.2 14-15 თუ არ ვცდები
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#95 მომხმარებელი გასულია   ლაშა A4 profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5
  • რეგსტრ.: 25-December 15

დაწერილია 28 December 2015 - 15:14

ანუ მაინც 2.0 ტურბოს ყიდვას მირჩევ ხო? ზეთს არ ჭამს? ან ტურბინას რესურსი როგორი აქვს?
0

#96 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 28 December 2015 - 20:31

ლაშა A4
ყველა ტურბინიანი ჭამს ზეთს და მითუმეტეს FSI ძრავით.
დაახლოვებით 1-1.3 ლიტრს ჭამს 8000ზე მაგრამ მოსავლელად მარტივია და უფრო 2.0ს გირჩევ.

რესუსრსი დიდი აქვს ტურბოს თუ რა თქმა უნდა ნორმალურ ზეთს ასხავ და უვლი.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#97 მომხმარებელი გასულია   ლაშა A4 profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5
  • რეგსტრ.: 25-December 15

დაწერილია 28 December 2015 - 20:35

8000 ზე რომ ვუცვალო ზეთი არ იქნება პრობლემა? მე მითხრეს 5000 მაქსიმუმ 6000 ზე უნდა ცვალო ზეთიო.
მადლობა რჩევისთვის 3.2 ის ყიდვას ვაპირებდი და ვერ ვნახე ვერსად და 2.0 ტურბოს მოვძებნი. კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა.
0

#98 მომხმარებელი გასულია   zurapt profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 1
  • რეგსტრ.: 14-March 16
  • Car:nissan
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:4.0
  • ცხენის ძალა:272
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:ZZ-188-DD

დაწერილია 14 March 2016 - 12:20

გამარჯობათ ! ვაპირებ აუდი 2005-2007 a6 3.2 fsi ყიდვას და რას მირჩევთ? მითხრეს რომ მატორი გაგაწამებსო და რამდენად მართალია თუ შეგიძლიათ მითხრათ
0

#99 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 15 March 2016 - 10:14

zurapt
ტყუილია, ბევრს ყავს ეგ ძრავი და პრობლემა არავის ქონია, არავის საერთოდ...
ამიტომ მთავარია გადაცემათა კოლოფი შემაოწმო როგორ მუსაობს და მორჩა
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#100 მომხმარებელი გასულია   lash011 profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5
  • რეგსტრ.: 25-March 16
  • Audi:A6
  • Car:Audi
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2006

დაწერილია 27 March 2016 - 14:16

ფორუმელებო შეგიძლიათ ეს მანქანა შემიფასოთ 4,2 ძრავია, რამდენის გადახდა ღირს ადგილეზე? ასევე მაინტერესებს ამ მოდელის პლიუსები და მინუსები,რა აქვს სუსტი და ასე შემდეგ მოკლედ ყველაფერი მაინტერესებს.. ძრავი ეს ჯობია თუ 3,2. და წვაშიც როგორ არის ეგეც რომ დაწეროთ..
იმედია რჩევებს არ დაიშურებთ, აუდზე გადაჯდომა მინდა ძალაინ მომწონ..სულ ბმვ და მერსო მყავდა ეხლა კიდე აუდის მუღამი მაქ..
http://www.copart.co...chId=1752811807
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი

გამოხმაურება რედაქტირებულია lash011: 27 March 2016 - 14:48

0

  • (8 გვერდი)
  • +
  • « პირველი
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));