Audi Club Georgia: VW Jetta VR6-REMOVING AND CLEANING THROTTLE BODY (THROTTLE VALVE CONTROL MODULE) - Audi Club Georgia

Jump to content

გვერდი 1-დან 1
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share VW Jetta VR6-REMOVING AND CLEANING THROTTLE BODY (THROTTLE VALVE CONTROL MODULE) დროსელის მოხსნა, გაწმენდა, შეკეთება

#1 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 05 March 2010 - 16:34

მოგესალმებით ყველა ;)

მოკლედ ძალიან დიდი ხანია ვჶიქრობდი ამ სამუშაოს ჩატარება და ბოლოს გადაწყდა რომ ეს ფოტო ანგარიში აქ მომეთავსებინა:)

შესავლის მაგივრად, ანუ რატომ გადაწყდა ქვემოთ მოყვანილი სამუშაოების შესრულება

დავიწყებ იქიდან რომ ,
1.მანქანა ბევრ ბენზინს წვავდა
2.თავისუფალი სვლის დროს ტახომეტრი სულელივით დარბოდა ზევით ქვევით განსაკუთრებით ცივზე
3.დაბალ სიჩქარეზე მანქანა ხან გაიქცეოდა ხან გაჩერდებოდა თითქოს ვოღაც იჯდა კაპოტის ქვეშ და სპეციალურად უმატებდა გაზს და აკლებდა
4.ხშირად მოძრაობის დროს ავტომობილი ჩერდებოდა აინთებოდა EPC გადავარდებოდა ავრიულ სვლაში მიუხედავად იმისა რომ ჩემი პიპო მექანიკური გადაცემათა კოლოფითაა და აღარ მიდიოდა და გაზის პედალი საერთოდ არ ფუნქციონირებდა
5.ხანდახან ძალიან დაბალ აბაროტზე ეცემოდა და ქრებოდა
6. დაძვრის დროს განსაკუთრებით აღმართზე მანქანა ძიგძიგებდა

მგონი საკმარისზე მეტი მიზეზია რომ ეს სამუშაოები ჩატარებულიყო განსაკუთრებულ ცოდნას ეს სამუშაო არ მოითხოვს და არც განსაკუთრებული იარაღები სჭირდება მტავარი კომპონენტი არის სპეციალური ხსნარი რომელის თითქმის ყველა ავტონაწილების მაღაზაიში იყიდება და მაქსიმუმ 15 ლარი ღირს კიდევ დაგვჭირდება ფიგურული სახრახნის(ატვიორკა), 7 ნომერი ექვსკუთხას(შესტიგრანნიკი)თავი (გალოვკა)და მოსახერხებელი ბრტყელტუჩა (პლასკაგუბცი) შლანგების მომჭერების(ხამუტების) მოსახსნელად;)
მართალია ქვემოთ მოყვანილი მაგალითი VW Jetta VR6 ძრავის ტიპზეა მაგრამ პრინციპი ყველა ელექტო დროსელისთვის გამოდგება რომელიც ელექტო აქსელერატორით(გაზის პედალი) იმართება
მაშ ასე დავიწყოთ საჭირო ინსტრუმენტები გვაქვს და განცყობაც რა თქმა უნდა

1.ავხადოთ კაპოტი
დადებული სურათი
მოვძებნიტ ზემოქმედების ობიექტი;)
აი ისიც ვიზუალისათვის გალურჯებულია რომ სხვა რამეში არ აგვერიოს;)
დადებული სურათი
ეს კიდევ ელექტრო მართვის შტეკერი რომელიც გაზის პედალს და დროსელის დაჩიკს აკავშირებს ერთმანეთთან
დადებული სურათი
ეხლა კი რადგან ობიექტი ნაპოვნია გადავიდეთ ძირიტად სამუშაოებზე პირველ რიგში აკუმილიატორიდან ჩავხსნათ -კლემა და გამოვიღოთ ბენზონასოსის მცველი რათა შლანგების გადახსნის დროს არ გავიწუწოთ გარდა მაგისა სადაა დასაღვრელი ბენზინი
:P
იმისთვის რომ სამუშაო ადვილად ჩავატაროთ და რ ვიწვალოთ აუცილებელია ძრავის პლასთმასის ხუფის მოხსნა ამისათვის ბაბინიდან ჟობს სვეჩის შნურების მოხსნა იღონდ დაიმახსოვრეთ სად რომელს მოხსნიტ რომ გაგიმარტივოთ პრინციპი ძალიან მარტივია უკანა შნურები ზის დაბლა რიგში ად წინები კიდევ მაღლა რიგში დანარჩენი მარტივია იმითომ რომ ყველა შნური ერთმანეტისგან სიგრძით განსხვავდება
აი მაგალითიც
დადებული სურათი
მაშ ასე დავიწყოთ ძრავის პლასტმასის ხუჶით რომელიც 7 ადგილასაა დამაგრებული
და იხსნება ჩეულებრივი ფიგურული ატვიორკით
დადებული სურათი
ეს 2 შურუპი ამის შემდეგ ეს ძრავის პლასტმასის ნაწილი ამოწიო ზემოთ და ამოდის თავისუფლად
დადებული სურათი
ყვითელი ისრით ნაჩვენებია შურუპების ადგილმდებარეობა
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

#2 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 05 March 2010 - 16:56

შემდეგ ვხსნით ძრავის ძირითად ხუფს
დადებული სურათი
და კიდევ ერთი დეტალი
დადებული სურათი
მოხსნის შემდეგ ვხედავთ ასეთ სურათს
დადებული სურათი
ან უფრო ჭუჭყიანს რომელიც იწმინდება მერწმუნეთ საკმაოდ ადვილად :P
ხო და მივადექი დროსელსაც თავისი შლანგებიტ და პრიბამბასებით
დადებული სურათი
ეს ყველა შლანგი ბატონებო მერწმუნეთ ძალიან ადვილი გადასახსნელია ნუ შეიძლება არც გადახსნა კაცმა თუ მაზოხისტობა გევასებათ
შვეცდები ყველაფერი ფოტოებიტ გადმოგცეთ
არც ეს დაგავიწყდეთ
დადებული სურათი
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
1

#3 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 05 March 2010 - 16:57

არც ესენი
დადებული სურათი
დადებული სურათი
მას შემდეგ რაც ყველა ხელის შემშლელი შლანგები მოხსნილი ვიწყებთ ჰაერის ილის მოხსნას თავისი ვოზდუხამერით
დადებული სურათი
დადებული სურათი
ისრებით ნაჩვენებია გადახსნის ადგილები
დადებული სურათი
აი ისიც ჩვენი მეგობარი სახელად დროსელი;)
ყურდღება მიაქციეთ მარცხენა ქვედა მხარეს წითლად აღნიშნულია შნური მასა რომელიც აუცილებლად ისევ ისე უნდა დაგეს როგორც მოხსნამდე იყო და იმავე ბოლტით რადგან როგორც ჩანს ეს პოლტი ციტა სხვა მასალითაა დამზადებული და ვიზუალურად არანაირად არ განსხვავდება სხვებისგან ამიტომ დანიშნეთ რამენაირად რომ არ აგერიოთ დანარჩენი ძალიან მარტივად იხსნება დროსელის კორპუსის მოხსნისშემდეგ დავინახავთ ორაკლატკის რგოლს რომელიც მრავალჯერადი გამოყენებისაა ტუმცა შეიძლება დაზიანებულიც იყოს დაზიანების შემთხვევაში მიდიხართ დაშლილებში და ეძებთ ნუ არ ფუჭდება რაა და ტყუილად არ დაუწყოთ ძებლა ძალიან ფრთხილად გაწმინდეთ რაიმე რბილი ქსოვილით ისე უმჟობესია თუ არ შეაწუხებთ მაინც არ გვიშლის ხელს არაფერში
ამაზეა მეგიბრებო საუბარი
დადებული სურათი
მორჩა დროსელი მოხსნილია მომილოცავს ყველაფერი კოკაკოლა :D :D ;)
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
1

#4 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 05 March 2010 - 17:28

ყველაფრის შემდეგ მივდივართ მაგიდასთან რათა ძალიან არ დავიძაბოთ მოკლედ წინასწარ მოწყობილ ადგილას დაიმახსოვრეთ სამუშაო იუვილერული სიზუსთით უნდა შესროლდეს ძალიან ნაზათ რბილი სხლსახოცებით თითქოს უსაყვარლეს ქალს ეფერებით არ ვხუმრობ დამიჟერეთ იმიტომ რომ ეს ნაწილი ზეზუსტი მოწობილობაა წინააღმდეგ შემთხვევაში კალიბრცია დაგჭირდებათ რომელიც ჩვენს ვაი ხელოსნებთან 30-50 ლარი ღირს ისიც თუ გააკეთებენ ნორმალურად მაგრამ ვისაც აუდის კლუბელები ყავს მეგობრები მათ ამისი არ უნდა შეეშინდეთ არა ძმებო?? :rolleyes: ;)
აი ჩვენი ზმურტლიანი დროსელიც სხვადასხვა რაკურსით
დადებული სურათი

დადებული სურათი


დადებული სურათი უსაშინლეს მდგომარეობაშია ხომ მეთანხმებით??
დაწყეთ გაწმენდა ძმებო ზემოთ უკვე ნახსენები სითხით
დადებული სურათი
ჩემს შემთხვევაში ეს სითხე იქნა გამოყენებული
დადებული სურათი
საგულდაგულო და ფაქიზი გაწმენდის შენდეგ ასეთი შედეგი უნდა მიიღოთ
დადებული სურათი
ესეც უკანა მხარე
დადებული სურათი
მოკლედ დროსელი გაწმენდილი და მზადაა დასაყენებლად მაგრამ არ იჩქაროთ ეს მექნიმური მხარის გაწმენდაა მაგრამ რადგან მოხსნილი დროსელი უპრიანი იქნებოდა ჩაგეხედა მის ელექტრონულ განყოფილებაში ანუ გვენახა ელექტრო სისტემა :) მისი ნახვა არც თუ ისე ძნელია გადმოვაბრუნოჲ დროსელის კორპუსი და უკანა მხარეს ასეთი სურათი გადაგვეშლება
დადებული სურათი
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
1

#5 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 05 March 2010 - 17:49

თვითონ კორპუსი ძალიან ადვილი დასაშლელია წითელი ისრებიტ ნაჩვენებია ის ადგილები რომელი ადგილებიდანაც მოსახსნელია პატარა ზაჟიმები ჩვეულებრივი ატვიორკით ძალიან ფრთხილად ვაძრობთ ამ ზაჟიმებს ისე ნუ იზამთრომ ამოხტეს და დაკარგით
აი ასე ვხსნით დაახლოებით
დადებული სურათი
მას შემდეგ რაც 6 ზაჟიმი მოხსნილია თხელი ატვიორკის პირს შევყიბთ ერთი კუთხიდან და ნაზა ავზევთ პლასტმასის დაფას
აი ასე
დადებული სურათი
და რას ვხედავთ??? ასე გამოიყურება დაშლილი დროსელი ჩაბინძურებული და ყველაფრის თავი და თავი
დადებული სურათი
ესეც დიდი მასშტაბით
დადებული სურათი
ეს დაფის მხარე და ესეც ძირითადი კლასტერები ელექტრო სენსორები
დადებული სურათი
აბა მითხარით ეგეთ მდგომარეობაში შეიძლება ნორმალურად ემუშავა ამ მექანიზმს???? პასუხია არა
ძალიან ფრთხილად ეს ყველაფერი შებერვით და ურბულესი ნაჭრით ალბად უმჯობესია ღეროსე დამაგრებული ბამბიტ მშრალად გავწმინდოთ ისე რონ ელექტრო სენსორები არ გავღუნოთ ხოლო დაფა შეიძლება თავისუფლად გაიწმინდოს
გაწმენდის შემდეგ დფას ვარუნებთ თავის ადგილას და ვამაგრებთ ზაჟიმებით
დადებული სურათი
ყველაფერი ნათქვამია და ახსნილი დანარჩენი ყველაფერს უკურიგითობით ვაყენებთ:) როდესაც ყველაფერი დაყენებულია თავის ადგილას და აწყობილია ვაყენებთ დამცველს ვაბრულებთ თვის ადგილზე მინუავოი კლემად და ეგაა ახლა მხოლოდ დარჩა შემოწმება ჩვენი შესრულებული სამუშაოსი

ვჯდებით საჭესთან და ვიწყებთ დაქოქვას შეიძლება გაზის პედლის მიხმარება დაგჭირდეთ იმირომ რომ ჩახსნილი შლანგები შეივსოს ბენზინით დაქოქვის შემდეგ ვიწყებთ მოძრაობას თავიდან ძალიან ცუდად სანამ კომპიუტერი ისწავლის თვითსწავლებიტ ახლიდან ფუნქციონირებას და 10-15 კილომეტრის გავლის შემდეგ ყველაფერი რიგზეა და ვტკბებით იმით რომ მანქანა მაგრა საკაიფოდ მუშაობს ჩემს შემტხვევაში ტახომეტრის ისარი რომ დახტუნაომდა გაშეშებული დგას ახლა და ძვრა არ აქვს წვამაც დაიკლო სავარაუდოდ 1 ლიტრი ცოტა მეტიც

ისე უმჯობესია ამ ყველაფრის შემდეგ კომპიოტერული დიაგნოსტიკა შეცდომების წაშლა და ადაპტეციაც კიდევ ერთხელ ვიმეორებ თუ რათქმა უნდა აუდელებთან მეგობრობ ამის პრობლემა არ გაქვს

ვსო ძმებო სულ ესაა რაც მინდოდა მეთქვა და თქვენთვის გამეზიარებინა...... მომავალ შეხვედრამდე თუ ტექსტში ასოები აკლია ნუ დამძრახავთ მერე შევასწორებ
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
2

#6 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 05 March 2010 - 18:53

ეს ისეთი თემაა - აუდიშიც უნდა გაიხსნას ლინკი, რომელიც აქეთ მოდის ;)

ვამაყობ შენი ასეთი მიდგომით! B)

-----

თანამედროვე ყველაფერი კი არ არის კარგი. რა ცუდია, შენი ავტომობილის სიმძლავრე ამ 4 დაროჟკაზე როცა არის დამოკიდებული :angry:

დადებული სურათი
დადებული სურათი
0

#7 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 06 March 2010 - 00:31

კი ალექს გეთანხმები მაგრა ტეხავს მაგრამ პლიუსებიც აქვს ეს ბევრად მარტივი კონტრუქციაა ვიდრე ჩემი ძველი მანქანის ანუ გოლფ 3 ვენტო იმას ბევრედ რტული კონტრუქცია აქვს
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

#8 მომხმარებელი გასულია   Kabuu profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 3
  • რეგსტრ.: 22-May 16
  • Car:Vw
  • კოლოფი:Manual
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:70
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:Aaa-897

დაწერილია 27 September 2016 - 11:07

Gამარჯობა ზმა მკავს ჯეტა 2.0 მექანიკა 2001 დაქოქვიტ კარგად იქოქება მარა მატორი როგორც გახურდება გაჩერებულზე ტახომეტრი თამაშობს 8 ფა 9 შუა მატორზეც ემჩნევა ხმას იცვლის მაგდროს.წყლის დაჩიკის შტიკერი ჩავხსენი ფა მაგდროს 9 გაჩერდა ტახომეტრი და აგარ თამაშობს.იქნებ იცოდეთ რისი ბრალია. დაჩიკი კარგად მუშაობს წყლის გაზომვაზე
0

გვერდი 1-დან 1
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));