Audi Club Georgia: რატომ წვავს ბევრ ბენზინს - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (43 გვერდი)
  • +
  • « პირველი
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share რატომ წვავს ბევრ ბენზინს იქნედ დავეხმაროთ მეგობრებს

#61 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 15 March 2010 - 01:46

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 15 March 2010 - 01:14:59 AM , said:

AL Janinny
მადლობა მაგრამ ამას ვერ მივხვდი
3. dato_dato 15,62 (A6)

ეხლა პროცენტებზე გადავიყვან ;)

გამოხმაურების ნახვაGio, on 15 March 2010 - 01:14:59 AM , said:

ჩემი რეკორდი მოხსენით და მერე იბლატავეთ რა :D :D :D B)


ჩემი მუდმივი რეკორდიიი 25 + უსასრულობააა

შენი რომ დავთვალე 39,3%-ია მარგი ქმედება ახალ ა6-თან შედარებით :lol:













მინდა გამოვაქვეყნო სია,
ვის რამდენს უწვავს (თავიანთი ტარების მანერით) ავტომობილი:


    A8 4.2q 1999 მექანიკა >330ცხენი 15-17ლ ქალაქში dat111; oxygen sensor-ები შესაცვლელი

    A6 2.8q 2001 მექანიკა 193ცხენი 15ლ goshkage;

    A6 2.8q 2000 ავტომატი 193ცხენი 20ლ Lev_Ani; უმნიშვნელო წვრილმანი პრობლემები

    A6 2.4q 1999 ავტომატი >165ცხენი 18ლ _JABA_; oxygen sensor-ები შესაცვლელი+უმნიშვნელო წვრილმანი პრობლემები

    A6 2.7Tq 2001 ავტომატი 250ცხენი 16ლ dato_dato;

    A6 3.2q 2005 ავტომატი 255ცხენი 12-13ლ (AVS დამსახურება) XOXOXO;

    A4/RS4 1.8T q 1996 მექანიკა ~150 ცხენი 13ლ Mr ika; ტურბინა არ არის სრულად მწყობრში+2ე წყვილი მაყუჩების გამორთული აქვს :P

    A4 1.8T fwd 1998 ავტომატი 150 ცხენი 10-11ლ apocalips;

    A4 1.8T fwd 2001 მექანიკა 150 ცხენი 10-11ლ MAMBU;

    A4 1.8Tq 1998 ავტომატი 150 ცხენი 14ლ CCERBERUSS; ძალიან უმნიშვნელო პრობლემები

    A4 1.8Tq (B5) 2001 ავტომატი >170 ცხენი 15-18ლ imap; EVAP სისტემა არ მუშაობს გამართულად

    A4 2.8q 1998 ავტომატი 193 ცხენი 13-14AL Janinny;







მოკლედ, ეს ინფორმაცია რაც ძირითადად ზეპირად ვიცოდი. ამიტომ შესაძლებელია მცირე შეცდომები წლოვანებებში, გთხოვთ ჩემისწოროთ. ვინც სიაში არ არის, გთხოვთ მომაწოდოთ თქვენი ინფორმაცია!





ადგილები ძრავის სიმძლავრე/წვა B)

1. XOXOXO 19,61 (A6) 100% - ბაზისად ავიღე ამჟამდ ყველაზე მაღალ-ეფექტური ძრავი.

2. dat111 19,41 (A8) 99%

3. dato_dato 15,62 (A6) 79,6%

4. Al Janinny 13,78 (A4) 70,3%

5-6. apocalips - (A4); MAMBU 13,63 (A4) 69,5%

7. Goshkage 12,86 (A4) 65,5%

8. Mr ika 11,53 (A4) 58,8%

9. CCERBERUSS 10,71 (A4) 54,6%

10.Lev_ani 9,65 (A6) 49,2%

11.imap 9,44 (A4) 48,1%

12._JABA_ 9,16 (A6) 46,7






დადებული სურათი
0

#62 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 15 March 2010 - 16:32

ბოლო-ბოლოს რამდენს გიწვავს იკა ქალაქში?
დადებული სურათი
0

#63 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 15 March 2010 - 16:33

პიპორა დროს წვავს ყველაზე მეტად. არ მაქვს საუბარი 5000-6000 ბრუნზე
ანუ საშუალო სიარულისას მაქსიმალური წვა როდის აქვს? სიტყვაზე 60 რო მივდივართ თუ 80 ით?


არვიცი მიხვდით თუ არა რას ვკითხულობ.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#64 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 15 March 2010 - 16:35

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 15 March 2010 - 12:04:25 PM , said:

კითხვა!!!!!


პიპორა დროს წვავს ყველაზე მეტად. არ მაქვს საუბარი 5000-6000 ბრუნზე :)
ანუ საშუალო სიარულისას მაქსიმალური წვა როდის აქვს? სიტყვაზე 60 რო მივდივართ თუ 80 ით?


არვიცი მიხვდით თუ არა რას ვკითხულობ.



თუ სწორედ მივხვდი, მაშინ იმ დროს წვავს როცა ადგილიდან ძრავ და +მერე უკვე სიჩქარეებში ერთავ.

-მაგალითად, 2.8-ები დაძვრისას გაზს, რომ მიადგავ - 60 ლიტრამდე ადის წვა 100 კილომეტრზე (სულ რომ ეგეთი დატვირთვა გქონდეს დაწვავდა კიდეც).
-ხოლო, მანქანა როცა ინერციას აკრეფს და მიდიხარ ოდნავ გაზ-მიდგმული 70-ით - წვა 5 ლიტრია/100კილომეტრზე.
-მაგრამ ვინაიდან სულ 70-ით და ერთი გაზით ვერ ივლი, მანქანა საშუალოდ ქალაქში 13-ს წვავს (ხშირი დაძვრის გამო). ხოლო ტრასაზე ნაკლები დაძვრის გამო 8-9 ლიტრს ;)

:rolleyes:
დადებული სურათი
0

#65 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 15 March 2010 - 16:49

მე არ მაქვს ეხლა მანუიალი მაგრამ ყველა მანუალში
ავტოსი რა თქმა უნდა არის მითითება ავტომობილი მინიმალურ საწვავს მოიხმარს მაშინ როდესაც მოძრაობს 80-100 მკ/სთ სიჩქარით არ თქმა უნდა 4-5 სიჩქარით და არა 1-2-3 ანუ ნებისმიერი მანქანა მაგხელა სისწრაფეს ავიტარებს ნორმალურიო სიარულით 2000-2500 ბრუნის დროს დანარჩენი პატარა ფიზიკაა ინერცია და რამე და მე დაკვირვებული ვარ მაგ დროს გაზის პედალზე ოდნავ მიდგას ფეხი სუუუულ ოდნვ



AL Janinny
ვააახ მაგიჟებს ამ კაცის კომპეტენტურობა

კი მართალია გეთანხმები რომ ესეა მაგრამ ერთი პატარა ნიუანსია 70 ანა მინიმალურიოა 90 რასაც რუსები ზალატაია სერეძინას ეძახიან ეგ პონტია დოკ. თუ რამე არასწორი ვთქვი ალბად ჩემი გამოუცდელობით ახალ მანქანაზე თორემ ისე ძველ მანქანაზე ბევრჯერ მაქვს ეგეთი ექსპერიმენტი და 1.8 ძრავზე 6 ლიტრიც არ დაუწვავს ანუ 150 კმ გავიარე 10 ლიტრით და ცოტაც კიდევ ვიარე საინტერესოა როგორ მოვახერხე??? ბენზინი ჩავასხი ზუსტად მაშინ მანქანამ რომ დააცემინა ანუ უბენზინობით ჩაქრობას აპირებდა და 10 ლიტრის ჩასხმის შემდეგ ზუსტად სანამ ეგრე არ ქნა მანამდე არ ჩავასხი ოღონდ იმ განსხვავების შემდერ რაც 150 კმ გავლილი მქონდა ტრასაზე და სოფელში რომ ჩავედი იმისთანა დამათვრეს რომ დანარჩენი რა გავიარე არ მიმიქცევია ყურადღება სხვამ ჩაასხა ბენზინი და ბუნებრივია რომ ოდომეტრი არ გაანოლა;)არ იცოდა და....
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

#66 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 15 March 2010 - 16:54

ანუ თქვენ ამბობთ რო მე აეროპორტის გზაზე რო მივდივარ და 80 კმ/ს მიჭირავს 2100-2200 ბრუნით უფრო მეტს წვავს
ვიდრე ავიდე 90კმ/ს-ზე და 2400 ბრუნით ვიარო?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#67 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 15 March 2010 - 17:01

datosepar
ზალატაია სერეძინას 90კმ/სთ ზოგადად ყველა მანქანაზე ამბობენ სიჩქარე/წვა ფარდობის გამო და არა მარტო წვის გამო :rolleyes:
ზოგ მანქანას ეგ მომენტი 120-ზე აქვს და ზოგს 50-ზე, ეგ დამოკიდებულია მანქანის კოლოფის ფარდობით კოეფიციენტებზე (ხოლო ეგ კი პირდაპირ ცხენის ძალებზე).
მაგალითად შედარებით დეფორსირებული ძრავები (იაპონურ ჯიპებში), მათი ნორმალური მაქსიმუმი 60-ია წვის ამბავში. 100-ით სიარულისას ისინი მეტ ბენზინს წვავენ ტრასაზე ვიდრე ქალაქში :o

მაგალითად ჩემს ამჟამინდელ მანქანას ნორმალური წვა 150-ზე აქვს (193ცხენი + ავტომატიკა), წვავს მართლაც ძალიან ცოტას (მე5-ში მექანიკაზე ნაკლებს). ხოლო წინა ბმვ-ს (115-120ცხენი მექანიკა) 90 ქონდა ნორმალური მაქსიმუმი 5,5ლიტრი ტრასაზე, ხოლო 120ით სიარულისას 8-ს.

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 15 March 2010 - 04:54:38 PM , said:

ანუ თქვენ ამბობთ რო მე აეროპორტის გზაზე რო მივდივარ და 80 კმ/ს მიჭირავს 2100-2200 ბრუნით უფრო მეტს წვავს
ვიდრე ავიდე 90კმ/ს-ზე და 2400 ბრუნით ვიარო?

არანაირად. რაც ნაკლებ აბაროტზე ივლი მე5 სიჩქარით - მით უკეთესია
დადებული სურათი
0

#68 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 15 March 2010 - 17:02

Mr ika
არა იკა 90კმ/სთ 2400 ბრუნზე არ უნდა ავიდეს თუმცა მე არ ვიცი შენი მანქანის ძრავის სიმძლავრის და ძარის სიმძიმის შეფარდება როგორია
ცადე დღესვე და მიაქციე ყურადღება 2100 რუნზე და 2400 ბრუნზე რამხელა სიძქარეს განავიტარებს და დააკვირდი გაზის პედალი სადამდე გაქვს ცადგმული

ეს დაახლოებით იმას გავს აი მაგალითად დაღმართზე რომ მიგორავ ხალასტოი ხოდით უფრო მეტ ბენზინს მოიხმარს ვიდრე 1 სიჩქარესჰი რომ ჩააგდო და გაზს არ შეეხო კრუტოი დაღმართზე მაქვს საუბარი და თან კალოდკებსაც უფრთხილდები და აპორნებასც


ჰა გამოდით ეხლა ვინმე ჩემზე კომპეტენტური და გამაჩერეთ თორემ იმისთანა ავიშვებ რომ სად ტყუილიიქნება და სად მართალი მეც ამერევა:)
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

#69 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 15 March 2010 - 17:06

მოკლედ ჩემი პიპო, 1.8ტ QUATTRO 150 ცძ.

ტრასაზე, როცა მეხუთე სიჩქარით მივდივარ და მიჭირავს 80 კმ/ს ძრავის ბრუნი ადუს 2000-2150ზე

როცა მივდივარ 100კმ/ს ძრავის ბრუნი ადის 3000-3100ზე რამდენადაც მახსოვს.


ხოდა კითხვა.. რამდენით უნდა ვიარო რო დამიწვას მინიმალური
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#70 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 15 March 2010 - 17:07

AL Janinny
კი გეთანხმები მაგრამ მე რაც პრაქტიკული გამოცდილება მაქვს მაგას ვამბობ ეს ყველაფერი ხომაა დამოკიდებული იმაზე რამხელაზე გიდგას გაზზე ფეხი ანუ რც უფრო ღრმად ადგავ მით უფო იხსნება დროსელი და მიტ ჰაერთან ერთად მეტი ბენზინი მიაქვს ხო???

და შენი ნატქვქმით რა გამოდის შენ 150 კმ/სთ სიჩქარით რომ მოძრაობ გაზზე ფეხი მინიმალურად გაქვს ჩადგმული???
აი ეს კითხვა მეც დიდიხანია მაწუხებს

იკა შენ უნდა იარო 80-90-ით;) თან უსაფრთხოა არ არღვევ მოძრაობის წესებს ანუ შეზღუდვას არ ცდები თან ეკონომიურად დადიხარ;)
ასეთია ჩემი კომენტარი lol
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

#71 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 15 March 2010 - 17:19

გამოხმაურების ნახვაdatosepar, on 15 March 2010 - 05:07:18 PM , said:

AL Janinny


და შენი ნატქვქმით რა გამოდის შენ 150 კმ/სთ სიჩქარით რომ მოძრაობ გაზზე ფეხი მინიმალურად გაქვს ჩადგმული???
აი ეს კითხვა მეც დიდიხანია მაწუხებს

ჰო მაგას ვიძახი მეც, 150-ით რომ დავდივარ გაზზე ოდნავ მაქვს მიდგმული - შესაბამისად დროსელი ოდნავაა ღია და ამიტომ ცოტასაც წვავს.
ეგ კოლოფზეა დამოკიდებული.
დადებული სურათი
0

#72 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 15 March 2010 - 17:45

AL Janinny
საინტერესო აღმოჩენაა ჩემთვის:)
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

#73 მომხმარებელი გასულია   _JABA_ profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 89
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Kutaisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.4
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:ROS-949

დაწერილია 17 March 2010 - 13:59

ახალი რამ აღმოვაჩინე ჩემს მანქანაზე... მგონი ამი შემდეგ დაიწყო ბევრი ბენზინის წვა..
რომ მივდივარ სწორ გზაზე აბაროტი დაახლოებით 1500, სიჩქარე 60 კილომეტრი და გაზს ოდნავ მივადგამ (ისე რომ სიჩქარეს არც მოუკლოს და არც მოუმატოს) მანქანას დრაჟენია აქვს, ცოტა მეტს მივადგამ და საკაიფოდ გარბის...
ჩვეულებრივად ნეიტრალში რომ ვაგაზავებ არანაირი პერებოი არ იგრძნობა, მატორის და კარობკის პადუშკებსაც ვერ დავაბრალებ იმიტომ რომ ყველა მწყობრშია,
ადრე დაემართა ასეთი რამ ტრასაზე, სვეჩის პროვოდი ზეთში დასველდა და პერებოი აიკიდა ოღონდ მაშინ ძალიან იგრძნობოდა და ახლა ლაითად არის, შესაძლოა ამის გამოც წვავდეს ბევრ ბენზინს... სვეჩის პროვოდები და სვეჩები კარგია, ბაბინებიც, კომპიუტერზე არანაირ დენის გადასვლას არ წერს.
თქვენი აზრით რა შეიძლება იყოს?

ლევან შენი მანქანაც ასე ხომ არ შვება ძმა?
0

#74 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 17 March 2010 - 14:02

_JABA_
მე ვფიქრობ რო სეიძლება სვეჩის ან ბაბინის ბრალია და სანამ ბაბინას ბოლომდე არ მოეხაზება კომპი არც აგდებს
მე რამდენადაც ვიცი..

და შენ სვეჩები კარგი გიყენია? ადრე ამბობდი რარაც ფერიაო თუ რაღაც მაგდაგვარი და აი ეგ ძალიან საინტერესოა
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#75 მომხმარებელი გასულია   administrator profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 6
  • რეგსტრ.: 19-February 10

დაწერილია 17 March 2010 - 14:04

შეიძლება ჩიბუხს აქვს დარხეული ზეთისგან - ეგეთი უნდა გადააგდო.
თუმცა პირველ რიგში ოქსიგენ სენსორი უნდა მუშაობდეს კარგად
0

#76 მომხმარებელი გასულია   lev_ani profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 16
  • რეგსტრ.: 17-March 10
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:208
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:A U D I

დაწერილია 17 March 2010 - 15:40

გამოხმაურების ნახვა_JABA_, on 17 March 2010 - 13:59:12 , said:

ახალი რამ აღმოვაჩინე ჩემს მანქანაზე... მგონი ამი შემდეგ დაიწყო ბევრი ბენზინის წვა..
რომ მივდივარ სწორ გზაზე აბაროტი დაახლოებით 1500, სიჩქარე 60 კილომეტრი და გაზს ოდნავ მივადგამ (ისე რომ სიჩქარეს არც მოუკლოს და არც მოუმატოს) მანქანას დრაჟენია აქვს, ცოტა მეტს მივადგამ და საკაიფოდ გარბის...
ჩვეულებრივად ნეიტრალში რომ ვაგაზავებ არანაირი პერებოი არ იგრძნობა, მატორის და კარობკის პადუშკებსაც ვერ დავაბრალებ იმიტომ რომ ყველა მწყობრშია,
ადრე დაემართა ასეთი რამ ტრასაზე, სვეჩის პროვოდი ზეთში დასველდა და პერებოი აიკიდა ოღონდ მაშინ ძალიან იგრძნობოდა და ახლა ლაითად არის, შესაძლოა ამის გამოც წვავდეს ბევრ ბენზინს... სვეჩის პროვოდები და სვეჩები კარგია, ბაბინებიც, კომპიუტერზე არანაირ დენის გადასვლას არ წერს.
თქვენი აზრით რა შეიძლება იყოს?

ლევან შენი მანქანაც ასე ხომ არ შვება ძმა?



ესეთი მართლა არაფერი ჭირს..რავიცი უკვე გაგიჯებული ვარ რა..

მოკლედ...
შევცვალე სვეჩები,ფილტრები(ჰაერის ,ბენზინის),პრისკი გავწმინდე,ბაბინები ვაჩვენებინე,ვაკუუმის წვრილი ყველა შლანგი შევცვალე,ასევე ზევიდან რაგაც მატორის ზეთის შლანგიც..
გაწევაც საკაიფო აქვს..არაფერს ვუჩივი გარდა P-ში ოდნავ ძაგძაგებს...

კომპი erorrs არ მიგდებს როგორც დავითამ ნახა..

მივიდე ცენტრში და გადავამოწმებინო კიდევ ერთხელ?თუ იგივე თანხად რაიმე შევცვალო კიდე?

გავიყიდე...


რაღაც პონტში იმაშიც შემეპარა ეჭვი მეთქი მილებს ხო არ მიწერსთქო მაგრამ აშკარად KM აწერია კილომეტრაჟთან..

თან აშკარად ცოტას გავდივარ..


OXIGEN SENSORI წვას არეგულირებს ხო?და ეგ თუ არ მუშაობს მაშინ ხო უნდა წერდეს კომპი:(
0

#77 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 17 March 2010 - 16:12

OXIGEN SENSORI მაგარი მურტალია. შეიძლება გამოჩნდე და შეიძლება მერე რაღაც პერიოდი გაჩერდეს..
არადა დარხეული ქონდეს. ყველაფერი გააკეთე და ამდენს რას წვავს ვერ ვიგებ:( დაჟე შენ რაც კატალოგში უწერია მაგაზე გაცილებით ბევრს გიწვავს
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#78 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 17 March 2010 - 16:29

გამოხმაურების ნახვაlev_ani, on 17 March 2010 - 03:40:06 PM , said:

გამოხმაურების ნახვა_JABA_, on 17 March 2010 - 13:59:12 , said:

ახალი რამ აღმოვაჩინე ჩემს მანქანაზე... მგონი ამი შემდეგ დაიწყო ბევრი ბენზინის წვა..
რომ მივდივარ სწორ გზაზე აბაროტი დაახლოებით 1500, სიჩქარე 60 კილომეტრი და გაზს ოდნავ მივადგამ (ისე რომ სიჩქარეს არც მოუკლოს და არც მოუმატოს) მანქანას დრაჟენია აქვს, ცოტა მეტს მივადგამ და საკაიფოდ გარბის...
ჩვეულებრივად ნეიტრალში რომ ვაგაზავებ არანაირი პერებოი არ იგრძნობა, მატორის და კარობკის პადუშკებსაც ვერ დავაბრალებ იმიტომ რომ ყველა მწყობრშია,
ადრე დაემართა ასეთი რამ ტრასაზე, სვეჩის პროვოდი ზეთში დასველდა და პერებოი აიკიდა ოღონდ მაშინ ძალიან იგრძნობოდა და ახლა ლაითად არის, შესაძლოა ამის გამოც წვავდეს ბევრ ბენზინს... სვეჩის პროვოდები და სვეჩები კარგია, ბაბინებიც, კომპიუტერზე არანაირ დენის გადასვლას არ წერს.
თქვენი აზრით რა შეიძლება იყოს?

ლევან შენი მანქანაც ასე ხომ არ შვება ძმა?



ესეთი მართლა არაფერი ჭირს..რავიცი უკვე გაგიჯებული ვარ რა..

მოკლედ...
შევცვალე სვეჩები,ფილტრები(ჰაერის ,ბენზინის),პრისკი გავწმინდე,ბაბინები ვაჩვენებინე,ვაკუუმის წვრილი ყველა შლანგი შევცვალე,ასევე ზევიდან რაგაც მატორის ზეთის შლანგიც..
გაწევაც საკაიფო აქვს..არაფერს ვუჩივი გარდა P-ში ოდნავ ძაგძაგებს...

კომპი erorrs არ მიგდებს როგორც დავითამ ნახა..

მივიდე ცენტრში და გადავამოწმებინო კიდევ ერთხელ?თუ იგივე თანხად რაიმე შევცვალო კიდე?

გავიყიდე...


რაღაც პონტში იმაშიც შემეპარა ეჭვი მეთქი მილებს ხო არ მიწერსთქო მაგრამ აშკარად KM აწერია კილომეტრაჟთან..

თან აშკარად ცოტას გავდივარ..


OXIGEN SENSORI წვას არეგულირებს ხო?და ეგ თუ არ მუშაობს მაშინ ხო უნდა წერდეს კომპი:(

ლევან, რა პრინციპით ზომავ დანახარჯს?
დადებული სურათი
0

#79 მომხმარებელი გასულია   lev_ani profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 16
  • რეგსტრ.: 17-March 10
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:208
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:A U D I

დაწერილია 17 March 2010 - 16:52

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 17 March 2010 - 16:29:02 , said:

გამოხმაურების ნახვაlev_ani, on 17 March 2010 - 03:40:06 PM , said:

გამოხმაურების ნახვა_JABA_, on 17 March 2010 - 13:59:12 , said:

ახალი რამ აღმოვაჩინე ჩემს მანქანაზე... მგონი ამი შემდეგ დაიწყო ბევრი ბენზინის წვა..
რომ მივდივარ სწორ გზაზე აბაროტი დაახლოებით 1500, სიჩქარე 60 კილომეტრი და გაზს ოდნავ მივადგამ (ისე რომ სიჩქარეს არც მოუკლოს და არც მოუმატოს) მანქანას დრაჟენია აქვს, ცოტა მეტს მივადგამ და საკაიფოდ გარბის...
ჩვეულებრივად ნეიტრალში რომ ვაგაზავებ არანაირი პერებოი არ იგრძნობა, მატორის და კარობკის პადუშკებსაც ვერ დავაბრალებ იმიტომ რომ ყველა მწყობრშია,
ადრე დაემართა ასეთი რამ ტრასაზე, სვეჩის პროვოდი ზეთში დასველდა და პერებოი აიკიდა ოღონდ მაშინ ძალიან იგრძნობოდა და ახლა ლაითად არის, შესაძლოა ამის გამოც წვავდეს ბევრ ბენზინს... სვეჩის პროვოდები და სვეჩები კარგია, ბაბინებიც, კომპიუტერზე არანაირ დენის გადასვლას არ წერს.
თქვენი აზრით რა შეიძლება იყოს?

ლევან შენი მანქანაც ასე ხომ არ შვება ძმა?



ესეთი მართლა არაფერი ჭირს..რავიცი უკვე გაგიჯებული ვარ რა..

მოკლედ...
შევცვალე სვეჩები,ფილტრები(ჰაერის ,ბენზინის),პრისკი გავწმინდე,ბაბინები ვაჩვენებინე,ვაკუუმის წვრილი ყველა შლანგი შევცვალე,ასევე ზევიდან რაგაც მატორის ზეთის შლანგიც..
გაწევაც საკაიფო აქვს..არაფერს ვუჩივი გარდა P-ში ოდნავ ძაგძაგებს...

კომპი erorrs არ მიგდებს როგორც დავითამ ნახა..

მივიდე ცენტრში და გადავამოწმებინო კიდევ ერთხელ?თუ იგივე თანხად რაიმე შევცვალო კიდე?

გავიყიდე...


რაღაც პონტში იმაშიც შემეპარა ეჭვი მეთქი მილებს ხო არ მიწერსთქო მაგრამ აშკარად KM აწერია კილომეტრაჟთან..

თან აშკარად ცოტას გავდივარ..


OXIGEN SENSORI წვას არეგულირებს ხო?და ეგ თუ არ მუშაობს მაშინ ხო უნდა წერდეს კომპი:(

ლევან, რა პრინციპით ზომავ დანახარჯს?


ანთებიდან ანთებამდე...ნუ მომთხოვთ ბაკის ბოლომდე გავსებას მაინც უაზროდ მიმაჩნია..
0

#80 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 17 March 2010 - 16:56

და რამდენი ლიტრით, რამდენს გადიხარ დღევანდელი მონაცემებით?
დადებული სურათი
0

  • (43 გვერდი)
  • +
  • « პირველი
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));