Audi Club Georgia: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (138 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თემა დახურულია

Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი გაურკვეველი პრობლემები

#1 მომხმარებელი გასულია   apocalips profile ხატულა

  • Andrew
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Administrators
  • წერილები: 4258
  • რეგსტრ.: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

დაწერილია 09 March 2010 - 00:26

თემა იმუშავებს კითხვა პასუხის რეჟიმში.
ნებისმიერ პრობლემაზე თემა რო არ გაიხსნას. აქ იქნება შედარებით მარტივი პრობლემები რომლებსაც დიდი განხილვა არ ჭირდება
დადებული სურათი


შეუსაბამო თემებში დაპოსტილი თემებიც აქ გადმოვა

დადებული სურათი
დადებული სურათი
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? დადებული სურათი
არ მოგეწონა! დადებული სურათი
© apocalips
0

#2 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 11 March 2010 - 17:02

ეს ოფცია მინახავს მხოლოდ BOSE-ს აუდიო სისტემიან A4-ებზე
აღსანიშნავია, რომ ეგ მომენტი არის მხოლოდ მძღოლის მხარეს!

დადებული სურათი

დადებული სურათი

არ აქვს აუდის სტანდარტულ საუნდ სისტემას

დადებული სურათი

დადებული სურათი
0

#3 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 11 March 2010 - 17:39

ჩემსას მგონი ორივე მხარეს აქვს ეგეთი და პიშალკები მგონია, შენსას მეორე მხარეს არ აქვს????
თუ ისე არ მუშაობს მაშინ სავარაუდოდ ტელეფონის დიმამიკია
0

#4 მომხმარებელი გასულია   apocalips profile ხატულა

  • Andrew
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Administrators
  • წერილები: 4258
  • რეგსტრ.: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

დაწერილია 11 March 2010 - 18:04

AL Janinny
ჰო ეგ მესამე დინამიკი ჩემსას ნამდვილად არ აქვს (BOSE-ს სისტემა არ მაქვს)

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 11 March 2010 - 05:39 PM, said:

ჩემსას მგონი ორივე მხარეს აქვს ეგეთი და პიშალკები მგონია, შენსას მეორე მხარეს არ აქვს????
თუ ისე არ მუშაობს მაშინ სავარაუდოდ ტელეფონის დიმამიკია

არც ტელეფონის მგონია. მაშინ ჩემსასაც უნდა ქონოდა
დადებული სურათი
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? დადებული სურათი
არ მოგეწონა! დადებული სურათი
© apocalips
0

#5 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 11 March 2010 - 18:33

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 11 March 2010 - 05:39 PM, said:

ჩემსას მგონი ორივე მხარეს აქვს ეგეთი და პიშალკები მგონია, შენსას მეორე მხარეს არ აქვს????თუ ისე არ მუშაობს მაშინ სავარაუდოდ ტელეფონის დიმამიკია


მგზავრთან არცერთ A4-ს არ აქვს :mellow: მხოლოდ მძღოლთან


გამოხმაურების ნახვაapocalips, on 11 March 2010 - 06:04 PM, said:

AL Janinnyჰო ეგ მესამე დინამიკი ჩემსას ნამდვილად არ აქვს (BOSE-ს სისტემა არ მაქვს)არც ტელეფონის მგონია. მაშინ ჩემსასაც უნდა ქონოდა

მეც ტელეფონისას ვფიქრობდი :blink: .



იცით რაშია საქმე, რომ დავშალე ორივე კარები პასაჟირის მხარეს დინამიკებს 2 კონტაქტი ქონდა მხოლოდ რვა-კონტაქტიანი კონექტორიდან (დანარჩენებს პინები არ ჰქონდა).
ხოლო მძღოლის მხარეს მაგ რვა-კონტაქტიანიდან 4 პინი იყო, 2 ისევე როგორც პასაჟირისას და 2 (სქელი კვეთის) შედიოდა მაგ მე3-ში :o
დადებული სურათი
0

#6 მომხმარებელი გასულია   apocalips profile ხატულა

  • Andrew
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Administrators
  • წერილები: 4258
  • რეგსტრ.: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

დაწერილია 11 March 2010 - 19:24

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 11 March 2010 - 06:33 PM, said:

მგზავრთან არცერთ A4-ს არ აქვს :mellow: მხოლოდ მძღოლთან


მეც ტელეფონისას ვფიქრობდი :blink: .


იცით რაშია საქმე, რომ დავშალე ორივე კარები პასაჟირის მხარეს დინამიკებს 2 კონტაქტი ქონდა მხოლოდ რვა-კონტაქტიანი კონექტორიდან (დანარჩენებს პინები არ ჰქონდა).
ხოლო მძღოლის მხარეს მაგ რვა-კონტაქტიანიდან 4 პინი იყო, 2 ისევე როგორც პასაჟირისას და 2 (სქელი კვეთის) შედიოდა მაგ მე3-ში :o


ხმაც არასდროს გაგიგია მაგ დინამიკისგან?

შენ მანქანას მანუალ წიგნი ხო მოყვა

იქნებ იქ ეწეროს
დადებული სურათი
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? დადებული სურათი
არ მოგეწონა! დადებული სურათი
© apocalips
0

#7 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 11 March 2010 - 19:46

როგორც მახსოვს არ შემხვედრია მანუალში
დადებული სურათი
0

#8 მომხმარებელი გასულია   Goshkage profile ხატულა

  • Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 182
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6 C5
  • Car:Opel
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:LIL-0X0

დაწერილია 11 March 2010 - 20:00

A6 ზე ეგეთი რაღაცა დგას მძღოლის სტოიკაზე მეც არასესოდეს მაგიდამ ხმა არ გამიგია.

წინა A6 არ იყო.

მე მგონი ტელეფონის...
AUDI A6 ATQ, QUATTRO, MKKP, SILVERდადებული სურათი
. . . ! ! ! Look To D R I V E 2 ! ! ! . . .
0

#9 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 14 March 2010 - 16:04

საბვუფერია ეგ :D:D:D
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#10 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 14 March 2010 - 17:25

გამოხმაურების ნახვაimap, on 14 March 2010 - 04:04:38 PM , said:

საბვუფერია ეგ :D:D:D

არა :)
დადებული სურათი
0

#11 მომხმარებელი გასულია   Fredy profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 814
  • რეგსტრ.: 25-January 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Car:BMW 545
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:4.4 V8
  • ცხენის ძალა:333
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FRE-777

დაწერილია 16 March 2010 - 00:21

ტელეფონისაა გარწმუნებთ...
დადებული სურათი
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა ვინმეს ტექსტი? დადებული სურათი
არ მოგეწონა? დადებული სურათი
© apocalips
0

#12 მომხმარებელი გასულია   Goshkage profile ხატულა

  • Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 182
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6 C5
  • Car:Opel
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:LIL-0X0

დაწერილია 16 March 2010 - 01:26

იტოგში ტუ ძალიან გაინტერესებთ ეგ არის AUDI-ს აუდიო სისტემა

დადებული სურათი


ეგ არის AUDI-ს ნავიგაწიის სისტემა! № 6 არის დინამიკი(3 დინამიკი მძღოლის კარებში)NAVIGAСIIС და ტელეპონის BOSSУ სისტემაში

დადებული სურათი
AUDI A6 ATQ, QUATTRO, MKKP, SILVERდადებული სურათი
. . . ! ! ! Look To D R I V E 2 ! ! ! . . .
0

#13 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 12 April 2010 - 13:13

Address 01: Engine Labels: 058-907-55x-AEB1.lbl
Part No: 8D0 907 557
Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05
Coding: 04001
Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:
17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded
P1325 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A


1 თვის წინ მქონდა პრობლემა დეტონაციაზე 1-2 ცილინდრი, გამოვცვალე დეტონაციის დაჩიკი და ეხლაც იგივე პრობლემას წავაწყდი, ამ შეცდომას მიწერს, -- დეტონაციის გამო
ზაჟიგანია პოზნდება და იასნად სიარულზეც იტყობს....

კიდევ ერთხელ გამოვცვალო ეს დაჩიკი? თუ შეიძლება სხვა მიზეზის გამო იყოს გამოწვეული??

ვინმეს ეს პრობლემა გქონიათ?

აუდი A4 B5 AEB ძრავი 1.8 ტურბო
0

#14 მომხმარებელი გასულია   imap profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 901
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

დაწერილია 12 April 2010 - 13:17

გამოხმაურების ნახვაsan-627, on 12 April 2010 - 13:05 , said:

Address 01: Engine Labels: 058-907-55x-AEB1.lbl
Part No: 8D0 907 557
Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05
Coding: 04001
Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:
17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded
P1325 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A


1 თვის წინ მქონდა პრობლემა დეტონაციაზე 1-2 ცილინდრი, გამოვცვალე დეტონაციის დაჩიკი და ეხლაც იგივე პრობლემას წავაწყდი, ამ შეცდომას მიწერს, -- დეტონაციის გამო
ზაჟიგანია პოზნდება და იასნად სიარულზეც იტყობს....

კიდევ ერთხელ გამოვცვალო ეს დაჩიკი? თუ შეიძლება სხვა მიზეზის გამო იყოს გამოწვეული??

ვინმეს ეს პრობლემა გქონიათ?

აუდი A4 B5 AEB ძრავი 1.8 ტურბო


სან სალამი,
როცა გამოცვალე, რა დააყენე?
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#15 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 12 April 2010 - 13:17

san-627
დატონაციაზე ჩემ პიპოს ქონდა პრობლემა ძმა, მერე ისევ ნახმარი დაჩიკი ვიყიდე, დავაყენე
და ჯიგრულად არის იმის მერე. არარ ამოუგდია საერთოდ..

არადა ორივე გამოვცვალე, პირველი და მეორეც..


გუშინ მე და რომამ გავტესტეთ ჩემი და მესამეს რო ჩავადგავ ადის ზემოთ, 1 ბარს სცილდება მაგრამ მერე დაბლა ცამოსიდ და
გაზის პედალს რო არ უშვებ და სისწრაფეს იღებს და ირებს სტანდარტულად 0.5 ბარი უჭირავს
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#16 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 12 April 2010 - 13:25

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 12 April 2010 - 13:09 , said:

san-627
დატონაციაზე ჩემ პიპოს ქონდა პრობლემა ძმა, მერე ისევ ნახმარი დაჩიკი ვიყიდე, დავაყენე
და ჯიგრულად არის იმის მერე. არარ ამოუგდია საერთოდ..

არადა ორივე გამოვცვალე, პირველი და მეორეც..


გუშინ მე და რომამ გავტესტეთ ჩემი და მესამეს რო ჩავადგავ ადის ზემოთ, 1 ბარს სცილდება მაგრამ მერე დაბლა ცამოსიდ და
გაზის პედალს რო არ უშვებ და სისწრაფეს იღებს და ირებს სტანდარტულად 0.5 ბარი უჭირავს


კიდევ ერთხელ რომ გამოვცვალო და არ გამოსწორდეს ................

0.5 ბარი თუ უჭირავს რას ერჩი ნორმალურია, 0.5-0.6 ბარი უნდა იყოს წესით, მითუმეტეს შენი ტურბინა გადაწყობილია ხო?
0

#17 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 12 April 2010 - 13:35

san-627
არა ისევ ის არის რაც ეყენა, უბრალოდ ტულკა შეუცვალეთ, რაშიც ღერძი მაგრდება და ზეთი ბრუნავს რო შატკა არ ქონდეს.
ხოდა რავიცი ესეა რა.. მაგრამ მაინტერესებს.

რომა რო გაარკვევს იმ ჩიპზე მერე უფრო გვეშველება ჩვენ :) თან ჩემი ძრავი და შენი ერთიდაიგივეა..


მისმინე, მანდ ჭუჭყი ედებახოლმე და მერე ვეღარ ფიქრობს, კარგი კონტაქტი აღარააქვს და შეიძლება მაგის ბრალია
ან ისევ ეგ დაჩიკია მჯვდარი. ახალი იყიდე თუ ნახმარი?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#18 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 12 April 2010 - 16:22

გამოხმაურების ნახვაsan-627, on 12 April 2010 - 13:05 , said:

Address 01: Engine Labels: 058-907-55x-AEB1.lbl
Part No: 8D0 907 557
Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05
Coding: 04001
Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:
17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded
P1325 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A


1 თვის წინ მქონდა პრობლემა დეტონაციაზე 1-2 ცილინდრი, გამოვცვალე დეტონაციის დაჩიკი და ეხლაც იგივე პრობლემას წავაწყდი, ამ შეცდომას მიწერს, -- დეტონაციის გამო
ზაჟიგანია პოზნდება და იასნად სიარულზეც იტყობს....

კიდევ ერთხელ გამოვცვალო ეს დაჩიკი? თუ შეიძლება სხვა მიზეზის გამო იყოს გამოწვეული??

ვინმეს ეს პრობლემა გქონიათ?

აუდი A4 B5 AEB ძრავი 1.8 ტურბო

ერთ რამეს არ მიაქციე ყურადღება, პრობლემას Intermittent ტიპი უწერია, რაც იცის ცუდი კონტაქტის დროს - მოკლედ კონექტორში იქნება პრობლემა - დაჩიკი არაფერ შუაშია!
სპეც.სპრეები იყიდება კონტაქტებზე 'აკისლენიების' დასადნობად ;)
დადებული სურათი
0

#19 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 24 April 2010 - 18:31

კორადო


Saturday,24,April,2010,18:17:05:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 50 - VW Corrado
Scan: 01 02 03 15 25

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 021-906-258.lbl
Part No: 021 906 258 AG
Component: MOTOR PMC 2
Shop #: 1267357531

1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
10-10 - Adaptation Limit Not Reached - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 096-927-731.lbl
Part No: 096 927 731 CB
Component: AG4 Getriebe 096 1495
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000

9 Faults Found:
00258 - Solenoid Valve 1 (N88)
36-00 - Open Circuit
00260 - Solenoid Valve 2 (N89)
36-00 - Open Circuit
00262 - Solenoid Valve 3 (N90)
36-00 - Open Circuit
00264 - Solenoid Valve 4 (N91)
36-00 - Open Circuit
00266 - Solenoid Valve 5 (N92)
36-00 - Open Circuit
00270 - Solenoid Valve 7 (N94)
36-00 - Open Circuit
00293 - Multi-function Switch (F125)
25-00 - Unknown Switch Condition
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: None
Part No: 535 907 379 F
Component: ABS/EDS TEVES 02

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------

ჯეტა 2.8 99

Saturday,24,April,2010,17:54:16:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 9M - VW Jetta IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76

Mileage: 226110km/140498miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 021-906-018-AFP.lbl
Part No: 021 906 018 B
Component: MOTRONIC ME7.1 G V06
Coding: 00000
Shop #: WSC 39201

5 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
P1198 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 1001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
Part No: 1J0 907 379 H
Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
Coding: 03604
Shop #: WSC 00066

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
Part No: 1J0 909 609
Component: C AIRBAG VW3 SG 0002
Coding: 00067
Shop #: WSC 00066

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl
Part No: 1J0 919 951 B
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V57
Coding: 06262
Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Part No: 1J0 959 799 AJ
Component: 61 Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04096
Shop #: WSC 00066

Part No: 1J1959801C
Component: 61 Tõrsteuerger. FS00019

Part No: 1J1959802D
Component: 61 Tõrsteuerger. BF0001r

Part No: 1J4959811C
Component: 61 Tõrsteuerger. HL0001r

Part No: 1J4959812C
Component: 61 Tõrsteuerger. HR0001r

1 Fault Found:
01358 - Internal Central Locking Switch; Driver Side (E150)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

End ---------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (021 906 018 B)

18:03:16 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
2.106 V Knock Sensor Voltage Cyl. 1
2.340 V Knock Sensor Voltage Cyl. 2
2.574 V Knock Sensor Voltage Cyl. 3
3.042 V Knock Sensor Voltage Cyl. 4

18:03:16 Group 016: Ignition (Misfire Recognition - Cylinder 4-6)
0 Misfire Counter Cylinder 4
0 Misfire Counter Cylinder 5
0 Misfire Counter Cylinder 6
Enabled Misfire Recognition

18:03:16 Group 015: Ignition (Misfire Recognition - Cylinder 1-3)
0 Misfire Counter Cylinder 1
0 Misfire Counter Cylinder 2
0 Misfire Counter Cylinder 3
Enabled Misfire Recognition

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (021 906 018 B)

18:03:17 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
2.106 V Knock Sensor Voltage Cyl. 1
2.340 V Knock Sensor Voltage Cyl. 2
2.574 V Knock Sensor Voltage Cyl. 3
2.808 V Knock Sensor Voltage Cyl. 4

18:03:17 Group 016: Ignition (Misfire Recognition - Cylinder 4-6)
0 Misfire Counter Cylinder 4
0 Misfire Counter Cylinder 5
0 Misfire Counter Cylinder 6
Enabled Misfire Recognition

18:03:17 Group 015: Ignition (Misfire Recognition - Cylinder 1-3)
0 Misfire Counter Cylinder 1
0 Misfire Counter Cylinder 2
0 Misfire Counter Cylinder 3
Enabled Misfire Recognition

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (021 906 018 B)

18:03:20 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
1.872 V Knock Sensor Voltage Cyl. 1
2.574 V Knock Sensor Voltage Cyl. 2
2.574 V Knock Sensor Voltage Cyl. 3
3.042 V Knock Sensor Voltage Cyl. 4

18:03:20 Group 016: Ignition (Misfire Recognition - Cylinder 4-6)
0 Misfire Counter Cylinder 4
0 Misfire Counter Cylinder 5
0 Misfire Counter Cylinder 6
Enabled Misfire Recognition

18:03:20 Group 015: Ignition (Misfire Recognition - Cylinder 1-3)
0 Misfire Counter Cylinder 1
0 Misfire Counter Cylinder 2
0 Misfire Counter Cylinder 3
Enabled Misfire Recognition

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: DTCs cleared
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: DTCs cleared
0

#20 მომხმარებელი გასულია   datosepar profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 932
  • რეგსტრ.: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

დაწერილია 25 April 2010 - 14:28

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 25 April 2010 - 13:39 , said:

რა ამბავი ერორია :rolleyes:

:beee: რა ვქნა თ ვისაც აუდი არ გვყავს თან მონაცემები 2 მანქანისაა :mellow:

ხო ისა და ალექს მოკლედ ჩემი ლამბდებია შეცდომებში და კიდევ დროსელი ანუ რომ გავში ფრე დაკოკსილი სეიძლება იყოსო ანო გალვკები გაღუნულიო ფორუმებზე მოვძებნე და ეს კიდევ

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Part No: 1J0 959 799 AJ
Component: 61 Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04096
Shop #: WSC 00066

Part No: 1J1959801C
Component: 61 Tõrsteuerger. FS00019

Part No: 1J1959802D
Component: 61 Tõrsteuerger. BF0001r

Part No: 1J4959811C
Component: 61 Tõrsteuerger. HL0001r

Part No: 1J4959812C
Component: 61 Tõrsteuerger. HR0001r

1 Fault Found:
01358 - Internal Central Locking Switch; Driver Side (E150)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

ცენტრალური ზამოკი ანუ ჩემი კარები ხან იკეტება ხან არა და როგორც ჩანს სისველის ბრალია წყალი ჩავიდა ალბათ ეგრე წერენ ფირმაჩები
ხო და ეხლა ლამბდას დავაყენებ და დროსელს გამოვაკეტებ და მერე ვილაპარაკოთ
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

დადებული სურათი
0

  • (138 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თემა დახურულია

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));