Audi Club Georgia: Audi A4 - A6 1.8 T (1995-2004) - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (2 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share Audi A4 - A6 1.8 T (1995-2004) ყველაფერი 1.8 T ს შესახებ

#1 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 20 April 2011 - 12:03

ამ თემაში დავწეროთ მხოლოდ აუდი A4 (A6) 1.8 ტურბოს შესახებ
"ყველაფერი 1.8 ტურბოს შესახებ"
ვფიქრობ საჭირო თემა იქნება და ბევრ ჩვენთაგანს და ახალ წევრსაც გამოადგება სამომავლოდ, თითოეული ჩვენთაგანის გამოცდილება ამ კონკრეტულ მოდელზე, რომელიც გამოდიოდა 1995 წლიდან 2004 წლის ჩათვლით (B5 და B6 მოდელები) ხშირად შევხვედრივარ ცალკე დასმულ კითხვებს თუ როგორი ძრავია რა პლიუსი და მინუსები აქვს, რამდენს წვავს, რამდენად იაფი შესანახია და ა. შ.
ამ კითხვებზე ამომწურავი ინფორმაცია იქნება ამ თემაში.

მოდერ გთხოვ თუ საჭიროდ ჩათვლი აპინე ეს თემა. და თხოვნა იქნება არ გაოფდეს. ვინც არ არის კომპეტენტური თავი შეიკავოს უაზრო პოსტებისა და კომენტარებისაგან, და ეს თემა არ არის 1.8T vs 2.8 or manual vs automat დისკუსიების :))))))))))))


P.S. ცალკე თემებიც რომ გაიხსნას 2.8 და 2,7 ტურბო ძრავებზე ცუდი არ იქნებოდა.

გამოხმაურება რედაქტირებულია san-627: 20 April 2011 - 12:07

2

#2 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 20 April 2011 - 13:05

პირევლრგში საღოლ ნიკუშ. ზუსტად ამ საკითხზე გვქონდა საუბარი ამასწინად და გამიხარდა შენ რო გახსენი.

სასურველია უშუალოდ ამ ძრავზე იყოს საუბარი და არა კუზაოზე, რადგანაც ა4 - ა6 ერთი და იგივე ძრავის მქონე კუზაოს, ზუსტად ერთი და იგივე ნაწილები ჭირდება. სხვა პრობლემებთან დაკავშირებით არსებობს ცალკე თემები და იქ უნდა დაიწეროს.


მოკლედ ჩემი ცოდნა ამ ძრავებთან დაკავშირებით:

1. ზეთის სახეობა: 5W-30; 5W-40; 5W-60 სასურველია ამ კატეგორიის ზეთები, გარბენისდამიუხედავად. (არალი, მოტული, კასტროლი, ლიქვი-მოლი)
2. საქვავი მინიმუმ პრემიუმი, სასურველია სუპერი.. (რეგულარის შემთხვევაში მეტი დატვირთვა ეძლევა ტურბოს რამაც შეიძლება მისი დაზიანება გამოიწვიოს)
3. ნებისმიერი სიარულის დაწყებისას, სასურველია დაიცადოთ გარკვეული პერიოდი.. სასურველია წყლის ტემპერატურის დაძვრამდე, ან დაძვრისას მაქსიმალურად ეცადეთ არ დატვირთოთ ძრავი და ტურბო..
4. სიარუსლ დასრულების შემდეგ, აუცილებელია: წყნარი სიარულის შემდეგ დააცადოთ 30 წამი ძრავს და ტურბინას დაწყნარება, აგრესიული სიარულის დროს 1 წუთი.
5. საწვავის ავზის მოცულობა 60 ლიტრი.
6. ინჟექტორების სტანდარტული გამტარიანობა: 200-210 ცც


დანარჩენს იმედია დაწერს ხალხი ა იქნება კიტხვა პასუხებივ.


+1 ნიკას.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#3 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 20 April 2011 - 13:28

1,8 ტურბო ძრავის გამოშვების წლები და მოდელი
1995 – 1999 AEB
1997 – 2001 AJL
1998 – 2001 APU
1999 – 2001 ANB
1999 – 2001 ATW
2000 – 2001 AWM
2000 – 2001 AWT
2001 – 2003 AMB
2001 – 2003 AVJ
2003 – 2003 AUM
2003 – 2003 BEX


ძრავის კოდი: AEB

გამოშვების წელი: 1995–1999
სიმძლავრე: 150 @5700 RPM
მაბრუნებელი მომენტი: 210 /1750 RPM
ცილინდრების რაოდენობა: 4
თითო ცილინდრზე სარქველის რაოდენობა: 5
ცილინდრის დიამეტრი: 81 მმ
დგუშის სხვლა : 86,4 მმ
შეკუმშვის ზომა: 9,5
ეკუ: Motronic ME3.8.2
ტურბო: KO3
ტურბინის წნევა : 0,6 Bar (8,7 psi)

ძრავის კოდი: ATW

გამოშვების წელი: 1999-2001
სიმძლავრე: 150 @5700 RPM
მაბრუნებელი მომენტი: 210 /1750 RPM
ცილინდრების რაოდენობა: 4
თითო ცილინდრზე სარქველის რაოდენობა: 5
ცილინდრის დიამეტრი: 81 მმ
დგუშის სხვლა : 86,4 მმ
შეკუმშვის ზომა: 9,5
ეკუ: Motronic ME 5,9
ტურბო: KO3
ტურბინის წნევა : 0,6 Bar (8,7 psi)

ძრავის კოდი: ATW

გამოშვების წელი: 2001-2005
სიმძლავრე: 170 @5700 RPM
მაბრუნებელი მომენტი: 240 /1950 RPM
ცილინდრების რაოდენობა: 4
თითო ცილინდრზე სარქველის რაოდენობა: 5
ცილინდრის დიამეტრი: 81 მმ
დგუშის სხვლა : 86,4 მმ
შეკუმშვის ზომა: 9,3
ეკუ: Motronic ME 7,1
ტურბო: KO3S
ტურბინის წნევა : 0,6 Bar (8,7 psi)

დანარჩენ ძრავის კოდების ინფორმაციას მოგვიანებით დავწერ
2

#4 მომხმარებელი გასულია   Red Bull profile ხატულა

  • OOOOშნიკი
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 14230
  • რეგსტრ.: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

დაწერილია 20 April 2011 - 14:41

+2

კარგი თემააა :applause:
0

#5 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 20 April 2011 - 14:50

რაც შეეხება იჟექტორებს...

აუდი ა4 1.8 ტურბოზე არის შემდეგი იჟექტორები

150 HP - 210 cc 4bar წნევის რეგულიატორით

170 HP – 282 cc 3bar წნევის რეგულიატორი


პ.ს.

აუდი ტტ 180 ჰპ 317 cc 3bar წნევის რეგულიატორი
აუდი ტტ 38 ჰპ 386 cc 3bar წნევის რეგულიატორი

რაც შეეხება იჟექტორების ზომას განსხვავებული ვიზუალური ზომა აქვს AEB ძრავის და 180 ცხენისძალიანი აუდი ტტს იჟექტორებს(EV6, ყველა სხვა დანარჩენი არის EV12 ტიპის
0

#6 მომხმარებელი გასულია   zuda profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 581
  • რეგსტრ.: 04-February 11
  • ქალაქი:Ozurgeti
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:1997
  • ნომერი:803

დაწერილია 20 April 2011 - 22:35

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 20 April 2011 - 13:05 , said:

პირევლრგში საღოლ ნიკუშ. ზუსტად ამ საკითხზე გვქონდა საუბარი ამასწინად და გამიხარდა შენ რო გახსენი.

სასურველია უშუალოდ ამ ძრავზე იყოს საუბარი და არა კუზაოზე, რადგანაც ა4 - ა6 ერთი და იგივე ძრავის მქონე კუზაოს, ზუსტად ერთი და იგივე ნაწილები ჭირდება. სხვა პრობლემებთან დაკავშირებით არსებობს ცალკე თემები და იქ უნდა დაიწეროს.


მოკლედ ჩემი ცოდნა ამ ძრავებთან დაკავშირებით:

1. ზეთის სახეობა: 5W-30; 5W-40; 5W-60 სასურველია ამ კატეგორიის ზეთები, გარბენისდამიუხედავად. (არალი, მოტული, კასტროლი, ლიქვი-მოლი)
2. საქვავი მინიმუმ პრემიუმი, სასურველია სუპერი.. (რეგულარის შემთხვევაში მეტი დატვირთვა ეძლევა ტურბოს რამაც შეიძლება მისი დაზიანება გამოიწვიოს)
3. ნებისმიერი სიარულის დაწყებისას, სასურველია დაიცადოთ გარკვეული პერიოდი.. სასურველია წყლის ტემპერატურის დაძვრამდე, ან დაძვრისას მაქსიმალურად ეცადეთ არ დატვირთოთ ძრავი და ტურბო..
4. სიარუსლ დასრულების შემდეგ, აუცილებელია: წყნარი სიარულის შემდეგ დააცადოთ 30 წამი ძრავს და ტურბინას დაწყნარება, აგრესიული სიარულის დროს 1 წუთი.
5. საწვავის ავზის მოცულობა 60 ლიტრი.
6. ინჟექტორების სტანდარტული გამტარიანობა: 200-210 ცც


დანარჩენს იმედია დაწერს ხალხი ა იქნება კიტხვა პასუხებივ.


+1 ნიკას.
ვა იკა მართლა აფუჭებს რეგულარი თუ კაიფობ?ვა სწავავიც თუ ეგრე მოქმედებდა არ ვიცოდი.მე სულ ევრო რეგულარს ვასხავ,და არ მითხრა მაგის ბრალიც იქნებაო.
0

#7 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 20 April 2011 - 22:54

zuda
კი, მართლა აფუჭებს.. რადგან ძრავის ამონაბოლქვზეა დამოკიდებული, რეგულარს არ აქვს ის გამონაბოლქვი, ის სიმძლავრის და ის წვა არ აქვს რაც სუპერს. ამიტომ ძრავი მუშაიბს ძნელად, მაღაკ დატვირთვაზე და ეს რო იტვირთება ტურბოსაც ძალა ადგება, რო ამოქაჩოს სიმძლავრე.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#8 მომხმარებელი გასულია   zuda profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 581
  • რეგსტრ.: 04-February 11
  • ქალაქი:Ozurgeti
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:1997
  • ნომერი:803

დაწერილია 20 April 2011 - 23:01

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 20 April 2011 - 22:54 , said:

zuda
კი, მართლა აფუჭებს.. რადგან ძრავის ამონაბოლქვზეა დამოკიდებული, რეგულარს არ აქვს ის გამონაბოლქვი, ის სიმძლავრის და ის წვა არ აქვს რაც სუპერს. ამიტომ ძრავი მუშაიბს ძნელად, მაღაკ დატვირთვაზე და ეს რო იტვირთება ტურბოსაც ძალა ადგება, რო ამოქაჩოს სიმძლავრე.

ძმა ლერიმ იმ დღეს ბევრი მიზეზები მითხრა ტურბინის გაფუჭების მაგრამ ეგ არ უხსენებია.
0

#9 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 21 April 2011 - 01:13

zuda

ციტატა

ლერიმ

ეგ ვინ არის? :)
დადებული სურათი
0

#10 მომხმარებელი გასულია   GALUSTA profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 245
  • რეგსტრ.: 24-March 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:QGG-601

დაწერილია 25 April 2011 - 23:25

+1 კარგი და საჭირო თემაა
Power Of Quattro
0

#11 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 30 April 2011 - 01:01

GALUSTA

ციტატა

ისე 195000კმ აქ გარბენი A4 1.8T Quattro 2000 და რომელი ზეთი ჩავასხა?
5W-30; 5W-40 თუ 5W-60 ??

პოსტი გადამაქვს ზეთების თემაში --- ძრავის ზეთები - Motor Oils for Audi კლასიფიცირება, დახასიატება / გამოშვება 1997 - 2007 წ
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#12 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 06 May 2011 - 16:37

რაღაც ამ თემაში არ ვაქტიურობთ....

არავის არ გაქვთ გამოცდილება სხვებსაც რომ გაუზიაროთ? :mellow:

ერთ საინტერესო ინფორმაციას წავაწყდი მას შემდეგ რაც ბატონმა დავითმა მომაწოდა ერთI კარგი იდეა, რაც მდგომარეობდა შემდეგში....

შემშვებ კოლექტორსა და ძრავს შორის "პრაკლატკის" დამატება უფროსწორად უფრო სქელი პრაკლატკით შეცვლა, რაც შემშვებ კოლექტორში ტემპერატურას საგრძნობლად დაწევდა. შესაბვამისად მეც შევცვალე და დავამატე 0.4 მმ ის სისქის სეტკა ნარევი პარანიტის პრაკლატკა (გამოჭრამ სულ რაღაც 15 წუთი წაიღო)
საგრძნობი სხვაობა შევამჩნიე კოლექტორს სიმხურვალის მხრივ, ............. მაგრამ თურმე უფრო მეტის გაკეთებაც არის შესაძლებელი.

სურათზე კარგად არის ასახული თუ რა შედეგის მიღება არის შესაძლებელი, საშუალოდ ტემპერატურა 15-30 გრადუსით კლებულობს კოლექტორში(უფროსწორად ძრავიდან კოლექტორის მოშორება ნაკლებად აცხელებს მასს...

დადებული სურათი

რაც შეეხება ზომებს 10 მმ სისქის + ქარხნული 2 ცალი პრაკლატკა, სამწუხაროდ "ბოლტებს" ესაჭიროება შეცვა (უფრო მეტად გრძელი არის საჭირო
დადებული სურათი
დადებული სურათი
დადებული სურათი

გამოხმაურება რედაქტირებულია san-627: 06 May 2011 - 16:48

0

#13 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 06 May 2011 - 18:49

ვაასაღოლ ნიკუშ... არა რაა მინდა 1500 მწვანე
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#14 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 19 May 2011 - 16:04

san-627

ციტატა

ერთ საინტერესო ინფორმაციას წავაწყდი მას შემდეგ რაც ბატონმა დავითმა მომაწოდა ერთI კარგი იდეა, რაც მდგომარეობდა შემდეგში....

ნიკოლოზ, სხვაობა როგორია?
დადებული სურათი
0

#15 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 22 May 2011 - 23:24

ყველა ერთჯერადი კითხვა გადასულია:



ერთჯერადი ტექ. კითხვა პასუხები.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#16 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 22 May 2011 - 23:41

Mr ika

ციტატა

ყველა ერთჯერადი კითხვა გადასულია:



ერთჯერადი ტექ. კითხვა პასუხები.

დიდი მადლობა!
დადებული სურათი
0

#17 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 22 June 2011 - 12:15

300 ცხენისძალაზე მეტი სიმძლავრის ამოღება 1.8 ტურბო ძრავიდან....


პირველ რიგში სრულიად გამართულად რომ იმუშაოს ძრავმა, და სამომავლოდ თავიდან აცილებული იქნეს ძრავის პრობლემები
უნდა გამოიცვალოს თითქმის ყველა დეტალი (ბლოკში), "გალოვკა" რჩება ქარხნული. სასურველია რასპედვალების შეცვლა.


1.8 ტ ძრავებისთვის ყველაზე გავრცელებულია "2,008" Stroker Kit. ანუ მოცულობა იზრდება 1.8 დან 2.08 მდე.

დადებული სურათი
სტროკერ კითში შედის

(1) 92,8 მმ იანი ფორჯის 2.0 FSI ის კანენვალი (გადაკეთებულია და ჩვეულებრივად დგება 1.8 ტურბოს ზეთის ნასოსი)
(4) 144მმ/20მმ იანი შატუნები თავის კლადიშებით.
(4) 83 მმ იანი სუპერტეჩის პორშინები (კოლიცოებით) 8,9:1 კომრესიით

ადგილზე ამ ქითის ფასი შეადგენს 1799 მწვანეს

გამოხმაურება რედაქტირებულია san-627: 22 June 2011 - 12:16

0

#18 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 22 June 2011 - 12:27

Garrett GT2860RS (aka GT28RS) Ball Bearing Turbo

დადებული სურათი
1199 $
ანდა

Garrett GT2871R Ball Bearing Turbo (standard 56 trim)

დადებული სურათი

1370 $
ეს არის დიაგრამა სტოკი ძრავი-მხოლოდ ჩიპი-გარეტი GT28RS ტურბნით

დადებული სურათი

კოლექტორი : ATP Turbo VW/Audi 1.8T - 20v Turbo Manifold

დადებული სურათი
395 $

ვესტგეიტი Tial F38 Wastegate

დადებული სურათი

ფასი 250 $ ორიგინალი , – ჩინური 100 ლარი :)

იჟექტორები Siemens-Deka 630cc Fuel Injectors

დადებული სურათი

260 $

დანარჩენს ცოტა ხანში გავაგრძელებ

გამოხმაურება რედაქტირებულია san-627: 22 June 2011 - 12:42

0

#19 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 22 June 2011 - 12:44

ნიკა რად უნდა ბიჭო 630 ცც დრაგსტერი კი არაა. 420-460 ყელში ამოუვა. დასერჩე აბა 420-460 ანი და დადე ეგაც.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#20 მომხმარებელი გასულია   SAN-627 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2210
  • რეგსტრ.: 13-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S4
  • Car:SMS REVO S
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.2
  • ცხენის ძალა:375 PS
  • გამ. წელი:1995
  • ნომერი:YVV-672

დაწერილია 22 June 2011 - 12:58

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 22 June 2011 - 12:44 , said:

ნიკა რად უნდა ბიჭო 630 ცც დრაგსტერი კი არაა. 420-460 ყელში ამოუვა. დასერჩე აბა 420-460 ანი და დადე ეგაც.

უნდა უნდა დამიჯერე

:) სადღაც 330–350 ჰპ საბურავზე ,,, ფასი იგივეა...
0

  • (2 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));