Audi Club Georgia: Autimatic Transmission - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (29 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share Autimatic Transmission პრობლემები, შეკეთება

#21 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 20 March 2010 - 00:16

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 19 March 2010 - 10:52:29 PM , said:

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 17 March 2010 - 10:48:55 AM , said:

ციტატა

შენი მანქანის კოლოფი არის ZF 5HP19FL (წინა ვედუში) ან 5HP19FLA (QUATTRO)
ქარხნის რეკომენდაციებით ზეთის შეცვლა არ არის საჭირო ტუ მანქანას ხმარობთ ჩვეულებრივ რეჟიმში და იმ შემთხვევაში
თუ მანქანა მუსჰაობს ნაგრუზკით (პრიცეპი, ხშირად დადიხართ ავტობანებზე მაქსიმალური სიჩქარით და ა.შ.)შესაძლებელია
ზეთის გამოცვლა 80000-120000კმ. პრაკტიკიდან ამ კოლოფების ავანყოფობა არის ჰიდრომუფტა და მასლონანოსი
სანამ ჩამოყარე ხო არ გახსოვს რა შეცდომა ეწერა. გააჩნია როგორ და რამდენ ხანს აბუქსავე შეიზლება იყოს დამწვარი
რამოდენიმე ფრიქციონების პაკეტი, დაუშლელად ვარავინ გეტყვის ზუსტად, მოიყვანე მანქანა გავსინჯავთ ხოდზე
ზეთის შეცვლა ამ შემთხევაში ან უშველის (თუ ზეთის ბრალი) ან არა, და თუ დარტყმები ძლიერია და მუდმივი
გამოცვლის მერე არსებობს შანსი რო საერთოდ გაჩერდება მანქანა, იმ შემთვევაში თუ ნაწილი(ები) 80% დაზიანებულია
მაგრამ ძველ ზეთზე მუშაობს და ახლის ჩასხმის შენდეგ მოემატება ზეთის წნევა და ვერ აიტანს (100დან 1-2 მანქანაზე)
ბევრი რო არ ვილაპარაკო მოიყვანე მანქანა რათი შევზლებ ყველაფრით და ყველანაირად დაგეხმარები


Jeims დიდი მადლობა გამოხმაურებისთვის

1. ჩემი მანქანა არის კვატრო
2. ჩამოყვანილია უსა-დან და არ ვიცი იქ რა რეჟიმში ხმარობდნენ და გამოცვლილია თუ არა ზეთი, გავლილი აქვს 200 000 კმ.
3. შეცდომა ნაღდად არ მახსოვს ზუსტად მაგრამ იყო მე-4 სიჩქარის შეცდომა და აიკიდა ყინულზე დრაივით ბუქსაობისას როცა გაუთიშე ანტიპრაბუქსოვაჩნი სისტემა და აკრიფა დიდი სიჩქარე ბუქსაობით რა დროსაც სავარაუდოდ გადაიტანა 23 და ბოლოს მე-4 სიჩქარეში რის მერეც გაჭედა კიდეც
4. დარტყმები ხშირი არ აქვს სულ რამოდენიმეჯერ შევამჩნიე და კიდე აქვს რაღაცნაირი უცოდინარისთვის შერუმჩნეველი ხმა რო გაცხელდება სიარულისას და პარკინგში გადაგაქვს რაღაცნაირი დაჩხრიალების ხმა მოდის კოლოფიდან, (ისმის იმ შემთხვევაში თუ დგეხარ და კარები გაქვს ღია)
მოკლედ მანქანას მოგიყვანთ და შეგამოწმწბინებთ როგორც კი მოვიცლი, წინასწარ დაგირეკავ და შეგითანხმდები
მაინც ვფიქრობ ზეთი და ფილტრი შევცვალო და ხომ ვერ მეტყვი: რა ღირს თქვენთან ზეთი რა ფირმისაა?
რა ღირს ფილტრი და რა ფირმისაა?
რა ღირს შეცვლა?
ასევე რო ჩავასხა მანოლის ფირმის შესაბამისი ზეთი რას იტყვი წავა და ვარგა თუ არა?

მე გამებუტე, თუ ბევრი კითხვა მაქვს? :(



მაპატიე ძამიკო, ჩემი ბრალია. ბევრი კითხვა ნორმალურია შენ შემთხვევაში
რაც ეხება ხმებს ხმებს და დარყმებს როგორც ვთქვი ჯობია რო მოიყვანო და რო მოისმინოს და გატესტოს ხელოსანი
ბევრად ჩენზე კარგად იცის რა და როგორ ხდება კოლოფში და რის ბრალი იქნება
რაც ეხება ზეთებს და ნაწილებს
ადგილზე - ESSO LT71141 - 35ლ FEBI 14738-30ლ (ორივე აუდის კლასიფიკაციით G052162A2 შემცვლელი,
ESSO ითვლებოდა როგორც ორიგინალი ZF-ის კლასიფიკაციით)
ფილტრი - 90ლ ორიგინალი ZF
შუასადები - 50ლ ორიგინალი ZF
ფილტრი+შუასადები - 70ლ არაორიგინალი
შეცვლა - 50 ორიგინალი თამაზი ან ორიგინალი მიშა :D :D :D

მანოლი AG052 (თუ არ ვცდები) ჩვენ არ გვაქვს, კლასიფიკაციით მიდის
ხარისხზე ვერ გეტYვი, ასხავენ, ჩვენც ვასხავთ თუ მოიტანს კლიენტი მერე გადიან
და როგორ მუშაობს და რამდენი ხანი არ ვიცით მეორე და მესამე დღეს არავინ დაბრუნებულა
მინდოდა ამ ზეთის შემოტანა რო არ დაიკარგოს კლიენტი მანოლი შედარები იაფიანია

შენთვის მამენტ შეილება მანოლის ჩასხმა თუ ზეთის ბრალი არ არის ზედმეტ ტანხას არ დაკარგავ
თუ საიდუმლო არ არის რამდენად გაძლევენ მანოლს

P.S.
თუ დააპირებ მოსვლას დაუკავშირდი Mr.Ika-ს წინასწარ
0

#22 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 20 March 2010 - 01:25

Jeims
მანოლი ერთხელ მომცეს 11 თუ 13 ლარად ლიტრი ზუსტად აღარ მახსოვს 2000-იან პასატში ჩავასხი და მუშაობდა რავიცი სანამ მყავდა.....
დაგაკავშირებ თუ გინდა უშვალოდ შემომტანთან, თავს იკლავს გერმანიიდან მომაქვსო და რავიცი.. ფილტრი და შუასადები ცოტა ძვირია თქვენთან, ისევე როგორც ზეთი, პასატზე 60 ლარი მივეცი სადებიანად გერმანული იყო მარკა არ მახსოვს და ცენტრში მგონი 90 ღირს თუ სწორედ მახსოვს. აი შეცვლა კი ყველგან ეგრე ღირს.
შეცვლაში სულ ჩამოცლა იგულისხმება? რამდენი ლიტრი მოვიტანო ბარემ რო მოვალ შევამოწმოთ და შევცვალოთ კიდეც ათჯერ რო არ მოვიდე, ხო მართლა იკას დავუკავშირდე არ დამავიწყდეს..... :)
0

#23 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 20 March 2010 - 03:26

გამოხმაურების ნახვაdato_dato, on 20 March 2010 - 01:25:02 AM , said:

Jeims
მანოლი ერთხელ მომცეს 11 თუ 13 ლარად ლიტრი ზუსტად აღარ მახსოვს 2000-იან პასატში ჩავასხი და მუშაობდა რავიცი სანამ მყავდა.....
დაგაკავშირებ თუ გინდა უშვალოდ შემომტანთან, თავს იკლავს გერმანიიდან მომაქვსო და რავიცი.. ფილტრი და შუასადები ცოტა ძვირია თქვენთან, ისევე როგორც ზეთი, პასატზე 60 ლარი მივეცი სადებიანად გერმანული იყო მარკა არ მახსოვს და ცენტრში მგონი 90 ღირს თუ სწორედ მახსოვს. აი შეცვლა კი ყველგან ეგრე ღირს.
შეცვლაში სულ ჩამოცლა იგულისხმება? რამდენი ლიტრი მოვიტანო ბარემ რო მოვალ შევამოწმოთ და შევცვალოთ კიდეც ათჯერ რო არ მოვიდე, ხო მართლა იკას დავუკავშირდე არ დამავიწყდეს..... :)


ფასები ჩვენთან ზეთებზე და ნაწილებზე სტანდარტულია როგორც ყველგან თბილისში დაჟე ელიავაზე იგივე ფასები ამ ტიპის ზეთებზე
მაგრამ რო გამოვაკლოთ კლუბის ფასდაკლება (ამ შემთხვევაში 20%) არამგონია რო გამოვა ძვირი, ფასი ჯდება თითქმის თვითღირებულებაზე
დიდ პატივსვცემ ყველა კლუბის წევრს მაგრამ ზარალზე ვერ ვიმუშავებ
0

#24 მომხმარებელი გასულია   administrator profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 6
  • რეგსტრ.: 19-February 10

დაწერილია 23 March 2010 - 17:59

Jeims
იქნებ მითხრათ ეგ რა ეფექტია, მაშინ როცა სიჩქარეში ჩაგდებით კარგი დარტყმა აქვს?
მადლობთ
0

#25 მომხმარებელი გასულია   sosogaga profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 108
  • რეგსტრ.: 21-March 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:DQD-321

დაწერილია 24 March 2010 - 03:11

თუ ვინმეს გეგულებათ გასაყიდი მულტიტრონიკის გადაცემათა კოლოფი ან ხელოსანი რემონტზე გარანტიას რომ იძლეოდეს გთხოვთ შემატყობინოთ.

გამოხმაურება რედაქტირებულია sosogaga: 24 March 2010 - 03:46

0

#26 მომხმარებელი გასულია   sosogaga profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 108
  • რეგსტრ.: 21-March 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:DQD-321

დაწერილია 24 March 2010 - 03:28

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 13 March 2010 - 02:39:08 , said:

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 13 March 2010 - 02:28 AM, said:

Jeims
საინტერესოა და რა ფირმაა, რა ორგანიზაცია,, მაღაზიის სახლი ან რამე იქნებ გვითხრა, მისმართი ან რამოდენიმე
ფოტო დააგდო?


SORRY,
შ.პ.ს ავტომატური ტრანსმისიების სერვისი
მისამართი: აღმაშენებლის ხეივანი მე-7კმ (ოპელ ცენტრის ტერიტორია)
ტელ: 899536018, 897114933 ჯემალ


არ გეწყინოთ მაგრამ თქვენთან რომ ვიყავი გარანტიას ვერ მოგცემთო მითხრეს. ანუ გარანტიას მოგცემთო რომ გაივლისო მაგრამ რამდენს გაივლისო არ ვიცითო. 1000 ლარამდე მარტო ხელობა დჯება. და ნაწილები აღარც მიკითხია. ფული გადასაყრელად არავის არ აქვს, თან მაგდენი ფული. დამეთანხმებით ალბათ.

გამოხმაურება რედაქტირებულია sosogaga: 24 March 2010 - 03:46

0

#27 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 24 March 2010 - 04:36

გამოხმაურების ნახვაsosogaga, on 24 March 2010 - 03:28:37 AM , said:

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 13 March 2010 - 02:39:08 , said:

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 13 March 2010 - 02:28 AM, said:

Jeims
საინტერესოა და რა ფირმაა, რა ორგანიზაცია,, მაღაზიის სახლი ან რამე იქნებ გვითხრა, მისმართი ან რამოდენიმე
ფოტო დააგდო?


SORRY,
შ.პ.ს ავტომატური ტრანსმისიების სერვისი
მისამართი: აღმაშენებლის ხეივანი მე-7კმ (ოპელ ცენტრის ტერიტორია)
ტელ: 899536018, 897114933 ჯემალ


არ გეწყინოთ მაგრამ თქვენთან რომ ვიყავი გარანტიას ვერ მოგცემთო მითხრეს. ანუ გარანტიას მოგცემთო რომ გაივლისო მაგრამ რამდენს გაივლისო არ ვიცითო. 1000 ლარამდე მარტო ხელობა დჯება. და ნაწილები აღარც მიკითხია. ფული გადასაყრელათ არავის არ აქვს, თან მაგდენი ფული. დამეთანხმებით ალბათ.


არ მწყინს ჩვენი ფასები ვიცი. მოდი მაშინ მე ცოტას გაგიშიფრავ გარანტიის საკითხს
1. თუ შენი მანქანა არის ავტომატური კოლოფით (5HP19FL/FLA) ჩვენ ვაძლევთ გარანტიას ჩვენ ხელობაზე და შეცვლილ ნაწილებზე
მაგრამ ჩვენ ვერ მოგცემთ გარანტიას იმ ნაწილებზე რომელიც არ იყო შეცვლილი ან უნდა შევცვალოთ ყველა ცვეთადი ნაწილი მიუხედავად არის ტუ არა გაცვეთილი და პლუს ნაწილებიც რომელიც არის ამ მოდელის კოლოფის პრობლემატური (მაგ. ჰიდრომუფტა და ზეთის ნასოსი) ამ შემთხვევაში კოლოფზე გავრცელდება გარანტია 50000კმ მაგრამ ამ შემთხვევაში მარტო ნაწილების ფასი იქნებაისეთი რო დაშლილებში 2-3 ნახმარ კაროპკას იშოვი
ამიტომაც კოლოფის დაშლა ხდება პატრონის დასწრებით და მაგის გადასაწყვეტია შეიცვალოს მარტო დაზიანებული ნაწილები თუ ა.წ რემ კომპლეკტი
თუ ხელოსანი ხედავს რო ნაწილი არ არის დაზიანებული ეუბნება დაშვებულია ამ ნაწილის დატოვება რო ნაწილების ტანხა არ იყოს სასწაული მაგრამ გარანტიას ვერ მოგცემს რო ნაწილი იმუშავებს 50000
რაც ეხება 1000ლ ხელობაში ამ თანხაში შედის კოლოფის მოხსნა/დაყანება (მოსახნელია მთელი პერედოკი ტრავერსიანად ) და დაშლა/აწყობა
აწყობის დრო 2-3 დღე ირეცხება ყველა ნაწილი სათითაოდ ბენზინში და მერე სარეცხ აპარატში. შედარებით X5 იგივე რემონტი ჯდება 700ლარის ფარგლებში
თუ მოხსნი კოლოფს სხვაგან ხელობადაგიჯდება 500 ლარის ფარგლებში კლუბის ფასდაკლებებით (გარანტია მოხნა/დაყენებაზე არ ვცელდება)
2. თუ კოლოფი MULTITRONIC-ვარიატოია მექანიკური დაზიანების შემთხვევაში რემონტი უაზროა 90% სემთხვევაში 4000-5000 ლარი
"ტვინის" დაზიანება - 1500ლარის ფარგლებში გარანტია 9 თვე (მარტო ტვინზე)
თუ რამე კიდე გაინტერესებს სიამოვნებით გიპასუხებ
1

#28 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 24 March 2010 - 04:43

გამოხმაურების ნახვაadministrator, on 23 March 2010 - 05:59:04 PM , said:

Jeims
იქნებ მითხრათ ეგ რა ეფექტია, მაშინ როცა სიჩქარეში ჩაგდებით კარგი დარტყმა აქვს?
მადლობთ

დაიწყე ადვილიდა შეამოწმე ზეთის დონე
ისე მანქანის მონაცემები მითხარი, წელი ძრავი, ავტომატი თუ მულტიტრნიკი
0

#29 მომხმარებელი გასულია   sosogaga profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 108
  • რეგსტრ.: 21-March 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:DQD-321

დაწერილია 25 March 2010 - 00:59

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 24 March 2010 - 04:36 , said:

თუ MULTITRONIC-ვარიატოია მექანიკური დაზიანების შემთხვევაში რემონტი უაზროა 90% სემთხვევაში 4000-5000 ლარი
"ტვინის" დაზიანება - 1500ლარის ფარგლებში გარანტია 9 თვე (მარტო ტვინზე)
თუ რამე კიდე გაინტერესებს სიამოვნებით გიპასუხებ


მე არ ვიძახი რომ ძვირია. გეთანხმები საქმე ბევრია. რომ მითხრეს გარანტიას ვერ მოგცემთო მალევე წამოვედი.

ჩემი ვარიატორია. ნეიტრალიდან დაძვრა უჭირს. ცივზე დადის მაგრამ როგორც გაცხელდება ან ვერ დაძრავ ან შეიძლება მაღალ აბაროტებზე მოეკიდოს. თუ არსად გაჩერდი მიდის და მიდის. მგონი მარტო ზეთის წნევა არ ყოფნიდა და ფრიქციონებიც გავაფუჭე. კომპიუტერი დაზიანებას არ აჩვენებს.
მისი რემონტი უაზრობაა?
მექანიკაზე რომ გადავიყვანო რა შეიცვლება? ვგულისხმობ კარობკის ტვინი სხვა რამეს ხომ არ აურევს (მაგალითად ძრავს ან ტორმუზებს)?
თუ რემონტი უაზრობაა ნახმარი კარობკა სად ვიშოვო ხომ ვერ მიმასწავლი? და რა ფასები აქვს ვარიატორს ან მექანიკას? მანქანა ევროპულია, წამყვანი თვლები წინაა, ძრავი 2.0 ლ.

გამოხმაურება რედაქტირებულია sosogaga: 25 March 2010 - 01:17

0

#30 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 25 March 2010 - 01:13

გამოხმაურების ნახვაsosogaga, on 25 March 2010 - 00:59 , said:

ნეიტრალიდან დაძვრა უჭირს

შეკითხვა: ნეიტრალიდან დაძვრაში რას გულისხმობ? შუქნიშანზე რომ დგახარ სიჩქარეში უნდა იყოს მაინც. არცერთ ავტომატს არ უყვარს ნეიტრალი - რადგან ზეთი გამაგრილებლის როლს აღარ ასრულებს და კოლოფი გადახურდება. შეიძლება გაფუჭებაც შენს შემთხვევაში მაქედან გამომდინარეობს ;)
დადებული სურათი
0

#31 მომხმარებელი გასულია   sosogaga profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 108
  • რეგსტრ.: 21-March 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:DQD-321

დაწერილია 25 March 2010 - 01:33

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny, on 25 March 2010 - 01:13 , said:

გამოხმაურების ნახვაsosogaga, on 25 March 2010 - 00:59 , said:

ნეიტრალიდან დაძვრა უჭირს

შეკითხვა: ნეიტრალიდან დაძვრაში რას გულისხმობ? შუქნიშანზე რომ დგახარ სიჩქარეში უნდა იყოს მაინც. არცერთ ავტომატს არ უყვარს ნეიტრალი - რადგან ზეთი გამაგრილებლის როლს აღარ ასრულებს და კოლოფი გადახურდება. შეიძლება გაფუჭებაც შენს შემთხვევაში მაქედან გამომდინარეობს ;)


შუქნიშანზე დეშია მაგრამ ტორმუზის დროს, გაჩერებულზე ფრიქციონები ნეიტრალს აძლევს ვარიატოს, ხოლო ზეთის ნასოსი სულ მუშაობს როდესაც მანქანა დაქოქილია. და გაგრილებაც მგონი სულ ხდება ამ კარობკებზე. მოკლედ ბევრი არაფერი ვიცი ამ თემაზე.
რაც ინტერნეტიდან ამოვკრიფე ეგ ვიცი. მცირე ინფორმაციებია ამ კარობკებზე.

გამოხმაურება რედაქტირებულია sosogaga: 25 March 2010 - 01:36

0

#32 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 27 March 2010 - 01:19

გამოხმაურების ნახვაsosogaga, on 25 March 2010 - 00:59 , said:

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 24 March 2010 - 04:36 , said:

თუ MULTITRONIC-ვარიატოია მექანიკური დაზიანების შემთხვევაში რემონტი უაზროა 90% სემთხვევაში 4000-5000 ლარი
"ტვინის" დაზიანება - 1500ლარის ფარგლებში გარანტია 9 თვე (მარტო ტვინზე)
თუ რამე კიდე გაინტერესებს სიამოვნებით გიპასუხებ


მე არ ვიძახი რომ ძვირია. გეთანხმები საქმე ბევრია. რომ მითხრეს გარანტიას ვერ მოგცემთო მალევე წამოვედი.

ჩემი ვარიატორია. ნეიტრალიდან დაძვრა უჭირს. ცივზე დადის მაგრამ როგორც გაცხელდება ან ვერ დაძრავ ან შეიძლება მაღალ აბაროტებზე მოეკიდოს. თუ არსად გაჩერდი მიდის და მიდის. მგონი მარტო ზეთის წნევა არ ყოფნიდა და ფრიქციონებიც გავაფუჭე. კომპიუტერი დაზიანებას არ აჩვენებს.
მისი რემონტი უაზრობაა?
მექანიკაზე რომ გადავიყვანო რა შეიცვლება? ვგულისხმობ კარობკის ტვინი სხვა რამეს ხომ არ აურევს (მაგალითად ძრავს ან ტორმუზებს)?
თუ რემონტი უაზრობაა ნახმარი კარობკა სად ვიშოვო ხომ ვერ მიმასწავლი? და რა ფასები აქვს ვარიატორს ან მექანიკას? მანქანა ევროპულია, წამყვანი თვლები წინაა, ძრავი 2.0 ლ.



სიმართლე რო გოთხრა ჩვენც არ ვართ სუპერ ხელოსნები მულტიკებში პრაქტიკა მინიმუმი ჩვენთან Iსვიათია მულტი ჯერჯერობიტ
და ინფორმაცია დაჯე მეტი ინტერნეტიდა და კონსულტაციებიდან უცხო ცპეციალისტებთან ვიდრე საკუთარი პრაკტიკიდან
ძირითადაათ ასეთ სიმპტომი ნიშნავს ცეპის პრობუკსოვკას შეილება იყოს დაზიანებული ცეპი და ბარაბნები + უნდა მოიხსნას კლაპნის ბლოკი
და 90% დაჟე რომც იყოს ნორმალური დაყენების მერე არ მუშაობს და შესაცვლელია - რემონტი უაზროა
ნახმარი პრობლემა!!! არსებობს თითქმის 300 ვარიანტი ამ კაროპკის არა მგონია რო იშოვო თბილისში Gერმანიაში თუ შეუკვეთავ შროტში (დაშლილები)
0

#33 მომხმარებელი გასულია   datiko profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 65
  • რეგსტრ.: 27-March 10
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1998

დაწერილია 27 March 2010 - 21:18

ჯეიმს

ჩვეულებრივ ტიპტრონიკზე ერთი რემკომპლექტი რა ჯდება
აი კოლოფი რო განაახლო (და იყოს ზავაცკოივით)
0

#34 მომხმარებელი გასულია   sosogaga profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 108
  • რეგსტრ.: 21-March 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:DQD-321

დაწერილია 31 March 2010 - 00:33

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 27 March 2010 - 01:19 , said:

გამოხმაურების ნახვაsosogaga, on 25 March 2010 - 00:59 , said:

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 24 March 2010 - 04:36 , said:

თუ MULTITRONIC-ვარიატოია მექანიკური დაზიანების შემთხვევაში რემონტი უაზროა 90% სემთხვევაში 4000-5000 ლარი
"ტვინის" დაზიანება - 1500ლარის ფარგლებში გარანტია 9 თვე (მარტო ტვინზე)
თუ რამე კიდე გაინტერესებს სიამოვნებით გიპასუხებ


მე არ ვიძახი რომ ძვირია. გეთანხმები საქმე ბევრია. რომ მითხრეს გარანტიას ვერ მოგცემთო მალევე წამოვედი.

ჩემი ვარიატორია. ნეიტრალიდან დაძვრა უჭირს. ცივზე დადის მაგრამ როგორც გაცხელდება ან ვერ დაძრავ ან შეიძლება მაღალ აბაროტებზე მოეკიდოს. თუ არსად გაჩერდი მიდის და მიდის. მგონი მარტო ზეთის წნევა არ ყოფნიდა და ფრიქციონებიც გავაფუჭე. კომპიუტერი დაზიანებას არ აჩვენებს.
მისი რემონტი უაზრობაა?
მექანიკაზე რომ გადავიყვანო რა შეიცვლება? ვგულისხმობ კარობკის ტვინი სხვა რამეს ხომ არ აურევს (მაგალითად ძრავს ან ტორმუზებს)?
თუ რემონტი უაზრობაა ნახმარი კარობკა სად ვიშოვო ხომ ვერ მიმასწავლი? და რა ფასები აქვს ვარიატორს ან მექანიკას? მანქანა ევროპულია, წამყვანი თვლები წინაა, ძრავი 2.0 ლ.



სიმართლე რო გოთხრა ჩვენც არ ვართ სუპერ ხელოსნები მულტიკებში პრაქტიკა მინიმუმი ჩვენთან Iსვიათია მულტი ჯერჯერობიტ
და ინფორმაცია დაჯე მეტი ინტერნეტიდა და კონსულტაციებიდან უცხო ცპეციალისტებთან ვიდრე საკუთარი პრაკტიკიდან
ძირითადაათ ასეთ სიმპტომი ნიშნავს ცეპის პრობუკსოვკას შეილება იყოს დაზიანებული ცეპი და ბარაბნები + უნდა მოიხსნას კლაპნის ბლოკი
და 90% დაჟე რომც იყოს ნორმალური დაყენების მერე არ მუშაობს და შესაცვლელია - რემონტი უაზროა
ნახმარი პრობლემა!!! არსებობს თითქმის 300 ვარიანტი ამ კაროპკის არა მგონია რო იშოვო თბილისში Gერმანიაში თუ შეუკვეთავ შროტში (დაშლილები)


დიდი მადლობაა რჩევისთვის
0

#35 მომხმარებელი გასულია   sosogaga profile ხატულა

  • Member
  • პიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 108
  • რეგსტრ.: 21-March 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:DQD-321

დაწერილია 31 March 2010 - 21:43

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 24 March 2010 - 04:36 , said:

სიმართლე რო გოთხრა ჩვენც არ ვართ სუპერ ხელოსნები მულტიკებში პრაქტიკა მინიმუმი ჩვენთან Iსვიათია მულტი ჯერჯერობიტ
და ინფორმაცია დაჯე მეტი ინტერნეტიდა და კონსულტაციებიდან უცხო ცპეციალისტებთან ვიდრე საკუთარი პრაკტიკიდან
ძირითადაათ ასეთ სიმპტომი ნიშნავს ცეპის პრობუკსოვკას შეილება იყოს დაზიანებული ცეპი და ბარაბნები + უნდა მოიხსნას კლაპნის ბლოკი
და 90% დაჟე რომც იყოს ნორმალური დაყენების მერე არ მუშაობს და შესაცვლელია - რემონტი უაზროა
ნახმარი პრობლემა!!! არსებობს თითქმის 300 ვარიანტი ამ კაროპკის არა მგონია რო იშოვო თბილისში Gერმანიაში თუ შეუკვეთავ შროტში (დაშლილები)


შროტში როგორ შეუკვეთო?
0

#36 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 02 April 2010 - 02:24

გამოხმაურების ნახვაdatiko, on 27 March 2010 - 21:10 , said:

ჯეიმს

ჩვეულებრივ ტიპტრონიკზე ერთი რემკომპლექტი რა ჯდება
აი კოლოფი რო განაახლო (და იყოს ზავაცკოივით)



შუასადებების და მანჟეტების კომპ. 200ევრო რკინების 160ევრო ფრიქციონები 155ევრო
ზეთის ნასოსი 150 ევრო ჰიდრომუფტა 700-1200ევო (ძრავის მიხედვით) ფილტრი 90ლარი
ნაწილები ორიგინალები
ჩემი რჩევა შეცვალოთ მარტო გაცვეთილი ნაწილები - შედარებით ისფია
0

#37 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 02 April 2010 - 02:40

გამოხმაურების ნახვაsosogaga, on 31 March 2010 - 21:35 , said:

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 24 March 2010 - 04:36 , said:

სიმართლე რო გოთხრა ჩვენც არ ვართ სუპერ ხელოსნები მულტიკებში პრაქტიკა მინიმუმი ჩვენთან Iსვიათია მულტი ჯერჯერობიტ
და ინფორმაცია დაჯე მეტი ინტერნეტიდა და კონსულტაციებიდან უცხო ცპეციალისტებთან ვიდრე საკუთარი პრაკტიკიდან
ძირითადაათ ასეთ სიმპტომი ნიშნავს ცეპის პრობუკსოვკას შეილება იყოს დაზიანებული ცეპი და ბარაბნები + უნდა მოიხსნას კლაპნის ბლოკი
და 90% დაჟე რომც იყოს ნორმალური დაყენების მერე არ მუშაობს და შესაცვლელია - რემონტი უაზროა
ნახმარი პრობლემა!!! არსებობს თითქმის 300 ვარიანტი ამ კაროპკის არა მგონია რო იშოვო თბილისში Gერმანიაში თუ შეუკვეთავ შროტში (დაშლილები)


შროტში როგორ შეუკვეთო?


ვერ გეტYვი
ჩვენ არ ჩამოგვაქ ნახმარ კოლოფებს

გამოხმაურების ნახვაsosogaga, on 24 March 2010 - 03:28:37 AM , said:

გამოხმაურების ნახვაJeims, on 13 March 2010 - 02:39:08 , said:

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 13 March 2010 - 02:28 AM, said:

Jeims
საინტერესოა და რა ფირმაა, რა ორგანიზაცია,, მაღაზიის სახლი ან რამე იქნებ გვითხრა, მისმართი ან რამოდენიმე
ფოტო დააგდო?


SORRY,
შ.პ.ს ავტომატური ტრანსმისიების სერვისი
მისამართი: აღმაშენებლის ხეივანი მე-7კმ (ოპელ ცენტრის ტერიტორია)
ტელ: 899536018, 897114933 ჯემალ


არ გეწყინოთ მაგრამ თქვენთან რომ ვიყავი გარანტიას ვერ მოგცემთო მითხრეს. ანუ გარანტიას მოგცემთო რომ გაივლისო მაგრამ რამდენს გაივლისო არ ვიცითო. 1000 ლარამდე მარტო ხელობა დჯება. და ნაწილები აღარც მიკითხია. ფული გადასაყრელათ არავის არ აქვს, თან მაგდენი ფული. დამეთანხმებით ალბათ.


არ მწყინს ჩვენი ფასები ვიცი. მოდი მაშინ მე ცოტას გაგიშიფრავ გარანტიის საკითხს
1. თუ შენი მანქანა არის ავტომატური კოლოფით (5HP19FL/FLA) ჩვენ ვაძლევთ გარანტიას ჩვენ ხელობაზე და შეცვლილ ნაწილებზე
მაგრამ ჩვენ ვერ მოგცემთ გარანტიას იმ ნაწილებზე რომელიც არ იყო შეცვლილი ან უნდა შევცვალოთ ყველა ცვეთადი ნაწილი მიუხედავად არის ტუ არა გაცვეთილი და პლუს ნაწილებიც რომელიც არის ამ მოდელის კოლოფის პრობლემატური (მაგ. ჰიდრომუფტა და ზეთის ნასოსი) ამ შემთხვევაში კოლოფზე გავრცელდება გარანტია 50000კმ მაგრამ ამ შემთხვევაში მარტო ნაწილების ფასი იქნებაისეთი რო დაშლილებში 2-3 ნახმარ კაროპკას იშოვი
ამიტომაც კოლოფის დაშლა ხდება პატრონის დასწრებით და მაგის გადასაწყვეტია შეიცვალოს მარტო დაზიანებული ნაწილები თუ ა.წ რემ კომპლეკტი
თუ ხელოსანი ხედავს რო ნაწილი არ არის დაზიანებული ეუბნება დაშვებულია ამ ნაწილის დატოვება რო ნაწილების ტანხა არ იყოს სასწაული მაგრამ გარანტიას ვერ მოგცემს რო ნაწილი იმუშავებს 50000
რაც ეხება 1000ლ ხელობაში ამ თანხაში შედის კოლოფის მოხსნა/დაყანება (მოსახნელია მთელი პერედოკი ტრავერსიანად ) და დაშლა/აწყობა
აწყობის დრო 2-3 დღე ირეცხება ყველა ნაწილი სათითაოდ ბენზინში და მერე სარეცხ აპარატში. შედარებით X5 იგივე რემონტი ჯდება 700ლარის ფარგლებში
თუ მოხსნი კოლოფს სხვაგან ხელობადაგიჯდება 500 ლარის ფარგლებში კლუბის ფასდაკლებებით (გარანტია მოხნა/დაყენებაზე არ ვცელდება)
2. თუ კოლოფი MULTITRONIC-ვარიატოია მექანიკური დაზიანების შემთხვევაში რემონტი უაზროა 90% სემთხვევაში 4000-5000 ლარი
"ტვინის" დაზიანება - 1500ლარის ფარგლებში გარანტია 9 თვე (მარტო ტვინზე)
თუ რამე კიდე გაინტერესებს სიამოვნებით გიპასუხებ


ესე გამოიყურება AUDI მოხსნილი კოლოფით






0

#38 მომხმარებელი გასულია   datiko profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 65
  • რეგსტრ.: 27-March 10
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1998

დაწერილია 02 April 2010 - 08:34

ჯეიმს
შესაძლებელია თუ არა, რომ ხელოსანმა ღრმა ქირურგიული ჩარევის გარეშე დაადგინოს თუ რა არის გაცვეთილი?
თქვენ მხოლოდ ნაწილების ფასი დამიწერეთ. გთხოვთ ხელობის საფასურიც მოგვწეროთ
0

#39 მომხმარებელი გასულია   taz profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4
  • რეგსტრ.: 05-April 10
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2002

დაწერილია 05 April 2010 - 10:40

Jeims

გაუმარჯოს,

ასეთი პრობლემა მაქვს B6-ზე:

წვიამიან ამინდში ან უბრალოდ წყალში გავლის შემდეგ დაახლოებით 1 დღე კარობკას უჭირს სიჩქარეებში ჩაგდება (ძირითადად D-დან შ-ში და ტიპტრონიკში, იშვიათად P-დან R-ში).
1 დღის შემდეგ მისით სწორდება. სიჩქარეში როცა ჩავარდება, პრობლემა არ აქვს გადართვაზე.
კარობკა არის მულტიტრონიკი, მოტორი 1.8 ტურბო, quattro.

ეშველება რამე?

გამოხმაურება რედაქტირებულია taz: 05 April 2010 - 10:44

0

#40 მომხმარებელი გასულია   Jeims profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 48
  • რეგსტრ.: 16-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 - B6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CVC-895

დაწერილია 07 April 2010 - 02:17

გამოხმაურების ნახვაdatiko, on 02 April 2010 - 08:26 , said:

ჯეიმს
შესაძლებელია თუ არა, რომ ხელოსანმა ღრმა ქირურგიული ჩარევის გარეშე დაადგინოს თუ რა არის გაცვეთილი?
თქვენ მხოლოდ ნაწილების ფასი დამიწერეთ. გთხოვთ ხელობის საფასურიც მოგვწეროთ



არა! ხელოსანს შეუძლია რო შეამოწმოს მანქანა კომპიუტერით ელექტრო დაზიანებებზე, და მექანიკურზე
გეტყვის პრაქტიკიდან თუ რა შეიზლება იყოს დაზიანებული მაგ. რომელი პაკეტი ფრიქციონების მაგრამ რამდენი
ცალი და გადარჩენილია თუ არა რკინები და ა.შ. მარტო ოპერაციის დროს და მერე უკვე პატრონის გადასაწყვეტია
ჩავატაროთ რეანიმაციის პროცედურა თუ გადავიყვანოთ მორგში
ჩვენთან ფასები ხელობაზე - 350(QUATTRO) 300(FWD) მოხსნა/დაყენება
600დაშლა/აწყობა
0

  • (29 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));