Audi Club Georgia: A6, S4, ALLROAD. 2.7 Bi turbo - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (6 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share A6, S4, ALLROAD. 2.7 Bi turbo კითხვები-რჩევები

#21 მომხმარებელი გასულია   Shalva profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 10
  • რეგსტრ.: 17-August 11
  • Audi:A 6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2,7 T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:PSY 555

დაწერილია 22 August 2011 - 12:12

გამოხმაურების ნახვაmambu, on 22 August 2011 - 11:13 , said:

ხოოოდა შაბათის შეკრებაზე დათო-დათოს ქონდა ესეთი ვერსია, რომ იესპის პრობლემა შესაძლებელია ვოზდუხამერის ამბავი იყოსო... :makoooo:


Shalva
პატივცემულო შეცდომის კოდები გაარკვიე რა რას ნიშნავს?

თუ არა მაშინ დაწერე და გავშიფროთ :)


გაუმარჯოს,
კოდები ამოვყარე ინტერნეტიდან:

NN OBD error code Information
1. P1113 Bank1-Sensor1 Internal Resistance too High
Ряд 1, зонд 1: внутреннее сопротивление слишком велико
2. P1131 Bank2-Sensor1 Internal Resistance too High
Ряд 2, зонд 1: внутреннее сопротивление слишком велико
3. P0741 Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off
Муфта блокировки гидротрансформатора: отсутствует передача крутящего момента
4. P1132 O2 Sensor Heating Circ.,Bank1+2-Sensor1 Short to B+
Ряд 1+2-зонд 1, электрическая цепь подогрева: короткое замыкание на плюс

ასეთი რამეები ამოვიდა, მაგრამ ახლა ის ვერ გავიგე Ряд 1, зонд 1 ან Ряд 2, зонд 1 ან O2 Sensor რა არის და რა უნდათ...
0

#22 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 22 August 2011 - 12:24

Shalva

ციტატა

Ряд 1, зонд 1 ან Ряд 2, зонд 1

ნიშნავს მარცხენა წინა და მარჯვენა წინასთან პრობლემას (რადგან ამერიკულს 4 o2 ზონდი აქვს)
დადებული სურათი
0

#23 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 22 August 2011 - 12:46

1 და 2 ცნობილი პრობლემაა ლამბდა ზონდები
3 შეცდომას აგდებს ხოლმე კარობკაში ზეთის არაპროფესიონალურად (კუსტარულად) შეცვლის შემდეგ
0

#24 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 22 August 2011 - 14:01

Shalva
ლამბდასთან დაკავშირებით ამ თემას გადახედე --- O2 იგივე ლამბდა :)
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#25 მომხმარებელი გასულია   Shalva profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 10
  • რეგსტრ.: 17-August 11
  • Audi:A 6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2,7 T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:PSY 555

დაწერილია 22 August 2011 - 16:33

ე.ი. P1113 და P1131 გავიგე. გამოდის, რომ წინა ორივე λ-ზონდი შესაცვლელი მაქვს, მაგრამ P1132 რაღას ნიშნავს?

რაც შეეხება P0741-ს, ზეთი „თეგეტაში“ შევაცვლევინე და რა ვიცი, რა უნდა გაეკეთებინათ არაპროფესიონალურად…
0

#26 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 22 August 2011 - 16:41

Shalva

ციტატა

ზეთი „თეგეტაში“ შევაცვლევინე და რა ვიცი, რა უნდა გაეკეთებინათ არაპროფესიონალურად…


ხშირად რომ ცვლიან არ ნიშნავს რომ 'ესმით' როგორ უნდა შეიცვალოს. ეს რა თქმა უნდა სუბიექტური აზრია
დადებული სურათი
0

#27 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 22 August 2011 - 16:51

ციტატა

მაგრამ P1132 რაღას ნიშნავს?

ეგეც ლამბდის პრობლემას ნიშნავს :makoooo:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#28 მომხმარებელი გასულია   MARGAL profile ხატულა

  • Don
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5443
  • რეგსტრ.: 27-March 10
  • ნომერი:PPN-100

დაწერილია 22 August 2011 - 17:33

გამოხმაურების ნახვაShalva said:

რაც შეეხება P0741-ს, ზეთი „თეგეტაში“ შევაცვლევინე და რა ვიცი, რა უნდა გაეკეთებინათ არაპროფესიონალურად…

მანამდე რომ გეკითხა მიგასწავლიდნენ ტიპტრონიკის მფლობელები სად ცვლიან კარგად
0

#29 მომხმარებელი გასულია   Shalva profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 10
  • რეგსტრ.: 17-August 11
  • Audi:A 6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2,7 T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:PSY 555

დაწერილია 22 August 2011 - 18:12

ამ λ-ზონდებს ალბათ შეცვლის მეტი არაფერი არ უშველის. თან ისიც არ ვიცი კატალიზარორები გამოღებული აქვს თუ არა. თუ კატალიზატორები გამოღებული აქვს, მაშინ ამ ზონდების შეცვლას არავითარი აზრი არ აქვს...

ვინმემ ხომ არ იცით რა ღირს ეს ზონდები და სად შეიძლება ვიშოვო?

და კატალიზატორები სად შევამოწმო?
0

#30 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 23 August 2011 - 11:52

Shalva
ჯერ როგორმე უნდა დარწმუნდე რომ კატალიზატორი არაა ამოღებული. მანამდე სენსორი არ იყიდო, რადგან შესაძლოა სწორედ კატალიზატორის ამოღების გამო აგდებდეს ამ ერორს.
გარდა ამისა ახალი სენსორი საკმაოდ ძვირებია, ნახმარი უნდა იყიდო.
დადებული სურათი
0

#31 მომხმარებელი გასულია   roma profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2198
  • რეგსტრ.: 06-July 11
  • ქალაქი:TbiLiSi
  • Audi:s4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ნომერი:APR-888

დაწერილია 25 August 2011 - 18:35

Shalva
მაგ გიდრომუფტის ჩეკს ყველა 2.7 ტურბოზე წერს მე რამდენადაც ვიცი.მეც მიწერს მაგას სულ როგორც მითხრეს არაა პრობლემა ეგ არნაირიო
მიიინდა RS4 - ი
0

#32 მომხმარებელი გასულია   tornike82 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 4888
  • რეგსტრ.: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

დაწერილია 26 August 2011 - 17:18

გამოხმაურების ნახვაroma said:

მაგ გიდრომუფტის ჩეკს ყველა 2.7 ტურბოზე წერს მე რამდენადაც ვიცი.

:dont: ყველა არწერს, ჩემ აშესტასაც გიდრო მუფტის პრობლემა აქვს მარა ჩეკს არანთებს :yes:
დადებული სურათი
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#33 მომხმარებელი გასულია   shotagulo profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2650
  • რეგსტრ.: 15-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:Porsche 911
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.6
  • ცხენის ძალა:320
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:OO 911 OO

დაწერილია 03 September 2011 - 01:08

AL Janinny

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny said:

გარდა ამისა ახალი სენსორი საკმაოდ ძვირებია, ნახმარი უნდა იყიდო.

თუ ლამბდაზე ამბობ მინდა გითხრა რომ ცდები :) ლამბდა უნდა იყიდო ახალი



რაც შეეხება ამოღებულ კატალიზატორს მაგ ვარიანტშიც შესაძლებელია ლამბდა ამუშაო ჩვეულ რეჯიმში (ლამბდა თუ გამართულია რათქმაუნდა)
911 is Loading ....
0

#34 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 03 September 2011 - 01:30

shotagulo

ციტატა

ლამბდა უნდა იყიდო ახალი

საბურავი ხომ არ არის რომ გაიცვითოს?
დადებული სურათი
0

#35 მომხმარებელი გასულია   shotagulo profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2650
  • რეგსტრ.: 15-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:Porsche 911
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.6
  • ცხენის ძალა:320
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:OO 911 OO

დაწერილია 03 September 2011 - 02:34

გამოხმაურების ნახვაAL Janinny said:

shotagulo
Quote
ლამბდა უნდა იყიდო ახალი

საბურავი ხომ არ არის რომ გაიცვითოს?

სბურავზე უარესია საბურავს ეტყობა თვალით ცვეთა ლამბდას არა სვეჩივითაა რა :)

ლამბდა და ვოზდუხამერია ჩვენი ჯიბის პირველი მტერი თუ რომელიმე არასწორ სიგნალს იძლევა :)
911 is Loading ....
0

#36 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 03 September 2011 - 02:42

shotagulo

ციტატა

ლამბდა და ვოზდუხამერია ჩვენი ჯიბის პირველი მტერი თუ რომელიმე არასწორ სიგნალს იძლევა

ჰმმ, მემგონი მართალს ამბობ შოთი :empathy3:
დადებული სურათი
0

#37 მომხმარებელი გასულია   shotagulo profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2650
  • რეგსტრ.: 15-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:Porsche 911
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.6
  • ცხენის ძალა:320
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:OO 911 OO

დაწერილია 03 September 2011 - 02:55

AL Janinny
მართალს რო ვამბობ კი ვიცი მარა მაგდენი ფულს რა გადაიხდის ლამბდებში თან რამდენი უყენია :makoooo:
911 is Loading ....
0

#38 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 03 September 2011 - 03:06

shotagulo
ეუფ :makoooo:
Air Mass Sensor (MAF) = $188.37
Front Position Oxygen Sensor = $173.66 x2
Rear Position Oxygen Sensor = $138.92 x2
დადებული სურათი
0

#39 მომხმარებელი გასულია   nerzzz profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 2828
  • რეგსტრ.: 08-February 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:RSR-255

დაწერილია 03 September 2011 - 14:42

ბარემ თემაა და მიპასუხეთ 2001 წლამდე 2.7ებს ხო 230ცხენი აქვს და არა 250?!
დადებული სურათი
0

#40 მომხმარებელი გასულია   Shalva profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 10
  • რეგსტრ.: 17-August 11
  • Audi:A 6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2,7 T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:PSY 555

დაწერილია 03 September 2011 - 14:46

გამარჯობათ ყველას!!!

ESP-ს პრობლემა, როგორც იქნა გადავწყვიტე… ABS-ის სენსორები ყოფილა გასაწმენდი, გავაწმენდინე და პრობლემაც დამთავრდა.

რეც შეეხება Check-ს, ის კიდევ ანთებს, მაგრამ ჩემსაზე უკვე ვიცი, რომ ოთხივე λ-ზონდი შესაცვლელია, და ასევე ჰიდროქუროსაც აგდებს. ამასაც გავარკვევ და გეტყვით...

რაც შეეხება იმას, რომ ეს ყველა 2,7 T ძრავს უნთია და აქ არაფერია საგანგაშო, ამ მოსაზრებას ვერ დავეთანხმები, რადგან მანქანა „ტყუილად“ არაფერას არ ანთებს... თუ რამეს ანთებს, ე.ი. რაღაცაშია საქმე და ეს „რაღაცა“ გამოსასწორებელია.

მაგალითად, თუ გადაცემათა კოლოფის ჰიდროქურო კარგად მუშაობს, მაგრამ სენსორი მაინც ცრუ ინფორმაციას გადასცემს კომპიუტერს, მაშინ სინსორში ყოფილა საქმე (ჩემი აზრით) და მგონი, სენსორის გამოცვლა უფრო მარტივი უნდა იყოს, ვიდრე გადაცემათა კოლოფის შეკეთება... თუმცა, ის თუ რაშია ზუსტად საქმე, ამის გამრკვევს ჯერ ვერ მივაგენი (ყოველ შემთხვევაში თბილისში)... როცა მივაგნებ ყველას გეტყვით...
0

  • (6 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ბოლო »
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));