Audi Club Georgia: თერმოსტატის შეცვლა (ერთგვარი ინსტრუქცია :)) - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (3 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

Share თერმოსტატის შეცვლა (ერთგვარი ინსტრუქცია :)) DIY FOR AUDI A4 B6

#1 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 25 October 2011 - 03:15

მოკლედ ხალხნო კარგად გახსოვთ ყველას ქრონიკული სენი რომ შეეყარა კლუბში ჩვენი მანქანების თერმოსტატებს და
ერთმანეთის მიყოლებით 5 თუ 6 კლუბელის თერმოსტატმა ჩაილურის წყალი კი არა და ანტიფრიზი დალია :D

ამის მერე მგონი ყველამ გამოცვალეთ თერმოსტატი, ერთი მე დავრჩი თავმოუბმელი და აი დადგა ის დრო, როცა მეც უნდა გამოვცვალო,
თორემ ზამთარი მოდის და შარშანდელივით 15-20 წუთი ლოდინს ვეღარ გადავიტან :D

ყველაფერი მზად მაქვს, ყველაფერი ნაყიდია, ხელოსანთანაც შეთანხმებულია ყველაფერი, ასე რომ ვაშა! :D

მაგრამ სანამ ხელოსნამდე მივალ, გადავწყვიტე თვითონ გავნათლებულიყავი აღნიშნულ საკითხში, გადავხედე სხვადასხვა საიტებს
და მოპოვებული ინფორმაციის შეჯამების შედეგად წარმოგიდგენთ ამ ინსთრაქშნს!!! :laugh:

რაც შეეხება ტავმოუბმელობას, ეს გარკვეული ობიექტური მიზეზებით იყო განპირობებული... პირველი ის, რომ B6-ზე არც ისე მარტივად
იცვლება ეს ნაწილი როგორც B5-ზე... ბევრი რაღაცის მოხსნაა საჭირო იმისათვის რომ თერმოსტატამდე მზის სინათლემ მიაღწიოს :D
ამაში თქვენც დარწმუნდებით როცა ჩემს მიერ შემოთავაზებულ DIY-ს გაეცნობით...

ასევე მეორე ობიექტური მიზეზი ის არის რომ ძვირია ეს დედააფეთქებული :D მაშინ როცა B5-ის თ.სტატი დაახლოებით 20-30 ლარი ღირს,
B6-ისას ძალიან საყვარელი ფასი ადევს!:D ცენტრში 240 ლარი ღირს... ინეტში დაახლოებით 100 დოლარი... მე კი ქუთაისის ქუჩაზე
შევიძინე 150 ლარად,ისიც ნახევარსაათიანი ტვინის ბურღვა დამჭირდა იმისთვის, რომ ამ ფასად მოეცათ.. ხონ აქვე იმასაც დავამატებ, რომ
ორიგინალი თერმოსტატის ნაწილის კოდი არის 06B 121 111 K... რავი იქნებ დაგჭირდეთ ვინმეს რამეში...

მოკლედ შევუდგეთ საქმეს...

პირველ რიგში აუცილებლად ჩახსენით აკუმულატორი (მასა), იმიტომ, რომ მოგვიწევს დინამოს მოხსნა

დავცალოთ სისტემა ანტიფრიზისაგან.ამისთვის უნდა მოვხსნათ G83 სენსორი, რომელიც მდებარეობს მარცხენა მხარეს, რადიატორის ძირში...
ეს სენსორი ასევე არის ასე ვთქვათ სითხის გამოსაშვები ერთგვარი საცობი...
წინასწარ მომარაგებულ ჭირჭელში ჩავასხათ ჩამოცლილი სითხე და სამუშაოს დასრულების შემდეგ შეგვიძლია ჩავაბრუნოთ ის სისტემაში. ნუ ეხლა თუ გინდათ
ახალი ანტიფრიზე ჩაასსხით, უბრალოდ მე ახალი შეცვლილი მაქვს და არ ვაპირებ ამის გაკეთებას :)
ცნობისათვის დავამატებ, რომ ნახსენები G83 დაჩიკი პროპელერის ჩართვა-გამორთვის ამბვავს არეგულირებს... შევხედოთ სურათს:

დადებული სურათი

ამის შემდეგ მოვხსნათ რადიატორის ზედა შლანგი(#1) და ასევე ე.წ. "რასშირიწელნი ბაჩოკის" შლანგი(#2)

დადებული სურათი

მზადაა
დადებული სურათი

ვხსნით ასევე დროსელთან მიერთებულ ამ შლანგს
დადებული სურათი

შემდეგ ვხსნით თვითონ დროსელს,როსთვისაცა საჭიროა მოიხსნას ეს ოთხი ბოლტი და ასევე დაჩიკი
დადებული სურათი

ესეც შედეგი:
დადებული სურათი

შემდეგ უნდა ჩავხსნათ დინამოს რემენი. ამისთვის ფრთხილად მოვუშვებთ წითლად აღნიშნულ დამჭიმის ბოლტს ისრის მიმართულებით,რის შედეგადაც რემენი დასლაბდება და ფრთხილად ჩავხსნით
დადებული სურათი
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#2 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 25 October 2011 - 03:32

ესეც ჩედეგი და შემდეგ უკვე ვხსნით თვითონ დინამოს, რისთვისაც ვხსნით ამ ოთხ ბოლტს
დადებული სურათი

შემდეგ ვხსნით დაჩიკს, რომელიც უკანა მხარეს აქვს დინამოს და ასევე ბოლტით დამაგრებულ სადენს... (მასა თუ დამიწება თუ რა ქვია ხ.ზ :D )
დადებული სურათი

და აი ისიც! :applause: :laugh:
დადებული სურათი

მოხერხებულობისთვის ასევე მოვხსნათ შემშვები კოლექტორის ეს რკინის სამაგრი ორი ბოლტის მოხსნით :)
დადებული სურათი

ეხლა უკვე მოვხსნათ თვითონ თერმოსტატი, რისთვისაც ვხსნით წითლად აღნიშნულ ამ სამ ბოლტს და
ასევე ისრით აღნიშნუოლ რკინის შლანგსაც, რისთვისაც საჭიროა ლურჯად აღნიშნული ბოლტის მოხსნა
დადებული სურათი

ლურჯი ბოლტის ხედი კოლექტორის ზევიდან
დადებული სურათი

ესეც ესე! თერმოსტატი მოხსნილია, ვაყენებთ ახალ თერმოსტატს, ავაწყობთ ყველაფერს და საქმეც დასრულებულია!.... :)

არ დაგვავიწყდეს დაჰაერება: ჩავასხამთ დაახლოებით ლიტრ ანტიფრიზს და მოვუშვებთ სურათზე აღნიშნულ ბოლტს. შემდეგ ვასხავთ ანტიფრიზს იქამდე სანამ
არ გადმოვა ამ "ნახვრეტიდან"... შემდეგ დავუჭერთ ამ ბოლტს და ვასხამთ იქამდე სადამდეც საჭიროა, ანუ "მაქსიმუმის" ნიშნულამდე... :)
დადებული სურათი


THE END
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
4

#3 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 25 October 2011 - 09:55

mambu
გილოცავ დიდი მიღწევა გაგრილების სისტემის მოწესრიგება ზამთრის სეზონის დასაწყისში :applause:

როგორ დავიჯერო რომ ეს ყველაფერი შენ გააკეთე?? :laughing: :2kiss:

დროსელი სუფთა გქონია, მაინც გაწმინდე???
0

#4 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 25 October 2011 - 10:57

dato_dato
არ გამომიცვლია დავით, ამ დღეებში ვცვლი :laughing:

ზევით ცუდად დამიწერია, იმიტომ გეგონა რომ გამოვცვალე :) ჩავასწორებ მოგვიანებით...

მანამდე ინეტის მეშვეობით გავნათლდი აღნიშნულ საკითხში :laugh:
რა იცი რა ხდება, ხელოსანმა პირი რო დააღოს მივეშველები ცოტას... :D

ისე კი ნამდვილად არ არის ძნელი ამ საქმის საკუთარი ხელით გაკეთება, პროსტა მე მაგის თავი არ მაქვს რა... :laugh:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#5 მომხმარებელი გასულია   dato_dato profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 4683
  • რეგსტრ.: 07-February 10

დაწერილია 25 October 2011 - 11:11

mambu

ციტატა

პროსტა მე მაგის თავი არ მაქვს რა...

ეგ რო ვიცი იმიტო ვთქვი თორე... :2kiss:
0

#6 მომხმარებელი გასულია   chigo profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Audi Clubber
  • წერილები: 3968
  • რეგსტრ.: 11-June 11
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8 T
  • ცხენის ძალა:288
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:AU-288-DI

დაწერილია 25 October 2011 - 13:22

ყოჩაღ მამბუ ძმაუ! + 1.8 T ჩემგან
NINJA
0

#7 მომხმარებელი გასულია   Mr ika profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 17781
  • რეგსტრ.: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

დაწერილია 25 October 2011 - 13:26

ვააახ მალადეც მამუკას.. +1, გამოსადეგი ამბავია ეს...
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#8 მომხმარებელი გასულია   q u a t t r o profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 6800
  • რეგსტრ.: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

დაწერილია 25 October 2011 - 19:29

გამოხმაურების ნახვაmambu said:

და აი დადგა ის დრო, როცა მეც უნდა გამოვცვალო



ეს ლურჯი მანქანა ვისია? :makoooo:


დადებული სურათი
0

#9 მომხმარებელი გასულია   Red Bull profile ხატულა

  • OOOOშნიკი
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 14230
  • რეგსტრ.: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

დაწერილია 25 October 2011 - 19:32

q u a t t r o
გადაღება არ იცი? :დ
0

#10 მომხმარებელი გასულია   rezo333 profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 2697
  • რეგსტრ.: 11-March 10
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2010
  • ნომერი:AUD200

დაწერილია 25 October 2011 - 21:45

მიდი მამუკ მიდი შენს გვერდში ვარ, ოღონდ მერე არ დაწერო ძრავი მალე თბება და რისი ბრალიაო :D
0

#11 მომხმარებელი გასულია   mambu profile ხატულა

  • Advanced Member
  • ხატულა
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Moderators
  • წერილები: 10211
  • რეგსტრ.: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

დაწერილია 26 October 2011 - 10:14

q u a t t r o

ციტატა

ეს ლურჯი მანქანა ვისია?


ციტატა

მაგრამ სანამ ხელოსნამდე მივალ, გადავწყვიტე თვითონ გავნათლებულიყავი აღნიშნულ საკითხში, გადავხედე სხვადასხვა საიტებს
და მოპოვებული ინფორმაციის შეჯამების შედეგად წარმოგიდგენთ ამ ინსთრაქშნს!!!

:acute: :acute:

ანუ ხუი ევო ზნაეტ :D


rezo333

ციტატა

მიდი მამუკ მიდი შენს გვერდში ვარ, ოღონდ მერე არ დაწერო ძრავი მალე თბება და რისი ბრალიაო

:D
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
დადებული სურათი
0

#12 მომხმარებელი გასულია   ცხენის ძალა profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 18
  • რეგსტრ.: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

დაწერილია 23 April 2012 - 13:14

გამარჯობა თანამემანქანეებო! :) უშუალოდ მონიტორის "დატჩიკი" წყლის ტემპერატურას სტაბილურად და ჯანმრთელად აჩვენებს. ეგაა მოტორის სერვისის "დატჩიკია" ანთებული და კომპიუტერულმა დიაგნოსტიკამ გაგრილების სისტემის პრობლემააო. ან "დატჩიკიაო" ან თერმოსტატიო... ჰოდა ამ ან/ან-ის გამო ორივე უნდა გამოვცვალო? :)
0

#13 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 23 April 2012 - 17:27

ცხენის ძალა
გაგიმარჯოს!

ციტატა

ან "დატჩიკიაო" ან თერმოსტატიო... ჰოდა ამ ან/ან-ის გამო ორივე უნდა გამოვცვალო?

თერმოსტატის გამოცვლა V6ზე ცოტა შრომატევადია. ამიტომ უნდა დადგინდეს რეალურად, არის თუ არა თერმოსტატი დაბრედილი.

- წაყლი მეტისმეტად ხომ არ ცხელდება ძრავში?
- ან ტრასაზე სიარულისას ისარი 90©-დან ხომ არ ჩამოდის დაბლა?

თუ არცერთი და არც მეორე - თერმოსტატი რიგზეა
დადებული სურათი
0

#14 მომხმარებელი გასულია   ცხენის ძალა profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 18
  • რეგსტრ.: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

დაწერილია 23 April 2012 - 18:05

გაიხარე, მადლობა! მოკლედ ასეა - წყალი ჩვეულებრივი სვლისას, ქალაქში მუდმივად 90-ზეა. ზამთარში "ფეჩის" ჩართვისას და ტრასაზე სწრაფად სვლისას, კი - დაბლა ჩამოდის! გამოდის დაიბრიდა ჰო? :( ეგ იმდენ ვინმეს ვუთხარი ქალაქში და პასუხი ზუსტად ვერავინ გამცა! :) თუ ეგ გამოსაცვლელია და თან შრომატევადია, მაშინ რემნებსაც მივაყოლებ - ჩამოყვანიდან ერთი წელი გავიდა და არც მაშინ და არც მერე არ გამომიცვლია და ერთგვარად ამ დაშლა-აწყობის ხარჯიც "გაერთიანდება". ალბათ ასე სჯობს ჰო?
0

#15 მომხმარებელი გასულია   MARGAL profile ხატულა

  • Don
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5443
  • რეგსტრ.: 27-March 10
  • ნომერი:PPN-100

დაწერილია 23 April 2012 - 18:23

გამოხმაურების ნახვაცხენის ძალა said:

გაიხარე, მადლობა! მოკლედ ასეა - წყალი ჩვეულებრივი სვლისას, ქალაქში მუდმივად 90-ზეა. ზამთარში "ფეჩის" ჩართვისას და ტრასაზე სწრაფად სვლისას, კი - დაბლა ჩამოდის! გამოდის დაიბრიდა ჰო? ეგ იმდენ ვინმეს ვუთხარი ქალაქში და პასუხი ზუსტად ვერავინ გამცა! თუ ეგ გამოსაცვლელია და თან შრომატევადია, მაშინ რემნებსაც მივაყოლებ - ჩამოყვანიდან ერთი წელი გავიდა და არც მაშინ და არც მერე არ გამომიცვლია და ერთგვარად ამ დაშლა-აწყობის ხარჯიც "გაერთიანდება". ალბათ ასე სჯობს ჰო?

მშვენიერია.. რა რემენი შეგიცვლია და თერმოსტატი. 80 ლარი დაგიჯდება ეგ სიამოვნება ხელოსანთან (მაგრამ არა ყველასთან), თუ შენით იჩალიჩებ დიდი ნერვები ი ვსიო
0

#16 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 23 April 2012 - 18:31

გამოხმაურების ნახვაცხენის ძალა, on 23 April 2012 - 18:05 , said:

გაიხარე, მადლობა! მოკლედ ასეა - წყალი ჩვეულებრივი სვლისას, ქალაქში მუდმივად 90-ზეა. ზამთარში "ფეჩის" ჩართვისას და ტრასაზე სწრაფად სვლისას, კი - დაბლა ჩამოდის! გამოდის დაიბრიდა ჰო? :( ეგ იმდენ ვინმეს ვუთხარი ქალაქში და პასუხი ზუსტად ვერავინ გამცა! :) თუ ეგ გამოსაცვლელია და თან შრომატევადია, მაშინ რემნებსაც მივაყოლებ - ჩამოყვანიდან ერთი წელი გავიდა და არც მაშინ და არც მერე არ გამომიცვლია და ერთგვარად ამ დაშლა-აწყობის ხარჯიც "გაერთიანდება". ალბათ ასე სჯობს ჰო?

დიახ, ეგრე აჯობებს :yes:
დადებული სურათი
0

#17 მომხმარებელი გასულია   ცხენის ძალა profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 18
  • რეგსტრ.: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

დაწერილია 23 April 2012 - 18:41

MARGAL
ჩემით ნამდვილად ვერ ვიჩალიჩებ და ხელოსანიც რომ მითხრათ შესაფერი არ დაგივიწყებთ მაქსიმალურად დიდი ხნით! :)AL Janinny
მადლობა! რემნები (თავისი რამერუმეებით) და თერმოსტატი სად სჯობს რომ ვიყიდო?
0

#18 მომხმარებელი გასულია   AL Janinny profile ხატულა

  • Advanced Member
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Club Manager
  • წერილები: 15836
  • რეგსტრ.: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

დაწერილია 23 April 2012 - 18:44

გამოხმაურების ნახვაცხენის ძალა, on 23 April 2012 - 18:41 , said:

MARGAL
ჩემით ნამდვილად ვერ ვიჩალიჩებ და ხელოსანიც რომ მითხრათ შესაფერი არ დაგივიწყებთ მაქსიმალურად დიდი ხნით! :)AL Janinny
მადლობა! რემნები (თავისი რამერუმეებით) და თერმოსტატი სად სჯობს რომ ვიყიდო?

ჩვენ მირცხულავაზე ვცვლით ხოლმე. თუმცა ცენტრს აქვს ერთი უპირატესობა - ისინი გარანტიას იძლევიან.
იგივე ეხება ნაწილებსაც, ცენტრი გარანტიას იძლევა. სხვა არა.

აგერ ამ საიტიდან ხშირად ჩამომიტანია

http://www.ecstuning.../Timing/ES7443/
დადებული სურათი
0

#19 მომხმარებელი გასულია   MARGAL profile ხატულა

  • Don
  • პიპპიპპიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 5443
  • რეგსტრ.: 27-March 10
  • ნომერი:PPN-100

დაწერილია 23 April 2012 - 18:50

გამოხმაურების ნახვაცხენის ძალა said:

ჩემით ნამდვილად ვერ ვიჩალიჩებ და ხელოსანიც რომ მითხრათ შესაფერი არ დაგივიწყებთ მაქსიმალურად დიდი ხნით! AL Janinny
მადლობა! რემნები (თავისი რამერუმეებით) და თერმოსტატი სად სჯობს რომ ვიყიდო?

მაშIნ მირცხულავას ქუჩაზე არის სახელოსნო.. მატორისტი სერგო არის იქ ულვაშებიანი კაცი... 593922403 სერგო... დაურეკე. 80 ლარს იღებს ხოლმე... დაელაპარაკე. და დანარჩენი გადაწყვიტე თვითონ
0

#20 მომხმარებელი გასულია   ცხენის ძალა profile ხატულა

  • ახალბედა
  • პიპ
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • ჯგუფი: Members
  • წერილები: 18
  • რეგსტრ.: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

დაწერილია 23 April 2012 - 18:57

AL Janinny
MARGAL
მადლობა დახმარებისათვის ბატონებო! :)
0

  • (3 გვერდი)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • თქვენ არ შეგიძლიათ ახალი თემის გახსნა
  • თქვენ არ შეგიძლიათ გამოეხმაუროთ ამ თემას

1 მომხმარებელი კითხულობს თემას
0 მომხმარებელი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი


Free Page Rank Tool
"));