Audi Club Georgia: mikelson - ათვალიერებთ პროფილს

Jump to content

mikelson-(ი)ს პროფილი მომხმარებლის რეიტინგი: -----

რეპუტაცია: 72 Excellent
ჯგუფი:
Audi Clubber
Active Posts:
3288 (0.96 დღეში)
Most Active In:
ზოგადი საუბრები (3108 გამოხმაურება)
Joined:
18-March 10
Profile Views:
5229
ბოლო ვიზიტი:
მომხმარებელი გასულია Mar 28 2019 13:42
აქტიურია:
Offline
ხატულა   mikelson არ აქვს მითითებული სტატუსი

ჩემი გამოქვეყნებული წერილები

  1. თემაშიAudi A4 B6 2.7T (swap)

    დაწერილია 19 Mar 2018

    დადებული სურათი

    დადებული სურათი
  2. თემაშიAudi A4 B6 2.7T (swap)

    დაწერილია 19 Mar 2018

    ესეც ეკუს პინაუთები 2003 Allroad 2.7T-სთვის, თუ ვინმეს დასჭირდა.

    დადებული სურათი
  3. თემაშიAudi A4 B6 2.7T (swap)

    დაწერილია 20 Feb 2018

    ამ სქემის მიხედვით გავაკეთე ჩემი პროექტი, დატესტილია.

    SWAP 3.0 2004 A4 B6 - 2.7T (BEL) 2003 Allroad.

    დადებული სურათი
  4. თემაშიAudi A4 B6 2.7T (swap)

    დაწერილია 5 Feb 2018

    კიდევ ერთი SWAP-ი გაკეთდა, ამჯერად S4 B6 (4.2) გახდა 2.7BT ძრავის მატარებელი (იმედია სურათებს დადებენ). ყოჩაღ ყველას, ვინც ამ პროექტის გაკეთებაში მიიღო მონაწილეობა, შრომატევადი, მაგრამ წარმატებული პროექტი გამოვიდა საბოლოო ჯამში და პატრონს ვუსურვებ ბედნიერად ევლოს!!!

    3.0 2004-სა და allroad-ის BEL ტიპის ძრავის დეტალური SWAP-ის სქემა თითქმის დასრულებულია. თუ ვინმეს რამე დააინტერესებს ან კითხვები აქვს, სანამ ფორმუზე ავტვირთავ სქემას, შეუძლია აქ დამიკავშირდეს.
  5. თემაშიAudi A4 B6 2.7T (swap)

    დაწერილია 8 Dec 2017

    დადებული სურათი

    დარწმუნებული არ ვარ, მაგრამ ეს სქემა თითქმის სრულად უნდა ასახავდეს 1.8-სა და 2.7-ის (A6-ის ძველი ტიპის) ძრავების სადენების ერთმანეთზე დაერთებას (მე 1.8-ზე არ მიმუშავია). წესით, ეს არის თითქმის დასრულებული ვერსია და ძირითადად უნდა იყოს უნივერსალური მონაცემები (მცირე განსხვავებით, მაგრამ ძირითადი დეტალები (მაგალითად ამაჩქარებლის ("გაზის" ) პედალი, კონუსი, მუხრუჭი, დინამო და ა.შ.) ყველგან უნდა დაემთხვეს ფერებით (ან პინებით) და უნდა გაამართლოს სხვებთანაც), თუმცა, თუკი ვინმე გადაწყვეტს ამ სქემის გამოყენებას SWAP-ის ან სხვა დანიშნულებით, უნდა გაითვალისწინოს, რომ იგი ამას აკეთებს საკუთარი რისკის ფასად, ამ სქემაში აღწერილია მხოლოდ ჩემს მანქანაზე განხორციელებული ოპერაციები (3.0-2.7T) და ნაწილობრივ ჩემს მიერ მოძიებული ინფორმაცია, რომელიც ბოლომდე შემოწმებული არ არის (1.8), შესაბამისად მისი სხვა დანიშნულებით გამოყენებისას სქემაში აღნიშნული მონაცემების სისწორე გარანტირებული არ არის.

    ამ ყველაფრის შეერთების მერე, თუკი სხვა რაღაცეები წესრიგშია, მანქანამ წესით უპრობლემოდ უნდა იმუშაოს, ყველა აუცილებელი ფუნქცია და დეტალი ჩართულია (შესაძლებელია მანქანის თავისუფალი ექსპლუატაცია), დარჩენილია უმნიშვნელო დეტალები (ზოგიერთმა შესაძლოა არც მიიჩნიოს აუცილებლად მაგათზე დროის კარგვა), რომელსაც დიდი სასიცოცხლო მნიშვნელობა არც აქვს ჩემი აზრით.


    3.0-სა და 2.7 (Allroad - BEL ტიპის) ძრავების სქემაზე ვაგრძელებ მუშაობას და ახლო მომავალში შევეცდები რომ დავდო. როგორც ზემოთ ითქვა, 3.0-ის და 1.8-ს შეერთებებში (ე.წ. "პინებში" ) ცოტა განსხვავებაა (ისევე როგორც A6-ისა და Allroad-ის), თუმცა ალბათ 95% იგივეა (ჯერ-ჯერობით ვერაფერს ვამბობ 4.2-ის შემთხვევაზე, არ მქონია შეხება და იმიტომ, სანახავია, მაგრამ დიდი ალბათობით იქაც მსგავსი ვითარებაა).

    P.S. ამ პროექტის დამწყებისათვის, ჩემი რჩევა იქნება შეარჩიოს A6-ის ძრავი (და არა Allroad-ის), თუკი ამას არსებითი მნიშვნელობა არ აქვს ფინანსური ან სხვა თვალსაზრისით, რადგან A6-ის ელექტროობა შედარებით მარტივია და ბევრი რაღაცის გადაკეთება არ იქნება საჭირო მუშაობისას. ყველას ვუსურვებ წარმატებას!

ჩემი ინფორმაცია

მომხმარებლის სტატუსი:
Advanced Member
ასაკი:
ასაკი უცნობია
დაბადების დღე:
დაბადების დღე უცნობია
სქესი:
მამრობითი
ქალაქი:
Tbilisi
Audi:
A4 / B6
კოლოფი:
Manual
წამყვანი:
Quattro
ძრავი:
2.7T
გამ. წელი:
2004

საკონტაქტო ინფორმაცია

ელ.ფოსტა:
Click here to e-mail me

კომენტარები

mikelson არ აქვს კომენტარები. რატომ არ მიესალმები?


Free Page Rank Tool
"));