Audi Club Georgia: mikelson - ათვალიერებთ პროფილს

Jump to content

mikelson-(ი)ს პროფილი მომხმარებლის რეიტინგი: -----

რეპუტაცია: 72 Excellent
ჯგუფი:
Audi Clubber
Active Posts:
3288 (0.96 დღეში)
Most Active In:
ზოგადი საუბრები (3108 გამოხმაურება)
Joined:
18-March 10
Profile Views:
5229
ბოლო ვიზიტი:
მომხმარებელი გასულია Mar 28 2019 13:42
აქტიურია:
Offline
ხატულა   mikelson არ აქვს მითითებული სტატუსი

ჩემი გამოქვეყნებული თემები

  1. Audi A4 B6 2.7T (swap)

    დაწერილია 18 Nov 2013

    ძლივს, პირველად საქართველოში გამოჩნდა Audi A4 B6 2.7T ძრავით. როგორც იქნა ჩემი და სანის ძალისხმევამ შედეგი გამოიღო :luke:. საინტერესო პროექტია ნამდვილად, თუმცა ძალიან ბევრ ძალისხმევასაც საჭიროებს, მაგრამ ღირს (ჩემი აზრით). მე ასე ვიტყოდი: ეს შესაძლებელია ცოტა რისკის, დროის და ფინანსების ფასად :makoooo:. ვისაც აინტერესებს - SWAP-ის პროცესში მნიშვნელოვანია ორი ძირითადი მომენტი. 1. მექანიკური ნაწილი და 2. ელექტრული ნაწილი. (ჩემთვის პირადად მექანიკური ნაწილი ბევრად მარტივი აღმოჩნდა, ვიდრე ელექტრული. ) არის უამრავი დეტალი, რაც აუცილებელი და მნიშვნელოვანია (გადაკეთება, შეერთება, მორგება და ა.შ.), თუმცა ამ პროექტის შესახებ დეტალური საუბრისა და ილუსტრირებისაგან ამჟამად შეგნებულად თავს ვიკავებ (ამ ფორმატში, ჯერჯერობით) რასაც გააჩნია თავისი მიზეზი, მაგრამ არ შემიძლია არ ავღნიშნო, რომ ამ პროექტის განხორციელება ალბათ შეუძლებელი იქნებოდა, იმ დახმარების გარეშე, რაც ბიჭებმა (უამრავმა ადამიანმა) გამიწიეს პირადად მე, რისთვისაც უღრმესი მადლობა მათ. :applause:

    დადებული სურათი

    დადებული სურათი


    პროექტის იდეის ავტორი და სულის ჩამდგმელია ბატონი სანი, რისთვისაც ძალიან დიდი მადლობა მას.

    ასევე დიდი მადლობა მინდა გადავუხადო პატივცემულ სეფარას, იმ ყველაფრისთვის რაც მან და ფოლცვაგენის კლუბა გააკეთა ჩემთვის და ამ პროექტისთვის (ეს პროექტი მის გარეშე ნამდვილად შეუძლებელი იქნებოდა ჩემთვის).

    დიდი მადლობა ფოლცვაგენის კლუბისა და ბოქსების ბიჭებს (განსაკუთრებით გაგრას და ორივე გიორგის)

    დიდი მადლობა ჩემს მეგობარ ივას, რომელიც ჩემთან ერთან იყო ბოლომდე.

    დიდი მადლობა თორნიკეს, ძალიან დამეხმარა და ყველანაირად გვერდძე მედგა.

    დიდი მადლობა ყველა იმ ადამიანს, ვინც დახმარებასთან ერთად მამხნევებდა, მგულშემატკივრობდა და ინტერესდებოდა. ასეთები საკმაოდ ბევრია. (ჯეპეტე, ჯაბა, წერტილა, მირონა, შოთი, მიშა, ბატონი ირაკლი, კობრიკა, ალექსა, ალექსა (ჯანიაშვილი), კოქსი და კიდევ ბევრნი). ბოდიშს გიხდით თუ ვინმე გამომრჩა ამ მომენტში.

    აუდის კლუბზე აღარ მაქვს საუბარი, ისედაც გასაგებია ალბათ ყველაფერი.

    ასევე უდიდესი მადლობა ზაზას ყველაფრისთვის და მის მიერ გაწეული სამსახურისთვის.

    ერთი სიტყვით, ცოტა გავცდი ფორმატს, მაგრამ ეს მინდოდა მეთქვა. დანარჩენი შეფასებები, აზრები და ა.შ. პირადად, როცა ავღნიშნავთ, მაშინ. :)
  2. მქნევარა (ე.წ. მახავიკი) DUAL-MASS FLY WHEEL პრობლემები

    დაწერილია 20 Sep 2012

    ამ რამოდენიმე ხნის წინ, ჩემს მანქანაზე (audi a4 3.0) გამიტყდა მახავიკი (dual-mass fly wheel),

    სიმპტომები:
    1. საშინელი ვიბრაცია (ეგეთი არაფერი მინახავს).
    2. თითქოს რაღაც ბანთალის ხმა.
    3. გარკვეულ სიჩქარეებში ჩაგდების პრობლემები.
    4. მანქანა პრაქტიკულად ძლივს გადაადგილდება.


    აბსოლუტურმა უმრავლესობამ მითხრა, რომ აუდის მახავიკი არ კეთდება და მომიწევდა ყიდვა. მეც გადავჩხრიკე ინტერნეტ საიტები. ახლებიც ვნახე და ნახმარებიც, თუმცა ისეთ ფასად, რომ არ ღირდა (ნახმარი დაახლოპებით 500 $-დან, ახალი 800 $-დან). ჩემთვის ძალიან ძვირია. მერე დავიარე თბილისის დაშლილები (ახალი არავის არ ქოდნა ცენტრის გარდა და იქ დაახლოებით 1200 $ ღირს). თითქმის მთელი თბილისი შემოვიარე (ისანი, ელიავა, ფეიქრები), ბიჭებიც მეხმარებოდნენ, ყველგან ვრეკავდით, სადაც გვეგულებოდა. არავის არ აღმოაჩნდა ფეიქრებზე ერთის გარდა. 600 $-ს ფეხს არ უცვლის, თანაც გარანტიას არ იძლევა, რომ 1 კვირაში არ გაფუჭდება. დანარჩენებმა გვითხრეს - გუშინ გავყიდე 600$-ად, 3 დღის წინ გავყიდე 550$-ად და ასე შემდეგ. მერე გავიგე, ვარკეთილში აკეთებს ერთი 400 $-ადო. ამის გამო 8 დღე, მანქანა დაშლილი მეყენა ფოლცვაგენის კლუბის პროფილაქტიკაში (ამისთვის ბიჭებს დიდი მადლობა), შემდეგ პროფილაკტიკაში ბიჭებმა მითხრეს, რომ ჩვენ გავაკეთებთო. მეტი გზა მაინც არ მქონდა და დავთანხმდი. მართლაც გააკეთეს და ეს ყველაფერი, სასაცილო ფასი დაჯდა (შინაურობით), თანაც გაკეთებულია ქარხნული პრინციპით და გარანტიით. თვეზე მეტია დავდივარ და ყველანაირად ვტესტავ (სიჩქარეზე, დატვირთვაზე, უხეშ მოპყრობაზე, სწრაფ დაძვრაზე და ა.შ.)არის ძალიან მაგარი გაკეთებული და თანაც ძალიან იაფად. ამისთვისაც უღრმესი მადლობა ფოლცვაგენის ბიჭებს ბელიიაშVილიის 1 ნომერში.


    მოკლედ, ეს იყო ის პრობლემები, რასაც მე წავაწყდი, იმედია ვინმეს გამოადგება. რამდენადაც ვიცი, იგივე მახავიკი აყელია 2.7BT ძრავზე, 3.0, 3.2, 2.5 D. თუ ვინმეს შეგექმნათ მსგავსი პრობლემები, გირჩევთ დაშლილებში ნუ გაეშურებით, ან აქ დაწერეთ თქვენი პრობლემა და Aნ მიდით ბელიაშVილის 1 ნომერშHი. მაქსიმალურად ვეცდები დაგეხმაროთ.
  3. ექსტერიერი ნაწილების ჩამოსხმა

    დაწერილია 30 Jul 2012

    ნებისმიერი მარკის ავტომობილისათვის შესაძლებელია ზოგიერთი დეფიციტური გარე ნაწილების (სპოილერი, კანტები, წარბები, კაპოტი, ბამპერი, ანტი-ფრთები, "პაროგები" და ა.შ.) ჩამოსხმა სპეციალური მასალისგან (ეგრეთ წოდებული - "სტეკლოპლასტიკი" ან "სტეკლოვალაკნო" ), მასალა საკმაოდ მყარი და მჩატეა, ხარისხი უმაღლესი (საკუთარი გამოცდილებიდან გამომდინარე). ასევე შესაძლებელია კრილოების დადუტვა .

    ფასი და პირობები დამოკიდებულია დეტალის სირთულესა და ზომებზე.



    ყველანაირი ინფორმაციისთვის დარეკეთ - 593 26 22 26 ან 597 26 22 26 - გიორგი.
  4. Грузинское вино

    დაწერილია 18 Feb 2011

    Кто какой сорт любит? Красное, белое, полусладкое, и т.д.

    დადებული სურათი

    დადებული სურათი

    დადებული სურათი

    დადებული სურათი

    დადებული სურათი
  5. Ресторан на форуме. что такое жизнь, без празднование, особенно в Грузии!!!

    დაწერილია 16 Feb 2011

    После гонок и всяких развлечении, ауди клуб раслабляется так, как полагается настояшем грузинам. Точнее, вино, шашлык, "хинкали" , "хачапури" , и т. д. дальше убедитесь сами.


    დადებული სურათი
    დადებული სურათი
    დადებული სურათი
    დადებული სურათი


    Внимание! пости на грузинском язике, или без фотографии будут автоматически стёрти и автор поста получит ворн
    . без обид ребята, это касается всех!

ჩემი ინფორმაცია

მომხმარებლის სტატუსი:
Advanced Member
ასაკი:
ასაკი უცნობია
დაბადების დღე:
დაბადების დღე უცნობია
სქესი:
მამრობითი
ქალაქი:
Tbilisi
Audi:
A4 / B6
კოლოფი:
Manual
წამყვანი:
Quattro
ძრავი:
2.7T
გამ. წელი:
2004

საკონტაქტო ინფორმაცია

ელ.ფოსტა:
Click here to e-mail me

კომენტარები

mikelson არ აქვს კომენტარები. რატომ არ მიესალმები?


Free Page Rank Tool
"));