Audi Club Georgia: AL Janinny - ათვალიერებთ პროფილს

Jump to content

AL Janinny-(ი)ს პროფილი მომხმარებლის რეიტინგი: *****

რეპუტაცია: 525 Excellent
ჯგუფი:
Club Manager
Active Posts:
13441 (4.26 დღეში)
Most Active In:
ზოგადი საუბრები (7535 გამოხმაურება)
Joined:
02-February 10
Profile Views:
9172
ბოლო ვიზიტი:
მომხმარებელი გასულია დამალული
აქტიურია:
Offline

ბოლო სტუმრები

ხატულა   AL Janinny არ აქვს მითითებული სტატუსი

ჩემი გამოქვეყნებული თემები

  1. Exhaust System theory/mod

    დაწერილია 2 Jun 2015

    მოგესალმებით.

    სამკაოდ აქტუალური თემაა, ვისაც ოდნავ მაინც აღელვებს მისი მანქანის შესაძლებლობების ქარხნულზე გაუმჯობესება.
    ამ სისტემის უკან საკმაოდ დიდი თეორია დევს, ამიტომ ჩვენც მარტივიდან დავიწყოთ. :)


    ესეც სქემა ლამაზი სისტემის სქემები:
    დადებული სურათი

    დადებული სურათი

    როგორც ზოგადად ცნობილია, გამონაბოლქვის სისტემის (შემდგომში "ვიხლოპის" :) ) უკეთესით შეცვლისას, მანქანა იძენს დამატებით სიმძლავრეს (და ხშირად ხმას).

    დაახლოებით სიმძლავრის მატებაში ესეთი შედეგი გამოდის 1.8T-დან დინო სტენდზე:

    დადებული სურათი


    ეს ორ მთავარ ფაქტორთანაა დაკავშირებული: 1. ხმის/ალის ჩამხშობების დიზაინი (გააჩნია რა დევს მისი შექმნის მიზანში, სიმძლავრე თუ ხმა). 2. მილის დიამეტრი.
    თუ 1 ლი ვარიანტი სიმძლავრის გათვალისწინებით იქმნება (და ნაკლებად ხმის), მაშინ მის აგებულებაში გამოსული გაზისთვის ნაკლები წინაღობაა.
    აი ესეთი ვარიანტში:

    დადებული სურათი
    ან ესეთში
    დადებული სურათი

    ხოლო ამ მაგალითში, დიზაინი დაბალ ხმაზეა. შესაბამისად დიდი უკუწნევა იქმნება (რაც ვნებს სიმძლავრეს):
    დადებული სურათი

    ესეც ძალიან საშინელი (თუმცა ჩუმი) დიზაინის სქემა :D

    დადებული სურათი


    ანუ დიზაინში, რაც უფრო თავისუფალი დინება იქნება გაზისთვის, მით ძრავი უკეთ მუშაობს: ნაკლები უკუწნევა = ცილინდრების უკეთეს გაგრილება = ნაკლები დეტონაცია = მეტი სიმძლავრეს;

    ქარხნული კონსერვატიული დიზაინის, უკეთესით შეცვლისას = თქვენ უბრალოდ ამოიღებთ იმ მიკარგულ სიმძლავრეს, რომელიც რეალურად არის, თუმცა ხმარდება წინაღობების დაღწევას, რომ გარეთ გამოვიდეს. დაახლოებით, მთელი სიმლავრის 7-8%-ს უბრუნებს დიზაინის გაუმჯობესება (თუმცა ხმა ნორმალურის ფარგლებში). რაც მგონი ძალიან დიდი სხვაობაა :D


    2. ფაქტორი კი მილების დიამეტრია.

    ეს მომენტი უკვე მეტ დაფიქრებას საჭიროებს, რადგან მისი დიამეტრის ზრდა ხდება (*როგორც წესი) სიმძლავრის მომატების შემდეგ, რომ შეესაბამებოდეს გაზის მომატებულ რაოდენობას (მაგ. გაჩიპვის, ჰაერის შემშვები სისტემის გაძლიერების და ა.შ.). თუმცა ზემო მოყვანილი 1. პუნქტის გარდა.

    მილის/ების დიამეტრი დგინდება ძრავის სიმძლავრიდან გამომდინარე, ვინაიდან ცნობილია რამდენი ჰაერის+საწვავი შედის კონკრეტულ ძრავში = მათი ნამწვი გამოდის გარეთ :D (ლოგიკურია). არის ამისი ფორმულები, თუმცა არ ვთვლი საჭიროდ ყველამ ზეპირად იცოდეს. არსებობს მარტივი კალკულატორები http://www.mk5cortin... calculator5.php ეს კალკულატორი ითვლის მაქსიმალურად რეკომენდებული მილის დიამეტრს სასურველ სიმძლავრეზე.

    პირადი დაკვირევებიდან: მაგალითად, 3.2 V6 218HP მერსედესის ცნობილი 3 კლაპნიანი ძრავი. 3-3 ცილინდრიდან გამოდის 40მმ-იანი 2 მილი. თუ ვიხელმძღვანელებთ ზემოდ მოყვანილი კალკულატორით გამოდის, მისი ვიხლოპით 202 ცხენია მაქსიმუმ რეკომენდებული.
    *ანუ ეს ის ვარიანტია, რომ ქარხანაში ცდების დროს რა შედეგიც დაწერა - ის მიაწერეს სერიულ მანქანას. ამიტომ, პრაქტიკაში დინოზე თუ დაბალ შედეგს დადებს (ვიდრე 218ჰპ-იან ძრავს შეესაბამება) - არ იქნება გასაკვირი (ამ დროს ბევრი ტრანსმისიას დააბრალებს :D ). მიზეზი შემდეგია, ვიხლოპის დიზაინერებს მაქსიმალური კომფორტული ხმისთვის მოუწიათ - საკმაო დაბრკოლებებიანი ვიხლოპის შექმნა. თუმცა ამ დაბრკოლებების დასაძლევად, საჭიროა ძრავმა შექმნას ძლიერი წნევა, რაც ვიხლოპის მილის დიამეტრის შეზღუდვით გამოდის. ;)
    იგივე პრობლემას წავაწყდი G35-ზე. საკმაოდ დიდი ხმა აქვს ძრავს (მისი ბუნებიდან გამომდინარე), ამიტომ ქარხანაში 'მოუწიათ' ისეთი ვიხლოპი დაეყენებინათ, რომ დაბალი ხმა ქონოდა. თუმცა მილების კონსტრუქცია გათვლილია, მხოლოდ 260 ცხენზე (და არა 283ზე), ანუ ხმა დაწიეს სიმძლავრის ხარჯზე. მე რაც სტოკის დინოები მინახავს, რეალურად ასეც გამოდის...

    სავარაუდოდ B5 2.8-ზეც იგივე სიტუაციაა. ქარხნულად 193 უწერია და გამოსცემს რეალში ნაკლებს (მალე გავარკვევ დიამეტრს). აი ბმვ-ებზე, მე რაც მინახავს სერიულად მილების დიამეტრი ცხენებს შეესაბამება (ცოტა ზაპასითაც აქვს), რადგან ერთიდაიგივე სისტემა მოერგოს სხვადასხვა მოდელს და არ აწარმოონ ყველა მოდელისთვის ინდივიდუალური :) .

    მთავარი წესი: თუ უმატებ ნებისმიერი გზით ძრავში ჰაერი/საწვავის მიწოდებას, ანუ ზრდი ცხენებს - ვიხლოპი იქნება, რაც ხელს შეგიშლის თუ არ მიაქციე ყურადღება. :dino:
    იმედია გამოადგება ჩვენს საზოგადოებას ეს ინფო :drinks: დაწერილია © ჩემს მიერ

    აწი თუ ინტერესი იქნა, სიამოვნებით დავწერ გამშვებ კოლექტორებზე და ვიხლოპის სხვა ნაწილებზე :luke:
  2. Outlaw Racing Georgia

    დაწერილია 29 Mar 2014

    დადებული სურათი

    დროებით ამ ვიდეოსაც დავაგდებ.

    1400-კილოგრამიანი გაკეთებული 330 ვზ 1600-იანი ჯ-კუპე. მექ ვზ ავტომატი. მემგონი ცხენებს მაინც აქვს მნიშვნელობა :D

  3. Racing 2 კლავიატურით მოგაზავენი

    დაწერილია 26 Mar 2014

    კლავიატურით მოგაზავენი , სერია 2


    დადებული სურათი













    განახლდა 26.03.14
    :asasin: :asasin: :asasin: :asasin: :asasin:









    2.8 quattro tiptronic


    2009 - 2011 წელი
    3,5 2007 Toyota Camry 280BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic. 1,2 წინ ვიყავი, 3-ში რომ გადავიტანე, იმას მაინც 2ე ქონდა და ეგრევე წინ აღმოჩნდა.. .

    5,7 v8 2006 Lexus LS 570 380BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT. 80-ზე ჩავადგით, ნელ-ნელა წავიდა... (უფრო მეტს ველოდი)

    Civic 160BHP - me A4 B5 2.8q 193BHP AT 2ე სიჩქარით დავუსტარტე :tongue: ეგრევე 1 კუზაოთი წავიდა და გაწურვისას დავეწიე

    4.0 Toyota Prado 2005 250BHP - me A4 B5 2.8q 193BHP AT. ვაკე-საბურთალოს აღმართზე დავსტარტე და მომყვა - ესე ~100კმ/სთ-ზე 5 კუზაოთი ვიყავი წინ

    3.2 Merc ML 2002 218BHP AT - me A4 B5 2.8q ~140BHP TipTronic. პერებოი ქონდა მანქანას და +რემენი იყო 1 კბილით აცილებული - 100მდე ერთად ვიარეთ, მერე ნელა-გავასწარი.

    3.7 Merc ML 2005 235BHP GioTipTronic - me A4 B5 2.8q ~193BHP TipTronic. 4 დადგომიდან, პირველი 2 ეგრევე მივდიოდი, 100კმ/სთ-ზე 1,5 კუზაო სხვაობით. შემდეგ ორზე მატორი გადამიხურდა (დამატებითი გაგრილება არ მიმუშავებდა) მიუხედავად ამ სიდუხჭირისა :laugh: 100-ის მერე მაინც გავდიოდი :tongue:

    2.0 BMW 3-ე 150BHP 1997 M52 VANOS AT - me A4 B5 2.8q ~140BHP TipTronic. პერებოი ქონდა მანქანას და +რემენი იყო 1 კბილით აცილებული - 100მდე ერთად ვიარეთ, მერე ნელა-გავასწარი.

    2.0 Audi B4 137BHP? rezო333 მექ - me A4 B5 2.8q ~140BHP TipTronic. პერებოი ქონდა მანქანას და +რემენი იყო 1 კბილით აცილებული - თავიდანვე მივდიოდი.

    2.0 BMW 3-ე 150BHP 1993 მექ. M50 - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic. ვაი-ვაი :tongue:

    2.8 Merc C-Klasse 2.8 ~197BHP ~1999 ~AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT. 2ვე დატვირთულები ტრასაზე, 130-ზე ჩავადგით. 3ე სიჩქარემ ბრწყინვალება აჩვენა ;)

    1.8Tq A4 B5 Mr ika 150BHP მექ - me A4 B5 2.8q 193BHP AT ვასწრებ

    1.8Tq A4 B5 imap 207BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT ვასწრებ

    1.8Tწინა/წ A4 B5 apocalips 150BHP AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT ვასწრებ

    3.2q FSI A6 xoxoxo 256BHP 2005 AT - me A4 B5 2.8q 193BHP AT - იმენა გარბის, მაგრად მასწრებს

    2.0Tq FSI A4 B7 ACG წევრი 200BHP 2006 TipTronic - me A4 B5 2.8q 193BHP AT - გადის ნელ-ნელა, 100ზე დაახლ 2 კუზაო (მექანიკა რომ მყავდეს გავასწრებდი) (2.0T აშშ-ში 2010 წლის საუკეთესო ძრავი).


    2.8q A4 B5 193BHP მექ - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic - ვაი-ვაგლახთ მასწრებს :tongue: სტარტისას წინ გადის, მერე სანამ ის 2ში გადაიტანდა დაწევას ვიწყებდი :acute:

    2.8FWD Passat Freddy B5 193BHP TipTronic - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic - ვასწრებ უკეთ ვიდრე მე მექანიკა (გაუმარჯოს ტიპტრონიკებს :laugh: )

    2.8FWD Jetta VR6 200BHP MT - me A4 B5 2.8q 193BHP TipTronic - გაგორებულზე ცუდად დავსტარტეთ, თავიდან წინ აღმოვჩნდი - ძალიან ნელ-ნელა მეწეოდა, თუცმა 3ემ სიჩქარემ მოუწია (100-დან)და ჩამორჩენა დაიწყო...

    2012 - 2013 წელი

    მცირე გარემონტებების შემდეგ:

    A4 1.8T 170hp quattro manual (ალბათ სარემონტო იყო)



    A6 2.8 quattro manual (კარგ მდგომარეობაში)



    1.8T A4 B6 მექანიკა (1XXP) quattro (tunned: full exhaust)



    1.8T A4 B6 172HP Tiptronic quattro
    Apocalipse - პირველმა ჩაადგა, თუმცა 2 წამის შემდეგ ჩადგმის მერე ისე ჩავუარე, ვითომ ის მიდიოდა და მე აბგონზე გავედი ტრასაზე. დღემდე მჯერა - გაზზე უკვე ფეხი ჰქონდა აშვებული.. . :rolleyes:


    Chiipped!!!

    3.2RWD Mercedes CLK32 218BHP T TipTronic - me A4 B5 2.8Q 225BHP TipTronic - 160ze ვასწრებ 1-2 კუზაოთი

    2.8Q A4 B4 2.8Q MT - გავასწარი

    2.8 BMჭ E36 328i Coupe MT - 100-დან 180-მდე გავასწარი (არ ვიცი რა მდგომარეობაში იყო)

    5.0 V8 Merc E-Klasse ~306BHP ~2004 ~AT - 60-130-მდე გავასწარი, III სიჩქარეში გადავიტანე თუ არა - ის წავიდა :) (არ ვიცი რა მდგომარეობაში იყო)

    3.0D BMჭ X5 3.0T Diesel - სიჩქარეზე 60-დან 140-მდე კარგად გავედი

    2.2 Opel VITA 2.2 Ekotec 900 Kg ~160 ++ ცხენი - საკაიფოდ გამასწრო :laughing:
  4. სიმძლავრის მომატების ტექნიკა

    დაწერილია 12 Dec 2013

    მოგესალმებით,
    ვფიქრობ, ეს თემა დიდი ხანია გასახსნელია.
    ასე თუ ისე, უმეტესობა *სტოკი აუდის მეპატრონეს სურს გააძლიეროს- გააუმჯობესოს საკუთარი მანქანის წარმადობა გზაზე (სიმძლავრე :) ). გარდა ამისა, არის სიტუაცია, როცა მეტი სიმძლავრე - ავარიულ მომენტებს თავიდან იცილებს, ანუ მეტ უსაფრთხოებას ნიშნავს.

    დადებული სურათი

    სიმძლავრე კი იზომება (თურმე), არა იმაზე რამდენი ცხენი უწერია პასპორტში - არამედ, რამდენს გამოიმუშავებს ის რეალურად ბორბალზე:



    სამწუხაროდ, ამისთანა 4X4-ის სიმძლავრის შემმოწმებელი დინამომეტრული სტენდი არ გვაქვს ქვეყანაში, ამიტომ მხოლოდ მონო-წამყვანი მანქანები იტესტება.
    ეხლახანს ჩემი მეორე მანქანის (G35 Coupe TipTronic) ტესტირებამ და ამის შემდეგ შედეგების მრავალსაათიანმა ანალიზმა ბევრ რამეში გამარკვია, მ.შ. დინო სტენდების შედეგების სხვაობებში.

    ამ თემაში კარგი იქნება რეალური დინოს შედეგებიც, რომ დაიდოს ხოლმე, თორემ ხანდახან არის სიმძლავრის ზრდის ნაცვლად - კლება გამოდის (ვირული წიუნინგი :D ).




    *ქარხნულ მდგომარეობაში.

    +ები, თუ თვლით საჭიროდ თემას, თუ არა და მინუსები დაწერეთ და წავშალოთ - რადგან აუდიში 130 ცხენიც საკმარისია :empathy3:
  5. კალენვალის სენსორი

    დაწერილია 3 Nov 2013

    სალამი ყველას!

    ვყიდი კალენვალის სენსორს, რომელიც მიდის პრაქტიკულად ყველა VAG კონცერნის მანქანაზე (მექანიკებზე).
    ახალთახალი დაჩიკია. არ გამომადგა და ვყიდი თავის ფასში. :tongue:

    დადებული სურათი

    55 გელა

ჩემი ინფორმაცია

მომხმარებლის სტატუსი:
Advanced Member
ასაკი:
32 წლის
დაბადების დღე:
იანვარი 1, 1986
სქესი:
მამრობითი
ქალაქი:
დედაქალაქი
Car:
VQ35DE
კოლოფი:
TipTronic
წამყვანი:
უკანა
ძრავი:
3.5
ცხენის ძალა:
360
ნომერი:
GT-R

საკონტაქტო ინფორმაცია

ელ.ფოსტა:
დამალული

კომენტარები

AL Janinny არ აქვს კომენტარები. რატომ არ მიესალმები?


Free Page Rank Tool
"));