ეს მოდელი გამოდის უკვე 5 წელია, თუმცა დიზაინი იმდენად შთამბეჭდავი აქვს, რომ ჩემი აზრით დღემდე ძალიან აქტუალურია. ეს რესტაილინგი მხოლოდ უმატებს მისი დიზაინის უნიკალურობას ხიბლს.
კოლოფი დგას ახალი, რობოტიზირებული 2მაგი სცეპლენიით - ანუ ტიპტრონიკია, რომელსაც 2 ცალი დისკი აქვს

დეტალები აქციეს კარბონ-ბოჭკოსი (სარკეებს დააკვირდით).
დაამსუბუქეს დისკები და ძარის ნაწილები.
შეეცვალა LED ფარები (წინა-უკანა). განსაკუთრებით ლამაზია უკანა 'პავაროტნიკები' - პროგრესბარივით ივსება (loading please wait


Audi R8 V10 plus არის 5.2 ატმოსფერულ ძრავზე, რომელიც ამუშავებს 550 ცხენს (106 ცხენი / ლიტრზე) და 540 ნიუტონ-მეტრ თორქს 6,500ბრუნზე (ცნობისთვის BMW-მ თავის ისტორიაში მაგდენი ცხენი ვერ ამოიღო ატმოსფერულიდან /ლიტრზე).
S-tronic 0-დან 100-ს წევს 3,5 წამში!
მექანიკა კი, 3,8-ში

საკმაოდ კარგი მანქანაა და ეღირება წლის ბოლოს €173,200






ვიდეო

