Audi Club Georgia: რჩევები Audi-ს მყიდველს - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (115 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Share რჩევები Audi-ს მყიდველს რატომ Audi და არა სხვა ოთხთვალა

#1 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 26 May 2010 - 00:01

Posted Image
ქვეყანაში შიშია Audi-ს ყიდვისას. ხშირად ბრალს დებენ სიძვირეში და რთულად მოსავლელს უწოდებენ.
უმრავლეს შემთხვევაში მხოლოდ ისინი აუგებენ ვინც აუდის საჭეს მინაკარებიც არ არის, ან ისეთები ვისაც უნდათ რომ იყიდონ 24-ივით იხმარონ და არაფრის შეცვლა დაჭირდეს. :)

თემა მოვამზადოთ აუდის მყიდველებისთვის.

ანუ მათთვის ვისაც უნდა იყიდოს Audi მაგრამ ჯერ ვერ გადაუწყვეტია. აინტერესებს რამდენად ადვილი შესანახია, რამდენს წვავს, რით ჯობია სხვა ბრენდს და სხვა

აქვე ყველამ ჩამოვაყალიბოთ რატომ გვყავს აუდი და არა სხვა ოთხთვალა :)
თქვენის ნებართვით. გამოხმაურებებიდან. საინტერესო ჩანაწერებს ჩავაკოპირებ პირველ პოსტშიც. რათა უცხო თვალისთვის ადვილი გახდეს სიტუაციაში გარკვევა.

ყველამ იცის რო აუდი დახვეწილი, კომფორტული სწრაფი და საიმედო ბრენდია. ამის პროპაგანდისთვის არ არის თემა
თემა არის პრაქტიკული რჩევებისთვის. ჩვეულებრივი რიგირთი მყიდველისთვის რომელიც ხვალ ან ზეგ რუსთავში უნდა წავიდეს და აუდი იყიდოს

რას ექცევა მეტი ყურადღება მანქანის ყიდვისას
  • მანქანის ფასი
  • გარბენი და ასაკი
  • ძრავის მოცულობა
  • სიჩქარის კოლოფი (კარობკა) Automatic / Manual / TipTronic
  • წამყვანი თვლები (Audi-ს შემთხვევაში Quattro და წინა)
  • სათადარიგო სავალი ნაწილები (რამდენად იშვოება, რა ფასებშია, ფასი სხვა ბრენდის მსგავს დედალებთან მიმართებაში, მეორადი ნაწილები და ა.შ.)
  • პრობლემატური ნაწილები. ყველაზე ხშირად რა პრობლემები აქვს ამათუ იმ მოდელს.
  • ბენზინის წვა. ძრავების მიხედვით


ეს ის მნიშვნელოვანი დეტალებია რაზეც ყველა ფიქრობს მანქანის ყიდვისას. ეტაპობრივათ ყველა მათგანს გავცეთ ამომწურავი პასუხი
რაც უკეთ ჩამოვყალიბდებით მით მეტი ადამიანი იყიდის აუდის. და ალბათ კლუბშიც გაწევრიანდება


P.S. თემას განსაკუთრებული სიმკაცრით გავუწევ ადმინისტრირებას.
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
6

#2 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 26 May 2010 - 00:08

მშვენიერი ოთახია ანდრო.. მე მომწონს და ბევრს მოეწონება...


მე რატომ მყავს აუდი?

ჩემთვის ერთ ბრენდშია გაერთიანებული: კომფორტი, სისწრაფე, მოხერხებულობა, მანევრი, აგრესია, დახვეწილობა და სიდინჯე...

მართალია მე არ მყავს, მაგრამ მაგალიტად მოვიყვან RS6 ჩვეულებრივი ავანტი, სეხედავ საოჯახო ავტომობილი, რომელსაც ზალიან დახვეწილი და გემოვნებიანი სტილი და ფორმები აქვს.. მაგრამ საჭიროების შემთხვევაში, წყნარი, დინჯი და საოჯახო ავტომობილისგან გარდაიქმნება აგრესიულ, სპეტაკ ავტომობილად, რომელსაც თავის კლასში ჯერჯერობიტ ონკურენტი არ ყავს და კაიხანი ალბათ არც გამოჩნდება :)




დანარცენ აღწერილობას რა აქვს სუსტი და სხვადასხვა შედარებებს დავდებ ცოტახანში.. გადმოვაკოპირებ სხვა ოტახიდან დამემგონი ბევრს გამოადგება..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
2

#3 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 26 May 2010 - 00:15

ME MIYVAღშ AUDI
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#4 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 26 May 2010 - 00:22

  • უძლიერესი quattro სისტემა რომელიც უძლიერესია და ბევრი ჯიპი ინატრებდა
  • ავტომობილის ძარა რომელიც უჟანგავია (აცინკოვანია)a8 ალუმინი გარანტია 25წელი დაჟანგებისგან
  • მანევრი რომელითაც პირველია
  • უსაფრთხოება გზაზე წლის ყველა დროს რაც უმთავრესია მძღოლისთვის
  • კომფორტი რომლითაც პირველია ყოველთვის
  • ელექტროობა და ინოვაციები რაშიც უძლიერესია ბოლო 3წელი მითუმეტეს პირველზეა მაგით
  • მანქანა ყოველთვის უფრო კლასიკური და მდიდრულია რომელშიც შერწყმულია კომფორტი,სპორტი
  • ხარისხი თითოეულ დეტალში
  • გამძლეა
  • გინდა საუკეთესო საუკეთესოთა შორის–––> AUDI QUATTRO ეს ისაა რასაც ეძებდი

Posted Image
5

#5 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 26 May 2010 - 00:22

2.7ტ ან 1.8ტ
პრობლემებს დიდად არაფერს არ უნდა ელოდო, ერთი რაც აქვს ტურბირებულ ძრავს ის არის რო ფაქიზი მოსავლელია..
სპეციალური ზეთი უნდა და სიარულის მერე 1 წუთამდე დაცდა რო ტურბომ ბრუნი დააგდოს და არ გაფუჭდეს..

ეხლა სხვა დიდი პრობლემა არ აქვს.. ხერჯს და წვას რაც შეეხება 1.8ტ ქალაქშიუ წვავს 10-11 ლიტრს და 2.7 ბიტურბო 15-16 ლიტრს.
ეს წყნარი სიარული, თორე გაზაობით და მაიმუნობით 1.8ტ ალბათ ავა 18-20 მდეც და 2.7 20-22ზე ზემოთ

საერთოდ ტურბირებული ძრავს სხვა მუღამი აქვს და ატმოსფერულს სხვა. ტურბირებულზე აჩქარებას და ტურბინის დარტყმას სულ სხვანაირად გრძნობ

ატმოსფერულის ძალა იმაშია რო დაალი ბრუნებიდანვე შეუძლაი თორქის გემრიელი გამოყენება, ტურბირებულს კი რარაც დონემდე ჭირდება ასვლა რო ტურბომ
მაქსიმალური დაბერვა სექმნას და დაიტვირთოს ბომდე.. მაგრამ ტურბოს დადებითი ის არის რო მაქსიმალური სიმძალვრის ამოღება უფრო სწაფად სეუძლია
ვიდრე ატმოსფერულ. რარათქმაუნდა ისევ და ისევ ჰაერის უხვი რაოდენობი ჩატენვით ცილინდრებში...

რჩევა #1 იყიდე კვადრო და არა ცალი წამყვანით და დამიჯერე ისეთ სიამოვნებას მიიღებს ნებისმიერ მოსახვევში და ნებისმიერ ამინდში რო
ესე სიტყვით ვერ გადმოსცემ, ეს უნდა განიცადო..

გამძლეობით კარგად ძლებე, ისევ და ისევ მოვლაზეა დამოკიდებული, რო აგაზაო და ეგრევე რო ჩააქრო ძრავი ჩათვალე 3-4 ჯერ ეგრე იზავ და ტურბინა გადასაგდებია.. ისეკი ტურბირებულ ძრავებს ძალიან დიდი რესურსი აქვს.. თუნდაც მუშაობის და თუნდაც გაძლიერების, ატმოსფერულებთან შედარებით.


მშვენივრად მუშაობს ავტომატი / ტიბტრონიკი.. იშვიათია რო რამე პრობლემა ქონდეს..

და ერთი კიდე, რო ამბობენ ძვირია მისი ნაწილებიო.. ჯერ ერთი რო აბსოლიტურად ყველა ნაწილზე და ყველა საჭირო აქსესუარზე ფასდაკლებები გვაქვს კლუბის წევრებს და მეორე ის რო მემგონი ღირს 20 ლარით მეტი გადაიხადო ნაწილში და ისიამოვნო ვიდრე უხარისხო იყოს და იწვალო.

აუდი ეს არის კომფორტი, სოლიდურობა და საჭიროებისმაებრს ძალიან დიდი აგრესია..


ხო თურამეს ვერ გაიგებ მკითხე კონკრეტულად რა გაინტერესებს და დაგეხმარები
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
3

#6 User is offline   sosogaga profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 21-March 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:DQD-321

Posted 26 May 2010 - 00:27

აუდი საიმედო მანქანაა.

არსად და არასდროს არ უღალატია ჩემთვის.
აუდი ზუსტად მაგ დროს არ ფუჭდება როდესაც გასაჭირში ხარ.
ერთგული მეგობარივით სახლამდე ყოველთვის მიგიყვანს,
თუ საჭირო იქნა თავის სიცოცხლის ფასადაც.
ეს უკვე მეორე აუდია რაც მყავს და ძალიან კმაყოფილი ვარ მათი ამტანიანობით, და საიმედოობით.

სავალი ნაწილი იგივეა რაც VW Passat-ის.
მუშაობის რესურსი უფრო მეტი აქვს რადგან მასზე მსუბუქია.
ძრავები ამ მანქანებ პრაქტიკულად არ უფუჭდებათ.
სხვა ფირმის ანალოგიურ ძრავეთან შედარებით
ცხენის ძალების და საწვავის ხარჯის კოეფიციენტის
შეფარდება მსოფლიოში საუკეთესო აქვთ.
და კიდევ აუდის კვადრო სისტემა არის უნიკალური მოვლენა
რომელსაც ვერცერთი ავტომწარმოებელი ვერცკი ბაძავს.



ჰა ბიჭებო რა ინტერვიუ მივეცი?
2

#7 User is offline   dato285 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 05-April 10
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:CHC-383

Posted 26 May 2010 - 11:22

დარწმუნებული ვარ ვისაც AUDI ყოლია როდესმე მაინც, იმას ახსნა არ ჯირდება რა მანქანაა AUDI! ვისაც არ ყოლია საკმარისია ერთხელ მაინც დაჯდეს და გაიაროს, რაც შეეხება ნაწილებს არავინ ართქვას რო AUDI ძვირი შესანახია ეგ ტყვილია! მესამე AUDI მყავს და ალბათ აზრადაც არ მომივა სხვა მანქანის ყიდვა იმიტომ რომ ეგეთ სიამოვნებას მე სხვა მანქანაში ვერ ვგძნობ!

This post has been edited by dato285: 26 May 2010 - 11:22

0

#8 User is offline   MARGAL profile Icon

  • Don
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5,443
  • Joined: 27-March 10
  • ნომერი:PPN-100

Posted 27 May 2010 - 13:02

AUDI!
ეს არის შენ შემოგიარე ზალაში ვისაც არ გჯერა :)
1. კომფორტი.
2. გამავლობა
3. და სალონში #1 ადგილი :)
დანარჩენები უკვე დაწერილია :applause:
0

#9 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 27 May 2010 - 19:40

NaKaNii ხო როგორც ვიცი ზოგი S  კლასის ნავაროტით არისს.. ისე კარგია ცოტას რო წვავს და ძლიერი როა > მაწყობსს.. საერთოდ ჩემი აზრით თბილისში ეგეთი უნდა გყავდეს...  ეკონომიური და სწრაფი... ვიდრე 5.0 როა და 20 ლიტრს რო წვავს : )))) თბილისისთვის სისულელეა

a4ს Sკლასის ნავაროტი არასდროს არ აქვს ,კლასითაც ბევრად ნკლებია ნავაროტკითაც და ბევრი სხვა რამით.ისეთი მაღალი კლასის ავტოები როგორიცაა Sკლასი, BMW700, A8, BENTLI, VW PHAITON,არასდროს არ აქვს 2.0 და ეგეთი დაბალი ძრავები,არიან Fკლასის ავტომობილები რომლებიც თავიანთ ფირმებში საუკეთესოები არიან,ნავაროტკითაც,კომფორტითაც,ხარისხითაც მანევრითაც,და ყველაფრით,Fკლასი წარმომადგენლობითია ყველაზე მაღალი კლასის და დონის ავტოები,რომლითაც ამაყობს თითოეული ავტომწარმოებელი
გააჩნია ვისთვის როგორ მარა სისულელე საუკეთესოში ბევრის გადახდა მგონი არაა.
AUDI A4–BMW 3სერიის და მერსო C კლასის კლასშია,ანუ –Dკლასში,მაგაზე მაღალი კლასია–Eკლასი–BMW500,მერსო Eშკა,A6. და ყველაზე მაღალი კლასი ავტოებში Fკლასი–BMW700,მერსო Sკლასი, AUDI A8,VWფაიტონი,ბენტლი კონტინენტალი.
რეალობა ასეთია ძმა:)
თავის კლასში მაგარია ეგ ავტო

This post has been edited by q u a t t r o: 27 May 2010 - 19:46

Posted Image
0

#10 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 27 May 2010 - 20:48

View PostNaKaNii, on 27 May 2010 - 13:34 , said:

ხო როგორც ვიცი ზოგი S კლასის ნავაროტით არისს.. ისე კარგია ცოტას რო წვავს და ძლიერი როა :) მაწყობსს.. საერთოდ ჩემი აზრით თბილისში ეგეთი უნდა გყავდეს... ეკონომიური და სწრაფი... ვიდრე 5.0 როა და 20 ლიტრს რო წვავს : )))) თბილისისთვის სისულელეა

გეთანხმები :yes:

-თუ ქალაქში სამოძრაოდ გინდა, წინა წამყვანი უკეთესი ვარიანტია.
-თუ საკმაო ეკონომიის გაკეთება გინდა საწვავზე 2.0 FSI-ს 150 ცხენით უბრწყინვალესი არჩევანია (MAX 10 ლიტრი)
-თუ გინდა ძაააალიან კარგი პერFორმანსი მოგცეს და +1 ლიტრით მეტს ჩაასხავ 2.0 TFSI (ტურბო) 200 ცხენით მისწრებაა
-თუ გიყვარს კარგი აჩქარება არ გაკმაყოფილებს - 3.2 FSI 256 ცხენით - ჭურვზე ზიხარ :)
-ავტომატიკა წინა წამყვანის შეძენის დროს შენ შეგხვდება მულტიტრონიკი - რომელიც ძალიან ეფექტურია, თუმცა სპორტულ0დატვირთვებს ვერ უძლებს.
-თუ Quattro ტექნოლოგიით გინდა, მაშინ ავტომატიკა შედარებით გამძლეა, თუმცა მექანიკა ეფექტურობით ჯობნის

This post has been edited by AL Janinny: 27 May 2010 - 20:50

Posted Image
0

#11 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 27 May 2010 - 21:07

Posted Image

NaKaNii
ძრავის ბრუნიდან გამომუშავებული სიმძლავრეები - გრაფიკებში თუ ერკვევი, ეს ძალიან მნიშვნელოვანია პოტენციური მყიდველისთვის.

მე პირადად გაოცებული დავრჩი მაბრუნებელი მომენტის კონსტანტურობით. :blink:

Posted Image

დააკვირდი, მანქანის ძრავი მაქსიმალურ სიმძლავრეს აღწევს 1800 ბრუნზე და სტაბილურად უკავია 5000 ბრუნამდე

(Mr ika 2.8-ს იგივე აჩქარება აქვს მხოლოდ 3000დან 4000მდე და ის ძრავი იასნა გაგასწრებს)

აგერ შეადარე შენი ძრავის სიმძლავრის ამოღების ადგილს (წითელი) :wacko:

Posted Image

ძრავი ნორმალურად ქაჩავს 3200-დან მაქსიმუმ 5000-მდე. მერე კვდება სიმძლავრე

This post has been edited by AL Janinny: 27 May 2010 - 21:21

Posted Image
0

#12 User is offline   S-P-I-K-E profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 121
  • Joined: 21-February 10
  • ქალაქი:რუსთავი
  • Audi:A4 (B5)
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:SPK-111

Posted 06 July 2010 - 01:21

აი რა მესმის მეეე.. რატომ აღარ მივიღე თავის დროზე დაფინანსება:
Quattro: აუ რას ამბობ საშინელებაა, 60მდე 4ვე თვალით იწევს რათ გინდა
Turbo: ეგ თუ გაფუჩდა ვსოო გადასაგდებია მანქანა
Audi: ძვირი შესანახიაა რა ჯანდაბად გინდა.. ერთ მხარეს 4 შარავოი აქვს და ააასე შემდეგ უსასრულობამდე

აი ამ ყველაფერს ვინ ელაპარაკება ამ ჩემ სპონსორებს აზზე არ ვარ :angry:

მე პირადად მინდა A4 quattro, ტურბინიანი არ მინდა და რამე იქნება რომ არ ქონდეს??


მე მაინც შევიძენ ! მე მაინც ვიყიდი და მოვეფერები


I Posted Image AUDI

0

#13 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 06 July 2010 - 01:38

S-P-I-K-E

Quote

მე მაინც ვიყიდი და მოვეფერები

RESPECT ! ! ! :drinks:

აგერ ხალხს ვიცნობ 450 ლარიან ხელფასზე ინახავენ ზემოხსენებულ:


Quote

Quattro

Quote

Turbo

Quote

Audi
-ს
Posted Image
0

#14 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 06 July 2010 - 02:04

S-P-I-K-E

Quote

Quattro: აუ რას ამბობ საშინელებაა, 60მდე 4ვე თვალით იწევს რათ გინდა
Turbo: ეგ თუ გაფუჩდა ვსოო გადასაგდებია მანქანა
Audi: ძვირი შესანახიაა რა ჯანდაბად გინდა.. ერთ მხარეს 4 შარავოი აქვს და ააასე შემდეგ უსასრულობამდე

დაახლოებით ესეთებს და კიდე სხვა რაღაცეებსაც ნეუბნებოდნენ მეც ჩემი ბეშესტას ყიდვის დროს
მაგრამ მაინც ვიყიდე!:D და ის ვინც მეუბნებოდა არ იყიდოო ელა სხვანაირად ჭიკჭიკებს:D
ჩემს სპონსორს რაც შეეხება, მაგის ყურამდე არ მივუშვი ეს სისულელეები თორე შეიძლება
ეთქვა "არ დავაფინანსებ"-ო და მერე ამ კაი ხალხს ვერ გავიცნობდი! :lotebi: :asasin: :drinks:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#15 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 06 July 2010 - 10:23

S-P-I-K-E

Quote

Quattro: აუ რას ამბობ საშინელებაა, 60მდე 4ვე თვალით იწევს რათ გინდა

60-მდე კიარა ბოლომდე 4 თვალი წამყვანია. მაგიტომაცაა ყველა სხვა დანარჩენს რო ჯობია
იმედიანად მოძრაობ ყველანაირ გზაზე და მოსახვევში
მოცურების არ გეშინია და კატასტროფულად მორჩილია

Quote

Turbo: ეგ თუ გაფუჩდა ვსოო გადასაგდებია მანქანა

მანქანა არა ტურბოა გამოსაცვლელი
ზატო ეკონომიურია და აჩქარება იმდენად სასიამოვნოა რო ...

Quote

Audi: ძვირი შესანახიაა რა ჯანდაბად გინდა.. ერთ მხარეს 4 შარავოი აქვს და ააასე შემდეგ უსასრულობამდე

არც ისე ძვირი
გუშინ ვფიქრობდი.
თავიდან რო ვიყიდე დიდი ხარჯები მქონდა. გავაკეთე ყველაფერი და მეორე წელი გადის ზეთის და ბენზინის გარდა არაფერი დაჭირდა :)
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#16 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 06 July 2010 - 11:21

Quote

აგერ ხალხს ვიცნობ 450 ლარიან ხელფასზე ინახავენ ზემოხსენებულ:

ნეტა ვინ :D :D :D
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#17 User is offline   S-P-I-K-E profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 121
  • Joined: 21-February 10
  • ქალაქი:რუსთავი
  • Audi:A4 (B5)
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:SPK-111

Posted 06 July 2010 - 13:45

apocalips
ვიცი ანდრო რამდენჯერ ვილაპარაკეთ ჩვენ ამაზე ყოველთვის კარგად მეხმარები :*
მერე მეც ვცდილობდი დამერწმუნებინა რომ ისეთი არ არის
როგორსაც გეუბნებიან თქო მაგრამ დრო ისე გაიწელა აღარ გამოვიდა.
ფული რაც მაქვს კაპიკს არ ვაკლებ და არც სხვა მანქანაზე ვფიქრობ, იმედია მალე დადგება ჟამი ნეტარებისა
0

#18 User is offline   Red Bull profile Icon

  • OOOOშნიკი
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14,230
  • Joined: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

Posted 03 August 2010 - 14:06

ა4 2.8 იანს ტურბო არ აქვს ხო?

ამას რო გავყიდი ვერ გადავწყვიტე რომელი ვიყოდო

1.8 ტურბო კვადრო თუ 3.0 იანი ქვადრო :makoooo:
0

#19 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 03 August 2010 - 15:09

Red Bull

Quote

ა4 2.8 იანს ტურბო არ აქვს ხო?

არა

Quote

1.8 ტურბო კვადრო თუ 3.0 იანი ქვადრო

მე 1.8 ტურბოს ვიყიდდი. B6 გინდა ხო

3.0 იც კაია მარა რო გითხრა დიიიდ განსხვავებას ვერ ნახავ 2.8 სთან მაინცდამაინც

რჩევებში გადავიტან ამ პოსტებს
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#20 User is offline   ramazi_razmazishvili profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 26-August 10
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:A4
  • Car:audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.4
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:iui-678

Posted 08 September 2010 - 22:29

ამ თემასთან დაკავშირებით ხშირად მაქვს კამათი(რომელიც ცხადია ჩემი გამარჯვებით სრულდება) ადამიანებთან რომლებიც არგუმენტების გარეშე ამტკიცებენ რომ აუდი ძვირი შესანახია შემდეგ მომყავს მაგალითები თუ რა ღირს აუდის ესა თუ ის ნაწილი და რა ღირს მისი კონკურენტი სხვა მოდელის ნაწილები,ამის შემდეგ ჩუმდებიან მაგრამ გულში მაინც იძახიან რომ ცე კლასი მაინც მაგარია:)))))
0

  • (115 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));