Audi Club Georgia: ბენზინის ოქტანობის შემოწმება - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (7 Pages)
  • +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share ბენზინის ოქტანობის შემოწმება შევგროვდეთ და ჩავატაროთ ექსპერტიზა... Rate Topic: ***** 1 Votes

#121 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 12 February 2013 - 14:53

მოტორული მეთოდით 89 და 87??? :blink:
Posted Image
0

#122 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 12 February 2013 - 14:58

View PostAL Janinny, on 12 February 2013 - 14:53 , said:

მოტორული მეთოდით 89 და 87??? :blink:

ხო ეგ რა პონტია მეც ვერ გავიგე და დავურეკე ექსპერტს ვკითხე, მეთქი ბენზინგასამართ სადგურებზე
რომ წერია ეგ რა არი მეთქი და ეგ კვლევითი მეთოდით წერიაო :makoooo: :makoooo: :makoooo:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#123 User is offline   oto8 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 7,357
  • Joined: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

Icon oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი Icon oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი Posted 12 February 2013 - 15:00

View Postmambu, on 12 February 2013 - 14:58 , said:

ხო ეგ რა პონტია მეც ვერ გავიგე და დავურეკე ექსპერტს ვკითხე, მეთქი ბენზინგასამართ სადგურებზე
რომ წერია ეგ რა არი მეთქი და ეგ კვლევითი მეთოდით წერიაო :makoooo: :makoooo: :makoooo:

მაგარს გვაბოლებს ეს ბენზო სადგურები მგონი
0

#124 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 12 February 2013 - 15:04

View Postmambu, on 12 February 2013 - 14:58 , said:

ხო ეგ რა პონტია მეც ვერ გავიგე და დავურეკე ექსპერტს ვკითხე, მეთქი ბენზინგასამართ სადგურებზე
რომ წერია ეგ რა არი მეთქი და ეგ კვლევითი მეთოდით წერიაო :makoooo: :makoooo: :makoooo:

ეხლა ვმსჯელობდი მაგ საკითხზე.

თუ მართლა 99.8-არის ეგ იმას ნიშნავს, რომ ამდენი წლის სუპერის ჩასხმის თავზე -ძრავს უბრალოდ გააფუჭებდა (ზედმეტი ოქტანი).

აქედან ლოგიკურია ვივარაუდოთ, რომ ჩვენს მანქანებს აწერია "მოტორული მეთოდით" მიღწეული ოქტანობა, ხოლო ესენი მარკეტინგული პოზიციის მოგების მიზნით 'კვლევით მეთოდს' აწერენ თავის კალონკებს, ამ დროს ყიდიან 89-ს.
Posted Image
0

#125 User is offline   გიგაური profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,488
  • Joined: 28-October 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:RHR-127

Posted 12 February 2013 - 15:09

რა გამოდის,მაგარი ნაგავი ბენზინი გვაქვს?
0

#126 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 12 February 2013 - 15:17

AL Janinny
მე კიდე მგონია რომ 99.8 არის ახალი შეზავებული ბენზინი :D და დროთა განმავლობაში ნელნელა ქვევით მოდის ეს ციფრი...
სიტყვაზე ერთ კვირაში შეიძლება იყოს მაგ:97.3... ან რაღაც ეგეთი :makoooo: :makoooo: :makoooo:

ანუ ეს იმიტომ რომ სანამ ახალ ბენზინს ჩაასხამენ კალონკის რეზერვუარში მანამდე სუპერმა რომ ისუპეროს რა...

არ ვიცი კარგად ავხსენი თუ არა... მიხვდით ალბათ რისი თქმაც მინდა...

89-ს კი არანაირად არ მგონია ყიდდენ... ელემენტარული მანქანას არ შეეტყობა? მარტო კლაპნებს ექნება რუსული ბარაბანის ხმა :D არა? :makoooo: :makoooo:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#127 User is offline   oto8 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 7,357
  • Joined: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

Icon oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი Icon oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი Posted 12 February 2013 - 15:23

View Postmambu, on 12 February 2013 - 15:17 , said:

89-ს კი არანაირად არ მგონია ყიდდენ... ელემენტარული მანქანას არ შეეტყობა? მარტო კლაპნებს ექნება რუსული ბარაბანის ხმა :D არა? :makoooo: :makoooo:

ნაღდია !

მარა კლაპნის ხმა B6 არ აქვს B5 აქვს მგონი :D :D
0

#128 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Icon q u a t t r o No Quattro - No Chance Icon q u a t t r o No Quattro - No Chance Posted 12 February 2013 - 15:36

TSpress-ის მიერ ჩატარებული ჟურნალისტური გამოძიებით დადასტურდა, რომ საქართველოში იმპორტირებულ საწვავს, რომელსაც კომპანიები მომხმარებელს მიჰყიდიან, როგორც „ევრო 5“ სტანდარტის მქონეს, თითქმის არაფერი აქვს საერთო ევროპაში საწვავის დღეს მოქმედ სტანდარტებთან

........................


„აპი სუპერის“ მომხმარებლები დარწმუნებულნი არიან, რომ იტალიური წარმოების მაღალი ხარისხის საწვავს მოიხმარენ, თუმცა „საერთაშორისო გამჭვირვალობა –საქართველოს“ მიერ ჩატარებულ კვლევაში ვკითხულობთ, რომ „იტალიის საბაჟო სამსახურისა და საქართველოს შემოსავლების სამსახურის მიერ წარმოდგენილი ინფორმაციით, 2009–2011 წლების განმავლობაში, იტალიიდან საქართველოში ბენზინ „სუპერის“ (ოქტანური რიცხვი 98) იმპორტი არ არის რეგისტრირებული.

...................

საქართველოში მოქმედი ნავთობიმპორტიორების ნაწილი ირწმუნება, რომ მათ ქსელში ევროპიდან იმპორტირებული და ევროპული ხარისხის (EURO5) საწვავი იყიდება, რაც არ შეესაბამება სიმართლეს: საქართველოში იმპორტირებული არც ერთი სახეობის საწვავი არ შეესაბამება ევროკავშირის სტანდარტს

............

„ლუკოილ ჯორჯიამ“ საკუთარ საიტზევე მითითებულ მწირ ინფორმაციაზე მიგვითითა, რომლის თანახმადაც, ტყვიის შემცველობა, არათუ მათ მიერ იმპორტირებულ „ევრორეგულარში“, „სუპერსა“ და „პრემიუმშიც“ კი არის. „რომპეტროლის“ „ევრორეგულარში“ ტყვიის არსებობა, ამ კომპანიის ქიმიური ლაბორატორიის ხელმძღვანელს არ უარყვია.

...................

კომპანია „სოკარის“ საწვავის ხარისხობრივი შემოწმების შედეგები სასერტიფიკაციო ორგანომ „მონიტორინგმა“ 2012 წლის მაისის დასაწყისში გამოაქვეყნა, რომლის მიხედვითაც ტყვიის შემცველობა „სოკარის“ „რეგულარში“- 0,0008-0,0010 ერთეულია, რაც იმას ნიშნავს, რომ „სოკარის“ "რეგულარსა" და „ვისოლის“ „ევრორეგულარში“ ტყვიის შემცველობა, დაახლოებით, ერთნაირია („სოკარის“ „რეგულარში“ – 0,0008 ერთეული, „ვისოლის“ „ევრორეგულარში“ – 0,00075 ერთეული), რაც აღრმავებს ეჭვს, იმის შესახებ, რომ „ვისოლის“ ქსელში "სოკარის" საწვავი იყიდება (და ეს ორი ტიპის საწვავი ერთმანეთისგან მხოლოდ ფასით განსხვავდება) ან ის, შესაძლოა, იყოს ევროპიდან იმპორტირებული, ოღონდ – არა ევროპული ხარისხის.



„რომპეტროლში“ მათ ქსელში არსებულ „ევრორეგულარში“ ტყვიის შემცველობა შემდეგნაირად ახსნეს: „საქართველოში არ არის კატეგორიული მოთხოვნები ხარისხთან დაკავშირებით, ამიტომაც, როდესაც საქართველოში შემოსატანი ბენზინი შედის წარმოებაში, მისი გადამუშავებისას არ ხდება ისეთი მკაცრი პირობების დაცვა, როგორიც ხდება იმ ბენზინის დამუშავებისას, რომლებიც სხვა ქვეყნებში შეგვაქვს.“



მართალია, სხვა კომპანიების „ევრორეგულარებთან“ შედარებით, „რომპეტროლის“ „ევრორეგულარში“ ტყვია ყველაზე ნაკლები რაოდენობითაა, მაგრამ ვერც ის აკმაყოფილებს ევროპულ ხარისხს (ევროკავშირისა და ევროპის საზღვრები ერთმანეთს თითქმის ემთხვევა და, რაც მთავარია, ქართველ ნავთობიმპორტიორებს საწვავი სწორედ ევროკავშირის წევრი ქვეყნებიდან შემოაქვთ). ამდენად, საქართველოში შემოტანილი საწვავი უბრალოდ ნამყოფია ევროპაში, თორემ ევროპულ ხარისხთან მას სხვა არაფერი აკავშირებს.



ნავთობიმპორტიორთა კავშირის ინფორმაციით, „რეგულარის“ ტიპის ბენზინის მოხმარებას საქართველოს ბაზრის 80-პროცენტი უჭირავს. აქედან გამომდინარე, თუ რა მძიმე ეკოლოგიური ვითარება იქნება ქვეყანაში, განსაკუთრებით თბილისში, ნათელია.

http://tspress.ge/ka...urnalism/13539/

http://www.tspress.g...urnalism/12373/








Posted Image
0

#129 User is offline   oto8 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 7,357
  • Joined: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

Icon oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი Icon oto8 არ აქვს მითითებული სტატუსი Posted 12 February 2013 - 15:56

ევრო 5 დიზელის შემთხვევაში ვიცი რო საქართველოში არ არის ნამდვილად .
ჩემი ბრატი მერსედესის ცენტრში მუშაობს და მერსედესმა 2012 წლის ML დიზელზე მიცემულ შეკვეთაზე უარი უთხრა..რახან თქვენს ქვეყანაში ეგ დიზელი ჯერ არ არისო ..თითქოს ლუკოილს აქვს მარა ეგ რიჟა ბაზარია ! ბენზ შემთხვევაშიც რო ესე იყოს ნაღდად არ არის გასაკვირი
0

#130 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 12 February 2013 - 15:56

q u a t t r o

Quote

„აპი სუპერის“ მომხმარებლები დარწმუნებულნი არიან, რომ იტალიური წარმოების მაღალი ხარისხის საწვავს მოიხმარენ, თუმცა „საერთაშორისო გამჭვირვალობა –საქართველოს“ მიერ ჩატარებულ კვლევაში ვკითხულობთ, რომ „იტალიის საბაჟო სამსახურისა და საქართველოს შემოსავლების სამსახურის მიერ წარმოდგენილი ინფორმაციით, 2009–2011 წლების განმავლობაში, იტალიიდან საქართველოში ბენზინ „სუპერის“ (ოქტანური რიცხვი 98) იმპორტი არ არის რეგისტრირებული.

არადა ეს ერთი თვეა ყველა კალონკაზე, მხოლოდ სუპერზე წაშალეს წარწერა API და ეხლა აწერია ვისოლ გრუპი,
რო ვიკითხე სუპერი აღარ გვექნება API, ბერძნული გვექნება აწიო :D

ანი ის დასკვნა გამომაქვს, რომ სუპერი API არც არასდროს ქონიათ ტყუილად ქონდა ეს წარწერა,
რის გამოც ეტყობა ვიღაცამ ყური აუწიათ და იმიტომაც მოშალეს... :)

პ.ს. პრემიუმი დავიჯერო მართლა იტალიურია? :makoooo: თუმცა როგორც ზევით წერია ალბათ ეგრე იქნება...
ანუ იტალიური კი არა იტალიაში ნამყოფი :D
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#131 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 12 February 2013 - 17:27

API-სთან შეწყვიტეს კონტრაქტი, ამიტომ ბაქოს "აპი-ბაქი" შემოდის :D
Posted Image
0

#132 User is offline   DATOGO5 profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 30-October 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:223
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:HKH-530

Posted 12 February 2013 - 22:06

რამდენიც არ უნდა ვილაპარაკოთ და ვწეროთ აქ საქართველოში უდიდესი მონოპოლიაა ამ მხრივ და არა მარტო საწვავის მხრივ. ჯერ მარტო ის რა არის რომ ამ ნაგავს ოქროს ფასად ყიდიან და ხარისხიანს ეძახიან, ისე მართალიცაა - "ხარისხიანი ნაგავი"-ა. როგორ შევიგინო ამათიიიიიიი... !!! :angry: :zghj: :mad:
0

#133 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 03 March 2013 - 16:57

View Postგიორგი, on 03 March 2013 - 13:11 , said:

გამარჯობათ

ფორუმზე ახალი დარეგისტრირებული ვარ და ბოდიშს გიხდით თუ არასწორ ადგილას ვსვავ კითხვას.


ამერიკიდან ჩამოვიყვანე Audi A4 B7 2.0T რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს ბაკი სავსე ქონდა სადღაც 2 თვე მეყო საწვავი.

სანამ საწვავი გამითავდებოდა ბევრს ვკითხე რა საწვავის ჩასხმა ჯობდა ამ მანქანაში სამწუხაროდ ყველას სხვადასხვა პასუხი ჰქონდა და ვერცეთი ვერ მიდასტურებდა რატო ჯობდა ესა თუ ის საწვავი.

ამ დროისთვის GULF-ს აქცია ქონდა Lang Rover და მეთქი მაქ ჩავასხამთო. თუ სწორედ მახსოვს რეგულარი ჩავასხი ბაკი გავავსე და სადღაც 1 კვირაში გაზსს მაგრად მივადგი და Check Engine-ი ამინთო. დავაბრალე ბენზინს.
ეს საწვავიც რო გამითავდა გადავედი Rompetrol Efix-ზე თავიდან 20 ლიტრა ჩავასხი და ნელაც არ დავდიოდი Check engine მეორე დღეს ჩაქრა. შემდგომ ჩავასხი 50/40/20/ ლიტრა მაგანაც მასიამოვნა არაფერი არ ანთებდა მანქანაც კარგად დადიოდა
სადღაც 1 კვირის წინ 30 ლიტრა ჩავასხი და მეორე დღეს დილით სანამ სამსახურში მივიდოდი Check Engine აანთო.

Posted Image ეს აწერია ბაკზე

Check Engine-ი პირდაპირ თვალებს მიბრმავებს როცა ვხედავ და გთხოვთ მირჩიოთ რომელი ბენზინის ჩასხმა ჯობს Check Engine-ი სამუდამოდ რო ჩავაქრო.

გმადლობთ


პოსტები გადამაქვს თემაში --- ბენზინ გასამართი სადგურები რომელი მომწოდებლის ბენზინს მოიხმართ

ჩემს პასუხსაც იქ დავწერ... :)
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

  • (7 Pages)
  • +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));