წადი სასწრაფოდ კალოტკები გამოცვალე სანამ აპორნი დისკების შეცვლაც მოგიწია
Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5 ავტომობილის პრობლემების დიაგნოზი.
#61
Posted 22 March 2013 - 17:44
წადი სასწრაფოდ კალოტკები გამოცვალე სანამ აპორნი დისკების შეცვლაც მოგიწია
#63
Posted 22 March 2013 - 17:47
რამდენიმე დღეში შეილება სუპორტის პორშინები გამოგიყაროს და უცებ ტორმუზის გარეშე დარჩე ა4 ზე მქონდა ანალოგიური და დამიჯდა იმაზე მეტი ვიდრე უნდა დამჯდომოდა რა დროს შეილება მოგცეს ტორმუზმა ატკაზი არავინ იცის,
ტორმუზი ისეთი რამეა მაგასთან ხუმრობა არ შეილება
#67
Posted 22 March 2013 - 21:41
თოკო მოგესალმები ძმობილო.
აი ამის სწავლას (ბამპერის მოხსნა-დაყენება) ვაპირებ, დამოუკიდებლად რო შევძლო მარტივად, თორემ პადფარნიკის ნათურა და სიგნალი ვერ გამომიცვლია ჩემს გემოზე

ჰოდა შენი რჩევა მჭირდება, ამ მოქმედებებს რო გავიმეორებ (პრინციპში კარგად და მარტივადაა ნაჩვენები სად რა უნდა მოვხსნა და მოვუშვა), მერე რამე ნიუანსი ხო არაა რაც უნდა გავითვალისწინო. მას შემდეგ რაც ყველა ვინტს მოვუშვებ და ძალის გამოყენებით დავაპირებ ბამპერის მოხსნას, რომელიმე დეტალს, ზაკლოპკას, ან შპილკას ან პლასტმასის სხვა რომელიმე დეტალს ხო არ უნდა გავუფრთხილდე რო არ გამიტყდეს, ხო იცი პირველად ძნელია.
ან უკან მიმამგრების დროს, რამე ნიუანსი ხო არა გასათვალისწინებელი, რო მარტივად და თავის ადგილზე ჩაჯდეს?

წინასწარ მადლობა პასუხისათვის.
აქ სურათებია.
http://www.drive2.ru...journal/352392/
This post has been edited by loggo: 22 March 2013 - 22:46
#74
Posted 22 March 2013 - 22:51
Quote
მითუმეტეს, თუ იაფად გეგულება იყიდე, გაყიდე ძვირად და იყიდე კვადრო.
თეორიულად შეიძლება გადაკეთება, ეხლა ეგრე დეტალებში ვერ ვერკვევი, ბიჭები უკეთესად გიპასუხებენ, მაგრამ ვიცი რო არ ღირს. იმდენი დაგიჯდება, რო მაგ თანხით ახალ მანქანას იყიდი.
#75
Posted 22 March 2013 - 23:19
Koala, on 22 March 2013 - 22:45 , said:
იაფად მეგულება და მაგიტომ მაინტერესებს
ძალიან ბევრია გადასაკეთებელი, ბაკიც კი უნდა ჩაუდგა კვატროს შესაფერისი

კოლოფი შეცვალო, კარდანი იშოვო, უკანა ხიდი. გარდა ამისა:
1 ძრავის კომპი უნდა შეცვალო
2 კოლოფის კომპი
3 ASC-ს და მგონი ABS-ის კომპებიც


#77
Posted 22 March 2013 - 23:43
მეგობარს ყავს A4 quattro 1,8 Turbo, 2002
დაეწვა 2 ბაბინა, შეცვალა და იგივე 2-ვე ბაბინა დაწვა.
თუ ვინმემ იცით - კეთილო ხალხო, რა შეიძლება იყოს და რისი ბრალია?
წინასწარ მადლობა !!
მასა ნახე ძრავზე! ანუ ბაბნებთან რო ყავისფერი შნურებია დამაგრებული

#79
Posted 22 March 2013 - 23:46
CaLLouSS, on 22 March 2013 - 23:31 , said:
მეგობარს ყავს A4 quattro 1,8 Turbo, 2002
დაეწვა 2 ბაბინა, შეცვალა და იგივე 2-ვე ბაბინა დაწვა.
თუ ვინმემ იცით - კეთილო ხალხო, რა შეიძლება იყოს და რისი ბრალია?
წინასწარ მადლობა !!
რაც თორნიკემ მოგწერა - ეგაა მაღალი ალბათობით. ან ის ბაბინები უხარისხო იყო

#80
Posted 22 March 2013 - 23:47
რთული არარი და არც რაიმე განსაკუთრებული გაფრთხილება არ უნდა არაფერს, მთავარია ყველა შურუპი თუ ბოლტი მოხსნა და არც ძალის დატანება არ უნდა ბამპერის გამოღებას


