Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5 - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (103 Pages)
  • +
  • « First
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5 ავტომობილის პრობლემების დიაგნოზი.

#1241 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 09 July 2013 - 01:29

tornike82

Quote

ესე ვერ აგიხსნი ჩემო ძმაო თუ როგორ ხდება მეტკების დასმა და რა ნიშნულები აქვს, მაშინ ჯობია ინტერნეტში მოიძიო შესაბამისი მანუალი ან თუ უკვე გაბედე და დაშალა მაშინ რამენარირად გგამოცდილ ადამიანს ანახე და დაასმევინე მეტკები

კარგი, გადავხედავ და თუ რამე ვერ გავიგე, ვიკითხავ აქ.

Quote

რათქმაუნდა შემიძლია გავიგო ფასები და გაგირკვევ მაგრამ, იცოდე რო პატენთან შედარებით ოხმაგი ფასი ექნება როგორც ვიცი

კი ვიცი, მაინც თუ არ გეზარება და გაარკვევ, გამაგებინე.
0

#1242 User is offline   გურული profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 21-June 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:SBB 737

Posted 09 July 2013 - 01:35

Quote

  Mr ika

Quote

მაგ ბრუნზზე უკვე ყველა ტურბო დაგვიანებულია. მაგრამ ეგ ტურბოს ბრალი მაინც არაა რაც ამ კაცს აწუხებს.


ჩემი ტურბოც ეგრე აკეთებს და რისი ბრალი შეიძლება იყოს? როცა გახსნის, კარგა გვარიანად უბერავს, 3000-სამდე კი არ ხსნის საერთოდ...
0

#1243 User is offline   misha223 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 91
  • Joined: 05-September 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:ა6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:2002

Posted 09 July 2013 - 10:40

მოკლედ ასეთი პრობლემა მაქვს როცა ძალიან მაგარი სიცხეა ხანდახან ზეთის დაჩიკი მინთებს (ზეთის დაბალი წნევა ძრავში) არადა ზეთი ნორმაზეა დაკლებული არა აქვს შეიძლება დაჩიკის ბრალი იყოს?
0

#1244 User is offline   lasharela123 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 08-July 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T

Posted 09 July 2013 - 10:55

View Posttornike82, on 09 July 2013 - 01:10 , said:

მოკლედ ჩემო მეგობარო 2.0 FSI ძრავი ცოტა ფაქიზო გვყავს :) შენ ვინ ხელოსანმა გითხრა არ ვიცი მარა მე გეტყვი მაგ ძრავზე შედარებით სხვა აუდის ძრავებისა რთული კონსტრუქციის სისტემა დგას ბენზინის მიწოდებისა და შეფრქვევისა, ერთი სენსორი კი არა 3 სენსორი დგას:მაღალი წნევის,საშვალო წნევის და დაბალი წნევის ამ სენსორებს შორის კიდე უამრავი ტექნიკური დეტალებია ასე რომ ესე ხაზ გასმით ვერ იტყვის ვერავინ რისი ბრალია თუ კონკრეტულატ არ მიუთითა კომპიუტერმა ამა თუ იმ დაზიანებაზე :book: ასე რომ კრგი დიაგნნოსტიკა და კარგი დიაგნოზის დამსველი გჭირდება :yes:


დიაგნოსტიკაზე როცა მიმყავს იმ მომენტში აღარ არის არაფერიო, მახსოვრობაში აქვს დაბალი წნევა მერე აღარ აფიქსირებს არაფერსო, მოკლედ ვერ მიაგნეს. სად შეიძლება კაი სპეცილისტი, რომ ვნახო?

View Postoto8, on 08 July 2013 - 17:24 , said:

lasharela123

ტემპერატურის დაჩიკი კარგია ?



ყველა დაჩიკი ნორმაშია, ჩეკი აინტება ხოლმე 1 დღე, მერე ჩაქვრება და ან 1 კვირაში ან რამდენიმე დღეში ისევ ანთებს. მერე ქვრება და ეგრეა სულ.
0

#1245 User is offline   audi-juba profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,260
  • Joined: 28-May 12
  • ქალაქი:ოზურგეთი
  • Audi:RS4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2 T
  • ცხენის ძალა:450 HP
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RS4 B5

Posted 09 July 2013 - 11:01

View Postmisha223, on 09 July 2013 - 10:40 , said:

მოკლედ ასეთი პრობლემა მაქვს როცა ძალიან მაგარი სიცხეა ხანდახან ზეთის დაჩიკი მინთებს (ზეთის დაბალი წნევა ძრავში) არადა ზეთი ნორმაზეა დაკლებული არა აქვს შეიძლება დაჩიკის ბრალი იყოს?

ჩემი აზრით დაჩიკის ბრალი იქნება
Posted Image
0

#1246 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 09 July 2013 - 11:32

სად შეიძლება კონდინციონერის და წყლის რადიატორები შევამოწმებინო, რომ მუშაობს და გაწედილი ან გახეთქილი არ არის არსად ?
0

#1247 User is offline   GIZ-009 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 530
  • Joined: 03-September 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:B6 S-Line
  • კოლოფი:Manual
  • ძრავი:1.8 T
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GIZ-009

Posted 09 July 2013 - 12:25

alecoder
სადაც აკეთებენ კონდიციონერებს :)
0

#1248 User is offline   shxuila profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 13-July 11
  • ქალაქი:რუსთავი
  • Audi:Allroad
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:2.7T
  • ცხენის ძალა:254
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:AA905II

Posted 09 July 2013 - 12:44

შემთხვევით ვინმე ხომ არ იცით ისეთ ბინმე ვინც აპირებს B5 დაშლას კლიმატ კონტროლით,ან თუნდაც ისეთი ვინც დაშალა და ჯერ კლიმატის გაყვანილობა ჯართში არ ჩაუბარებია.
0

#1249 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 09 July 2013 - 12:51

GIZ-009
ჰოდა მირჩიეთ ბოქსი ან ხელოსანი. კარგი, პროფესიონალი და პატიოსანი ხელოსანი :)

This post has been edited by alecoder: 09 July 2013 - 13:13

0

#1250 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 09 July 2013 - 13:09

alecoder

Quote

სად შეიძლება კონდინციონერის და წყლის რადიატორები შევამოწმებინო, რომ მუშაობს და გაწედილი ან გახეთქილი არ არის არსად ?

თეგეტა ერთერთი ვარიანტი...
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#1251 User is offline   shxuila profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 13-July 11
  • ქალაქი:რუსთავი
  • Audi:Allroad
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:2.7T
  • ცხენის ძალა:254
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:AA905II

Posted 09 July 2013 - 13:11

alecoder
თუ სწორად მახსოვს ტოიოტას ცენტრში აკეთებენ მაგ ყველაფერს 5-იანზე და ფოლცვაგენის ცენტრშიც კარგი ხელესანი უნდა ყავდეთ,თან ძვირეიც არ ღირს როგორც ვიცი 100 გრამი 12 ლარი ღირს,სულ 1 კილო ჩადის.
0

#1252 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 09 July 2013 - 13:15

mambu
shxuila
ანუ, ცალკე მიტანა მინდა რადიატორების. ყიდვას ვაპირებ ეხლა ორივესას და მინდა რომ შევამოწმო, თეგეტაში, ტოიოტას ან ფოლქსვაგენის ცენტრში შეილება ეგ მოვაგვარო ხო ?
0

#1253 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 09 July 2013 - 13:16

B6-ის კონდენციორენს რამდენი უნდა ფრეონი?
450 მითხრეს და რამდენად რეალურია, არ ვიცი
Posted Image


0

#1254 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 09 July 2013 - 13:31

alecoder
არა არა თეგეტაში აღარ... :laugh: რადიატორის ხელოსანი არ ყავთ...

მოკლედ რადიატორებს ვინც აკეთებს ნებისმიერი შეამოწმებს ალბათ...
დიდი არაფერი ფილოსოფია არაა ეგ შემოწმება... წყალს შეუშვებენ ნაპორით და დააკვირდებიან სადმე ხო არ აპარებს
ან მეორე მხარეს ხო ნორმალურად გადის წყალი და ეგაა რა...
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#1255 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 09 July 2013 - 13:33

mambu
და კონდინციონერის რადიატორზე როგორ არის ? იქნება უშუალოდ მირჩიოთ ვისთან მივიტანო, ვის აქვს პატიოსანი სული და ტექნიკური აღჭურვილობა :D
0

#1256 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 09 July 2013 - 13:39

ხელოსანს ვერ გირჩევ არ ვიცი... :makoooo: :makoooo: :makoooo:


ანრი ფუტკარაძე

Quote

B6-ის კონდენციორენს რამდენი უნდა ფრეონი?
450 მითხრეს და რამდენად რეალურია, არ ვიცი


505 +/- 25
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#1257 User is offline   shxuila profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 13-July 11
  • ქალაქი:რუსთავი
  • Audi:Allroad
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:2.7T
  • ცხენის ძალა:254
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:AA905II

Posted 09 July 2013 - 15:37

alecoder
ყველა კუსტარულად უბერავს სტანოკი არავის არ ააქვს როგორც ვიცი.
0

#1258 User is offline   M-B profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 1,191
  • Joined: 14-February 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2 v8
  • ცხენის ძალა:360
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:OSS 044

Posted 09 July 2013 - 18:53

View Postmambu, on 09 July 2013 - 13:39 , said:

ხელოსანს ვერ გირჩევ არ ვიცი... :makoooo: :makoooo: :makoooo:


ანრი ფუტკარაძე


505 +/- 25


ჩემსაზე სულ დაცლილი იყო და 500 გრ ჩავიდა

ფოლციკის ცენტრში აპარატზე დავატენინე
0

#1259 User is offline   oto8 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 7,357
  • Joined: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

Posted 09 July 2013 - 21:07

alecoder

რა ხდება შენ მანქანაზე ? რა ფაზაში ხარ რა გადაწყვიტე ეკრანზე ყიდულობ ? რადიატორი იპოვე ?

აუ რამდენი შეკითხვა დავსვი
0

#1260 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 09 July 2013 - 21:14

oto8
ხო, მირჩევნია ეკრანი ვიყიდო. უფრო მშვიდად ვიქნები.
ამ ეტაპზე დაშლილი მყავს, მოხსნილი მაქვს რადიატორები და ყველაფერი. ყველა შტეკერი თუ შლანგი პარკში შევფუთე და დავსკოჩე საგულდაგულოდ, რომ წყალი ან მტვერი არ შევიდეს. გარედან კიდევ პარკებში შევფუთე წინა ცხვირი და მელოდება. ეკრანზე თორნიკეს ველოდები, თუ გამირკვევს ფასებს და ისეც გავივლ-გამოვივლი. რადიატორებზე იმ დღეს ვიყავი და დაკეტილი იყო მაღაზია, მერე ვეღარ მოვახერხე. დაშლილებიდან მირჩევნია ისევ ორიგინალის ყიდვა. მანდ რომ ვიყიდო, არ მინდა ბრმად მივადგე ვიღაცას. მინდა რეკომენდაციით კარგ სპეციალისტს მივუტანო და შემიმოწმოს როგორც წყლის, ასევე კონდინციონერის რადიატორები გამართულად მუშაობაზე. სანამ ავაწყობ რემენის შეცვლაც მინდა, მაგრამ დავიკიდე რადგან ვერც კარგ მატორისტს მივაგენი და მისი აქამდე მოყვანაც პრობლემაა.
0

  • (103 Pages)
  • +
  • « First
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

4 User(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users

  1. Google

Free Page Rank Tool
"));