Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5 - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (103 Pages)
  • +
  • « First
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5 ავტომობილის პრობლემების დიაგნოზი.

#1281 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 11 July 2013 - 23:45

გამარჯობა.
თუ იცით, ჩექ მოტორის ციმციმი რას ნიშნავს?(მხოლოდ 3500-4000-ის ზემოთ)
თუ არ დავაჭიქე "გაზს", ნორმალური ქალაქის მოძრაობით(რაც არ გამომდის არასდრო :) ) მგონი საერთოდ არ აციმციმდება.
ისე კი ანთია სულ :)
"პერებოის" დროს შვრება მასეო, მაგრამ დაბალ "აბაროტებზე" რატომ არ ციმციმებს მაშინ?
"სვეჩების" ბრალი შეიძლება იყოს ეგ "პერებოი"-ო ესაც მითხრეს, და ჩემი ვაგ-კაბელით, ხომ უნდა შევძლო (თქვენი დახმარებით რათქმაუნდა) დავადგინო კონკრეტულად, რომელ ცილინდრს აქვს ავტომონიის სურვილი მაღლებზე? :)
მადლობა
Posted Image


0

#1282 User is offline   tornike82 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,888
  • Joined: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

Posted 11 July 2013 - 23:47

View Postანრი ფუტკარაძე said:

თუ იცით, ჩექ მოტორის ციმციმი რას ნიშნავს?

ჩეკის ციმციმი ბაბინამ იცი როდესაც კვდება ან უკვე მკვდარია :yes:
Posted Image
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#1283 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 July 2013 - 00:21

View Posttornike82, on 11 July 2013 - 23:47 , said:

ჩეკის ციმციმი ბაბინამ იცი როდესაც კვდება ან უკვე მკვდარია :yes:

ოოო, გამახარე ახლა შენ :)
ბაბინა სიტყვა მეზიზღება, გოლფ 4-ის ნახმარ ბაბინაში 100 ლარის არ დააკლეს ლარიც :)
რა ღირს ნეტავ ბ6-ზე?
და მაქ კიდე ალბათ 1.8ტ იქნება ჩვენთან და 3.0 1 ცალი ექნება ვიღაცას და ახლის ფასს იტყვის :)..

ან კიდე, რა ქვია ინგლისურად ხომ არ იცი?
რომ ჩამოვიტანო..
ისე მაგას დიაგნოსტიკით დავადგენ თუ სანამ არ გამოვცვლი, არ ეშველება? :)
Posted Image


0

#1284 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 12 July 2013 - 00:31

View Postანრი ფუტკარაძე, on 12 July 2013 - 00:21 , said:

ოოო, გამახარე ახლა შენ :)
ბაბინა სიტყვა მეზიზღება, გოლფ 4-ის ნახმარ ბაბინაში 100 ლარის არ დააკლეს ლარიც :)
რა ღირს ნეტავ ბ6-ზე?
და მაქ კიდე ალბათ 1.8ტ იქნება ჩვენთან და 3.0 1 ცალი ექნება ვიღაცას და ახლის ფასს იტყვის :)..

ან კიდე, რა ქვია ინგლისურად ხომ არ იცი?
რომ ჩამოვიტანო..
ისე მაგას დიაგნოსტიკით დავადგენ თუ სანამ არ გამოვცვლი, არ ეშველება? :)

დაშლილებში გძეტა 100 ლარამდე ღირს ცალი...

ჩამოტანა ჯობია...

LINK 1 აქედან ეს 30 დოლარიანი ჩამოიტანა ჩვენიანმა..

LINK 2

LINK 3
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#1285 User is offline   Anzor_Alvarez profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 1,791
  • Joined: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

Posted 12 July 2013 - 00:32

View Postანრი ფუტკარაძე said:

ოოო, გამახარე ახლა შენ
ბაბინა სიტყვა მეზიზღება, გოლფ 4-ის ნახმარ ბაბინაში 100 ლარის არ დააკლეს ლარიც
რა ღირს ნეტავ ბ6-ზე?
და მაქ კიდე ალბათ 1.8ტ იქნება ჩვენთან და 3.0 1 ცალი ექნება ვიღაცას და ახლის ფასს იტყვის ..

ან კიდე, რა ქვია ინგლისურად ხომ არ იცი?
რომ ჩამოვიტანო..
ისე მაგას დიაგნოსტიკით დავადგენ თუ სანამ არ გამოვცვლი, არ ეშველება?


ignition coil - rockauto.com ზე იყიდე 16 დოლარად ცალი, ჩამოტიანე 2 კვირაში და ტრანსპორტირებაში გადაიხადე 8 ლარი.
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#1286 User is offline   tornike82 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,888
  • Joined: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

Posted 12 July 2013 - 00:32

View Postანრი ფუტკარაძე said:

რა ღირს ნეტავ ბ6-ზე?

80 ლარად მოგცემ წითელ 3.0-ის ბაბინას :)
Posted Image
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#1287 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 July 2013 - 00:37

View Posttornike82, on 12 July 2013 - 00:32 , said:

80 ლარად მოგცემ წითელ 3.0-ის ბაბინას :)

ოო, ეგ კარგი ამბავი მითხარი :)
იმედია რამე კატასტროფული არ ჭირს და ბაბინაა მიზეზი.
ისე დაქოქვის დროს ცოტა კი აყოვნებს მგონი.
ნუ, ელექტროობის ამბავია სავარაუდოდ
Posted Image


0

#1288 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 12 July 2013 - 10:53

სალამი,
გასაღების გადაპროგრამებაზე ვის მირჩევთ ? გასაღები მუშაობს. ღილაკებს რომ ვაჭერ, პატარა "ლედ" - ი ციმციმებს, მაგრამ მანქანას რეაგირება არ აქვს. ვის გავაკეთებინო ?
0

#1289 User is offline   misha223 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 91
  • Joined: 05-September 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:ა6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:2002

Posted 12 July 2013 - 11:10

ბიჭებო შარავოები რა ღირს ა6-ზე ხომ არ იცით?
0

#1290 User is offline   Koala profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,603
  • Joined: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

Posted 12 July 2013 - 11:30

თქვენ გეცოდინებათ, პატრულის შკოდები რომ არის, რა ძრავითაა ახალიც და ძველიც. რაღაც ლეგენდები რომ დადის, 2 ტურბინაო აქვს, ასე დადის და ისე დადისო. მე რაც დავსერჩე აუდის წინა თაობის მოდელების ძრავები დევს სულ :unsure:
0

#1291 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 July 2013 - 11:58

View Postalecoder, on 12 July 2013 - 10:53 , said:

სალამი,
გასაღების გადაპროგრამებაზე ვის მირჩევთ ? გასაღები მუშაობს. ღილაკებს რომ ვაჭერ, პატარა "ლედ" - ი ციმციმებს, მაგრამ მანქანას რეაგირება არ აქვს. ვის გავაკეთებინო ?

თუ მაგ მანქანისაა
"ზაჟიგანია" გახსენი და დააჭირე რომელიმე ღილაკს რამდენიმე წამით.
არის შანსი, რომ უბრალოდ აღარ ახსოვთ ერთმანეთი :)
Posted Image


0

#1292 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 12 July 2013 - 12:33

alecoder
გადატრიალე გასაღები და ორ ღილაკს დააჭირე. ოღონდ თუ მაგ ავტომობილის გასაღებია და არა სხვა გადაპროგერამირებული.

Koala
ოლროუდს რო გავს 2 ტურბინითაა ჩვეულებრივი ერთით :) ოღონდ ძლიერით.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#1293 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 12 July 2013 - 13:14

ანრი ფუტკარაძე
Mr ika
ქარფაქსის ერთ-ერთ პუნქტში უწერია:

Quote

Recommended maintenance performed
Key(s)/remote(s) reprogrammed
Brake fluid flushed/changed
Engine/powertrain computer/module reprogrammed

მემგონი სხვა გასაღებია ხო ?

ეს ლინკი ვიპოვე, აქ წერია "რადნოი" გასაღებზეც და სხვა გასაღებზეც როგორ გადაპროგრამდეს. მაგრამ მხოლოდ ერთი გასარები მაქვს. მეორე სად ვეძებო ? სადმე ხომ არ აქვს ხოლმე დამალული ?

This post has been edited by alecoder: 12 July 2013 - 13:21

0

#1294 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 July 2013 - 13:45

View Postalecoder, on 12 July 2013 - 13:14 , said:

ანრი ფუტკარაძე
Mr ika
ქარფაქსის ერთ-ერთ პუნქტში უწერია:

მემგონი სხვა გასაღებია ხო ?

ეს ლინკი ვიპოვე, აქ წერია "რადნოი" გასაღებზეც და სხვა გასაღებზეც როგორ გადაპროგრამდეს. მაგრამ მხოლოდ ერთი გასარები მაქვს. მეორე სად ვეძებო ? სადმე ხომ არ აქვს ხოლმე დამალული ?

მგონი მასეა, მაგრამ ნახე მაინც ღილაკებზე დაჭერის ფოკუსი :)
Posted Image


0

#1295 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 July 2013 - 15:28

View Postmambu, on 12 July 2013 - 00:31 , said:

დაშლილებში გძეტა 100 ლარამდე ღირს ცალი...

ჩამოტანა ჯობია...

LINK 1 აქედან ეს 30 დოლარიანი ჩამოიტანა ჩვენიანმა..

LINK 2

LINK 3

და ნეტავ კონკრეტულად იმ 1 ცალის დადგენა გამოვა, რoმ შევცვალო თუ დიდია შანსი 2 ან მეტი იყოს მკვდარი?
ისე შეგხვედრია ჩემი პრობლემის ანალოგიური სხვა მანქანაზე?

This post has been edited by ანრი ფუტკარაძე: 12 July 2013 - 15:36

Posted Image


0

#1296 User is offline   Koala profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,603
  • Joined: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

Posted 12 July 2013 - 16:23

Mr ika

ცოტა უფრო დეტალურად? 1.8ტ კ04-ზე?
0

#1297 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 July 2013 - 17:02

ეს საკითხია..
Posted Image
ასეა ანტებული რაც ვიყიდე და
http://assets.suredo...-genuine-oe.jpg
ეს ნაწილია მაგაზე პასუხისმგებელი, მაგრამ რამე კონტაქტი ან უშუალოდ "არაელექტრო" ამბავი შეიძლება იყოს მიზეზი თუ იციტ?
მადლობა
Posted Image


0

#1298 User is offline   გურული profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 21-June 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:SBB 737

Posted 12 July 2013 - 18:22

გამარჯობათ.

ტურბინასთან დაკავშირებით მაქვს გარკვეული პრობემლემები. 3 ხელოსანთან მყავდა ბათუმში და სამივე სხვადასხვა რამეს მეუბნება:)

ეხლა რა ჭირს. დაბალ აბაროტზე თიქთქოს ნორმალურად უბერავს და მაღალ აბაროტზე ჰაერის მიწოდება ხდება წყვეტილი, ანუ შლანგზე რომ მაქვს ხელი მოჭერილი, შლანგს აქვს დიორგანისავით, ძიგძიგს იწყებს. თვითონ ძრავს ეგ არ ეტყობა, მუშაობს გამართულად.ზოგადად კი მგონია ომ მანქანა ძალიან ზანტად დადის, უცებ ვერ კრიფავს სიჩქარეს. პირველსა და მეორეში კი ადის ტახომეტრი უპრობლემოდ 5-ზე და 6-სზე, მაგრამ მე-3 ან მე-4 სიჩქარეში რო დააწყვები გაზს, ძალიან ნელა ახდენს აჩქარებას.

ხელოსანი მეუბნება, შეიძლება ვოზდუხამერის დაჩიკის ბრალი იყოსო, ან კატალიზატორისო (არადა კატალიზატორი განახსენია და გაშავებულიც კი არ არის). ხოდა გახვრიტე ეგ კატალიზატორი და შეიძლება ეშველოსო.

კი შეიძლებოდა დამეჯერებინა მაგ ხელოსნისთვის, მაგრამ ერთმა გარემოებამ დამაეჭვა. მკითხა ზეთი რა გისხიაო და რო ვუთხარი მობილი 5-40 მეთქი, შეიცხადია, რას ერჩი ტურბინასო, სასწრაფოდ გამოცვალე და 10-40 ან 15-40 ჩაასხიო. სად გინახია ასი ატასზე მეტი გარმებინა მანქანაში სინთეტიკაო:)

ჰოდა ამის მერე აღარ მჯერავს მაგის არანაირი მოსაზრების და თქვენ ხომ არ შეგიძლიათ რამე მირჩიოთ?
0

#1299 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 12 July 2013 - 18:50

გურული

View Postგურული said:

გამარჯობათ.

ტურბინასთან დაკავშირებით მაქვს გარკვეული პრობემლემები. 3 ხელოსანთან მყავდა ბათუმში და სამივე სხვადასხვა რამეს მეუბნება

ეხლა რა ჭირს. დაბალ აბაროტზე თიქთქოს ნორმალურად უბერავს და მაღალ აბაროტზე ჰაერის მიწოდება ხდება წყვეტილი, ანუ შლანგზე რომ მაქვს ხელი მოჭერილი, შლანგს აქვს დიორგანისავით, ძიგძიგს იწყებს. თვითონ ძრავს ეგ არ ეტყობა, მუშაობს გამართულად.ზოგადად კი მგონია ომ მანქანა ძალიან ზანტად დადის, უცებ ვერ კრიფავს სიჩქარეს. პირველსა და მეორეში კი ადის ტახომეტრი უპრობლემოდ 5-ზე და 6-სზე, მაგრამ მე-3 ან მე-4 სიჩქარეში რო დააწყვები გაზს, ძალიან ნელა ახდენს აჩქარებას.

ხელოსანი მეუბნება, შეიძლება ვოზდუხამერის დაჩიკის ბრალი იყოსო, ან კატალიზატორისო (არადა კატალიზატორი განახსენია და გაშავებულიც კი არ არის). ხოდა გახვრიტე ეგ კატალიზატორი და შეიძლება ეშველოსო.

ცხელი მხარეა სანახავი ტურბინის...
თბილისისკენ ხო არ გიწევს ჩამოსვლა?

View Postგურული said:

სასწრაფოდ გამოცვალე და 10-40 ან 15-40 ჩაასხიო. სად გინახია ასი ატასზე მეტი გარმებინა მანქანაში სინთეტიკაო

ხელი არ დააკარო. რაც გისხია, რა ნომერაციაც გისხია ეგაა იდეალური ჩვენს პირობებში მითუმეტეს ტურბირებულ ძრავზე.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#1300 User is offline   Koala profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,603
  • Joined: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

Posted 12 July 2013 - 18:53

გურული
ზეთზე ნუ უსმენ. კაცი რომ 15-40-ს გირჩევს... :( ბარემ ეთქვა ტალახი ჩაასხიო.

This post has been edited by Koala: 12 July 2013 - 18:54

0

  • (103 Pages)
  • +
  • « First
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));