დიდიხანია ეგ პრობლემა შეამჩნიე?
Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5 ავტომობილის პრობლემების დიაგნოზი.
#2041
Posted 03 September 2013 - 19:02
დიდიხანია ეგ პრობლემა შეამჩნიე?
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#2042
Posted 03 September 2013 - 19:27
ბოლო დღეები 2-3 რაც დიდი სხვაობა მომცა ადრე პროსტა გასავლელი მილების რაოდენობა იცვლებოდა გაჩერებისას ცოტა იზრდებოდა ხოლმე
, 1 წუთი არ ვაქრობ ხოლმე და მაგ დროს მარა ეხლა ნამეტანი დიდი სხვაობა მომცა
This post has been edited by METALLICA: 03 September 2013 - 19:28
#2043
Posted 04 September 2013 - 13:34
მიმასწავლეთ, პროსტა ხელოსანტან რომ მიხვიდე იასნია გეტყვის ჩამოვყრიო.
შემოწმება მინდა
ვგულისხმობ ამ პონტში
http://www.youtube.c...h?v=85pDASDta10
ან კიდევ აგერ უმარტივესი ყოფილა
http://www.audi-club...ad.php?t=208257
ან ვინმეს ხომ არ ააქვს? ან ვინმეს ხომ არ გინდათ ერთად გავაკეთოთ?
This post has been edited by badzudzu: 04 September 2013 - 13:57
#2049
Posted 05 September 2013 - 16:28
GIZ-009, on 05 September 2013 - 16:18 , said:
უკანებს რო ვცვლიდი წინებიც თითქმის შესაცვლელი იყო მარა ცოტა ხანს მატარებს მეთქი ვიფიქრე, წინები ისევ ისეთია და უკანები წრიპინებს ბლიად :|
ტექსტარებს ვხმარობ მე და კმაყოფილი ვარ.პრემიუმში ვყიდულობ ყოველთვის.
#2051
Posted 05 September 2013 - 18:05
ATE იყიდა Continental GMBH-მა, ანუ მისი შვილობილი კომპანიაა, BOSCH რაც შეეხება არც ამაშია მთლად ასე საქმე. რასაც BOSCH თვითონ აწვდის კონვეირზე ავტომანქანებს იმას თვითონ აწარმოებს და რასაც არა იმის საქონელს ფუთავს ვინც აწვდის კონვეირზე. TRW ზე ვერ გეტყვით ვერაფერს.
ისე ზოგადად სამუხრუჭე სისტემაში ძალიან ახლართულ დახლართული სიტუაციაა და ვინ ვის უმზადებს და ვინ რას ფუთავს ვერ გაიგებს კაცი

#2053
Posted 05 September 2013 - 18:09
ატეს ამბავი არ ვიცოდი ...
სვეჩების შემთხვევაში
ბოში რო გაკოტრდა და ბოშის სვეჩები რო თურქეთში და იაპონიაში იწარმოება ეგ ვიცი ...და ახალ ქარხნულ მანქანას არცერთს არ მოყვება ბოში ესეც წავიკითხე სანდო წყაროებში . ადრე თუ იყო ახალი აუდი და სვეჩზე ეხატა რგოლები და "VW" ფოლკსვაგების პონტში და ბოში ეწერა ეხლა ესე აღარ გამოდის.
#2054
Posted 05 September 2013 - 18:21
ოთო ბოში როგორ გაკოტრდა კაცო

ბოშის სვეჩები იწარმოება გერმანია, რუსეთი(რუსეთის ბაზრისათვის), ჩინეთი(კონკრეტული არტიკულები მხოლოდ იაფიანი სერია), ბელგია. თურქეთში და იაპონიაში ნამდვილად არც ერთი არტიკული არ იწარმოება.
რაც შეეხება AUDI-ზე სვეჩების EOM მიწოდებას, ეგ კითხვა შენ რაც გაქ მეც მაწუხებდა და დავუსვი ბოშის ტრენერს ოღონდ BMW ზე ვკითხე და ასეთი პასუხი მივიღე:
1) ავტოწარმოებების დროს მწარმოებლები ეძებენ ფასს სადაც 0,005 ცენტსაც კი აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა
2) განსხვავებით სხვა მწარმოებლებისაგან BOSCH არ აწარმოებს ვიწრო პროფილის დეტალებს, ანუ მაგალითად თუ მხოლოდ 100 000 ცალი გამოდის ის მოდელი არ აყობს რომ მაგისათვის ტექნიკური მონაცემები შეცვალოს
3) დამოკიდებულია ავტომწარმოებლების მიერ ძრავის მახასიათებლებზე, მაგალითისათვის E60 525,530 უყენია VDO SIEMENS ვოზდუხამერი, E60 545 უყენია BOSCH ის.
რაც შეეხება გაკოტრებას კიდევ ერთი ინფო შემილია მოგცე, 2008 წელში კრიზისის დროს 10 000 000 000 ევრო ჩაიდო R & D დეპარტამენტში ახალი ტექნლოგიების განსავიტარებლად და არც ერთ ტანამშრომელს არ დაუტოვებია კომპანია კრიზისის გამო.