Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: დიაგნოსტიკა ლოგებით და შეცდომები - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (13 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share დიაგნოსტიკა ლოგებით და შეცდომები VAG-COM

#1 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 11 April 2010 - 23:03

მოგესალმებით :)
კლუბის შეხვედრებიდან გამოჩნდა რომ, საკმაოდ ბევრ ადამიანს ებადება კითხვები ტავიანთ ავტომობილების გამართული მუაობასთან დაკავშირებით. ხშირად მეც დამბადებია, და გამორკვევების შემდეგ მივსულვარ ძრავის ლოგების ანალიზამდე. წინასწარ ვიტყი - სპეციალისტი არ ვარ. ზოგი მომენტი ვიცი, ზოგი არა. რაც არ ვიცი, ვკითხულობ რუსულ და ამერიკულ ფორუმებზე.

ეს თემა შევქმენი იმისათვის, რომ დავდოთ და ერთად გავაანალიზოთ ჩვენი ლოგები.
ასე თუ ისე გამოცდილების გაზიარება გამოგვივა, ზოგ პრობლემასაც აღმოვაჩენთ. მოკლედ მგონი სასარგებლო იქნება.

პირველ რიგში მინდა დავწერო თუ რა არის ლოგირება, რა შეუძლია, და (რაც მტავარია) როგორ კეთდება?!

1. რა არის ლოგ-ფაილი?
ლოგ ფაილი არის ტექსთური (CVS) ფაილი, რომელშიც არის ჩაწერილი ამა თუ იმ ჯგუფის მონაცემები (მაგალითად: ტემპერატურა, ბრუნების რაოდენობა, წნევა, ძაბვა და ა.შ.).
2. რისთვის არის საჭირო ლოგირება?
ლოგირებით ჩვენ შეგვიძლია ვნახოთ რა რეგიმებში და რა პარამეტრებით მუშაობს ჩბენი ძრავები. მაგალითად, შეგვიძლია ვნახოთ რა წნევას აწვდის ტურბინა, და რა წნევას ითხოვს ECU. ან, რა ჩვენება მოდის ლამდა ზონდიდან, ან რა ჩვენება მოდის წყლის ტემპერატურის დაჩიკიდან.
ყველაზე კარგი ის არის, რომ ლოგი შეგიძლიათ მოხსნათ ქუთაისში ან ბათუმში, და გადაუგზავნოთ სპეციალისთს თბილისში ან ჩიკაგოში. ან კიდე ამ ფორუმზე დადოთ :)
3. როგორ კეთდება ლოგირება?
პირველ რიგში გვჭირდება პროგრამა VAG-COM და რამე k-line კაბელი, რომლითაც დავუკავშირდებით ავტომობილის დიაგნოსტიკურ სისტემას. აქედან მე ჩავთვლი როm VAG-COM ის გამოყენება იცით. თუ არ იცით, დააჭირეთ >აქ[მალე იქნება]<
მდგომ:
- ვუკავშირდებით ძრავს "Engine"
Posted Image

- შევდივართ "Meas Blocks - 08"

- შეგვყავს სამ არხამდე (Group), რომლებზეც გვინდა ლოგების მოხსნა. აქვე ავღნიშნავ, ყველა ძრავისთვის არხევს თავისი დანიშნულება აქვს. მაგრამ ზოგი არის ერთნაირი. მაგ: 001 არხძე მოდის:
1 ველი: ბრუნები წამში
2 ველი: ანტიფრიზის ტემპერატურა
3 ველი: ლამდას მაკორექტირებელი მნიშვნელობა
4 ველი: საწვავის მაკორექტირებელი მნიშვნელობა
Posted Image

- ვაჭერთ ღილაკს "Log"

შეგვყავს ფაილის სახელი, და ვაჭერთ ღილაკს "Start".
Posted Image

- ახლა ლოგირება დაწყებულია, მაგრამ, ჩვენ გვინდა ყველა რეჯიმის შემოწმება. ამისათვის, გვჭირდება ასეთი რამ.
ვეძებთ ცარიელ გზას, სადაც შეგვიძლება მე2 სიჩქარით ავწიოთ ბრუნები 1000-დან ბოლომდე (ანუ 7000-მდე), გაზის პედლუს აშვების გარეშე.
აუცილებელია გაზის ბოლომდე დაჭერა, და არაშვება. უმჯობესია თუ მე3 სიჩქარეზე იზამთ ამას, უფრო მეტი ანათვალი აიღება. თუმცა საშიშია მე3-ში რომ დაატრიალოთ 7000-მდე. ძალიან აჩქარდებით, არაფერს დაეჯახოთ :)

ანუ, ჩავაჭირეთ. ახლა მნიშვნელოვანი მომენტი: უნდა დავაჭიროთ ღილაკს "Done/Close" რომ ფაილი შეინახოს. თუ დააჭერთ "Stop" დაკარგავთ ფაილს.

სულ ეგ არის. ახლა თქვენ გაქვთ ფაილი, რომელშიც არის ჯგუფების ანათვლების ჩანაწერები. დებთ აქ, და ვისაც შეუძლია აანალიზებს :)

ჩემი ლოგის მაგალითი (001, 002 და 115 ჯგუფები, ვხსნით Microsoft Excel-ში):
LOG-01-001-002-115.csv

ამ ლოგინა მივიღე წნევის შემდეგი გრაფიკი (ოდნავ მახინჯია, მე3-თი ჯობდა ამის მოხსნა):
აქ ჩანს, რომ 1800 ბრუნზე გავდივარ მაქსიმალურ წნევაზე. და 3500-ზე დაბლა ჩადის, რაც ნიშნავს, რომ მაღალ ბრუნებზე კარგავს წნევას. ამას იწვევს კატალიზატორის გაჭედილობა (სხვებმა მითხრეს). ეგ ყველაფერი ჩიპამდე იყო :) უბრალოდ ახალი ლოგები არ მაქვს, მერე დავდებ.
ლურჯი: რასაც რეალურად უბერავდა ტურბინა
წითელი: რასაც ECU ითხოვდა
Posted Image

ზოგი ჯგუფების აღწერები (რუსულად). მალე ქართულად დავდებ:
Группы VAG-COM.zip
Параметры по группам.zip
error_code_vag.pdf
Группы Измерений.pdf

მალე იქნება ინსტრუქცია თუ როგორ სად და რამდენად აიღოთ:
1. VAG-COM პროგრამა
2. VAG-COM კაბელი

ასევე მოვიძიებ და დავდებ შემდეგ ინფორმაციას:
რა ძრავს, რა პრობლემის გაანალიზებისთვის რა ჯგუფების ლოგირება არის საჭირო, და რა ჩვენებები უნდა იყოს. ასევე, როგორ გავიგოთ რა ჩვენების გადახრა რა პრობლემას გულისხმობს.

იმედი მაქვს გამოგადგებათ ეგ ინფორმაცია :drinks:

This post has been edited by imap: 11 April 2010 - 23:25

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
6

#2 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 11 April 2010 - 23:10

რომა.
აი საღოლ :applause:
:book: ძალიან საინტერესოა
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#3 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 11 April 2010 - 23:12

რესპექტ! :flowers:


P.S. ისე, ჩვენს კლუბში რაც სადიაგნოსტიკო თულები გვაქვს ჯამში, მაგდენი არ იქნება ქვეყანაში :laugh:

This post has been edited by AL Janinny: 11 April 2010 - 23:13

Posted Image
0

#4 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 11 April 2010 - 23:27

View PostAL Janinny, on 11 April 2010 - 23:04 , said:

P.S. ისე, ჩვენს კლუბში რაც სადიაგნოსტიკო თულები გვაქვს ჯამში, მაგდენი არ იქნება ქვეყანაში :laugh:

ეგ მაგრად ასწორებს!
ხშირია შემთხვევები როცა ხელოსნები აბოლებენ ავტო-მფლობელებს. რაც სასტიკად არ მსიამოვნებს.. იქნება ოდნავ მაინც დავეხმაროთ ერთმანეთს :)

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

This post has been edited by imap: 11 April 2010 - 23:36

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#5 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 11 April 2010 - 23:47

View Postimap, on 11 April 2010 - 23:19 , said:

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

ანუ შეგვიძლია გავიგოთ ჩემი ტურბინა რა დატვირთვით მუშაობს?
სად დადექით შენ და ალე? ადგილიდან დადექით? თუ დაძრულიდან ცადეთ?
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#6 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 11 April 2010 - 23:48

View Postapocalips, on 11 April 2010 - 23:39 , said:

View Postimap, on 11 April 2010 - 23:19 , said:

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

ანუ შეგვიძლია გავიგოთ ჩემი ტურბინა რა დატვირთვით მუშაობს?
სად დადექით შენ და ალე?

მიცკევიჩზე დავდექით :)
აი AEB ძრავზე ჯერ არ ვიცი მოსულა თუ არა ტურბინის წნევის ნახვა. ამ დღეებში გავარკვევ :)
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#7 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 12 April 2010 - 13:38

ეჰ მე მაგარი Fრაერი ვარ ამ საკითხებში :(
არადა მინდა რომ გავერკვიო და ვიცოდე რა და როგორ...

პირველ რიგში საიდან დავიწყო გარკვევა?
ალბათ დავითრიო ლეპტოპი და ვაგ.კომ-ი ხო? :makoooo: :D











პ.ს. imap - შენ ჩემგან დიიიიიიდი + :)
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#8 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 12 April 2010 - 14:17

View Postimap, on 11 April 2010 - 23:40 , said:

View Postapocalips, on 11 April 2010 - 23:39 , said:

View Postimap, on 11 April 2010 - 23:19 , said:

PS: ვაგკომი წნევას ითვლის აბსულუტური მნიშვნელობით, რაც გულისხმობს იმას რომ ატმოსფერული წნევა უნდა გამოაკლოთ. თუ წერია 1500, ეს არის: 1500-940 (940 არის ჩვენი ზონის ატმოსფერული წნევა) და გამოდის 1500-940 = 560 მილიბარი = 0.560 ბარი

ანუ ზემოთ მოყვანი გრაფიკიდან ჩანს, რომ ჩემი ტურბინის პიკი იყო 0.65 ბარი :) კარგია. ჩიპის და ახალი ტურბინის მერე 1.1 მაქვს :D
თუმცა ეგ 1.1 არ აღმოჩნდა საკმარისი AL Janinny-ის 2.8 ატრმოსფერულისთვის რომ გამესწრო!
მორალი: ტურბინა არ ნიშნავს ყველაფერს, მთავარია ძრავიდან როდის ამოდიან ვირები :)

ანუ შეგვიძლია გავიგოთ ჩემი ტურბინა რა დატვირთვით მუშაობს?
სად დადექით შენ და ალე?

მიცკევიჩზე დავდექით :)
აი AEB ძრავზე ჯერ არ ვიცი მოსულა თუ არა ტურბინის წნევის ნახვა. ამ დღეებში გავარკვევ :)




ანდრიუს და იკას AEB ძრავებზე არ აქვს ეგ ნახვის საშუალება (90%).
Posted Image
0

#9 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 12 April 2010 - 14:35

imap

ერთი მომენტი,
კი მნიშვნელოვანია ეგ ვირები რამდენი ბრუნიდან იწყებენ აქტიურობას, მაგრამ არანაკლებ მნიშვნელოვანია მათი გაწურვა (ტახოზე მაX)

აგერ ჩარტი
პირველი თორქია, მეორე ვირები.

Posted Image

შენ თუ გადართე 2-ე სიჩქარეში როცა ისინი ჯერ მაქსიმუმს არ არიან მიღწეული - აჩქარებაც ვერ გექნება ნორმალური, თან ყოველი მომდევნო 'პერედაჩა' ~50%-ით ნელია წინაზე.

აგერ ბარემ 2.8-ის სიმძლავრეთა დიაგრამა

Posted Image

დააკვირდი 3000 ბრუნზე ატსმოსფერო უკვე 90 კილოვატს ამუშავებს (ეგ ნახევარზე მეტი სიმძლავრეა)
ხოლო ტურბინიანი (ზედა გრაფიკი) ჯერ იწყებს გამოღვიძებას
Posted Image
0

#10 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 12 April 2010 - 19:24

Yes Yes, მაღალი აბაროტი უნდა ჩემსას..
AEB-ს რაც ეხება - ვერ ნახავ ვაგკომით წნევას. თუმცა თეორიულად შეგიძლია 025 ჯგუფიდან გახვიდე წნევაზე. ახლა ვარკვევ როგორც კეთდება AEB-ს დიაგნოსტიკა.

This post has been edited by imap: 12 April 2010 - 19:36

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#11 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 12 April 2010 - 20:24

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?
0

#12 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 12 April 2010 - 20:53

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 20:16 , said:

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?

კი, უპრობლემოდ. შენც ME7.x გაქვს თუ არ ვცდები. VIN-ს თუ მომცემ, ზუსთად გეტყვი

This post has been edited by imap: 12 April 2010 - 20:55

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#13 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 12 April 2010 - 20:59

View Postimap, on 12 April 2010 - 20:45 , said:

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 20:16 , said:

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?

კი, უპრობლემოდ. შენს ME7.5 გაქვს თუ არ ვცდები. VIN-ს თუ მომცემ, ზუსთად გეტყვი

waued64bx1n110371
ძაან დამაინტერესა და დიდი სიამოვნებით გავტესტავდი
0

#14 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 12 April 2010 - 21:18

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 20:51 , said:

View Postimap, on 12 April 2010 - 20:45 , said:

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 20:16 , said:

imap
ყოჩაღ კაი რაღაცეები გაჩითე
ჩემ მანქანაზეც შეილება მსგავსი დიაგნოსტიკა?

კი, უპრობლემოდ. შენს ME7.5 გაქვს თუ არ ვცდები. VIN-ს თუ მომცემ, ზუსთად გეტყვი

waued64bx1n110371
ძაან დამაინტერესა და დიდი სიამოვნებით გავტესტავდი


ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1

აქვს ამას უამრავი ელექტროდიაგნოსტიკური მოანაცემების გაცემის საშუალება..
გაიტესტება :)

This post has been edited by imap: 12 April 2010 - 21:21

Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#15 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 12 April 2010 - 21:45

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?
0

#16 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 12 April 2010 - 21:57

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 21:37 , said:

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?

რავი აბა, სწორი გზა გვინდა, სადაც მე3-თი ავწევთ 6500 აბაროტს, და ორივესი მოცლილობა :)
საღამოს საათებში ჯობია ალბათ..
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#17 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 12 April 2010 - 22:11

View Postimap, on 12 April 2010 - 21:49 , said:

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 21:37 , said:

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?

რავი აბა, სწორი გზა გვინდა, სადაც მე3-თი ავწევთ 6500 აბაროტს, და ორივესი მოცლილობა :)
საღამოს საათებში ჯობია ალბათ..

რო ჩამოვალ შეგეხმიანები და თუ გეცლება????......
ადგილი მემგონი ყოფილი ავტობაზრობიდან გლდანის მიმართულებით იდეალური იქნება
ძირითადათ ტურბინების მუშაობა მაინტერესებს და რამდენად ეფექტურებია ანუ დარჩენილი რამდენი % აქვთ რესურსის
დარწმუნებული ვარ გულშემატკივრებიჩ გამოგვიჩნდება.. :)
იქნებ ამიხსნა რას ნიშნავს:
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
BASE T7Z
ძრავი: APB
Motronic 4B0907551L ME7.1
0

#18 User is offline   imap profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 901
  • Joined: 13-March 10
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:VIR-XXX

Posted 13 April 2010 - 00:21

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 22:03 , said:

View Postimap, on 12 April 2010 - 21:49 , said:

View Postdato_dato, on 12 April 2010 - 21:37 , said:

imap
ძრავი: APB
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
6 V6 2.7 L/187 kW (254 PS) BASE T7Z
Motronic 4B0907551L ME7.1
აქედან ბევრი არაფერი ვიცი რას ნიშნავს მარა მაინც მადლობ
როდის გავტესტოთ?

რავი აბა, სწორი გზა გვინდა, სადაც მე3-თი ავწევთ 6500 აბაროტს, და ორივესი მოცლილობა :)
საღამოს საათებში ჯობია ალბათ..

რო ჩამოვალ შეგეხმიანები და თუ გეცლება????......
ადგილი მემგონი ყოფილი ავტობაზრობიდან გლდანის მიმართულებით იდეალური იქნება
ძირითადათ ტურბინების მუშაობა მაინტერესებს და რამდენად ეფექტურებია ანუ დარჩენილი რამდენი % აქვთ რესურსის
დარწმუნებული ვარ გულშემატკივრებიჩ გამოგვიჩნდება.. :)
იქნებ ამიხსნა რას ნიშნავს:
გადაცემათა კოლოფი: FAQ
BASE T7Z
ძრავი: APB
Motronic 4B0907551L ME7.1


კარგი ბატონო, შემეხმიანე როცა ჩამოხვალ და მივხედოთ.
ეს მონაცემები არის:
შენი ძრავის კოდი: APB (ამით უნდა აიღო ყველა ძრავის ნაწილი)
შენი გადაცემათა კოლოფი: FAQ (ასევე, ნაწილები, ზეთი, ფილტრები, და დიაგნისტიკისთვისაც საჭიროა ხოლმე)
შენი ძრავის "ტვინი": Motronic 4B0907551L ME7.1 (ეგ არის ბოშის ძრავის მართვის კომპიუტერი. ამის ცოდნა საჭიროა დიაგნისტიკის დროს)

მგონი ეგრე :)
Audi A4 B5 1.8tQ 2001 AWM 170 207 hp, FAL TipTronic, Stock Chip.
0

#19 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 13 April 2010 - 13:10

საღოოოლ. მაგრებიხართ. დავით მაგარი ინტრიგაა, სენსას მაგხელა ბრუნზე რო აიყვან გაფრინდება :) :applause:
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#20 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 13 April 2010 - 14:46

imap
აუუ ფოლციკაზე ვერ გავიგებთ რა და რისი ბრალია მაგ ლოგებით?? ატმოსფერულ ძრავზე ტვინი კი აქვს მაგქელა და რა ემართება ხანდა ხან იცი?? რომ ვაწურინებ 1-ით და 3000 ბრუნს ცდება თითქოს გაიხია მატორი და კომპრესია იკარგება და ეგეთი პონტი ხანდახან მოსდის ხან 2_თი ემართება

და კიდევ ყველაზე მთავარი დამეხმარე რაა კბელი მინდა რომ გამოვიწერო სერიოზული რომ კლუბში იყოს და არჩევაშიც მინდა მოხმარება შევძლებთ???
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
0

  • (13 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));