Audi Club Georgia: დიაგნოსტიკა ლოგებით და შეცდომები - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (13 Pages)
  • +
  • « First
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share დიაგნოსტიკა ლოგებით და შეცდომები VAG-COM

#221 User is offline   coupe profile Icon

  • ჭამა-სმის მინისტრი
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 6,330
  • Joined: 01-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:BB079ZZ

Posted 22 March 2015 - 13:35

bei3

Quote

P000A

Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response
ამაზე როგორც გავიგე რასპრედვალის დაჩიკის ბრალია.ვერ კითხულობს ინფორმაციასო ან მეორე ვარიანტი რასპრედვალის ცეპს და დამჭიმს დაენძრაო და შესაცვლელიაო.

Quote

P2181.

ამ შეცდომას რაც შეეხება, ან თერმოსტატი აღარ ვარგა და ვეღარ ასრულებს თავის მოვალეობას ნორმალურად ან ტემპერატურის დაჩიკი ურევს.

ვაბშეტა ჯერ თერმოსტატის და დაჩიკის პრობლემა მოაგვარე და შეიძლება პირველ შეცდომასაც ეშველოს. :book:
Fuck snow... I need big turbo...
1

#222 User is offline   RS6 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 09-October 14
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AA075EE

Posted 01 July 2015 - 22:57

გამარჯობათ ამაში გამარკვიეთ

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0420 - 002 - Please Register/Activate
17887 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1479 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit
P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
0

#223 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 02 July 2015 - 16:49

RS6
P1290 რადიატორთან დგას, გრადუსებს იგებს. შეიძლება უბრალოდ აანთო ერთჯერადად და რო წაშლი აღარ დაწეროს.
P0420 კატალიზატორის სენსორი, შეიძლება ცუდი ბენზინი გესხა :)
P1479 მუხრუჭების ვაკუმის პრბლემა, სავარაუდოდ ვერ იჭერს ვაკუმს ან მილია სადმე გახეული
P1358 დაქოქავა გაუჭირდებოდა, ან სვეჩამ ვერ იმუშავა კარგად 2 ცილინდზე
P1103 ეს არის კატალიზატორში რაც უბერავს, რაც ათბობს კატალიზატორს ცივ დღეებში. რარაც მომენტში არ იმუსავა :)

მოკლედ წაშალე ყველა, 1 კვირაში ახლიდან გაუკეთე დიაგნოსტიკა და ვნახოთ რას დაწერს
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#224 User is offline   RS6 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 09-October 14
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AA075EE

Posted 03 July 2015 - 13:40

Mr ika
კარგი დიდი მადლობა
0

#225 User is offline   RS6 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 09-October 14
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AA075EE

Posted 16 July 2015 - 19:50

Mr ika


გამარჯობა. 1 თვის წინ ჩამოვყარე. დღეს დაეწყო მაგარი უცნაური პრობლმება , 3 ჯერ ნახადუ სიარულის დროს ჩაქრა, ვერ მივხვდი რისი ბრალია. მერე კომპზე შევაერთე და ესენი ამომიყარა. იქნებ გამარკვიოთ რისი ბრალია , და რა აქვს დაზიანებული. დიდი მადლობა წინასწარ


Address 01: Engine
Controller: 8E0 909 518 F
Component: 1.8L R4/5VT G 0001
Coding: 0016751
Shop #: WSC 63351
9 Faults Found:
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0420 - 002 - Please Register/Activate
17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
17887 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1479 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1649 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0304 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: 0000 0000

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
P1848 - 35-10 - - - Intermittent
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
00-00 - Please Register/Activate
0

#226 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 17 July 2015 - 10:44

RS6
წაშალე ეს ყველაფერი.. 1 კვირის მერე შეაერთე და რასაც დაწერს მერე ვნახოთ რა ჭირს.

P1290 რადიატორზე რა სენსორიც აყენია, ეგ ვერ მუშაობს გამართულად. მაღალი სიგნალს იღებს.
P0420 კატალიზატორის ან ლამბდა სენსორის პრობლემა. გაზზე გყავს?
P1103 კატალიზატორში რაც უბერავს, თავიდან რო გაათბოს, მაგის პრობემაა, პილასოსივით რაღაც ნაწილია დ აეგ ვერ მუშაობსო. დაიკიდე ეს.
P0411 ვაკუმის პრობლემაა, რომელირაცა შლანგია გახეული, შეიძლება ზედა შDეცდომას ამის გამოც წერს.
P1479 ესაც ვაკუმის პრობლემაა.. შეიძლება ბაჩოკი აპარებს, ან ჰაერებს იღებს.
P1649 აბს-ის პრობლემაა. ანთებს აბს-ს?
P0300 სვეჩას აქვს პრობლემა ან ბაბინას.
P0301 ესაც ეგაა პირველი ცილინდრი
P0304 ესაც ეგაა მეოთხე ცილინდრი. პერებოი ექნებოდა და ჩაქვრებოდა ალბათ.

სვეჩები როდის გამოცვალე ბოლოს და სად იყიდე?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#227 User is offline   rtvelo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 20-April 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:1999

Posted 30 July 2015 - 23:17

მოგესალმებით,
თქვენი დახმარება მჭირდება, შევცვალე ძრავზე როა ანტიფრიზის ტემპერატურის დაჩიკი, ეხლა მიწერს 2 ერორს:
00561 - Mixture Adaptation
13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal


00561 - Mixture Adaptation-ეს რა არის ვერ გავარკვიე ჰაერის და ბენზინის ნაზავი არ მოწონს თუ სხვა რამეა?
0

#228 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 31 July 2015 - 11:19

rtvelo
00561 სმესი გაქვს არეული. წაშალე დ ანახე ახლიდან თუ დაწერს.
შეიძლება საწვავი გითავდებოდა ან გაგითავდა.
16500 ტემპერატურის სენსორი ურევს. კოდი მოცემულია ტემპოერატურის. მაგრამ წასალე ეს ყვე;ა დ ანახე ერთ კვირაში რას დაწერს.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#229 User is offline   rtvelo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 20-April 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:1999

Posted 31 July 2015 - 12:02

დიდი მადლობა
0

#230 User is offline   RS6 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 09-October 14
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AA075EE

Posted 17 November 2015 - 12:14

გამარჯობათ , თქვენი დახმარება მინდა. მოკლედ მანქანა ქვრებოდა , ვერ გავიგე რა ჩირდა, ჯერ მიწერდა ვაკუუმის პრობლემა აქვსო, ვაკუუმის ბაჩოკი გამოვცვალე, მერე აუდის ცენტრში მყავდა და ამოაგდო ბენზო ნასოსი, ეგეც გამოვცვალე, მაინც ქრება , მოკლედ წინა კვირას გავასუფთავე და დღეს ამოვიღე ახალი ცხელ-ცხელი შეცდომები :))))


17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0420 - 002 - Please Register/Activate
16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0300 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
17887 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1479 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: 0000 1000
0

#231 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 19 November 2015 - 16:49

P1290 რადიატორთან წლის სენსორი აყენია ქვეშიდან და ის გაწმინდე
P0420 კატალიზატორი (ან საწვავის) ხარისხი არ ვარგა
P0300 სვეჩები ვერ აძლევდა ნაპერწკალს.
P0302 P0301 P0303 სვეჩებმა ვერ იმუშავა და ჩავარდნა ქონდა. (პერებოი)
P0411 ნასოსი ვერ ქმნის ზოგჯერ კარგ წნევას ან რელე ვერ მუშაობს.
P1479 მუხრუჭების ვაკუის ბაჩოკს აქვს რაღაც პრობლემა, ნახე მილი ხო არაა გახეული.
P1570 სიგნალიზაცია ჩაგერთო სავარაუდოდ
P0102 ვოზდუხამერის პრობლემა, შეიძლება ვოიზდუხამერმა ვერ იმუსავა, შეიძლება სხვა პერებოის გამო ვერ დათვალა.
P1103 აბაგრევის პრობლემა :)

ან ბენზონასოსი ვერ იჭერს წნევას ან ვოზდუხამერი. სხვა დროსაც ეგეთი პრობლემა თუ გექნება ჩახსენი ვოზდუხამერი და ნახე რას იზავს
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#232 User is offline   jibrahil profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 10-October 15
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:1

Posted 19 November 2015 - 21:40

ვინმე ნორმალური "ელეკტრიკის" ნომერი მომეცით კატალიზატორი ანთებს და აირბაგი მოკლეთ დიაგნოსტიკა უნდაა რა
0

#233 User is offline   RS6 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 09-October 14
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AA075EE

Posted 20 November 2015 - 16:00

Mr ika
მადლობა. რას მირჩევ საიდან დავიწყო პრობლემის აღმოფხვრა. სვეჩები? ვოზდუხამერი? კატალიზატორი? თუ ვაკუუმი?
0

#234 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 24 November 2015 - 12:53

RS6
ყველაფერი სანახავია. როცა არ ქოქავს ვოზდუხამერი ჩახსენიდ ა ჯერ ეგრე შეამოწმე რას იზავს აბა. ან მუშაობის დროს ჩახსენი ვოზუხამერი და ნახე რამე ცვლილება თუ ექნება
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#235 User is offline   KABAL profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 13-March 14
  • Audi:a4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:143
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:VVY033

Posted 12 December 2015 - 19:40

გამარჯობათ! ვინმემ თუ იცით დამეხმარეთ. რა განსხვავებაა ამათში
1) VAG K+CAN Commander 1.4 Obd2 Diagnostic Scanner To
2)OBD2 USB Cable VAG-COM KKL 409.1 Auto Scanner Scan
გამოწერა მინდა და არ ვიცი რომელი გამოვიწერო მადლობა
0

#236 User is offline   dominic Toretto profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 17-January 16

Posted 17 January 2016 - 18:37

View Postimap, on 11 April 2010 - 23:03 , said:

მოგესალმებით :)
კლუბის შეხვედრებიდან გამოჩნდა რომ, საკმაოდ ბევრ ადამიანს ებადება კითხვები ტავიანთ ავტომობილების გამართული მუაობასთან დაკავშირებით. ხშირად მეც დამბადებია, და გამორკვევების შემდეგ მივსულვარ ძრავის ლოგების ანალიზამდე. წინასწარ ვიტყი - სპეციალისტი არ ვარ. ზოგი მომენტი ვიცი, ზოგი არა. რაც არ ვიცი, ვკითხულობ რუსულ და ამერიკულ ფორუმებზე.

ეს თემა შევქმენი იმისათვის, რომ დავდოთ და ერთად გავაანალიზოთ ჩვენი ლოგები.
ასე თუ ისე გამოცდილების გაზიარება გამოგვივა, ზოგ პრობლემასაც აღმოვაჩენთ. მოკლედ მგონი სასარგებლო იქნება.

პირველ რიგში მინდა დავწერო თუ რა არის ლოგირება, რა შეუძლია, და (რაც მტავარია) როგორ კეთდება?!

1. რა არის ლოგ-ფაილი?
ლოგ ფაილი არის ტექსთური (CVS) ფაილი, რომელშიც არის ჩაწერილი ამა თუ იმ ჯგუფის მონაცემები (მაგალითად: ტემპერატურა, ბრუნების რაოდენობა, წნევა, ძაბვა და ა.შ.).
2. რისთვის არის საჭირო ლოგირება?
ლოგირებით ჩვენ შეგვიძლია ვნახოთ რა რეგიმებში და რა პარამეტრებით მუშაობს ჩბენი ძრავები. მაგალითად, შეგვიძლია ვნახოთ რა წნევას აწვდის ტურბინა, და რა წნევას ითხოვს ECU. ან, რა ჩვენება მოდის ლამდა ზონდიდან, ან რა ჩვენება მოდის წყლის ტემპერატურის დაჩიკიდან.
ყველაზე კარგი ის არის, რომ ლოგი შეგიძლიათ მოხსნათ ქუთაისში ან ბათუმში, და გადაუგზავნოთ სპეციალისთს თბილისში ან ჩიკაგოში. ან კიდე ამ ფორუმზე დადოთ :)
3. როგორ კეთდება ლოგირება?
პირველ რიგში გვჭირდება პროგრამა VAG-COM და რამე k-line კაბელი, რომლითაც დავუკავშირდებით ავტომობილის დიაგნოსტიკურ სისტემას. აქედან მე ჩავთვლი როm VAG-COM ის გამოყენება იცით. თუ არ იცით, დააჭირეთ >აქ[მალე იქნება]<
მდგომ:
- ვუკავშირდებით ძრავს "Engine"
Posted Image

- შევდივართ "Meas Blocks - 08"

- შეგვყავს სამ არხამდე (Group), რომლებზეც გვინდა ლოგების მოხსნა. აქვე ავღნიშნავ, ყველა ძრავისთვის არხევს თავისი დანიშნულება აქვს. მაგრამ ზოგი არის ერთნაირი. მაგ: 001 არხძე მოდის:
1 ველი: ბრუნები წამში
2 ველი: ანტიფრიზის ტემპერატურა
3 ველი: ლამდას მაკორექტირებელი მნიშვნელობა
4 ველი: საწვავის მაკორექტირებელი მნიშვნელობა
Posted Image

- ვაჭერთ ღილაკს "Log"

შეგვყავს ფაილის სახელი, და ვაჭერთ ღილაკს "Start".
Posted Image

- ახლა ლოგირება დაწყებულია, მაგრამ, ჩვენ გვინდა ყველა რეჯიმის შემოწმება. ამისათვის, გვჭირდება ასეთი რამ.
ვეძებთ ცარიელ გზას, სადაც შეგვიძლება მე2 სიჩქარით ავწიოთ ბრუნები 1000-დან ბოლომდე (ანუ 7000-მდე), გაზის პედლუს აშვების გარეშე.
აუცილებელია გაზის ბოლომდე დაჭერა, და არაშვება. უმჯობესია თუ მე3 სიჩქარეზე იზამთ ამას, უფრო მეტი ანათვალი აიღება. თუმცა საშიშია მე3-ში რომ დაატრიალოთ 7000-მდე. ძალიან აჩქარდებით, არაფერს დაეჯახოთ :)

ანუ, ჩავაჭირეთ. ახლა მნიშვნელოვანი მომენტი: უნდა დავაჭიროთ ღილაკს "Done/Close" რომ ფაილი შეინახოს. თუ დააჭერთ "Stop" დაკარგავთ ფაილს.

სულ ეგ არის. ახლა თქვენ გაქვთ ფაილი, რომელშიც არის ჯგუფების ანათვლების ჩანაწერები. დებთ აქ, და ვისაც შეუძლია აანალიზებს :)

ჩემი ლოგის მაგალითი (001, 002 და 115 ჯგუფები, ვხსნით Microsoft Excel-ში):
LOG-01-001-002-115.csv

ამ ლოგინა მივიღე წნევის შემდეგი გრაფიკი (ოდნავ მახინჯია, მე3-თი ჯობდა ამის მოხსნა):
აქ ჩანს, რომ 1800 ბრუნზე გავდივარ მაქსიმალურ წნევაზე. და 3500-ზე დაბლა ჩადის, რაც ნიშნავს, რომ მაღალ ბრუნებზე კარგავს წნევას. ამას იწვევს კატალიზატორის გაჭედილობა (სხვებმა მითხრეს). ეგ ყველაფერი ჩიპამდე იყო :) უბრალოდ ახალი ლოგები არ მაქვს, მერე დავდებ.
ლურჯი: რასაც რეალურად უბერავდა ტურბინა
წითელი: რასაც ECU ითხოვდა
Posted Image

ზოგი ჯგუფების აღწერები (რუსულად). მალე ქართულად დავდებ:
Группы VAG-COM.zip
Параметры по группам.zip
error_code_vag.pdf
Группы Измерений.pdf

მალე იქნება ინსტრუქცია თუ როგორ სად და რამდენად აიღოთ:
1. VAG-COM პროგრამა
2. VAG-COM კაბელი

ასევე მოვიძიებ და დავდებ შემდეგ ინფორმაციას:
რა ძრავს, რა პრობლემის გაანალიზებისთვის რა ჯგუფების ლოგირება არის საჭირო, და რა ჩვენებები უნდა იყოს. ასევე, როგორ გავიგოთ რა ჩვენების გადახრა რა პრობლემას გულისხმობს.

იმედი მაქვს გამოგადგებათ ეგ ინფორმაცია :drinks:


ნამდვილად საჭირო ინფორმაცია არის ;)
0

#237 User is offline   ladoo0 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 09-February 15
  • Audi:b6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.4
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:bb458hh

Posted 30 March 2016 - 14:02

გაუმარჯოს გუშინ ამინთო P0017 Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation. ვისთან მივიყვანო ხო ვერ მირჩევთ ან რა სირთულის პრობლემაა
0

#238 User is offline   tornike82 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,888
  • Joined: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

Posted 05 April 2016 - 04:33

View Postladoo0, on 30 March 2016 - 14:02 , said:

გაუმარჯოს გუშინ ამინთო P0017 Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation. ვისთან მივიყვანო ხო ვერ მირჩევთ ან რა სირთულის პრობლემაა



ეგ შეცდომა დაიმახსოვრა იმის გამო რომ, რაღაც მომენტში რასპრედვალის და მახავიკის ბრუნები ერთმანეთს არ დაემთხვა!

1). ბენზინის აფეთქება არ მოხდა კარგი.
2). "რასპედვალის" ბრუნვის ამთვლეი სენსორი სულს ღაფავს.
3). "მახავიკის" ბრუნვის ამთველი ეჯიბრება ზემო ხსენებულ სენსორ სულის ღაფვაში :)

This post has been edited by tornike82: 05 April 2016 - 04:44

Posted Image
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#239 User is offline   giga-gel profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 79
  • Joined: 05-July 14
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:GIG-698

Posted 16 May 2016 - 18:10

Posted ImagePosted ImagePosted Image
ამ შეცდომებს მიწერს და ვერ განმარტავთ რა შეცდომებია და რა მაქვს გასაკეთებელი?

This post has been edited by giga-gel: 16 May 2016 - 18:11

0

#240 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 18 May 2016 - 10:35

1 პრობლემა: ბაკის ვენტილაციის სენსორი.
2 პრობლემა: იმობილაიზერმა ვერ წაიკითხე ერთხელ და სეიძლება არ დაიქოქა ან ძნელად დაიქოქა.
3 პრობლემა: ლამბდა ზონდი. ელექტრო პრობლემა . გვერდზე მჯდომის მხარეს
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

  • (13 Pages)
  • +
  • « First
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));