დიდი ხნის კეთების ტესტვის და მაიმუნობის შემდეგ გადავწყვიტე გამეკეთებინა პატარა DIY იმათთვის ვისაც 2.7TT ყავს და რაც შეიძლება იეფად უნდა რაც შეიძლება მეტი ცხენებეეეეს ამოღება რო არ მოგატყუოთ მაქსიმუმ 30 WHP ზეა საუბარი სწორი ნასტროიკის შემთხვევაში, რადგან, ამ მეთოდის გამოყენებით აალების კუთხის შეცვლა გაცილებით მარტივია ამის გარდა, ვაყენებთ აალების სანთლებს რომლის "ზაზორიც" 1.1 - მილიმეტრიანია, რადგან ნაპერწკალი გვექნება სვარკასავით, დველ ტაიმინგიც მიახლოებული აქვს სტოკთან თუმცა გაცილებით უფრო ნაკლები ჩარჯ თაიმი აქვს. ნუ მოკლედ ინგლოშტადტში იციან 3.2 ტფსი-ს და რს6 -ს რა დაუყენონ, ხო და ჩვენც გურჯი აუდიშნიკები ავდექით და ეს ბაბინები მოვარგეთ ჩვენს უსაყვარლეს ბ5 ს4

მოკლედ ამას ვაკეთებთ დაახლოებით 100 ლარად + რს6 ის ბაბინები, რომელიც საერთო ჯამში 600 დოლარს უკაკუნებს

სხვა ვარიაციებიც არსებობს, უკეთების ბაბინებით უბრალოდ იმას გადამყვანი უნდა და უფრო მარტივი იყო ამ ეტაპზე, დაკაბელება და კონექტორები 2 ვე შემთხვევაში იგივეა
ესეიგი ფერებში ცოტა ვერ და ამიტო ინგლისურად მივაწერ, ნებისმიერ კითხვას ვუპასუხებ (რასაც შევძლებ), რჩევას გავითვალისწინებ, თუ საქმეს დაჭირდა რომასაც გავასწრებინებ არაა პრობლემა


ყველა კონექტორზე თვლა იყწება მარცხნიდან მარჯვნივ კონექტორთან მიმართებაში ანუ ბაბინებზე მარჯვნიდან მარცხნივ
ესეიგი ვიწყებთ სტოკ 3 კონტაქტიანი ბაბინის ფერების განმარტებით:
Pin 1 = Signal <|> ICM
Pin 2 = Ground <|> Brown/Yellow
Pin 3 = +12v <|> Red/Green
ეს კიდე 4 კონტაქტიანი კონექტორის ჩართვის სქემა:
Pin 1 = +12v
Pin 2 = EცU ground
Pin 3 = signal
Pin 4 = ground
ხო კონექტორებს რაც შეეხება, 2 ცალი 1.8 იანი ნახმარი კომპლექტი ვიყიდე და ისინი გადავაკეთე, ავიღე 4 ფერი და 6 ვე ბაბინისთვის ეს კონექტორები ავიღე და ერთნაირად დავსვი რო ჩართვის სქემა მარტივი ყოფილიყო:
Pin 1 = yellow <|> +12V <|> Red/Green
Pin 2 = green <|> stock ground <|> Brown/Yellow
Pin 3 = red <|> signal <|> ICM
Pin 4 = black <|> head ground <|> Gemovnebit
აქ თუ დააკვირთით ახალ კონექტორს 1 ით მეტი ფეხი აქვს, ეგ ფეხი არის დამიწების შეგვიძლია არსებულზე დავსვათ და ასევე შესაძლებელია ცალკე დამიწების გაკეთება, მე ავიღე და ცალკე გავუკეთე ყველა ბაბინას ახალი დამიწება.
ეხლა მივედით ყვეაზე ცუდთან ეს არის IჩM ების საერთოდ გაუქმება, მე მოვიქეცი უხეში მეთოდი ავდექი და გადავჭერი კონექტორები, და მივაპაიკე (მე რა შოთაგულომ მიაპაიკა) ცილინდრების მიმდევრობის მიხედივით, აქ თავიდან მე 1-3 და 4-6 ცილინდრების მიმდევრობა ამერია ერთმანეთში, რის გამოც არ დაიქოქა ხოლო გადამოწმების შემდეგ, გავასწორე და მუშაობს გოჭივით.
მარჯვენა ცხრილში არის ბაბინაზე მიმავალი სადენების ფერები, მარცხენა ცხრილში ეკუ დან გამომავალი და IჩM ისკენ მიმავალი, ზუსტად ამ მიმდევრობით ვსვამთ ფერებს:
1-3 ცილინდრი
Grey/yellow => Brown/Grey | CYL 3
White/Green => Brown/Blue | CYL 1
Green/Grey => Brown/Green | CYL 2
4-6 ცილინდრი
Grey/Brown => Brown/Grey | CYL 6
White/Brown => Brown/Blue | CYL 4
Green/Brown => Brown/Green | CYL 5
ეს კიდე ცილინდრების აალების მიმდევრობა
1-4-3-6-2-5
დაკაბელების გადაკეთების გარდა შევცვალეთ შემშვები კოლექტორიც, ახალზე რომელსაც გაცილებით უკეთესი მაჩვენებელი აქვს ჰაერის შეტანის ძველთან შედარებით. აი აქ უკვე ბევრ პრობლემას წავაწყდით წინდა ჯერ კიდევ დამუშავების პროცესშია თუმცა რაც ფაქტია ახალი ბაბინები მუშაობენ მგლებივით.
დასკვნა:
ა. 2- ცალი IჩM საერთოდ მოიხსნა.
ბ. ახალი ბაბინები პარამეტრებით გაცილებით უკეთესია და ფასიც საკმაოდ იაფია 20 დოლარის ფარგლებში ცალი როცა ძველი 60 მდე ღირს
გ. დიდ ზაზორიანი სანთლების დაყენება და გაცილებით უკეთესი წვა.
ჩემი რჩევა იქნება რომ სახარჯი მასალა იყიდოთ DAჩ კომპონენტში ვაჟას დასაწყისში, არავითარი ელიავა და არავითარი პალევოი კაბელი


მოვიდა სურათები:















აი ამ კრანს რო მოუშვებ ბუსტავს 60 ბარამდე





This post has been edited by mishaj: 04 May 2013 - 01:45