Audi Club Georgia: B6 OEM to USP DYI - Audi Club Georgia

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share B6 OEM to USP DYI წინა ბამპერის მოდიფიკაცია

#1 User is offline   GALUSTA profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 245
  • Joined: 24-March 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:QGG-601

Posted 12 June 2013 - 01:54

მოგესალმებით, მოკლედ დიდი ხნის ლოდინის შემდეგ ისე ჩემი ძალებით შევუტიე სიტოკის მოდიფიცირების საკითხს, გადავხედე ინტერნეტში არსებულ ინსტრუქციებს, მოვიგდე ხელში "ბალგარკა" და შევუდექი საქმეს :D
მაქსიმალურად ვეცადე რომ ზედმეტი არაფერი მომეჭრა და სეტკების და სპოილერის სამაგრებად გამომდგარიყო კიდეც ჩემი შიტოკი :)
შუაში სამაგრებად დავტოვე ძველი ფეხები და ბოლოს 8-იანი ბოლტგაიკით მივამაგრე სპოილერი ზედ :))))
Posted Image
Posted Image
ტუმანნიკის ბუდეების ზედაპირები გადასწორდა და მოიჭრა ძველი სპოილერს სალასკის ნაწილიც
Posted Image
ამის მერე უკვე მივაზომე ზედ სპოილერი და გადავამოწმე რომ ზედმეტი არაფერი იყო შერჩენილი ბამპერზე
Posted Image
Posted Image
და დავიწყე შეფუთვა და შეღებვა შავად
Posted Image
Posted Image
Posted Image
შავად შეღებვამ მომცა ზუსტად ის რეზულტატი რასაც ველოდებოდი, სეტკების უკან აღარ ჩანს ტუმანნიკის ბუდეები და სამაგრები
სეტკების ჩასმაზე ძააააააააააააააააააააალიან ბევრი ვიწვალე და მაინც არ გამომივიდა კარგი :D გადავწყვიტე ხელოსანთან მივიტანო :D
Posted Image
სპოილერი დამაგრებულია გვერდებში სალასკებით, შუა გვერდითა სამაგრებზე შავი ხამუთებით (შიგნიდან რათქმაუნდა და გარეთ არ ჩანს), და შუაში იმ გრძელ ფეხებზე ბოლტ-გაიკით :))) ასე რომ ძალიან ჯიგრულად და მყარად დადგა :)
Posted Image
Power Of Quattro
4

#2 User is offline   koba profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,614
  • Joined: 07-December 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8 T
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AUD-005

Posted 12 June 2013 - 12:24

GALUSTA
:applause:
Posted Image
0

#3 User is offline   oto8 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 7,357
  • Joined: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

Posted 12 June 2013 - 12:32

GALUSTA

საღოლ
0

#4 User is offline   audi-juba profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,260
  • Joined: 28-May 12
  • ქალაქი:ოზურგეთი
  • Audi:RS4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2 T
  • ცხენის ძალა:450 HP
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RS4 B5

Posted 12 June 2013 - 12:41

აუ შემთხვევით - დამეწერა და დაუწერეთ ჩემს მაგივრად + მე ვეგარ ვწერ .
საღოლლ ძმა ,მაგრად კი გიწვალია

This post has been edited by audi-juba: 12 June 2013 - 12:42

Posted Image
0

#5 User is offline   გიგაური profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,488
  • Joined: 28-October 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:RHR-127

Posted 12 June 2013 - 20:30

GALUSTA

ყოჩაღ,კარგი ნამუშევარია. :applause: :applause:
0

#6 User is offline   porxila profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 884
  • Joined: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

Posted 13 June 2013 - 13:39

გილოცავ! მეც ესე გამომივიდა ზუსტად :) ტუმანნიკის სედკები ვიყიდე ორიგინალი და ცენტრალურს ვერფარს ვუხერხებ, უსაძველოდ ძვირია და ნახმარიც არ იშოვება... ალბათ ისევ არა ულტრასპორტს ჩავაყენებ ოღონდ დაბალია და პატარა ზაზორი რჩება...
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#7 User is offline   GALUSTA profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 245
  • Joined: 24-March 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:QGG-601

Posted 16 June 2013 - 01:07

მადლობთ მადლობთ :)
porxila
მე მიმასწავლეს სამგორიში არისო ერთი მაგრად აკეთებს სეტკებსო, CLS და E კლასის AMG შიტოკის სეტკები გაგვიკეთა ქარხნულისგან ვერ გაარჩევდიო რავი მაგრად მიქეს და მაგასთან მინდა ერთი მისვლა ფასს რას მეტყვის და დავწერ მერე აქაც და სურათსაც დავდებ და თუ ევარგება მიდი და გააკეთებინე ეგ შუა ნაწილი
Power Of Quattro
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));