Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: Audi S4 2006 - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share Audi S4 2006 გამარკვიეთ პლზ (HELP NEEDED)

#1 User is offline   zasosa profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 27-February 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:211
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:VVW-273

Posted 10 August 2013 - 02:28

სალამი ყველას,

ერთი ორი თვეა ჩემი 2.0T გადავცვალე S4 4.2 2006 ავტომატკა (Steptronic) -ში. ამას წინაბეზე დრაგზე დავდექი , 3.0 BMW-მა დამჩაგრეს :( .
მინთებს ენჯინ ჩეკს - წინა ზონდებს. წვა ააქვს 17-19 ლიტრი ქალაქში . 0-100 მდე გავზომე 7.2-7.5-ში იღებს . ( პასპორტით 5.8 ში უნდა ეტეოდეს 0-100 )

ეგრე უნდა იყოს, თუ რაიმე ჭირს ? მეგობარმა მითხრა შეიძლება ძველია და მაგიტომაც დააკლა ცხენებიო .


PLZ HELP

This post has been edited by zasosa: 10 August 2013 - 02:30

0

#2 User is offline   shotagulo profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,650
  • Joined: 15-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:Porsche 911
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.6
  • ცხენის ძალა:320
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:OO 911 OO

Posted 10 August 2013 - 02:33

ხვალ ასტრასთან გამოიარე 5 ის მერე დაუსვამენ ბიჭები დიაგნოზს
911 is Loading ....
0

#3 User is offline   oto8 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 7,357
  • Joined: 29-November 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • ნომერი:OOT-088

Posted 10 August 2013 - 17:18

zasosa


სალამი .

რას ამბობ ... :unsure: მეც ეგეთი მყავს და 545 და 530 ტურბო დიზელი გადავირტყი უკვე , თან გაუბედურებული სვეჩებით .

View Postzasosa, on 10 August 2013 - 02:28 , said:

0-100 მდე გავზომე 7.2-7.5-ში იღებს .


ძალიან ბევრია ..ბიჭები მოგხედავენ დღეს ..და ვეღარ იცნობ შენ მანქანას მერე !
0

#4 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 10 August 2013 - 18:17

View Postzasosa, on 10 August 2013 - 02:28 , said:

სალამი ყველას,

ერთი ორი თვეა ჩემი 2.0T გადავცვალე S4 4.2 2006 ავტომატკა (Steptronic) -ში. ამას წინაბეზე დრაგზე დავდექი , 3.0 BMW-მა დამჩაგრეს :( .
მინთებს ენჯინ ჩეკს - წინა ზონდებს. წვა ააქვს 17-19 ლიტრი ქალაქში . 0-100 მდე გავზომე 7.2-7.5-ში იღებს . ( პასპორტით 5.8 ში უნდა ეტეოდეს 0-100 )

ეგრე უნდა იყოს, თუ რაიმე ჭირს ? მეგობარმა მითხრა შეიძლება ძველია და მაგიტომაც დააკლა ცხენებიო .


PLZ HELP


ბევრ 3.0 BMჭ-ს ვასწრებ A4 2.8 TipTronic-ით. აქედან გამომდინარე, დარწმუნებული ვარ შენც გაგასწრებ და როგორ ფიქრობ 4.2 TipTronic-ს უნდა ასწრებდეს 2.8? - არა.
ფაქტია ჩეკი გინთებს, ხოლო ეს უკანასკნელი მაშინ ინთება, როცა რაღაც აშკარა პრობლემა აქვს.
კლუბში 500 000 პრაბეგიანი S4-ები გვყავს და დაფრინავენ.
Posted Image
0

#5 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 10 August 2013 - 18:22

zasosa
8-სთან მიახლოებულია ჩემი "ჩექ ენჯინ"-ანი 3.0 და შენსას 6.5(6,7)-ზე მეტი არ უნდა დაჭირდეს მცირე პრობლემაც, რომ იყოს.
მიჭები დაგეხმარებიან..
6 გექნება სტაბილური ალბათ.
და ეგ უკვე Like :)
Posted Image


0

#6 User is offline   zasosa profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 27-February 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:211
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:VVW-273

Posted 11 August 2013 - 02:18

ვის დავურეკო ? კვირას არიან ?

დღეს დავუდექი ნოდარას GTP.ge დან , ყავს 2.0 ტურბო სტეიჯ 1 . 260, ჰა და ჰა მასწრებს , მეორე ზახოდზე ერთნაირად მივდიოდით.

ძალიან გთხოვთ, ვისაც ეგთი მატორის გყავთ ს4-ი , ნომერი მომწერეთ. დავდგეთ. ეჭვი მაქვს ეგრეც უნდა იყოს ავტომატიკაზე .

წეღან Mercedes C 320 AMG Kompressor 2003 იანს დავუდექი. ტრაკი არ მანახა, ერთ მომენში აღებაში ნახევარი მეტრით ვუსწრებ.
0

#7 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 11 August 2013 - 02:32

რა ც 320 , ბევრს უნდა გაასწროს შენმა მანქნამ.
Posted Image


0

#8 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 11 August 2013 - 11:17

zasosa
სანახავია შენი ავტომობილი. აშკარად პრობლემა აქვს რაღაც..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#9 User is offline   zasosa profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 27-February 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:211
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:VVW-273

Posted 11 August 2013 - 15:51

ახა გზაზე გადავიღე გმირთა მოედნიდან რომ სწორი იწყება , http://www.youtube.c...h?v=doJThIk42v4 7 წამია რა ოდნავ მეტი.

ესეც ეკუდან :


Vehicle VIN: WAUGL68EX5A488297
Vehicle Manufacturer: Audi
Vehicle Calibration ID: 8E0910560M
0010

Current Fault Log
------------------
P0421: Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0431: Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2)

Pending Fault Log
------------------
P0455: Evaporative Emission Control System Leak Detected (gross leak)

Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
ECU reports no other fault codes logged

End of report.
0

#10 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 11 August 2013 - 16:22

zasosa
"ჩექ მოტორ"..

+ ESP, რომ გამორთო უკეთესი შედეგი არ იქნება?
მგონი კი (0,2-0,3 მიანც)

ზედმეტი წამი გაქვს ნაღდად.

This post has been edited by ანრი ფუტკარაძე: 11 August 2013 - 16:17

Posted Image


0

#11 User is offline   GIZ-009 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 530
  • Joined: 03-September 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:B6 S-Line
  • კოლოფი:Manual
  • ძრავი:1.8 T
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GIZ-009

Posted 11 August 2013 - 18:20

zasosa
ნუ აჩაგვრინებ ბეNვემერცედესებს ეგეთ მანქანას, მიხედე რაც შესაცვლელია შეცვალე რაც გასაკეთებელია გააკეტე და მერე იგაზავე :D გამოვლენ მერე და იტრაბახებენ ბენვეშნიკები ს4-ს ესე და ესე ვუქენითო :D მანქანის რეპუტაციას მოუფრთხილდი და სანამ არ გააკეთებ აღარავისთან დადგე :D :D
2

#12 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 11 August 2013 - 18:30

GIZ-009
კარგი რჩევაა
Posted Image


0

#13 User is offline   Anzor_Alvarez profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 1,791
  • Joined: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

Posted 11 August 2013 - 19:14

zasosa

რა ბენზინს ასხამ? (ოღონდ მართლა)
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#14 User is offline   nerzzz profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,828
  • Joined: 08-February 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:RSR-255

Posted 11 August 2013 - 21:24

ერთი რამე რა თუ სისწრაფე გინდათ და თან კარგი მანქანა გინდათ,არც ბევრი ბენზინი რომ არ დაწვას და სწრაფიც იყოს და ვიდიანიც,ეგეთი მანქანა ჯერ არ მოუგონიათ!!! :D

მოდი ეს მოაწესრიგე გაყიდე გადაჯექი ბ5 ს4-ზე და ბიჭები ისე მოგეხმარებიან ასწრაფებაში,აქ ჩამოთვლილ მანქანებს შენ არ ანახებ უკანალს ძალზედ იაფი და კარგი მანქანით.შეგიძლია დარჩენილი თანხით ერთი სოლიდური მანქანაც მოიგდო,

შეიძლება თემას ავცდი მაგრამ,2 პედლიანი ე4იდან მითუმეტეს ატმოსფერკიდან ბევრს ვერაფერს გამოწურავ სიმძლავრის პონტში და უკმაყოფილო უნდა იყო სულ,ამას მე გეუბნები :drinks:
Posted Image
0

#15 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 11 August 2013 - 22:15

მოკლედ მცირეოდენი გადახვევა თემიდან მეც გამომივა ახლა

nerzzz
პირველი აბზაცი - სუპერ
მეორე - ნო კომენტ :)
მესამე - 2 პედლიანი პიანინო არ მოწონს პროფესიონალ მუსიკოსს და მანქნა თუ 2 პედალზეა, რაღაც პირადად მე არასპორტულად მეჩვენება.
და ახლა წავა აქ რს6 ისეა და ლამბორჯინი ასეა, ახლები იშვიათია 3 პედალზეო..
უბრალოდ მუღამის საკითხია.


2 პედალი - შეგიძლია მარცხენა ფეხით მარჯვენა მოიფხანო და ერთი ხელით იმესიჯო(ამასთან მუდმივად :), თორე მექანიკაზეც შესაძლებელია მასეთი რაღაცები :D ) , ეს არაა მანქანის ტარების პროცესი.

This post has been edited by ანრი ფუტკარაძე: 11 August 2013 - 22:16

Posted Image


0

#16 User is offline   zasosa profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 27-February 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:211
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:VVW-273

Posted 11 August 2013 - 23:25

ბენზინს ვასხამ ლუკოილის სუპერს, ( ტესტების დროს). სხვა დროს პრემიუმს.
0

#17 User is offline   Anzor_Alvarez profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 1,791
  • Joined: 04-June 10
  • ქალაქი:Tiflis

Posted 11 August 2013 - 23:45

View Postzasosa said:

ბენზინს ვასხამ ლუკოილის სუპერს, ( ტესტების დროს). სხვა დროს პრემიუმს.


პირველი 2 ერორი რაც გაქვს უკანა ლამბდებისაა, ეგ გაფუჭებული კატალიზატორით დაწყებული გაფუჭებული გადამწოდით დამთავრებული შეიძლება ყველაფერი იყოს.
მესამე ერორი რაც გიწერია არის ბაკის ვინტილაციის ევაპორატორის სისტემის ერორი.

სანამ რამეს შეცვლი დაიწყე ყოველთვის ყველაზე მარტივით:

რამოდენიმეჯერ ჩაასხწი ან ვისოლის ან თუნდაც ლუკოილის ჩვეულებრივი სუპერი, ოღონდ სხვა კალონკაზე იმაზე არა სადაც ასხამ ხოლმე მესამე ერორის გამო, იმიტო რო ევაპორატორის ერორი შეიძლბა ბაკის კრიშკის არაჰერმეტულმა დახურვამ გამოიწვიოს.

ერორები რო არ გექნება მერე თუ გინდა 544 -ს დაუდექი ცხვარზე და ოციანზე. სანამ ჩეკი გინთია არავისთან დადგომას აზრი არააქვს.

nerzzz
ანრი ფუტკარაძე

კარგით ხო :D იკითხა ადამიანმა :D
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
ფცც ანზორ ალვარეზ ზი GR8 ფცც, ფცც
ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც,ფცც
0

#18 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 August 2013 - 00:04

Anzor_Alvarez
მოკლედ ვაქრობთ ჩეკებს და მერე ვნახოთ :)
ჩემსაზე კურსელმა დააპირე გასწცრება, ვერ გამასწრო რათქმაუნდა(ჯეტტა 2.0 მკვდარი, ჩექ მოტორიანი)და ერთ მომენტში ვიფიქრე ახლა თუ გამასწრო ამის ლაპარაკს რა მოლევს მეთქი :)
მაგრამ მაგარი გამიტყდა რა.
წინა გასვლაზე აბსოლიტურად ყველანაირად გავასწარი, ვაცლიდი აბგონზე გასვლას და თითქმის რომ მისწორდებოდა, მერე ვადგამდი და ტიპს ვაწამებდი, მარა ბოლო ჯერზე მეთქი ახლა დროზე "პედალი პოლზე" თორე შევრცხვი :)
ასე, რომ თუ მანქნაა ხოდე არაა..
Posted Image


0

#19 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 12 August 2013 - 12:27

zasosa

Quote

ნუ აჩაგვრინებ ბეNვემერცედესებს ეგეთ მანქანას, მიხედე რაც შესაცვლელია შეცვალე რაც გასაკეთებელია გააკეტე და მერე იგაზავე გამოვლენ მერე და იტრაბახებენ ბენვეშნიკები ს4-ს ესე და ესე ვუქენითო მანქანის რეპუტაციას მოუფრთხილდი და სანამ არ გააკეთებ აღარავისთან დადგე

:yes:

Quote

ერორები რო არ გექნება მერე თუ გინდა 544 -ს დაუდექი ცხვარზე და ოციანზე. სანამ ჩეკი გინთია არავისთან დადგომას აზრი არააქვს.

აბს. მართალია ბ-ნი ანზორი.

2.8 ავტომატით ცოტა ხნის წინ 2003-იან E500 V8-ს გაგორებულიდან 130-მდე წინ ვიყავი :D ეხლა რაც არ უნდა ვიდეოები გადამეღო და ფაქტები დამეყარა, ეგ ხომ არ ნიშნავს რომ
უნდა ვასწრებდე V8 5.0-ს?!
Posted Image
0

#20 User is offline   zasosa profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 27-February 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:211
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:VVW-273

Posted 12 August 2013 - 23:32

მოკლედ, გლუშიტელია მოსახსნელი მემგონი, ასევე შემომთავაზეს დროსელის და კლაპნების გაწმენდა ვიურტის რაღაც ... ბით :) . ვნახოთ იქნებ უშველოს. ზონდები ტეგეტაში ღირს 130 ლარი ცალი. ბოშის.
0

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));