
Page 1 of 1
Share 2012 Audi A6 VS BMW 535i 2012 Audi A6 versus BMW 535i review: And the best luxury sedan is..
#3
Posted 18 August 2013 - 23:58
აუდი რო ბევრად უფრო კარგ მოდელებს უშვებს 2012 დან უკვე დავწრმუნდი ..ამ ვიდეოებიდანაც ..თუნდაც დავიდიჩის ვიდეო ახალ M5 F10 ზე ..80 პროცენტი ყველაფერი E60 კუზაოდან აქვთ გადმოტანილი ... იეთი დასტოინი მოდელი M3 ის როგორიც E46-ია BMჭ არ ყავს ..
მაგრამ აუდის B6 და B7 კუზაო იყო მაგარი ფულის მოჭერის ვარიანტი , ძრავიც S-ისთვის B6 და B7 ერთნაირი რატო ჩადგეს . ან რს4 რა არის მხოლოს ფსი ტექნოლოგია ..რს4 2006-7 წლიანი თავისივე გოდა M3 რო დააყენო შანსი არ აქვს..როდესაც B5 რს4-ს კონკურენტია რ ყავდა E3-ს როგორც უნდოდა ისე ასწრებდა.
მაგრამ აუდის B6 და B7 კუზაო იყო მაგარი ფულის მოჭერის ვარიანტი , ძრავიც S-ისთვის B6 და B7 ერთნაირი რატო ჩადგეს . ან რს4 რა არის მხოლოს ფსი ტექნოლოგია ..რს4 2006-7 წლიანი თავისივე გოდა M3 რო დააყენო შანსი არ აქვს..როდესაც B5 რს4-ს კონკურენტია რ ყავდა E3-ს როგორც უნდოდა ისე ასწრებდა.
This post has been edited by oto8: 18 August 2013 - 23:59
#4
Posted 19 August 2013 - 00:42
მაგარი უაზრო შედარებაა
სად ა6- სად ერთი კლასით დაბალი 3სერია
oto8
+1000 სრული სიმართლეა
ვერ ვიტან 2001-2008დე ა4 იქნება თუ ს-ი, აუდის სირცხვილია ეგ თაობა,ძრავებიც გააბანძეს ,ხარისხიც და თავის კლასში იმენა ყველაზე დაბლა არიან-აჩქარებას აღარ ვიძახი + წვას იმ მუდო ძრავებზე 
+1000
ბ5 თავის კლასში იმენა მამაა- მერსოC+E36 ბმჭესტან შედარებით,ხარისხი+აჩქარება+გამძლეობა+კუზაოს ხარისხი,+ გამძლე და მუშა ძრავები+რასაც იხდი ღირს მანქანა მაგად

oto8
Quote
მაგრამ აუდის B6 და B7 კუზაო იყო მაგარი ფულის მოჭერის ვარიანტი , ძრავიც S-ისთვის B6 და B7 ერთნაირი რატო ჩადგეს . ან რს4 რა არის მხოლოს ფსი ტექნოლოგია
+1000 სრული სიმართლეა


Quote
.როდესაც B5 რს4-ს კონკურენტია არ ყავდა E36-ს როგორც უნდოდა ისე ასწრებდა.
+1000
ბ5 თავის კლასში იმენა მამაა- მერსოC+E36 ბმჭესტან შედარებით,ხარისხი+აჩქარება+გამძლეობა+კუზაოს ხარისხი,+ გამძლე და მუშა ძრავები+რასაც იხდი ღირს მანქანა მაგად

#11
Posted 19 August 2013 - 16:27
AL Janinny
მოდი ასე შევხედოთ საკითხს.
E39 ის და E46 ის მერე E60 და E92 იმხელა ნახტომი იყო დიზაინშიც და ტექნოლოგიებშიც რომ საომააოდ წარმატებული მოდელები გამოვიდა. E60 ის მერე F10 უკვე იმხელა სხვაობით ვერ გამოირჩა, ნუ ექსპერტები ასე საუბრობენ რა. კი ბევრი ნოვაცია ჩადეს F10 ში თუმცა იმხელა ნახტომი აღარ გამოვიდა. აი 3 სერიებში კი ვერ დაგეთანხმები რადგანაც ერთმანეთზე მაგრები გამოვიდა უკვე და აგერ M4 ძალიან საკაიფო როჯა გამოუვიდათ.
კონკრეტულად ამ 2 მოდელს თუ ადარებ მე ლიჩნად BMW-ს სალონი ყოველთვის ბევრად მერჩია აუდის სალონებს, ნებისმიერ სერიაში. (ჩემი სუბიექტური აზრია) და გარეთა ვიზუალს რაც შეეხება F სერიებში ცუდი ისაა რომ ყველა მოდელი ერთმანეთს გავს. თუმცა არც მაინც და მაინც აუდია ამ შემთXვევაში დიდი გამონაკჯლისი. ყველა M, L და XL ივით არის
მოდი ასე შევხედოთ საკითხს.
E39 ის და E46 ის მერე E60 და E92 იმხელა ნახტომი იყო დიზაინშიც და ტექნოლოგიებშიც რომ საომააოდ წარმატებული მოდელები გამოვიდა. E60 ის მერე F10 უკვე იმხელა სხვაობით ვერ გამოირჩა, ნუ ექსპერტები ასე საუბრობენ რა. კი ბევრი ნოვაცია ჩადეს F10 ში თუმცა იმხელა ნახტომი აღარ გამოვიდა. აი 3 სერიებში კი ვერ დაგეთანხმები რადგანაც ერთმანეთზე მაგრები გამოვიდა უკვე და აგერ M4 ძალიან საკაიფო როჯა გამოუვიდათ.
კონკრეტულად ამ 2 მოდელს თუ ადარებ მე ლიჩნად BMW-ს სალონი ყოველთვის ბევრად მერჩია აუდის სალონებს, ნებისმიერ სერიაში. (ჩემი სუბიექტური აზრია) და გარეთა ვიზუალს რაც შეეხება F სერიებში ცუდი ისაა რომ ყველა მოდელი ერთმანეთს გავს. თუმცა არც მაინც და მაინც აუდია ამ შემთXვევაში დიდი გამონაკჯლისი. ყველა M, L და XL ივით არის

#12
Posted 19 August 2013 - 16:41
alexandro
ნაწილობრივ გეთანხმები
და E60-ის ტორპედო მოგწონს? მე პირადად E38/39/51 ტიპის ტორპედო მირჩევნია და ეს ახალი თაობაც საკმაოდ მომწონს. აი 2002-2010 ბმვ-ს სალონები - არა.
განათებაში აუდის სალონი 10 თავით ჯობია (განა მირჩევნია, არამედ ჯობია). რაც E60-შია - ეგეთი განათება 1997-ში ქონდათ A6-ებს.
სოლიდარობის მიზნით გეტყვი, რომ 2002 - 2007 A4-ები მაინცდამაინც არ მომწონს
F30-ები კიდევ - საერთოდ ბმჭ-ს იდეოლოგიას გასცდა. ელექტრო-საჭე, BMვ-ზე და მერსედესის მართვის მანერა?!
პ.ს. და ბარემ ვიდეოც
ბმვ იმდენად შეიცვალა, რომ მარკის ჭეშმარიტი მოყვარულები მემგონი უკვე წარსულის აჩრდილებს ეჭიდებიან.
სახელის მეტი, არაფერი დარჩა საერთო.
კვლავ, ყველა ტესტში გახია იგივეფასიანმა (უფრო ძველმა) აუდიმ.
ნაწილობრივ გეთანხმები

და E60-ის ტორპედო მოგწონს? მე პირადად E38/39/51 ტიპის ტორპედო მირჩევნია და ეს ახალი თაობაც საკმაოდ მომწონს. აი 2002-2010 ბმვ-ს სალონები - არა.
განათებაში აუდის სალონი 10 თავით ჯობია (განა მირჩევნია, არამედ ჯობია). რაც E60-შია - ეგეთი განათება 1997-ში ქონდათ A6-ებს.
სოლიდარობის მიზნით გეტყვი, რომ 2002 - 2007 A4-ები მაინცდამაინც არ მომწონს

F30-ები კიდევ - საერთოდ ბმჭ-ს იდეოლოგიას გასცდა. ელექტრო-საჭე, BMვ-ზე და მერსედესის მართვის მანერა?!

პ.ს. და ბარემ ვიდეოც
ბმვ იმდენად შეიცვალა, რომ მარკის ჭეშმარიტი მოყვარულები მემგონი უკვე წარსულის აჩრდილებს ეჭიდებიან.

კვლავ, ყველა ტესტში გახია იგივეფასიანმა (უფრო ძველმა) აუდიმ.

#13
Posted 19 August 2013 - 17:00

Page 1 of 1