Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 7 ავტომობილის პრობლემების დიაგნოზი
#1503
Posted 01 July 2015 - 09:26
მეექვსე ცილინდრი ვეჩნად ბენზინზე და გაზე რომ მუშაობს ეგ თქვენი აზრით რისი ბრალია?ბენზინის ინჯეტორი არ კეტავს თუ?ბენზინის ინჯექტორი ახალი რა ეგირება?
აუდი ა4 3.0 4X4 2002წლის მყავს 134000კმ გარბენით. ტორმუზის ბაჩონკა წნევას აპარებს და ალბათ ეგ მაქ შესაცვლელი.

ასევე მჭირდება ძრავის ზეთის ხუფი (კრიშკა) ჩემი ჰაერს აპარებს. უკანა მარცხენა ამორტიზატორიც (სპორტული) მჭირდება...

#1505
Posted 01 July 2015 - 10:54
ინჟექტორი თუ არ იკეტება ალბათ გაბიდნულია, ახალს არ ვიცი რამდენად ნახავ, მაგრამ ძველი გააწმენდინე და ეგ იქნება.
რომელ ბაჩოკზე გაქვს საუბარი შეგიძლია კონკრეტულად მითხრა? მანდ რამდენიმე დგას სადაც ვაკუმი იკვრება. დიდი აკუმლიატორის გვერდით?
coupe
არ ვიცი რამაზის ნომერი ძმა
KIP-070
რატო თიშავ?
Berisstone
კი შეიძლება დააყენო, თუ კრილოს არ მოედება

სასურველია ერთნაირი ზომის იყოს, მაგრამ თუ არ იქნება არც ეგაა დიდი პრობლემა
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#1506
Posted 01 July 2015 - 12:14
მოკლედ ერთი კითხვა მაქვს, ჩემი აუდი 2002 1.8 ტურბო ტიპტრონიკი, ზეთს იკლებს ძალიან შეცვლიდან შეცვლამდე 1.5 ლიტრი... მოძრაობაში საკაიფოდაც ბოლავს მგონი. ძრავის ამბავია თუ ტურბინის მაგის გაგება როგორ შეიძლბა? გაწევა დიდად არ აქვს დაკარგული. უფრო ტურბინაა მგონია დაბრედილი. რა ჯდება მაგის გაკეთება თუ იცით და ვისთან მივიყვანო. ყურმოკრული მაქ "ლერი" , ვინაა თუ იცით სად ვიპოვო..
T.Sulava
#1508
Posted 01 July 2015 - 14:46
ინჟექტორი თუ არ იკეტება ალბათ გაბიდნულია, ახალს არ ვიცი რამდენად ნახავ, მაგრამ ძველი გააწმენდინე და ეგ იქნება.
რომელ ბაჩოკზე გაქვს საუბარი შეგიძლია კონკრეტულად მითხრა? მანდ რამდენიმე დგას სადაც ვაკუმი იკვრება. დიდი აკუმლიატორის გვერდით?

საქმეც მაგაშია რომლი ბაჩონკაა ვერ გავარკვიე ვისთან მივიყვანო? იქნებ მირჩიოთ და ახლი ზეთის ხუუფები აქ არ იშოვება?

#1510
Posted 01 July 2015 - 16:56
გაიხარე იკა, მაქსიმუმ რა შეილება დაჯდეს ხო არ იცი ??? ჰო მეორადს არც ვაპირებ იქნებ ჩემსაზე უარესი გამოდგეს

Mr ika
და კიდევ ზეთი რო ვამატო ამაზე მეტად რაღას უნდა დაენ**** სანამ ფული მექნება რო არ გავაკეთო და ისე ვიმოძრაო...????
T.Sulava
#1511
Posted 01 July 2015 - 20:25
ახალის შოვა გაგიჭირდება, მაგრამ ეორადი კარგჰის ყიდა შეიძლება
KIP-070
არ გვიცდია, კომპიუტერით შეიძლება.
sulo
ვარკეთილის მეურნეობაშია

ზეთი როპ ამატო შეიძლკება არც არაფერი მოუვიდეს, მაგრამ შეიძლება ერთიანად უცებ დაცალოსკიდეც. ვერ გაიგებ ისეთი თემაა ტურბო როცა ურევს.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#1515
Posted 02 July 2015 - 00:01
Mr ika, on 01 July 2015 - 20:25 , said:
ახალის შოვა გაგიჭირდება, მაგრამ ეორადი კარგჰის ყიდა შეიძლება
KIP-070
არ გვიცდია, კომპიუტერით შეიძლება.
sulo
ვარკეთილის მეურნეობაშია

ზეთი როპ ამატო შეიძლკება არც არაფერი მოუვიდეს, მაგრამ შეიძლება ერთიანად უცებ დაცალოსკიდეც. ვერ გაიგებ ისეთი თემაა ტურბო როცა ურევს.
მადლობა
#1517
Posted 02 July 2015 - 13:19
P2006 - Intake Manifold Runner Control Stuck Closed Bank 1
P2007 - Intake Manifold Runner Control Stuck Closed Bank 2
Possible causes:
- Intake Manifold Runner Binding Or Sticking
- Vacuum Line Cracked or Broken (Vacuum Leak)
- Intake Manifold Runner Position Sensor 1 or Wiring
სანამ ხელოსანს ვანახებ, ვინმეს თუ გქონიათ ესეთი კოდები და როგორ მოაგვარეთ იქნებ მომწეროთ.
#1518
Posted 02 July 2015 - 16:43
შენ მოდელებში ორნაირი აყენია უკან.
პირველი სახეობის კლუბის მაღაზიაში 44 ლარი დაგიჯდება უკანები.
მეორე სახეობის 35 ლარი.


gts
წაშალე და ახლიდნა ნახე თუ დაწერს რაღაც პერიოდის მერე. დიდი პრობლემა ეგ არაა. მთავარია აღარ დაწეროს.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#1520
Posted 03 July 2015 - 17:46
Mr ika, on 02 July 2015 - 16:43 , said:
შენ მოდელებში ორნაირი აყენია უკან.
პირველი სახეობის კლუბის მაღაზიაში 44 ლარი დაგიჯდება უკანები.
მეორე სახეობის 35 ლარი.


gts
წაშალე და ახლიდნა ნახე თუ დაწერს რაღაც პერიოდის მერე. დიდი პრობლემა ეგ არაა. მთავარია აღარ დაწეროს.
კლუბის მაღ
აზია სად არის ?