Share ძრავის წყლით გაგრილებბის სისტემა
#1
Posted 31 October 2014 - 23:47
ხშირად ისმის კითხვები და ხშრია პრობლემებიც წყლის დაკლებაზე რადიატორის დაზიანებასა და სხვა მსგავს თემებზე.
რამდენიმე კვირაა მეც შევწუხდი. ხოდა განვიხილოთ ეს საკითხი.
დავწეროთ სპეციალისტები მათი სამუშაო ადგილებითა და საკონტაქტო ნომრებით.
ჩემ ტკივილსაც დავწერ.
ბოლო დროს დაიწყო წყლის გაპარება, ვერსად მივაგენი ნაწვეთს ვერ გავიგე სად იპარება. ვის შეიძლება ვაჩვენო ვინ არის ამ საქმის გენიოსი.
ბაჩოკი იყო გაბზარული, ვფიქრობდი იქიდან აპარებდა, გამოვცვალე მაგრამ ისევ იკლებს. რა ზომები მივიღო. ანტიფრიზი ვერ ჩამისხავს მაგის გამო.
ცალკე თემაა სპეციალური სითხეები ჩაასხავ და ვითომ ამოლუქავს დაზიანებულ წერტილებს. სხვა მანქანაზე ვცადე და შედეგი ვერ დავინახე
რამდენიმე კვირაა მეც შევწუხდი. ხოდა განვიხილოთ ეს საკითხი.
დავწეროთ სპეციალისტები მათი სამუშაო ადგილებითა და საკონტაქტო ნომრებით.
ჩემ ტკივილსაც დავწერ.
ბოლო დროს დაიწყო წყლის გაპარება, ვერსად მივაგენი ნაწვეთს ვერ გავიგე სად იპარება. ვის შეიძლება ვაჩვენო ვინ არის ამ საქმის გენიოსი.
ბაჩოკი იყო გაბზარული, ვფიქრობდი იქიდან აპარებდა, გამოვცვალე მაგრამ ისევ იკლებს. რა ზომები მივიღო. ანტიფრიზი ვერ ჩამისხავს მაგის გამო.
ცალკე თემაა სპეციალური სითხეები ჩაასხავ და ვითომ ამოლუქავს დაზიანებულ წერტილებს. სხვა მანქანაზე ვცადე და შედეგი ვერ დავინახე
#6
Posted 07 July 2015 - 01:41
გამარჯობა, ესეიგი რა პრობელამ მაქვს, მყავს audi a4 b6 2004 წლიანი. ნუ მანქანა თვეებია მიდგას არვიცი ვის მივმართო და რა გავუკეთო და აქ მომიწევს წერა, წყლის პრობლემ აქვს. ანუ ადუღებს წყალს.( თან ამ ადუღებსი, ვინტილატორიც გაფუჩჭდა ლუფტი აქვს) წყლის დაჩიკიც გამოვცავლე თერმოსტატიც. მერე მითხრეს პომპა იქნებაო. პომპა რო ნახონ მთელი ეკრანი უნდა დიშალლოს და რომარიყოს ეგეც ხარჯია.. მერე მითხრეს გალოვკა იქნება დაბრეცილიო და მთელი ძრავის ზედა მხარე უნდა დაიშალოს და მერე გალოვკა გასწორდეს თუ გაიჩარხოს , ნუ რაცქვია... აღაც ვიცი რავქნა... მინდა გავაკეთო მანქანა.
თან მანქანა თავისი ქრებოდა ამთვლელი დაჩიკს დავაბრელეთ, გამოვიწერე დავაყენე ახალი დაჩიკი.. თითოს აღარ ქრებოდაა მაგრამ მერე ისევ წყლის სიტემას დააბრელს... წყასლ გიდუღებსო ხურდება ძრავი და მაგიტომ გითიშავსო.. იმენა ყველა ხელოსანი ხო პროფესორია.. და კიდე ნუ მიდგას მანქან და ამასწინათ მოვინახულე და წყალი ქონდა დაკლებილი 1 ლიტრამდე დაიმატა. ანუ სადიანგაც გასდი...
ვისთან წავიდე რას მირჩევთ????? სად იქნება კომპეტენტური ვინმე ისეთი რომ დიაგნოზს დაუსვამს მალევე და გავკეთებ ჩემს მანქანას...
თან მანქანა თავისი ქრებოდა ამთვლელი დაჩიკს დავაბრელეთ, გამოვიწერე დავაყენე ახალი დაჩიკი.. თითოს აღარ ქრებოდაა მაგრამ მერე ისევ წყლის სიტემას დააბრელს... წყასლ გიდუღებსო ხურდება ძრავი და მაგიტომ გითიშავსო.. იმენა ყველა ხელოსანი ხო პროფესორია.. და კიდე ნუ მიდგას მანქან და ამასწინათ მოვინახულე და წყალი ქონდა დაკლებილი 1 ლიტრამდე დაიმატა. ანუ სადიანგაც გასდი...
ვისთან წავიდე რას მირჩევთ????? სად იქნება კომპეტენტური ვინმე ისეთი რომ დიაგნოზს დაუსვამს მალევე და გავკეთებ ჩემს მანქანას...
This post has been edited by ToKo: 07 July 2015 - 01:42
#8
Posted 07 July 2015 - 14:12
იკა სერგოსთან მყავდა მიყვანილი თავიდან რო ქრებოდა მანქანა... და ამთველი დაჩიკი გამოვცვალეთ და წყლის დაჩიკიც... და მერე სერგომ მითხრა თერმოსტატს იქნებაო, ანუ ფეჩს რომ ვრთავდი ტემპერატურა სწორდებოდა. და მერე გამოვიწერე თერმოსტატი უბრალდო სხვას შევაცვლევინე იაფად. და იგივეს შვრება მანქანა გამოცვლის მერე. რავი მაინც სერგოს მივაგდები მაშინ, იქნებ სხვა რამე მირჩიოს.
#10
Posted 07 July 2015 - 23:30
აჰაა.. კაი სერგოსთან წავალ და იქნებ მიშველოს. და ერთი რაღაც შევამჩნიე. ვმvag ით რო ვუკეთებდი ტესტირებას მანქანას თერომსტატზე არაფერს არ აგდებდა და ახლა შეცვლის მერე აგდებს პრობლემას. მაგარ შარში ვარ რა... რისი ბრალია ვერ გავიგე :| ... სერგომდეც მისვლა შარია ამ სიცხეში მომიწევს ჩართული ფეჩით მისვლა.: )