Audi Club Georgia: რჩევები Audi-ს მყიდველს Part-2 - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (8 Pages)
  • +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share რჩევები Audi-ს მყიდველს Part-2 რატომ Audi ოთხითმავალი და არა სხვა ოთხთვალა

#81 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 28 October 2015 - 14:09

გამარჯობა,
როგორ ხართ?
გავაკეთებ მცირე შესავალს:
2014-ის იანვარში გავყიდე აუდი(A4 B6, 3.0, ტიპრტონიკი)და ამ ეაპზე დავდივარ სულ სხვა კლასის, სხვა კაეგორიის და სხვა იდეალების მანქანით(იმპრეზა STI, ნუ ეს აბსოლიურად სხვა სამყაროა და ცალკე სალაპარაკო თემა).

ბოლო პერიოდში კომფორტული მანქანის თემით დავინტერესდი და რათქმაუნდა ისევ აუდი(მერს და "ბენვე" მე არ მყოლია და არც მეყოლება). ვათვალიერე A4-ები B8, მაგრამ ბოლოს ამ დასკვნემდე მოვედი: მინდა კომფორტი, რომლის შესაბამისი ხარჯისთვისაც მზად ვარ და თუ "კომპოტია", იყოს ზამთარში ცხელი და ზაფხულში ცივი..
მინდა D3 2005-2006
მოკლედ რაღაცეები ვიცი, მსმენია. მთვლად ნულოვანი ინFოთი არ ვარ.
4.2-ზე ნაკლები ძრავი არ მაინტერესებს(სიჩქარეს არ ვეძებ მაგ მანქანაში, უბრალოდ იმპრეზასთან შედარებით კუ არ მინდა).
6.0-ზე რამდენი ვიდეოც და ისე ფორუმებზე გამოხმაურება ვნახე, ყველა ამბობს "კაპრიზნი" ტიპიაო.
იგივე სიმძლავრეა S8-ზე 5.2 ძრავით, მაგრამ გაცილებით ძვირია ყველა ასპექტში.
ზოგადად 4.2-ს ყველა აქებს, რესტაილინგში სიმძლავრის და საწვავის თემა საკმაოდ წინ გადადგმული ნაბიჯებითაა.
"პადუშკები" არ კვდება ისე მარტივად, როგორც ამბობენ. ტალახში და ამბაბში თუ ივლი აწეული კლირენსით და მერე გარეცხვის გარეშე დაუშვებ მანქნა, კი გაიყოლებს მტვერს და ამბავს.

ახლა ის კრიტერიუმები და გასათვალისწინებელი მომენტები რაც მე გავიგე:
1. მთავრი, ყიდვის დროს "პადვესკის" მიმართულებით არის გზები სადაც იარა მანქანამ.
2. ძრავის ამბავი - თუ მანქანა ყავდა ტიპს ვისაც ატარებდა მძღოლი გარბენით ვერ გაიგებ, შეიძლება უამრავი საათი ქონდეს ნატრიელები გაჩერებულზე კონდენცონერის და ღუმელის გამო.
3. გარბენი - სულ, რომ ყველამ იძახოს 200 000 არაა პობლემაო, მე 150-ზე მეტ გარბენიან მანქანას პირადად მე რეკომენდირებულად არ მივიჩნევ.

ახლა ვინც აქამდე ჩამოვიდა და არ შეეზარა წაკითხვა:
რას იტყვით ჩემი ცოდნის და შეხედედულების შესახებ კონკრეტული მანქანის მიმართ და რას დაამატებთ რჩევის სახით?


P.S
AL Janinny - რაფერაა, მეთანხმები? :)
jibrahil - 700 რომელ ასპექტში იყო უფრო კარგი სატარებელი?


მადლობა

This post has been edited by ანრი ფუტკარაძე: 28 October 2015 - 14:25

Posted Image


1

#82 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 28 October 2015 - 14:26

ანრი ფუტკარაძე
3. გარბენზე ვერ დაგეთანხმები ბოლომდე. თუ კომპრესია კარგი აქვს, 200საც არაფერი უჭირს. რაც მეტი ცილინდრია, მით რესურსი პროპორციულად მეტია.

ბალიშების საკითხი - ტრივლიალურია. თუ გაიხა - როცა A8 გყავს, $$-ში ისე არ უნდა იყო, რომ ვერ იყიდო.
Posted Image
0

#83 User is offline   Tengo7 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 12-December 15

Posted 12 December 2015 - 20:42

გაუმარჯოს ყველას
როგორც იქნა მოვაგენი აუდის ფორუმს,ესეიგი მაინტერესებს აუდი ა5 კუპეზე ყველაფერი,რაც კი იცით დაწერეთ ზოგადი რჩევები,როგორი მანქანაა პრობლემურია თუ არა, წვა და ასე შემდეგ,თუ არის მსგავსი თემა მოდერატორს ვთხოვ გადამამისამართოს
2008 წლიდან ზევით მოდელები,რომელი ძრავი ჯობია და ასე შემდეგ
0

#84 User is offline   jibrahil profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 10-October 15
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:1

Posted 13 December 2015 - 02:05

View PostGIZ-009, on 03 February 2015 - 23:51 , said:

Thales
როგორც ვიცი უმეტეს შემთხვევაში ჭამს 4.2 ზეთს, სადღაც 1, 1.5 ლიტრი შეცვლიდან შეცვლამდე

მე მყავს და გრამს არ ჭამს კაი ძრავია არაა "კაპრიზნი"ერთადერი რაც ტეხავს ძრავი რემენზე აქ პადუშკებიც არაა სუსტი საერთოდ თვითონ მანქანა ნორმალურია სალონი აქ უბრალოდ კლასში ყველაზე უხარისხო მერსედესთან და ბმვ სთან შედარებით დანარჩენი მეტი ისეთი რამე გამოკვეთილი ნაკლი არააქ..
0

#85 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 14 December 2015 - 23:32

Tengo7
სალამი თენგო.

ჩვენს კლუბელს ყავს ზუსტად მაგ წლოვანების ეგ მოდელი 2.0ტურბო, ძალიამ მომწონს და თვითონაც ძალიან კმაყოფილია მაგ მოდელის. წვა როგორც ვიცი 10-11 ლიტრი აქვს. გამძლეობით ჩვეულებრივია როგორც სხვა მოდელი და სიმძლავრეც საკმარისი აქვს. გავტესტეთ რამდენჯერმე და მაგრად უჭირავს გზა თავისი სიგანის დახმარებით :)

სხვა ძრავებზე ვერ გეტყვი, რა ძრავს ფიქრობ და ავტომატიკას თუ მექანიკას?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#86 User is offline   cxondarchi profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 17-November 15
  • Audi:aA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 16 December 2015 - 22:08

აუდი ა4 2006 იანზე რას მეტყვით მირჩიეთ რამე ყიდვა მინდა
0

#87 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 17 December 2015 - 10:43

cxondarchi
რა ძრავზე? მექანიკა თუ ავტომატიკა?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#88 User is offline   rattiii profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 39
  • Joined: 03-April 14
  • Audi:A6
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • ცხენის ძალა:255
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:AC-999-HI

Posted 24 December 2015 - 19:17

ზდაროვა ბიჭებო . აუდი 3.0 რა აქვს წვა ? 2003 ? და კიდე რა მიანტერესებს იცით ყუმბარები მიფუჭდება ხშირად სამი თვე ვერ მიძლებს უფრო სწორად პილნიკები წინები რა იხევა მალე და მერე კაკუნობს ყუმბარა და გორში 15 ლარიანი პილნიკებიც დავაყენე და ვერ უშველა აი რამე ხომ არ არის ისეთი სხვა პრობლემა რომ მაგეებს აფუჭებდეს ? მოსახვევში რავი არ შევდივარ ჩქარა არც ვტანჯავ მანქნას ძაან იშვიათად რომ რესკად დავატრიალო.

კიდე მისამართი სადაა თქვენი ანუ სახელოსნო რა რომ გულიანად შეამოწმოს რა ამხელა გზაზე მოვდივარ ბოლო ბოლო :დ
0

#89 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 25 December 2015 - 09:43

rattiii
3.0ს არ გირჩევ. სერვისზე ძალიან პრობლემურია და დაგტანჯავს. ღვედს ყველა ვერ ცვლის და ძვირიც ჯდება.

რაც შეეხება პილნიკებს, უბრალოდ ცოტა ხარიხიანი უნდა დააყენო, ხრისხიანი პილნიკი თბილისში 25 ლარი მაინც ღირს :)

სერვისს რაც შეეხება დროებით გაჩრებულია და სხვაგა გადაგამისამართებთ როცა დააპირებთ ჩამოსვლას.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#90 User is offline   ლაშა A4 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 25-December 15

Posted 25 December 2015 - 13:15

გამარჯობა.
არ მყოლია აუდი არასდროს მაგრამ დიდი სურვილი მაქვს რომ შევიძინო აუდი ა4 2006 წლის მოდელი და იქნებ მირჩიოთ, რომელი გადაცემათა კოლოფი და რომელი ძრავი ჯობია. როგორც ეკონომიურობით ასევე გამძლეობით. მითხრეს, რომ ხადავოი აქვს შედარებით სუსტი სხვა მანქანებთან შედარებით (საქართველოს გზებისთვის ცოდო არისო) და რამდენად შეესაბამება სიმართლეს. და კიდევ ამერიკიდან ვაპირებ ჩამოყვანას და რამე განსხვვება თუ აქვს ევროპულთან შედარებით.

მადლობა წინასწაარ, იმედია საჭირო და სწორ რჩევებს მივიღებ
0

#91 User is offline   rattiii profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 39
  • Joined: 03-April 14
  • Audi:A6
  • Car:Audi
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • ცხენის ძალა:255
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:AC-999-HI

Posted 25 December 2015 - 22:20

3,0 მყავს უკვე მე ღვედი შევცვალე ზუსტად ა4არ მახსოვს რა დამიჯდა ძვირი კო დამიჯდა მგონი 150 ამდე ავედი 90 მარტო ღვედში მივეცი და გამოცვლა აღარ მახსოვს ზუსტად ისე რავი ძვირს არ მართმევენ მაგალითად მატორის პადოშკები შევცვალე ლრივე და 25 გამომართვა ხელოსანმა მაგრამ სხვამ 80 მითხრა მაგაზე
0

#92 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 26 December 2015 - 21:55

ლაშა A4
სალამი. კარგი არჩევანია.
რაც შეეხება ჩემს შეხედულებას მე აუცილებლად მექანიკას ვიყიდიდი, რადგან აქ ჩამოსულ ავტომატიკებს ძირითადად პრობლემები აქვს უკვე.
ამიტომ ვერ ვენდობი. თორე მოვლილი ავტომატიკა რო იყოს აქ ჩამოყვანის მერეც მოუვლი და არანაირი პრობლემა. მაგრამ გარისკვად არ ღირს.
ეგ მოდელები 2.0ტ და 3.2 ორივე საკმაოდ გამომდგარია. დანარჩენი უკვე გემოვნების ამბავია.

რაც სეეხება გამოძლეობას, მე ჩემს აუდიზე ეხლა შევცვალე რაღაცეები სავალ ნაწილში. 3 წელი არ მქონდა ხელი დადებული სავალზე. ამიტომ ეგაც მოვლის თემაა და რა ხარისხის ნაწილებს აყენებ მანქანაზე.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#93 User is offline   ლაშა A4 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 25-December 15

Posted 27 December 2015 - 10:13

მადლობა აუცილებლად მექანიკას ვიყიდი. რაც შეეხება 2.0T და 3.2 რომელი უფრო ადვილი მოსავლელი და შესანახია? ასევე თუ შეგიძლია მითხრა წვა რამდენი აქვს დაახლოვებით? კატალოგში რო ვნახე 15-16 უწერია და ბევრი მგონია.

მადლობა კიდევ ერთხელ ☺
0

#94 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 28 December 2015 - 13:43

ლაშა A4
2.0 ბევრად მარტივი შესანახაი. აალების სანთლების რაოდენობა, ზეთის რაოდენობა. და ისედაც ხელოსნებმა 2.0 უფრო იციან ვიდრე 3.2
წვა 2.0ს 11 აქვს ქალაქში 3.2 14-15 თუ არ ვცდები
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#95 User is offline   ლაშა A4 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 25-December 15

Posted 28 December 2015 - 15:14

ანუ მაინც 2.0 ტურბოს ყიდვას მირჩევ ხო? ზეთს არ ჭამს? ან ტურბინას რესურსი როგორი აქვს?
0

#96 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 28 December 2015 - 20:31

ლაშა A4
ყველა ტურბინიანი ჭამს ზეთს და მითუმეტეს FSI ძრავით.
დაახლოვებით 1-1.3 ლიტრს ჭამს 8000ზე მაგრამ მოსავლელად მარტივია და უფრო 2.0ს გირჩევ.

რესუსრსი დიდი აქვს ტურბოს თუ რა თქმა უნდა ნორმალურ ზეთს ასხავ და უვლი.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#97 User is offline   ლაშა A4 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 25-December 15

Posted 28 December 2015 - 20:35

8000 ზე რომ ვუცვალო ზეთი არ იქნება პრობლემა? მე მითხრეს 5000 მაქსიმუმ 6000 ზე უნდა ცვალო ზეთიო.
მადლობა რჩევისთვის 3.2 ის ყიდვას ვაპირებდი და ვერ ვნახე ვერსად და 2.0 ტურბოს მოვძებნი. კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა.
0

#98 User is offline   zurapt profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 14-March 16
  • Car:nissan
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:4.0
  • ცხენის ძალა:272
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:ZZ-188-DD

Posted 14 March 2016 - 12:20

გამარჯობათ ! ვაპირებ აუდი 2005-2007 a6 3.2 fsi ყიდვას და რას მირჩევთ? მითხრეს რომ მატორი გაგაწამებსო და რამდენად მართალია თუ შეგიძლიათ მითხრათ
0

#99 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 15 March 2016 - 10:14

zurapt
ტყუილია, ბევრს ყავს ეგ ძრავი და პრობლემა არავის ქონია, არავის საერთოდ...
ამიტომ მთავარია გადაცემათა კოლოფი შემაოწმო როგორ მუსაობს და მორჩა
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#100 User is offline   lash011 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 25-March 16
  • Audi:A6
  • Car:Audi
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2006

Posted 27 March 2016 - 14:16

ფორუმელებო შეგიძლიათ ეს მანქანა შემიფასოთ 4,2 ძრავია, რამდენის გადახდა ღირს ადგილეზე? ასევე მაინტერესებს ამ მოდელის პლიუსები და მინუსები,რა აქვს სუსტი და ასე შემდეგ მოკლედ ყველაფერი მაინტერესებს.. ძრავი ეს ჯობია თუ 3,2. და წვაშიც როგორ არის ეგეც რომ დაწეროთ..
იმედია რჩევებს არ დაიშურებთ, აუდზე გადაჯდომა მინდა ძალაინ მომწონ..სულ ბმვ და მერსო მყავდა ეხლა კიდე აუდის მუღამი მაქ..
http://www.copart.co...chId=1752811807
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

This post has been edited by lash011: 27 March 2016 - 14:48

0

  • (8 Pages)
  • +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));