Audi Club Georgia: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 8 - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (25 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 8 ავტომობილის პრობლემების დიაგნოზი

#21 User is offline   XOXOXO profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 734
  • Joined: 24-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2FSI
  • ცხენის ძალა:350
  • გამ. წელი:2006

Posted 04 March 2016 - 21:19

ანრი ფუტკარაძე

Quote

გაუმარჯოს,
კითხვა ა8-ის ტრანსპორტირების შესახებ:
თუ მანქანა მოდის კონტეინერში დაკიდული, ტრანსპორირებამდე აუცილებელია "დანგრატ"-ის რეჟიმზე გადაყვანა?


კი აუცილებელია მაგის ჩართვა მაგის გარეშე მერე ურევს პადუშკები.

mikheili

Quote

კომპრესია არ მგონია, მარტო ცივზე აქვს პატარა პერებოივით! დილით რომ დავქოქავ. ჩეკს რომ ჩავაქრობ დილით ცივზე ანთებს მარტო, მერე ისევ ჩავაქრობ და მეორე დილამდე არ აანთებს.

და კიდევ თუ იცით ვინმემ, ამ შეცდომას როგორ გამოვასწორებ? P0455 Evaporative Emission System Leak Detected(Large leak)


ბაკის კრიშკა ნახე კარგად თუა მოჭერილი
0

#22 User is offline   Remarque profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 285
  • Joined: 07-February 10
  • Audi:A5
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2009
  • ნომერი:SKI-770

Posted 05 March 2016 - 07:36

Esp/Abs სისტემამ აურია, ხანდახან თავისით ითიშება
ვის ვანახო მირჩიეთ კარგი ხელოსანი რო ერკვეოდეს
ამას მიწერს ხოლმე: ESP Fault (Parking Brake Malfunction), See Owners Manual
:***
0

#23 User is offline   mikheili profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 80
  • Joined: 14-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:MI888XO

Posted 05 March 2016 - 10:04

View PostMr ika, on 03 March 2016 - 19:51 , said:

mikheili
დაადე მაგას ხელი უნდა ტკაცუნობდეს და თუ არ ტკაცუნობს ისევ ეგ არის.

ტკაცუნობს, აღარვიცი რისი ბრრალია რა.

მთლიან ცხელ გამსვლელ კოლექტორს მიცხელებს, აწითლებს. რომ არ ვგაზაობ მაინც. კატალიზატორი კარგია, სვეჩები და ბაბინებიც გამოირიცხა. ვითომ საჟიგანიაო, სად მივიდე ან რა უშველო, ვეღარ მოვიყვანე ჩემს ჭკუაზე, 1 თვის ნაყიდი მყავს.
0

#24 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 05 March 2016 - 10:56

Remarque
აბს-ის სესნორები გააწმენდინე ნებსმიერ ხადავიკს.

mikheili
მაინც კატალიზატორის პრობლემაა. როცა ვერ გადის ნორმალურად გამონაბოლქვი, მაგ დროს აწითლებს და ტურბოს დააზიანებ.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#25 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 05 March 2016 - 11:31

XOXOXO

Quote

კი აუცილებელია მაგის ჩართვა მაგის გარეშე მერე ურევს პადუშკები.

ვფიქრობ ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტია მაინც 4 ბორბალზე იდგეს, არც წინა ნაწილით დაკიდული და არც უკანა..
Posted Image


0

#26 User is offline   QuattroPower profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 02-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002

Posted 06 March 2016 - 18:09

სალამი ყველას :)

ჩემმა მანქანამ დღეების ათვლა დაიწყო და იქნებ მითხრათ რა უნდა :D :) . (ა4 ბ6 1.8ტ)
ბორტკომპიუტერზე მიწერს ყოველი დაქოქვისას, "Service in 2600 KM 12 Days" მერე ქვრება.
თავიდან 3000 კმ თი დაიწყო თუ არ ვცდები და 30 დღე ეწერა. დიაგნოსტიკას საჭიროებს?

მადლობა წინასწარ :)
0

#27 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 06 March 2016 - 21:57

QuattroPower
ძველ მეპატრონეს შეხსენება ქონდა ჩაპროგრამებული, რაღაც გარბენზე რაღაც ნაწილი ან ზეთი უნდ აგამოეცვალა და რო არ დავიწყებოდა დააპროგრამა შეხსენებაზე
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#28 User is offline   QuattroPower profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 02-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002

Posted 06 March 2016 - 23:51

Mr ika

აჰა გასაგებია, ზეთის შეცვლა კი უწევს ახლა კაკრას ალბათ მაგისია..

მადლობა :)
0

#29 User is offline   mikheili profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 80
  • Joined: 14-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:MI888XO

Posted 07 March 2016 - 12:58

View PostMr ika, on 05 March 2016 - 10:56 , said:

Remarque
აბს-ის სესნორები გააწმენდინე ნებსმიერ ხადავიკს.

mikheili
მაინც კატალიზატორის პრობლემაა. როცა ვერ გადის ნორმალურად გამონაბოლქვი, მაგ დროს აწითლებს და ტურბოს დააზიანებ.




სხვა არაფრის ბრალი არ შეიძლება იყოს? კატალიზატორზე კომპიუტერი არაფერს მიწერს, და თან წინა ლამბდა რომ მოვხსენი და ჩავიხედე ახალივითაა ტურბოს მერე რა კატალიზატორიც უზის. ჩეკს მინთებს მანქანა, მხოლოდ ცივზე, მეორე ცილინდრზე აფეტქება არ მოხდაო. (სვეჩები ბაბინები გამორიცხულია) დარჩა ინჟექტორი. მე ვფიქრობ ინჟექტორი ბევრ ბენზის ასხავს და დაუწველი გამოდის ცხელ კოლექტორში და იქ ბეთქდება. ტყუილად არ მინდა ამოვყარო კატალიზატორი, დაუნფაიფი რომ მატხოვოს ვინმემ კი გაიტესტებოდა.
0

#30 User is offline   mikheili profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 80
  • Joined: 14-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:MI888XO

Posted 10 March 2016 - 14:32

სალამი ყველას!

2.0 TFSI audi a4 b7 სიარულის დროს გაზზე ფეხს რომ მივადგავ და აუშვებ ბლოუოფივით ხმას გამოსცემს და ესე უნდა იყოს? სტოკი მანქანაა.
0

#31 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 11 March 2016 - 09:08

mikheili
წესით არ უნდა იყოს მასე. შეიძლება დაზიანდა ან უბრალოდ გამოშრა და მოემატა ხმა
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#32 User is offline   mikheili profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 80
  • Joined: 14-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:MI888XO

Posted 11 March 2016 - 10:29

View PostMr ika, on 11 March 2016 - 09:08 , said:

mikheili
წესით არ უნდა იყოს მასე. შეიძლება დაზიანდა ან უბრალოდ გამოშრა და მოემატა ხმა


რა გამოშრა იკა?
0

#33 User is offline   mikheili profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 80
  • Joined: 14-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:MI888XO

Posted 11 March 2016 - 11:08

VCDS lite კოდი ხომ არ იცით ამერიკულ A4 B7 ზე, ფარები რომ ჩავაქრო?
0

#34 User is offline   QuattroPower profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 02-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002

Posted 11 March 2016 - 21:52

სალამი ყველას :)

EPC - ს მინთებს მომენტებში, აბაროტს ქვემოთ აგდებს წამიერად თითქოს ქვრებაო და მერე თავისით 1 ის ზემოთ აჩერებს (მაგალითად როგორც დილით ცივზე შვება ეგრე).
როცა ეგ ენთება მარტო მაშინ შვება სხვა შემთხვევაში არა, მაგრამ ყოველთვის არ ანთებს, მაგალითად გუშინ 2 ჯერ გააკეთა დღის მთელი დღის მანძილზე, ჩაქრობა და თავიდან დაქოქვა შველის რატომღაც.. დღეს არუქნია, ვერ მივხვდი რა ჭირს, იქნებ მითხრათ :)

მადლობა წინასწარ.
0

#35 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 12 March 2016 - 10:23

გამარჯობა,
A8 D3(2004 წლიანი, არა FSI)-ში 4.2-ზე ძრავი ღვედზეა თუ "ცეპზე"?
ვნახე რაღაც ინფო, მაგრამ ზუსტი პასუხი არაა ცნობილი :)
Posted Image


0

#36 User is offline   ედი63 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 16-January 16
  • ქალაქი:სამტრედია
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:235
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:HUH-968

Posted 12 March 2016 - 13:40

გამარჯობათ! მყავს აუდი ა6 3.0 2001 წლიანი ორი ვანუსით. სამწუხაროდ ორივე ვანუსის სალნიკი დაზიანებულია და ორივე აპარებს ზეთს. სადაც მივედი, სალნიკები უამრავი გვაქვს, მაგრამ ან ნომერი გვითხარი, ან ამოიღე და გვაჩვენეო. ამოღება არ მაწყობს და იქნებ ვინმემ ან ნომერი მომწეროთ, ან იქნებ დამაკვალიანოთ მაინც!
0

#37 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 13 March 2016 - 12:05

ანრი ფუტკარაძე
FSI ცეპზეა :)

ედი63
სალამი, ჯობია მოხსნა, ესე ნომერის ტქმა ძნელია. ყოფილა სემტხვევა სხვა და სხვა ზომა ყენებია..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#38 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 13 March 2016 - 13:24

Quote

ანრი ფუტკარაძე
FSI ცეპზეა :)

MANUAL-ში2004-ზეც ცეპი ვნახე სურათზე. ღვედი მეგონა მანამდე
Posted Image


0

#39 User is offline   mikheili profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 80
  • Joined: 14-January 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:MI888XO

Posted 13 March 2016 - 18:17

ბიჭებო ვინმემ ხომ არ იცით რისი ბრალი იქნება, გაზს რომ უშვებ მიმდინარეზე, ჰაერის დაცლის ხმა ისმის თითქოს ბლოუ ოფი აყენიაო. 2.0 Tfsi a4 b7. იკამ კი დაწერა გამოშრა ან გაფუჭდაო მარა რა გაფუჭდა ან რა გამოშრა
0

#40 User is offline   ChanchuR profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 09-April 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:LML-534

Posted 13 March 2016 - 18:18

allroad 2004 4.2 ძრავზე 178000 გარბენით, გერმანული მანქანაა ყიდვას ვფიქრობ და ამ ძრავზე რას მირჩევთ ? სერვისში რაც ჭირდება წაკითხული მაქვს. პატრონმაც კაროჩე დამჭიმის პლასმასები გამოსაცვლელი აქვსო. ზოგადად allroad ის სხვა ყველა პლიუს მინუსებს გაცნობილი ვარ უბრალოდ ეს ძრავი როგორი შესანახია? თუ არ ვცდები B6 S4 ზე იგივე ძრავია.
0

  • (25 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));