Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: Automatic Transmission Audi - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share Automatic Transmission Audi სასარგებლო ინფო ავტომატებზე

#1 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 23 May 2010 - 17:28

საქართველოში მაინც ასე თუ ისე ბევრია მარა არ უფთხილდებიან და არ იცავენ ელემენტარულ ხმარების წესებს რის შედეგადაც უფუჭდებათ და მერე გაურბიან ავტომატებს,იმედია გავითვალისწინებთ ყველა ვისაც ავტომატებზე გვყავს ავტოები,მასალა დაყრდნობილია ფირმაZF მასალებზე და რჩევებზე რომელიც აწარმოებს აუდისთვის ავტომატურ გადაცემათა კოლოფებს,ასევე ჩემი მცირე გამოცდილებაც:)

Audi ავტომატური გადაცემათა კოლოფი
მინდოდა რამოდენიმე სიტყვით დამეწერა აუდის ავტომატურ გადაცემათა კოლოფზე,მის მოხმარების და არასასურველი ექსპლოატაციის წესებზე,რომელსაც ბევრი მძღოლი არ ითვალისწინებს რის შედეგადაც ხდება გაფუჭება და არასასურველი ძვირიანი რემონტი.

აუდებზე ავტომატურ გადაცემათა კოლოფებს აწარმოებს ერთერთი უძლიერესი და საიმედო ფირმა zf რომელის კარობკებიც ყენდება ასევე ისეთ ცნობილ ფირმებზე როგორიცაა– bmw,alfa romeo,Volvo, Jaguar, Land Rover, Maserati, Porsche ,VW .
Zf ფირმის კარობკები გამოირჩევა საიმედოობით და გამძლეობით რასაც მრავალ წლიანი სტაჟი და გამოცდილება ადასტურებს,ასევე ავტომწარმოებლები რომლებიც ირჩევენ ფირმა zf ნაწარმს.
თანამედროვე ავტომატებში მრავალფეროვანია არჩევანი,ისინი განსხვავდებიან როგორც ფუნქციებით და კონსტრუქციით ასევე გადაცემათა რაოდენობით.
გადაცემათა რაოდენობა განსაზღვრავს კარობკის კინემატიკურ დიაპაზონს რაზეც დამოკიდებულია საექსპლოატაციო მონაცემები ,ასევე ბენზინის წვა და სისწრაფე
მრავალი ცდის და დაკვირვების შედეგად დადგენილია რომ ავტომობილი რომელიც აღჭურვილია ავტომატური გადაცემათა კოლოფით,უფრო იაფია მომსახურებაში ვიდრე მექანიკა სწორი ექსპლოატაციის დროს,მას უფრო ენახება ძრავი რომელსაც იცავს ავტომატი დატვირთვისგან და ასევე(ე.წ) ხადავოი.მაგალითი ბევრია,

რამოდენიმე წლის წინ ერთ ერთ ფირმამ გამოსაცდელად ხაზზე გაუშვა ორი ავტომანქანა პირველი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით მეორე ავტომატი,12 წლიანი დაკვირვების შედეგად 870000კმ გარბენის შემდეგ დადგინდა რომ ავტომატით აღჭურვილი მანქანა ნაკლებად ფუჭდებოდა დანახარჯმაც შეკეთებაზე ნაკლები შეადგინა,მძღოლიც ბევრად ნაკლებად იღლება ხანგრძლივი სიარულისას,ავტომატმა მექანიკასთან განსხვავებით დაზოგა 13 ცეპლენიის დისკი,4 კარობკის შეკეთება და 1ხელ ძრავის შეკეთება

მაგ ამერიკაში მოსახლეობის 70%ავტომატს ანიჭებს უპირატესობას,იყო შემთხვევაც როცა მანქანის წასართმევად მისულ მძარცველმა პატრონი გადმოაგდო მარა მანქანა ვერ წაიყვანა იმის გამო რო ავტომობილი აღჭურვილი იყო მექანიკური გადაცემათა კოლოფით.

ავტომატური კარობკების +ებია,ეკოლოგიურობა,გამარტივებული მართვა,მოძრაობის უსაფრთხოება,კომფორტული მართვა,ნელი სვლა მაგ პრობკებში აბაროტი ძრავს უჭირავს მაღალი და შესაძლებელია ნელი გადაადგილება გაზის მიუცემლად ძრავი არ ჩაქრება,არ მოითხოვს მძღოლისგან კვალიფიციურ მართვის ცოდნას,

აუდზე ძირითადად 1990დან ყენდება ZF 4HP18 (-FLE,-FLA), ZF 4HP22 (-EH), ZF 4HP24 (-A), ZF 5HP19 (-FL,-FLA, ZF 5HP24 (-A) -, ZF 6HP19 (-A), ZF 6HP26/32 (-A,-X,



გაუმართაობა ავტომატზე
გაუმართაობები ავტომატზე შეიძლება იყოს –ელექტრო ან მექანიკური
ელექტრო გაუმართაობის შემთხვევაში კარობკა არ იშლება.

ავტომატის შემოწმება ყიდვის დროს
უნდა შემოწმდეს გადართვის ხარისხი(არ უნდა ქონდეს უდარები და გაკვრები სიჩქარეს შეცვლის დროს)უნდა შემოწმდეს ზეთი კარობკაში რამოდენიმე წვეთი დავასხათ სუფთა ფურცელზე და ვნახოთ(დეტალების ნაცვეთი თუა ზეთში ან დამწვრის სუნი აქვს ზეთს, სავარაუდოდ კარობკა დიდხანს ვერ იმუშავებს გაცვეთილია და დამწვარია ფრიქციონები,ასევე არ უნდა ქონდეს ზეთს ბუშტულები)ასევე ზეთის დონე,უნდა იყოს ნორმა,მოწმდება სწორ ადგილზე ტემპერატურა კარობკაში 40გრადუსი თბილი,ძრავი დაქოქილია,გადადის სელექტორი Pში.
ზეთი თუ მეტია ან ნაკლებია დასაფიქრებელი და სანახავია რის გამო.კარობკის ვიზუალური დათვარიელებისას გარედან უნდა ინახოს უშვებს თუ არა ზეთს ასევე ინახოს შტეკერები და ელ გაყვანილობა,მექანიკური დაზიანება კარტერზე ,სვარკა ,რასაც შეეძლო გამოეწვია შიდა დაზიანება კარობკის,
დაქოქვის შემდეგ უნდა ვაჭერთ ტორმუზს და გადაგვაქ სელექტორი სხვადასხვა რეჟიმში,პატარა ბიძგები ნორმალურია და უნდა ქონდეს,თუ გადართვისას დიდზე ურტყავს ან აგვიანებს გადართვას(1–1.5წამზე მეტი) მწყობში არაა.
დაძვრის შემდეგ დავაკვირდეთ გადართვის ხარისხს ყველა სიჩქარეში,არ უნდა ქონდეს არანაირი უდარი და ხმაური გადართვის დროს,ასევე შემოწმდეს როგორ მუშაობს დამადაბლებელი სიჩქარე (კიკ დაუნი)

ავტომატის სწორი ექსპლოატაცია
დაქოქვის შემდეგ სასურველია ცოტა შევათბოთ ძრავი და გავახუროთ ასევე კარობკა მითუმეტეს ზამთარში:გვიჭირავს ტორმუზი და გადაგვაქვს სელექტორი ყველა რეჟიმში რამოდენიმე წამიანი შეყოვნებით,აბაროტის აწევის გარეშე.
დაძვრისას საჭიროა დავაწვეთ ტორმუზს მხოლოდ პატარა გაკვრის შემდეგ დავიძრათ.სიარულის დროს დაუშვებელია P ან R რეჟიმში სელექტორის გადაყვანა.ასევე დაუშვებელია N რეჟიმით სიარული ბენზინის ეკონომიის მიზნით.(ფუჭდება კარობკა,ასევე ძრავი კარგავს კავშირს თვლებთან და სიჩქარის გადართვისას შესაძლებელია მანქანის მოცურება)დაუშვებელია ასევე R,Pრეჟიმში სელექტორის გადატანა თუ სულ არაა მანქანა გაჩერებული.
შუქნიშნებზე გაჩერებისას არაა რეკომენდირებული სელექტორის N რეჟიმში გადაყვანა,თუ დიდხანს უწევს ავტომანქანას დგომა მიზანშეწონილია Pში,მოკლე გაჩერებები შუქნიშნებზე მიზანშეწონილიაDრეჟიმით.
ბუქსირება ავტომატიანი მანქანის დაშვებულია მხოლოდ 40კმ მანძილზე მაქსიმუმ 40კმ საათში სიჩქარით თუ გამოუვალი სიტუაციაა ძრავი უნდა იყოს აუცილებლად დაქოქილი ,სელექტორი N რეჟიმში,ჯობია ევაკუატორით რათა არ დავაზიანოთ კარობკა.
თოვლში ან ტალახში ბუქსაობისას მიზანშეწონილია გადავიტანოთ სელექტორიDდან დამადაბლებელ სიჩქარეში 1ან 2,რათა აღარ გადააგდოს ავტომატმა უფრო მაღალ სიჩქარეში რაც არაა მიზანშეწონილი და არასახარბიელოა კარობკისთვის გიდროტრანსფორმატორი შეიძლება გადახურდეს.
ყოველი გაჩერებისას ავტოსადგომზე ან ისე სასურველია ამოიწიოს რუჩნოი ტორმუზი და შემდეგ გადავიტანოთ Pრეჟიმში რაც ათავისუფლებს დატვირთვისგან ავტომატის გამომშვებ ვალს.
არასახარბიელოა ასევე ავტომატით რესკი დაძვრები და ბუქსაობები.
პერევალზე აღმართებზე და სპუსკებზე მიზანშეწონილია სიარული დამადაბლებელი სიჩქარით–1,2,3,4, Dდაღმართზე რთავს მაღალ სიჩქარეში და უწევს მძღოლს ტორმუზით სიარული რაც იწვევს აპორნების და კალოტკების გადახურებას მითუმეტეს პერევალზე ან დიდ დაღმართებზე.
ყურადღება ექცევა ასევე აკომულატორს რადგან დაჯდომის შემთხვევაში შეუძლებელია მიწოლით ან ბუქსირით ავტომანქანის დაქოქვა.
ასევე ძრავის ტემპერატურა ადუღების და გადახურების შემთხვევაში ხურდება ასევე ავტომატიკის ზეთი რაც სავალალოა კარობკისთვის.
რეკომენდირებულია ასევე მოძრაობის დაწყება პირველი 10წუთი ნელი აბაროტით რათა ზეთი კარგად გათბეს კარობკაში.
P-პარკინგი დასაშვებია დაქოქვა და გადატანა პოზიციაში სრული გაჩერების შემდეგ,კარობკაში გამომშვები ვალი ბლოკირებულია გაგორება შეუძლებელია
R–უკან სვლა დაშვებულია გადატანა მხოლოდ სრული გაჩერების შემდეგ.დაქოქვა ამ პოზიციაში შეუძლებელია
D დრაივი ,ძირითადი სიარულის რეჟიმი,დაქოქვა შეუძლებელია
N–შესაძლებელია დაქოქვა,კარობკაში გამომსვლელი ვალი ბლოკირებული არაა მანქანა გორავს.შუქნიშნებზე სელექტორის ეს მდგომარეობა მიზანშეწონილი არაა
3–დამადაბლებელი სიჩქარე,ცვლის სიჩქარეს 1დან 3დე მიზანშეწონილია ქალაქში ან პერევლებზე მოძრაობისას
2–დამადაბლებელი სიჩქარე,ცვლის სიჩქარეს 1დან 2დე მიზანშეწონილია აღმართებზე ასვლისას ან დაღმართზე ნელა დაშვებისას. 3,4,5,სიჩქარე გათიშულია
1–დამადაბლებელი სიჩქარე,მხოლოდ პირველი დანარჩენი გათიშულია,ძრავით მაქსიმალური გაჩერება,
ავტომატურ კარობკაზე არაა მიზანშეწონილი
პრიცეპით სიარული ,ხშირი ბუქსირება,თუ ხშირად უწევს ჯობია დამადაბლებელი 1,2,3,რეჟიმში.
თოვში და ტალახში ხშირი ბუქსაობა,ჯობია გდატანილი იყოს 1,2,3,რეჟიმში სელექტორი
პრობკებში რესკი დაძვრებით სიარული.
ავტომატურ კარობკაში ზეთის შეცვლის რამოდენიმე მეთოდი
1,ჩვეულებრივი მეთოდი–ვასხავთ გამომშვები პრობკიდან.ცუდი ისააქვს რომ ზეთი სულ არ ჩამოდის რაღაც ნაწილი რჩება სრული გაახლებისთვის პროცედურა მეორდება რამოდენიმეჯერ ყოველ 1000კმზე
2.სპეცალური ზეთის ამომწოვი აპარატით ყოფენ წვრილ შლანგს და იწოვენ ზეთს მარა როგორც პირველ მეთოდზე ამაზეც არ ამოდის ზეთი ბოლომდე რჩება გოდროტრანსფორმატორში და გაგრილების რადიატორში
3.ამ მეთოდით ცვლის მხოლოდ მაღალკვალიფიციური სპეციალისტი რომელიც ცოტა ძნელია,იხსნება შლანგი რომელიც მიდის კარობკიდან რადიატორში,ყენდება უფრო გრძელი შლანგი რომელის ბოლოსაც უშვებთ შესაფერის ჭურჭელში,ვქოქავთ ავტომობილს, ავტომატის ნასოსი ღვრის დარჩენილ ზეთს რის შემდეგაც ვაქრობთ ძრავს,ვასხავთ 4ლიტრ სუფთა იაფფასიან ატფს გამოსარეცხად,ვქოქავთ ძრავს ,სისუფთავე ზეთს შეეტყობა მხოლოდ მხოლოდ ბოლო ნახევარ ლიტრაზე მას შემდეგ რაც გამოვა ჭუჭყიანი ზეთი,ძრავს ვაქრობთ დაუყონებლივ,ვაყენებთ თავის შლანგს რომელიც მოვხსენით და ვამაგრებთ როგორც იყო,შემდეგ ვასხავთ კაი ხარისხის ზეთს და ვქოქავთ უკვე 3ლ ჩასხმის შემდეგ,ზეთის დონეს ვაკონტროლებთ შუპიდან ან სასინჯი პრობკიდან საიდანაც ისინჯება ზეთი.ეს მეთოდი სრულყოფილია ირეცხება კარობკაც და გიდროტრანსფორმატორიც.
სტატისტიკა აუდის ავტომატების
- 4нр24 250000 - 300000 км–4სიჩქარიანი
- 5нр19 180000 - 230000 км–5სიჩქარიანი
- 5нр24 150000 - 200000 км–5სიჩქარიანი
- ვარიატორი– 100 000 - 150 000 км



--
- 4нр24 250000 - 300000 км–4სიჩქარიანი ჩემზე ესეთი აყენია

This post has been edited by apocalips: 21 September 2010 - 10:51

Posted Image
12

#2 User is offline   ირაკლი profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 21-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:VW Passat GLX
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:LIM-005

Posted 24 May 2010 - 12:46

q u a t t r o

მშვენიერია, და რა მინდა გკითხო: ზეთის შეცვლის # 3 მეთოდი, საქართველოში იცის ვინმემ? თუ იცი შენ ვინმე იქნებ მიმასწავლო... ფილტრის შეცვლაზე არაფერი გიწერია და სავარაუდოდ იმ გამომწმენდი პროცედურების შემდეგ უნდა შეიცვალოს ფილტრი ხო?

This post has been edited by ირაკლი: 24 May 2010 - 12:47

Das Auto.
0

#3 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 24 May 2010 - 17:45

View PostQuote

<br /><b>q u a t t r o</b><br /><br />მშვენიერია, და რა მინდა გკითხო: ზეთის შეცვლის # 3 მეთოდი, საქართველოში იცის ვინმემ? თუ იცი შენ ვინმე იქნებ მიმასწავლო... ფილტრის შეცვლაზე არაფერი გიწერია და სავარაუდოდ იმ გამომწმენდი პროცედურების შემდეგ უნდა შეიცვალოს ფილტრი ხო?<br />
<br /><br /><br />

გაიხარე.კი აბა რა ფილტრი გამოსუფთავების მერე ყენდება ახალი რათქმაუნდა.
#3 მეთოდი მეც გავიკითხე მარა რღაც ვერ ვიპოვე ვერავინ რო ეგრე ცვლიდეს,აუდის ცენტრში უარი თქვეს ეგრე არ ვიცითო.ჩვენთან ჯერ ზეთის სანახავ პრობკებს ვერ პოულობს ზოგი ხელოსანი და..:))
მე რო მომიწევს ეგრე ვაპირებ.ოღონდ ერთი რამ გაითვალისწინე –კარობკას რამე პრობლემა რო ქონდეს მექანიკური როგორიცაა ფრიქციონების ცვეთა ან მუფტაა დაზიანებული სუ რო გამოცვალო კარობკა არ იმუშავებს მაღალი წნევა შეიქმნება და დაზიანებული ნაწილები ვერ გაუძლებენ კარობკა დასაშლელი გახდება.

შენთვითონ რო დარწმუნდე შიგნით როგორ მდგომარეობაშია კარობკის დეტალები პრობკა მოხსენი ცხელ ძრავძე და სუფთა თეთრ ფურცელზე დააწვეთე რამოდენიმე წვეთი ზეთი კარობკიდან,დამწვრის სუნი და დეტალის ნაცვეთები არ უნდა იყოს ზეთში არც ქაფი უნდა ქონდეს.თუ არაა კარობკა იდიალურ შიგნიდან:))შეგიძლია ცადო#3

ერთია დიდუბის მეტროს ქვეშ რო გაძვრები მარჯვენა მხარეს ზურა ქვია მარა ზუსტად არ ვიცი აკეთებს თუ არა ეგრე,იასნია ყველა მოერიდება ცოტა ძნელია ეგრე,ცოტა ძვირსაც იტყვიან მარა სამჯერ ზეთის შეცვლას გამოსასუფთავებლად ხო ჯობია:)თქვი ხოლმე რას იზავ აბა,მეც თუ გავჩითე ვინმე კაი მცოდნე აქ მოგწერ


რავახარ ძამა?:)პრობკებში რო დგეხარ კიდე მაგას ამბობ ხოლმე?:) :)
ხო მაგრად ხარ?:)



გაიხარე მამუკ:)
Posted Image
2

#4 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 17 August 2010 - 19:51

Мultitronic. 1.Posted Image 2.Posted Image 3.Posted Image

ავტომატი (გაჭრილი ხედით)Posted Image
Posted Image
2

#5 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 17 August 2010 - 20:30

მშვენივრად გაქვს გადმოცემული!

q u a t t r o

Quote

იყო შემთხვევაც როცა მანქანის წასართმევად მისულ მძარცველმა პატრონი გადმოაგდო მარა მანქანა ვერ წაიყვანა იმის გამო რო ავტომობილი აღჭურვილი იყო მექანიკური გადაცემათა კოლოფით.

მაგის პატრონს :laugh:

View Postq u a t t r o, on 23 May 2010 - 22:06 , said:

- 4нр24 250000 - 300000 км–4სიჩქარიანი ჩემზე ესეთი აყენია:) :)

ჩემი კარობა

- 5hp19 180000 - 230000 კმ – 5-სიჩქარიანი (რაც მე მას ვაწვალებ ბუქსაობებით)
Posted Image
0

#6 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 20 September 2010 - 18:20

AL Janinny

Quote

გოშკასთან 'გარანტი XXIში'



ეგ სადაა?

ასევე კიდევ ერთი ხერხი:

შეცვლისას კარობკის კარტერიდან რო გამოუშვათ ზეთი ჩამოვა სადღაც 6ლტ–დე ,იგივე რაოდენობა რო ჩავასხათ და ვამუშაოთ რამოდენიმე წუთი + სელექტორი გადავიტანოთ ყველა რეჟიმში წესით ზეთს აიტანს ,შემდეგ ჩამოვღვაროთ და ჩავასხათ ახალი 

წესით გაახლდება და აღარ უნდა დაჭირდეს გამაგრილებელი სისტემიდან ჩახსნა სრულიად შეცვლისთვის

ეს ჯერ თეორიის დონეზე კარგად გავიკითხავ აბა როგორ ატრიალებს ზეთს კარობკა შეიძლება გაამართლოს

((ზეთი რო ააქვს ნასოსიდან ცირკულაციის პონტში  აბრუნებს სისტემაში რაც მგონი ეგრეა იმიტო რო ზეთიც გრილდება წესით უნდა გამოვიდეს ანუ ახალს რო აიტანს წესით ძველი ხო უნდა ჩამოიტანოს ,ძირითადად გამაგრილებელი რადიატორიდან და გიდრომუფტიდან სადაც შეცვლისას რჩება ძველი))





Posted Image
0

#7 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 20 September 2010 - 18:53

წითლად მონიშნული–ცხელი ზეთი მიდის რადიატორამდე გასაგრილებლად გრილდება და გამოდის უკან კარობკამდე ცირკულირებაზე


შესაბამისად კარობკაში ზეთის შეცვლისას რადიატორში მანამდე მიმავალ და გამომავალ მილებში ძველი ზეთია რომელიც არ ცამოდის შეცვლისას
ან უნდა ჩაიხსნას ყვითელი ისრით მონიშნულ ადგილას და გამოვიყენოთ მესამე მეთოდი ზეთის სრულად შეცვლისთვის


<ან შეიძლება ზემოაღნიშნულის ცდა შეიცვალოს კარტერში რაცაა ძველი ზეთი ახლით და ვამუშაოდ გარკვეული დრო სელექტორის რეჟიმების შეცვლით 
რო წავა ზეთი ცირკულირებაზე ჩამოვა კარტერში ძველი და სისტემა შეივსება ახლით ლოგიკურად
კარტერში ჩამოსული ძველი ზეთი ისევ შევცვალოთ ახლით 
წესით მთლიანად უნდა განახლდეს ზეთი >
ეს რათქმაუნდა ჩემი ვარაუდია და დასაზუსტებელია

AL Janinny
რას იტყვი გამოვა ასე რამე?ლოგიკურად უნდა გამოვიდეს მარა დასაზუსტებელია მაინც დეტალები 

თუ გამოდგა ეს მეთოდი ძაან მაგარი იქნება ისე

Posted Image

This post has been edited by apocalips: 21 September 2010 - 10:45

Posted Image
0

#8 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 20 September 2010 - 19:12

q u a t t r o
რადიატორში (N11) ზეთი კი არა წყალი მოძრაობს, თუ ვერ მივხვდი სწორედ?



გამოცვლას რაც შეეხება, არსებობს სპეციალური ნასოსები ZF-ის კარობკებისთვის, რომელიც გამოიწოვს მთელ ამ ზეთს. შედეგად ავსებ ახალით...
Posted Image
0

#9 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 20 September 2010 - 19:44

 AL Janinny

Quote

რადიატორში (N11) ზეთი კი არა წყალი მოძრაობს, თუ ვერ მივხვდი სწორედ?


ტრუბკებით შედის ზეთი გასაგრილებლად და გამოდის გაგრილებული


Quote

ამოცვლას რაც შეეხება, არსებობს სპეციალური ნასოსები ZF-ის კარობკებისთვის, რომელიც გამოიწოვს მთელ ამ ზეთს. შედეგად ავსებ ახალით..

მესამე მეთოდი ZF–ს მიერ აღიარებულია ყველაზე სრულყოფილ მეთოდათ,გიდროტრანსფორმატორიც ირეცხება და სისტემაც
რავი ალექს მაგ ნასოსის რაღაც მეეჭვება რო ბოლომდე გამორეცხოს ,


ამ ბოლოზე რა აზრის ხარ ძმა?თეორიულად გამოდის მარა აი პრაქტიკაში იქნება ალბათ რაღაც ხარვეზი
კერძოდ ციკლის შესრულების დრო 
ანუ რამდენი ხანი დაჭირდება გამოტანას?
და გაერევა ნეტა ბევრი ახალ ზეთში?
რიავიცი რიავიცი

This post has been edited by apocalips: 21 September 2010 - 10:45

Posted Image
0

#10 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 20 September 2010 - 20:19

მშვენიერი აპარატია თითქმის სულ იცვლება ზეთი

რა სიჩქარითაც გამოაქ იმ სჩქარით შეაქვს ახალი ზეთი





აქ ესეთი ვის აქვს თუ რამეა?
Posted Image
0

#11 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 01 October 2010 - 16:54

მაგარი კაი ამბავი მააქვს

დღეს ამდენი ძებნის შემდეგ ვნახე კაცი რომელსაც შეუძლია მესამე მეთოდით ზეთის შეცვლა ავტომატურ კარობკაში,ცვლის ზუსტად ისე როგორც აღწერილია ზემოთ ანუ იდიალური ვარიანტია ზეთის სრულად შესაცვლელად,

ოპელის ცენტრი არტურა ლობჟანასტან მუშაობს და კლუბსაც აქვს მანდ ფასდაკლება


Posted Image
0

#12 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 01 October 2010 - 17:07

ეს ზემოთ რო ვიდოოა, კარობკაში ცვლის ზეეთს? აჰა ეგაც ავტომატი რა, არმდენი მამაძაღლობები უნდა თუ კაცი ხარ.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#13 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 01 October 2010 - 17:14

Mr ika

კი ძმა  :yes:რატო ეგრე ადვილია პირიქით მარა აქ მგონი ეგეთი აპარატიც ძნელი საშოვია,ამოაქვს 95% ,დღეს მესამე მეთოდი (ზემოთ აღნიშნულია)

ველაპარაკე დათოსთანაა არტურა და შევცვლი ეგრე პრობლემა არააო ოღონდ ცოტა ძვირი იქნება,მარა იდიალური ვარიანტია იცვლება გიდრომუფტიდანაც და ტრუბკებიდანაც 100%–ით სხვებისგან განსხვავებით სადაც ზეთი რჩება ძველი დაერევა ახალს ,შესაბამისად ნაკლებზეც მოუწევს შეცვლაც და იმდენი ეფექტი არააქვს





Posted Image
0

#14 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 05 October 2010 - 15:55

Quote

3.


ამ მეთოდით ცვლის მხოლოდ მაღალკვალიფიციური სპეციალისტი რომელიც ცოტა ძნელია,იხსნება შლანგი რომელიც მიდის კარობკიდან რადიატორში,ყენდება უფრო გრძელი შლანგი რომელის ბოლოსაც უშვებთ შესაფერის ჭურჭელში,ვქოქავთ ავტომობილს, ავტომატის ნასოსი ღვრის დარჩენილ ზეთს რის შემდეგაც ვაქრობთ ძრავს,ვასხავთ 4ლიტრ სუფთა იაფფასიან ატფს გამოსარეცხად,ვქოქავთ ძრავს ,სისუფთავე ზეთს შეეტყობა მხოლოდ მხოლოდ ბოლო ნახევარ ლიტრაზე მას შემდეგ რაც გამოვა ჭუჭყიანი ზეთი,ძრავს ვაქრობთ დაუყონებლივ,ვაყენებთ თავის შლანგს რომელიც მოვხსენით და ვამაგრებთ როგორც იყო,შემდეგ ვასხავთ კაი ხარისხის ზეთს და ვქოქავთ უკვე 3ლ ჩასხმის შემდეგ,ზეთის დონეს ვაკონტროლებთ შუპიდან ან სასინჯი პრობკიდან საიდანაც ისინჯება ზეთი.ეს მეთოდი სრულყოფილია ირეცხება კარობკაც და გიდროტრანსფორმატორიც.




ამ მეთოდით გავარკვიე სადაც ცვლიან თავისი დანადგარები აქვთ ;)
Posted Image
0

#15 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 05 October 2010 - 22:27

AL Janinny

:2kiss:



Posted Image
0

#16 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 07 December 2010 - 19:55

Posted Image
Posted Image
0

#17 User is offline   giodati profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 25-May 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002

Posted 14 January 2011 - 13:13

აქვე დავამატებდი რომ ვინმეს თუ დააინტერესებს მულტიტრონიკზე მეტი ინფორმაცია/დეტალები, არის ერთი ძალიან კარგი რუსული საიტი სადაც ყველაფერი დაწვრილებითაა გადმოცემული

http://multitronic-club.ru/stati/

იმედია მოდერი არ წამშლის ამ პოსტს :)
0

#18 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 14 January 2011 - 13:42

giodati

Quote

იმედია მოდერი არ წამშლის ამ პოსტს

:lapa: :lapa:
:cool:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#19 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 14 January 2011 - 14:49

giodati

Quote

მულტიტრონიკზე

ყველაზე მაღალ-ეფექტური კოლოფი სამყაროში! საწყენია რომ 4X4-ზე არ/ვერ გააკეთეს
Posted Image
0

#20 User is offline   giodati profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 25-May 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2002

Posted 14 January 2011 - 21:09

View PostAL Janinny, on 14 January 2011 - 14:49 , said:

giodati

ყველაზე მაღალ-ეფექტური კოლოფი სამყაროში! საწყენია რომ 4X4-ზე არ/ვერ გააკეთეს


ამასთანავე ერთ-ერთი ყველაზე პრობლემური, 4X4 არ არის და ალბათ არც იქნება.
0

  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));