Audi Club Georgia: Automatic VS Manual Transmission - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (20 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Share Automatic VS Manual Transmission რომელი გირჩევნია? ტექნიკური მახასიათებლები, პრაქტიკა

Poll: რატომ გირჩევნიათ კონკრეტული კოლოფის სახე? (39 member(s) have cast votes)

რომელი სახის კოლოფს ანიჭებთ უპირატესობას

  1. ავტომატური (13 votes [33.33%])

    Percentage of vote: 33.33%

  2. მექანიკური (26 votes [66.67%])

    Percentage of vote: 66.67%

Vote

#1 User is offline   mikelson profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 3,646
  • Joined: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

Posted 31 May 2010 - 14:02

გთხოვთ დაწეროთ, გადაცემათა კოლოფის რომელ სახეს ანიჭებთ უპირატესობას და რატომ (AT vs M), ასევე პრაქტიკაში გამოყენებისას წარმოქმნილი სირთულეები, ვითარებები სადაც ერთი ჯობია მეორეს, ერთი სიტყვით ამ თემის ირგვლივ ყველაფერი.
Posted Image

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1

#2 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 31 May 2010 - 14:37

ჩემთვის მექანიკური ჯობია :)

ჯერ ერთი რო ადგილიდან აჩქარება სუუულ სხვააა, მერე სიჩქარის სეცვლის დროს რა განცდაა, რო შეცვლი, მოკიდებს და მიაქვს..
მერე ის რო გონჩაობის დროს მაღალი სიჩქარიდან დაბალში რო გადმოუტან და ჩააჭერ. უუუუუუუუუუუუუფ დღნგგგგგგგგგ, დღნგგგგგგგგგგგგ 5 დან 3 ში :D

ავტომატიკიდე მიდი და ელოდე ის როდის იფიქრებს შენს მაგივრად და რავიცი რა. კი ბატონო, ვაღიარებ რო საცობებში და მსგავს სიტუაციებში ავტომატი
უმჯობესია, ოღონდ კომფორტის მხრივ :) თორე მე ცემი მექანიკა სულ არ მღლის სარანაირ საცობში :)


ავტორი და რეჟისორი მე :D
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#3 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 31 May 2010 - 14:37

რაიცით რა არის კომფორტი. მშვიდი ნერვები მოძრაობისას და სტაბილური სიარული
ავტომატიკა მაგარია. :applause:

იკაც და მესამე ხმა შემოვა მექანიკაზე.
დანარჩენი ავტომატიკისაა


Choosing a transmission is not as simple as "which transmission is better?". You should take into account the make of the car and your situation. For example, if you're buying an Audi mainly for performance reasons, you'll probably want to stick to a manual and use that power. But if you're a city commuter who doesn't want to shift those gears on the drive home, go with an automatic. If you'll be going to the mountains a lot, dealing with mud and rain, then a manual transmission is likely to hold up wonderfully. You get the idea...


საჭირო ლინკები

საინტერესო ლინკები
http://www.buyingadv...ansmission.html
http://www.wikihow.c...al-Transmission

კონკრეტულად აუდიზე ვნახოთ იქნებ :D




Looking to buy an audi a4, manual or automatic?

First off - need some clarification:
New or Used A4?

I have to assume new.

Secondly - Can you drive a stick shift, or would you be learning?

If you've never driven a stick... get the automatic.
If you've never owned a stick shift, but can drive one - maybe - but you'd probably be happier with the automatic.

If you've owned stick shifts, then you know what you're getting into.
Get the stick. Audi makes an excellent transmission, a joy to drive.

If you don't know how to drive stick, or have never owned one, but want to learn - I'd still recommend the automatic - but get the tiptronic automatic - and not the CVT automatic.

Sum it up like this:
The CVT is the standard transmission. It's just ok. It is efficient but if you want to shift your own gears, get the tiptronic. The tiptronic has actual gears, is designed to be "shifted", and is a transmission that anyone can drive (so you don't have to worry if you loan the car to a friend, wife, child...etc).

The CVT has no gears. It works kinda like a bicycle chain on an 18 speed bike. There is a steel drive belt between two sets of cone shaped pulley's (kind a like the chain connecting the peddles (engine side) to the rear wheel (drive wheels). As you start out and accelerate, the chain moves from small sprockets at the peddles and large sprockets in the rear gear cluster to large sprockets at the peddles to small sprockets in the rear gear cluster. That's the same idea as a CVT. Instead of gears, the drive belt rides on the conical "gears" - pulley's.

Long of short of it is - CVT's, when in "manual shift" mode only "pretend" to have gears. The pulley's go to pre-programmed positions for each "gear". It's lame, it feels lame, and if you like shifting your own every once in a while - this transmission will annoy you.

Pony up for the tiptronic. It's an automatic transmission, that has a manual shift mode. This transmission has actual GEARS. It shifts quicker than the CVT - and probably quicker than most average people who drive stick shifts.

Plus, it has the added advantage of being an automatic - for when you get stuck in traffic, your wife/kid/girlfriend/random friend etc... want's to borrow the car or split the driving duties on long trips.

Plus - if you decide to sell the car, the tiptronic will appeal to a much wider variety of buyers (should you decide to sell it yourself).

Now, if you're buying a used A4 -
Unless you LOVE stick shifts and MUST have one (which, since you put this question up - is not you) get the automatic.
It's much harder to "beat up" an automatic transmission.

Enjoy

If you want to learn more about CVT's
http://auto.howstuffworks.com/cvt.htm
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#4 User is offline   mikelson profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 3,646
  • Joined: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

Posted 31 May 2010 - 14:46

ზამთარში რას იტყვით?
Posted Image

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#5 User is offline   mikelson profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 3,646
  • Joined: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

Posted 31 May 2010 - 15:04

მექანიკური კოლოფის პლუსები:
1. ნაკლები წვა,
2. აჩქარება და გონკაობის დროს კომფორტი,
3. არანაირი ზეთების ცვლა გადაცემათა კოლოფში (იშვიათი გამონაკლისების გარდა).
4. არანაირი პერემიჩკები საბარგულში,
5. ნებისმიერი მანქანის დაბუქსირების შესაძლებლობა,
6. სულ რომ ქვეყანა დაიქცეს, გზაზე არ დაგტოვებს :D ,
7. ნეიტრალის დროს შეგიძლია აგორავო (აბუქსირო) რამდენიც გინდა,
8. სიარულის დროს სამუხრუჭე სისტემის გათიშვის შემთხვევაში აქვს ალტერნატიული საშუალება (სიჩქარეებით გაჩერება),
9. გრძნობ, რომ მანქანას შენ მართავ,
10. ჩემი აზრით ზამთარში და მოყინულ გზებზე უფრო საიმედოა,
11. და ა.შ. ;)
Posted Image

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1

#6 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 31 May 2010 - 15:09

Quote

მექანიკური კოლოფის პლუსები:
1. ნაკლები წვა,
2. აჩქარება და გონკაობის დროს კომფორტი,
3. არანაირი ზეთების ცვლა გადაცემათა კოლოფში (იშვიათი გამონაკლისების გარდა).
4. არანაირი პერემიჩკები საბარგულში,
5. ნებისმიერი მანქანის დაბუქსირების შესაძლებლობა,
6. სულ რომ ქვეყანა დაიქცეს, გზაზე არ დაგტოვებს :D ,
7. ნეიტრალის დროს შეგიძლია აგორავო (აბუქსირო) რამდენიც გინდა,
8. სიარულის დროს სამუხრუჭე სისტემის გათიშვის შემთხვევაში აქვს ალტერნატიული საშუალება (სიჩქარეებით გაჩერება),
9. გრძნობ, რომ მანქანას შენ მართავ,
10. ჩემი აზრით ზამთარში და მოყინულ გზებზე უფრო საიმედოა,
11. და ა.შ. ;)



+1
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#7 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 31 May 2010 - 15:21

mikelson
გეთანხმები. 10დან 9ში

Quote

10. ჩემი აზრით ზამთარში და მოყინულ გზებზე უფრო საიმედოა,
აქ ავტომატიკა ბევრათ უკეთესია. ტოესტ ტიპტრონიკი.
შემოწმებული და შედარებული მყავს.

ტიპტრონიკით ისე სტაბილურათ დადის ყინულზე რო ... შეცდომა მინიმუმამდეა დასული
ანუ მექანიკაზე რაღაც კუნის ოდნავ სხვანაირად რო აიღო ან რამე ...
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#8 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 31 May 2010 - 19:12

1. ნაკლები წვა––არც ისე დიდი სხვაობაა :)
2. აჩქარება და გონკაობის დროს კომფორტი––აუდის ავტომატებში არც ისე დიდი სხვაობაა აჩქარებაში, და არის ავტომატები რომლებიც უფრო ჩქარია მექანიკასთან შედარებით,კომფორტი ტიპტრონიკში მგონი ბევრად მაგარია ვიდრე მექანიკის,თითის ერთი მარტივი მოძრაობით ფრინდება მანქანა,ავტომატითაც ჩააჭერ კიკდაუნს და მიფრინავს უცვლის სიჩქარეს 1ან 2ით ქვემოთ
3. არანაირი ზეთების ცვლა გადაცემათა კოლოფში (იშვიათი გამონაკლისების გარდა)––არც ავტომატს უნდა ხშირად 120000ზე იცვლება ზეთი თუ კარგს ჩაასხავ.
4. არანაირი პერემიჩკები საბარგულში––ეგენი მექანიკაზეც მქონდა საბარგულში,რაიცი სად დაგჭირდება:)ყველგან ვერ მიაწვები,დაბუქსირებას ბარემ ჩაუბავ
5. ნებისმიერი მანქანის დაბუქსირების შესაძლებლობა––ავტომატითაც დაიბუქსირებ ნებისმიერ მანქანას,თვითონ არაა მიზანშეწონილი
6. სულ რომ ქვეყანა დაიქცეს, გზაზე არ დაგტოვებს––არც ავტომატი დაგტოვებს არასდროს,თუ დედა არ ყავს მექანიკაც გაჩერდება და ავტომატიც
7. ნეიტრალის დროს შეგიძლია აგორავო (აბუქსირო) რამდენიც გინდა––ნეიტრალით არც მექანიკა დამყავდა არასდროს ეკონომიის მიზნით
8. სიარულის დროს სამუხრუჭე სისტემის გათიშვის შემთხვევაში აქვს ალტერნატიული საშუალება (სიჩქარეებით გაჩერება),––ეს სხვათაშორის ავტომატს ბევრად ეფექტურად გამოსდის
9. გრძნობ, რომ მანქანას შენ მართავ––აბა ავტომატიანს ვინ მართავს?:)ამისათვის არის სპორტ რეჟიმი და ტიპტრონიკი
11. და ა.შ.––ყველაზე მთავარი არ დაწერე:)რაც დიდი პლიუსი აქვს მექანიკას:) :)
Posted Image
0

#9 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 31 May 2010 - 19:30

Quote

1. ნაკლები წვა––არც ისე დიდი სხვაობაა :)2. აჩქარება და გონკაობის დროს კომფორტი––აუდის ავტომატებში არც ისე დიდი სხვაობაა აჩქარებაში,და არის ავტომატები რომლებიც უფრო ჩქარია მექანიკასთან შედარებით,კომფორტი ტიპტრონიკში მგონი ბევრად მაგარია ვიდრე მექანიკის,თითის ერთი მარტივი მოძრაობით ფრინდება მანქანა,ავტომატითაც ჩააჭერ კიკდაუნს და მიფრინავს უცვლის სიჩქარეს 1ან 2ით ქვემოთ3. არანაირი ზეთების ცვლა გადაცემათა კოლოფში (იშვიათი გამონაკლისების გარდა)––არც ავტომატს უნდა ხშირად 120000ზე იცვლება ზეთი თუ კარგს ჩაასხავ.4. არანაირი პერემიჩკები საბარგულში––ეგენი მექანიკაზეც მქონდა საბარგულში,რაიცი სად დაგჭირდებაყველგან ვერ მიაწვები,დაბუქსირებას ბარემ ჩაუბავ5. ნებისმიერი მანქანის დაბუქსირების შესაძლებლობა––ავტომატითაც დაიბუქსირებ ნებისმიერ მანქანას,თვითონ არაა მიზანშეწონილი6. სულ რომ ქვეყანა დაიქცეს, გზაზე არ დაგტოვებს––არც ავტომატი დაგტოვებს არასდროს,თუ დედა არ ყავს მექანიკაც გაჩერდება და ავტომატიც7. ნეიტრალის დროს შეგიძლია აგორავო (აბუქსირო) რამდენიც გინდა––ნეიტრალით არც მექანიკა დამყავდა არასდროს ეკონომიის მიზნით8. სიარულის დროს სამუხრუჭე სისტემის გათიშვის შემთხვევაში აქვს ალტერნატიული საშუალება (სიჩქარეებით გაჩერება),––ეს სხვათაშორის ავტომატს ბევრად ეფექტურად გამოსდის9. გრძნობ, რომ მანქანას შენ მართავ––აბა ავტომატიანს ვინ მართავს?ამისათვის არის სპორტ რეჟიმი და ტიპტრონიკი11. და ა.შ.––ყველაზე მთავარი არ დაწერერაც დიდი პლიუსი აქვს მექანიკას



საღოოოლ. გამაჩუმე :D მაგრამ მექანიკა მაინც სულ სხვაა ა ავტომატს ჯობია, ეს რეალობაა.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#10 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 31 May 2010 - 19:48

ავტომატიკის პლიუსები / უპირატესობა

  • ეკოლოგიურია ბევრად,ბევრი ცდა და ტესტი არსებობს ამის შესახებ:
  • ბევრად გაადვილებული მართვა ავტომობილის:
  • უსაფრთხოება–მძღოლის ბევრად ნაკლებ ყურადღებას მიოთხოვს ავტოს მართვისას:
  • კომფორტული მართვა,მგზავრი ვერ გრძნობს გარტყმებს სიჩქარის შეცვლისას.მექანიკა მოითხოვს კვალიფიკაციურ მძღოლს კომფორტული გადართვებისთვის
  • დაბალი სიჩქარით სვლა,მაგ:პრობკებში,სვეტაფორებთან,აღმართზე პრობკის დროს.მექანიკა ცოტა საწვალებელია და მოითხოვს მძღოლისგან მეტ კვალიფიციურობას
  • გამავლობა მაგ:თოვში,მოყინულ გზაზე,მოხრეშილ გზაზე
  • არ მოითხოვს მძღოლისგან მართვის დიდ კვალიფიციურობას
  • ავტომობილის ძრავი და ბევრი სხვა დეტალი უფრო დიდხანს ძლებს ვიდრე მექანიკურზე,ძაან ბევრი ცდა და ტესტია ამის შესახებ და ლოგიკურიცაა
  • მძღოლისთვის დიდი კომფორტი მართვისას მითუმეტეს პრობკებში,ტრასაზე,მოყინულზე,პერევალზე,ამართებზე როცა პრობკაა.ტრასაზე
  • მძღოლის გადაღლა საჭეზე,მექანიკურთან შედარებით ავტომატის მძღოლმა სამჯერ მეტი უნდა გაიაროს იგივე დაღლილობა რო იგრძნოს
  • რეჟიმების არსებობა რომელიც მძღოლის ხასიათს ეწყობა მართვისას,კომფორტი და სპორტ რეჟიმი
  • ე.წ. აბგონების ბევრად გაადვილება და ეფექტურობა ასევე სიმარტივე,სუ არ გაინტერესებს აბაროტი,და რომელშია ჩააჭირე და გაფრინდა
  • ავტომატი–გიცავს ბევრი შეცდომისგან,არ დაგაზიანებინებს ავტომანქანას:არ შეგაცვლევინებს გადაცემას მანქანის საზიანოდ
  • არასდროს გადაიღლები შორ მანძილზე სიარულისას ბევრად მხნედ ხარ და ბევრად ყურადღებიანი მინუსი შედარებით დაბალი რესურსია რასაც დღითი–დღე აუმჯობესებენ.ვისაც არ უტარებია კაი ხანი ავტომატი კაიფი ვერ გაუგო
და თუ გაუგე მექანიკაზე აღარც გადაჯდება
Posted Image
0

#11 User is offline   mikelson profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 3,646
  • Joined: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

Posted 31 May 2010 - 19:49

q u a t t r o
1 და მე-2 პუნქტებს რაც ეხება, დამიჯერე ჯამში დიდი სხვაობაა.
3 ზეთის შეცვლა მაინც უნდა ავტომატს, იშვიათად თუ ხშირად მაინც საჭიროა. ეგ დამატებითი ხარჯი და დისკომფორტი.
4 პერემიჩკებს რაც ეხება, ჩემი აზრით ავტომატი თუ გყავს და პერემიჩკები არ გაქვს, ეგ უბრალოდ შენი თავის უპასუხისმგებლობაა, მექანიკას რაც შეეხება თუ გაქვს კარგია, თუ არადა დიდ სირთულეებს ეგ ვერ შეგიქმნის სადაც არ უნდა იყო.
5 რაც შეეხება მიწოლას, უბრალოდ შეიძლება გაფუჭდეს მანქანა ისეთ ადგილას, სადაც ვერც გააკეთებ და ვერც ევაკუატორს გამოუძახებ, ასეთ შემთხვევაში ზარი ახლობელთან და ბუქსირი კარგი საშუალებაა. ავტომატმა რომ დაიბუქსიროს სხვა მანქანა ბევრად უფრო მალე გამოვა მწყობრიდან ვიდრე მექანიკა, ანუ მარტო რეკომენდირება კი არა მექანიკას მაგის რესურსი გაცილებით მეტი აქვს, ეს აჩვენა პრაქტიკამ.
6 გზაზე დატოვებას რაც შეეხება, გადაცემათა კოლოფის გაუმართაობის მიზეზით გაცილებით მეტი შანსია ავტომატით ვერ მოხვიდე სახლში, ვიდრე მექანიკით, მექანიკაზე მინახავს, როცა მე2 და მე-3 სიჩქარეები არ მუშაობდა ტიპებს უვლიათ გაჭირვებით, მაგრამ სახლში მოსულან, ეგ რომ ავტომატზე მოხდეს, თუ საერთოდ დაიძრა ადგილიდან ძალიან ბევრ დეტალს მოსპობს სახლამდე.
7 ნეიტრალის დროს გორაობას ბენზინის ეკონომიის მიზნით არ ვიძახი, საჭიროების შემთხვევაში გეუბნები, თუ სხვა გზა არ არის ავტომატის მძროლი უფრო გაწვალდება ვიდრე მექანიკის.
8 თუ სამუხრუჭე სისტემა დახიანდა და ავტომატური გადაცემათა კოლოფით ცადე გაჩერება (ერთხელ და 2-ჯერ არ ვამბობ, შეიძლება გაუძლოს)კაი დღეში ჩავარდება კოლოფი, მექანიკით კიდევ შეგიძლია საერთოდ დაივიწყო მუხრუჭის არსებობა. მეთი ეფექტური რაღა გინდა?
9 მანქანის მართვას რაც შეეხება, ავტომატი თავის ჭკუაზე დადის და ატარებს მძროლს, შენ მართავ მექანიკას მეთქი ამას გადატანითი მნიშვნელობით ვამბობ, როცა მანქანაზე კონტროლი ნაკლებად გჭირდება და მანქანა საკუთარი სხეულივით არ გაქვს შეგრძნებული ამას მართვას არ ვეძახი, ეგ ტროლეიბუსის სისტემაა, და A პუნქტიდან B პუნქტში გადაადგილება თუ გინდა მაშინ კიბატონო.


P.S. ტიპტრონიკი არ არის მექანიკა. მექანიკა ბევრად სხვა სამყაროა, ვიდრე ტიპტრონიკი.

დიდი სიამოვნებით მოვისმენდი შენ რა მიგაჩნია მექანიკის დიდ პლუსად. ;)
Posted Image

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#12 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 31 May 2010 - 19:52

:)მაგ რითი ჯობია?რესურსის გარდა???:):)

Mr ika
საღოოოლ. გამაჩუმე,მაგრამ მექანიკა მაინც სულ სხვაა ა ავტომატს ჯობია, ეს რეალობაა

:)რესურსის გარდა რითი ჯობია მაგალითად ?????:):):)
Posted Image
0

#13 User is offline   mikelson profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 3,646
  • Joined: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

Posted 31 May 2010 - 20:00

View Postq u a t t r o, on 31 May 2010 - 19:40 , said:

ავტომატის+++++++++++++++++++1#ეკოლოგიურია ბევრად,ბევრი ცდა და ტესტი არსებობს ამის შესახებ:2#ბევრად გაადვილებული მართვა ავტომობილის:3#უსაფრთხოება–მძღოლის ბევრად ნაკლებ ყურადღებას მიოთხოვს ავტოს მართვისას:4#კომფორტული მართვა,მგზავრი ვერ გრძნობს გარტყმებს სიჩქარის შეცვლისას.მექანიკა მოითხოვს კვალიფიკაციურ მძღოლს კომფორტული გადართვებისთვის5#დაბალი სიჩქარით სვლა,მაგ:პრობკებში,სვეტაფორებთან,აღმართზე პრობკის დროს.მექანიკა ცოტა საწვალებელია და მოითხოვს მძღოლისგან მეტ კვალიფიციურობას6#გამავლობა მაგ:თოვში,მოყინულ გზაზე,მოხრეშილ გზაზე7#არ მოითხოვს მძღოლისგან მართვის დიდ კვალიფიციურობას8#ავტომობილის ძრავი და ბევრი სხვა დეტალი უფრო დიდხანს ძლებს ვიდრე მექანიკურზე,ძაან ბევრი ცდა და ტესტია ამის შესახებ და ლოგიკურიცაა9#მძღოლისთვის დიდი კომფორტი მართვისას მითუმეტეს პრობკებში,ტრასაზე,მოყინულზე,პერევალზე,ამართებზე როცა პრობკაა.ტრასაზე10#მძღოლის გადაღლა საჭეზე,მექანიკურთან შედარებით ავტომატის მძღოლმა სამჯერ მეტი უნდა გაიაროს იგივე დაღლილობა რო იგრძნოს11#რეჟიმების არსებობა რომელიც მძღოლის ხასიათს ეწყობა მართვისას,კომფორტი და სპორტ რეჟიმი12#ე.წ. აბგონების ბევრად გაადვილება და ეფექტურობა ასევე სიმარტივე,სუ არ გაინტერესებს აბაროტი,და რომელშია ჩააჭირე და გაფრინდა13#ავტომატი–გიცავს ბევრი შეცდომისგან,არ დაგაზიანებინებს ავტომანქანას:არ შეგაცვლევინებს გადაცემას მანქანის საზიანოდ14#არასდროს გადაიღლები შორ მანძილზე სიარულისას ბევრად მხნედ ხარ და ბევრად ყურადღებიანი მინუსი შედარებით დაბალი რესურსია რასაც დღითი–დღე აუმჯობესებენ.ვისაც არ უტარებია კაი ხანი ავტომატი კაიფი ვერ გაუგო და თუ გაუგე მექანიკაზე აღარც გადაჯდება


:laughing: ამ ყველაფრის მერე შენ ამბობ, რომ ავტომატი ტროლეიბუსი არაა? კარგი საცობი გასაგებია (თუმცა მე არც მექანიკა მიქმნის დიდ დისკომფორტს), მაგრამ დანარჩენი? მაგას ვამბობ შენ არ მართავ მეთქი, მძღოლი ნაკლებად იღლება, ნაკლები ყურადღება სჭირდება, ნაკლები შეცდომა და ა.შ. მაგ ყველაფერშია ტარების ხიბლი (არ ვგულისხმობ სამსახურიდან დაღლილი რომ მოდიხარ და ერთი სული რომ გაქვს სახლში როდის მიხვალ), აბა რა აზრი აქვს მაგარ სპორტულ მანქანას (დაღაც R8-ის მაგვარი მაქვს მხედველობაში), უბრალოდ ლამაზი ტროლეიბუსი და ვსო?

მექანიკა ძმა, მართლა მაგარია. :asasin:
Posted Image

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#14 User is offline   coupe profile Icon

  • ჭამა-სმის მინისტრი
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 6,330
  • Joined: 01-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:BB079ZZ

Posted 31 May 2010 - 20:12

აი მეც მოვედიიიიიი!

იქეთ პროსტა ხმა მივეცი და ეგრევე აქ შემოვარდიიიიი!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :makoooo:

არც იფიქროდ ბევრი ამ თემაზე. მექანიკა ძალიან ბევრი პარამეტრით ჯობია ავტომატს თუნდაც ძალიან ხელზე დახვეული ტერმინით " კომფორტი" რომელიც ყველა ზარმაც კაცს აქვს პირზე მიკერებული... :rofl:

This post has been edited by coupe: 31 May 2010 - 20:13

Fuck snow... I need big turbo...
0

#15 User is offline   rezo333 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,697
  • Joined: 11-March 10
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2010
  • ნომერი:AUD200

Posted 31 May 2010 - 20:13

Quote

მექანიკა ძმა, მართლა მაგარია

+2.8


Quote

ჰა და თქვი რითი ჯობია...

მოიყვანე ზუსტად ჩემნაირი ოღონდ ტიპტრონიკი და გაჩვენებ რითი ჯობია :book:

ანდა რაღად გინდა მოყვანა, როგორც მითხრეს ალექსა და გიორგი დადგნენ შაბათს და გიორგიმ მიუხედავად იმისა რომ რეგულარი ესხა და მინიმუმ 15-20 ცხენით ნაკლები ქონდა ტიპტრონიკთან უპირატესობა მაინც შეინარჩუნა :)
0

#16 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 31 May 2010 - 20:22

mikelson
1#დამიჯერე არც ისე დიდი,თან მაგთანხაზე ბევრად დიდ თანხას ზოგავ რემონტზე
3#ეხლა არ თქვა რო 100000გავატარებო მანქანას:):)შეგძულდება ის მანქანა უკვე:)ხარჯით და დისკომფორტით ბევრად ბევრად ნაკლებია ვიდრე მექანიკაზე ხშირი პრობლემები
4#ავტომატზე იასნად ყველას უნდა ქონდეს პერემიჩკა თუ აკუმლატორში ფულის გადახდა ენანება
5#დაბუქსირება გამოუვალ მდგომარეობაში ავტომატისაც უპრობლემოდ შეიძლება:მახ:45კმ.სთ–––50კმ.მანძილზე. ლიხაჩობას მგონი მექანიკაზეც არავინ იწყებს დაბუქსირებისას:):)
6#ავტომატზეც ხშირი შემთხვევაა როცა რომელიმე სიჩქარეში არ ვარდება მარა თავისუფლად დადის:)ავტომატი ჭკვიანი ადამიანის ხელში არასდროს დარჩება კარობკის გაფუჭების მიზეზით გზაში,თუ იდიოტი არ ზის საჭესთან,დიდი ხნით ადრე გაძლევს სიგნალს და იგრძნობ რო გასაკეთებელია,თუ დაიკიდებს კაცი და ივლის მექანიკაც კარგად დარჩება ეგრე გზაში
7#რატო?დაუბუქსირე და ეგაა,მექანიკაზეც ხო ეგრე უნდა ქნა
8#მაგ შემთხვევაში მძღოლია გამოსაცვლელი:)თუ ტორმუზი არააქვს ათასჯერ რატო გადის უტორმუზოდ სახლიდან:)სიჩქარით გაჩერებას რაც შეეხება ავტომატს აქვს რეჟიმი რომლითაც ბევრად ეფექტურად ჩერდება მანქანა,რომელ სიჩქარეშიც გინდა იყოს და არანაირად არ ზიანდება,სპეციალურადაა ძრავის ხოდის შესანელებლად შესაბამისი რეჟიმები რომელიც მხოლოდ მაგისთვისაა:პერევალზე,დიდ დაღმართზე და ა.შ. დასაშვებად, ან პირიქით ასასვლელად კარობკა ამ დროს სულ არ წვალობს პირიქით იდიალური რეჟიმებია ამისათვის
9#მაგაში მაგრად არ გეთანხმები:::ავტომატი ჭკვიანია და გერგება შენ,როგორი რეჟიმითაც გინდა მართვა გადავა იმ რეჟიმში.პირიქით შენ უთითებ მანქანას რა რეჟიმით გსურს სიარული და ის გისრულებს ამას ბევრად კომფორტულად და სწრაფად,დამიჯერე ერთი ორი კვირით დაითრიე ავტომატიანი მანქანა და ეგრე აღარ იტღვი,ბევრი ფერარი,ლამბო და სხვა იმენნა სპორტული მანქანაა ავტომატზე,თან შენ მექანიკით შეიძლება ძრავი გადაახურო ელემენტარული გონკაობისას რასაც ავტომატზე ვერ იზავ,ბევრი მოდელია რო დრაგზე იგივე მანქანა იგივე ძრავზე ავტომატი ბევრად ჯობნის მექანიკას სისწრაფეში,ტიპტრონიკი იგივე მექანიკაა შენ ცვლი სიჩქარეს რამდენზეც გინდა ოღონდ მექანიკისგან განსხვავებით გიცავს,არ გადართავს უაზრო მითითებულ სიჩქარეს რაც ძრავს დააზიანებსმექანიკის ყველაზე დიდი ++++++++++ რესურსია რომლითაც ჯერ ჯობნიას ავტომატს,მარა დროდა დრო ეგ იცვლება,და საერთოდაც არცერთი ახალი მანქანა მგონი გამძლეობაზე გათვლილი აღარაა,ხო ეგრეა?უფრო კომფორტზე გადავიდნენ და გამძლეობას დააკლეს ყურადღება:::მაგ ძველი ეშკა და შემდეგები აიღე,ასევე ბევრი სხვა აუტო
Posted Image
0

#17 User is offline   coupe profile Icon

  • ჭამა-სმის მინისტრი
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 6,330
  • Joined: 01-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:BB079ZZ

Posted 31 May 2010 - 20:26

q u a t t r o

ტიპტრონიკი მაინც დაგვიანებით რთავს! სად მეხუთედან მესამეში რო ჩათხრი ხელით და სად კიდე პლასმასის ფარფლებს რო ეთამაშები ან კიდე რიჩაგს რო წაუპარტყუნებ... :laughing:

This post has been edited by coupe: 31 May 2010 - 20:26

Fuck snow... I need big turbo...
0

#18 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 31 May 2010 - 20:26

DON_PIPOცოტა ხანში მექანიკა აღარ იარსებებს და მერე ვნახავ რას იტყვი:):):) rezo333აბა ახალი მოდელები დააყენე რას უზავს ავტომატი:)
Posted Image
0

#19 User is offline   mikelson profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 3,646
  • Joined: 18-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 / B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7T
  • გამ. წელი:2004

Posted 31 May 2010 - 20:29

View Postq u a t t r o, on 31 May 2010 - 20:18 , said:

DON_PIPOცოტა ხანში მექანიკა აღარ იარსებებს და მერე ვნახავ რას იტყვი:):):) rezo333აბა ახალი მოდელები დააყენე რას უზავს ავტომატი:)

დამერწმუნე, სანამ ჩემნაირები არსებობენ, მექანიკური კოლოფიც იარსებებს. :laughing:

მყავს ძმა ავტომატიც და ბევრიც მივლია, თანაც 2006 წლიანია, მაგრამ ტროლეიბუსია და რა ვქნა? ;)
Posted Image

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0

#20 User is offline   coupe profile Icon

  • ჭამა-სმის მინისტრი
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 6,330
  • Joined: 01-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:BB079ZZ

Posted 31 May 2010 - 20:29

q u a t t r o

Quote

DON_PIPOცოტა ხანში მექანიკა აღარ იარსებებს და მერე ვნახავ რას იტყვი:) rezo333აბა ახალი მოდელები დააყენე რას უზავს ავტომატი


ახალი მოდელი მექანიკით ვაჯობებთ!!!!! :empathy3:
Fuck snow... I need big turbo...
0

  • (20 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));