
Share ძრავის ზეთები - Motor Oils for Audi კლასიფიცირება, დახასიატება / გამოშვება 1997 - 2007 წ.წ.
#1002
Posted 29 June 2013 - 11:04
AL Janinny
ეხლა ვნახე ეს ჩამონათვალი
))) ძაან ძველია რომ იცოდე
ELF, MOBIL, LOTOS მაგ ბრენდები რაც აქ ჩამონათვალშია არც ერთი მაგ სახელით აღარ არის
:D
Mr ika
არ გინდა ELF HTX 5-50 ცადო?
თუ 300V-ს ასხავ მაგას რომ შეადარო. პროსტა მოტულთან შედარებით ცოტა ძვირია. FORMULA ALFA-ში გვისხია რუსთავის ერთ ერთ ბოლიდში. http://www.acs.escn..../NT0006FEE2.pdf
ეხლა ვნახე ეს ჩამონათვალი



Mr ika
არ გინდა ELF HTX 5-50 ცადო?

This post has been edited by alexandro: 29 June 2013 - 11:21
#1011
Posted 01 July 2013 - 12:30
aleqsandre
alexandro
ოდნავ მცდარი იფო მოგაწოდე.
გუშინ A4-ის ჯამური წონა 2 ტონას გადავაჭარბე. ვიარე კარგ გემრიელ აღმართებზე, სერპანტინებზე - მაგრამ მაგ დონემდე არ გაცხელებულა ზეთი. მაქსიმუმ ავიდა - ნახევარი შკალით ნაკლებზე.
alexandro
Quote
ამ დონეზე ამოდის ისარი და თუ ვინმემ იცით საგანგაშოა?
ოდნავ მცდარი იფო მოგაწოდე.
გუშინ A4-ის ჯამური წონა 2 ტონას გადავაჭარბე. ვიარე კარგ გემრიელ აღმართებზე, სერპანტინებზე - მაგრამ მაგ დონემდე არ გაცხელებულა ზეთი. მაქსიმუმ ავიდა - ნახევარი შკალით ნაკლებზე.

#1013
Posted 01 July 2013 - 13:09
aleqsandre, on 01 July 2013 - 12:56 , said:
alexandro
AL Janinny
მისხია ლიქვი მოლი 5/40 გავლილი მაქვს უკვე 8000 ცოტა მეტი და შუპზე მაქსიმუმსა და მინიმუმს შორის არის. ალბათ შეცვლა უნდა უკვე და ვეღარ ქაჩავს.
AL Janinny
მისხია ლიქვი მოლი 5/40 გავლილი მაქვს უკვე 8000 ცოტა მეტი და შუპზე მაქსიმუმსა და მინიმუმს შორის არის. ალბათ შეცვლა უნდა უკვე და ვეღარ ქაჩავს.
ოოო, რაღაც ბევრია 8000


#1020
Posted 01 July 2013 - 17:43
AL Janinny
ბოლო სამი წელია ვასხავ მოტულის V300 - 5-40
რაც შეეხება ეხლა აპკატკაზე ჩავასხი მოტულის 8100 5-40 და არ გამკვირვებია ჩვენმა რამოდენიმე მეგობარმა ძრავი რომ გააფუჭა.
200 კმ ის მერე ჰიდროტალკატელებმა და ცეპის დამჭიმმა ხმა აიკიდა.
-0-300 კმ ზე გამოვცვალე და ისევ დადღაც 200 კმ ის მერე იგივე ხმა.
დასკვნა მდიდარ სმესზე ზეთს საერთოდ არ აქვს ნაგარის ანდა ბენზინის შთანთქვის უნარი.
საქართველოს პირობებში (ბენზინის ხარისხი და დიდძალი ჭუჭყი ჰაერში ) ვფიქრობ მაქსიმუმ 5-6 K ზე უნდა გამოიც ავლოს კარგი ხარისხის ზეთი.
რაც შეეხება ვ300 ს მაქსიმუმ 3500-4000 კმ ზე ისიც ტუ ტრეკზე არ გივლია
p.s ტრასაზე სიარულის დროს უფრო კარგავს ზეთი თავის თვისებებს ვიდრე ქალაქში.
ტრასაზე ადის ყველაზე მაღალ ტემპერატურაზე (განსაკუთრებით ხანგძლივ მგზავრობასა და დატვირთვაზე)
ბოლო სამი წელია ვასხავ მოტულის V300 - 5-40
რაც შეეხება ეხლა აპკატკაზე ჩავასხი მოტულის 8100 5-40 და არ გამკვირვებია ჩვენმა რამოდენიმე მეგობარმა ძრავი რომ გააფუჭა.
200 კმ ის მერე ჰიდროტალკატელებმა და ცეპის დამჭიმმა ხმა აიკიდა.
-0-300 კმ ზე გამოვცვალე და ისევ დადღაც 200 კმ ის მერე იგივე ხმა.
დასკვნა მდიდარ სმესზე ზეთს საერთოდ არ აქვს ნაგარის ანდა ბენზინის შთანთქვის უნარი.
საქართველოს პირობებში (ბენზინის ხარისხი და დიდძალი ჭუჭყი ჰაერში ) ვფიქრობ მაქსიმუმ 5-6 K ზე უნდა გამოიც ავლოს კარგი ხარისხის ზეთი.
რაც შეეხება ვ300 ს მაქსიმუმ 3500-4000 კმ ზე ისიც ტუ ტრეკზე არ გივლია
p.s ტრასაზე სიარულის დროს უფრო კარგავს ზეთი თავის თვისებებს ვიდრე ქალაქში.
ტრასაზე ადის ყველაზე მაღალ ტემპერატურაზე (განსაკუთრებით ხანგძლივ მგზავრობასა და დატვირთვაზე)
This post has been edited by SAN-627: 01 July 2013 - 17:44