
Share ძრავის ზეთები - Motor Oils for Audi კლასიფიცირება, დახასიატება / გამოშვება 1997 - 2007 წ.წ.
#1263
Posted 14 October 2015 - 00:55
Mr ika, on 13 October 2015 - 20:42 , said:
jibrahil
დიდად არ ვართ კმაყოფილები და ამიტომ
რაც გავქვს კარგად გატესტილი და კმაყოფილები ვართ კი დავწერეთ
თორე ვიყენებდით მაგ ზეთსაც.
დიდად არ ვართ კმაყოფილები და ამიტომ

რაც გავქვს კარგად გატესტილი და კმაყოფილები ვართ კი დავწერეთ

თორე ვიყენებდით მაგ ზეთსაც.
მე რაც ზეთები მაქ ნაყიდი ყველას მაინც მოტულმა აჯობა თუმცა ადრე არალს ვყიდულობდი და ეგეც კაი ზეთია მაგრამ ავადმყოფურად მაღალი ფასებით
#1265
Posted 15 October 2015 - 21:10
ZURA115
სალამი. 5w-30 ჩაასხით აუცილებლად...
გერმანული ზეთი თუ დაგჭირდებათ მოგვწერეთ აქ ან ნომერზე 555068080
http://rowe-mineraloel.com/en/
ხარისხზე პასუხისმგებლები ვართ. კლუბში უმეტესია ამას ვიყენებთ და რეკომენდაციასაც ვაძლევთ
სალამი. 5w-30 ჩაასხით აუცილებლად...
გერმანული ზეთი თუ დაგჭირდებათ მოგვწერეთ აქ ან ნომერზე 555068080
http://rowe-mineraloel.com/en/
ხარისხზე პასუხისმგებლები ვართ. კლუბში უმეტესია ამას ვიყენებთ და რეკომენდაციასაც ვაძლევთ
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#1267
Posted 27 December 2015 - 09:44
Audi A4 quattro
გარბენს არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს. მაგ მოდელს სინთეთიკა უწერია და უნდა ასხა სინთეთიკა. თუ ძალიან ბევრის დაკლებას დაიწყებს, მერე უნდა გადახვიდე ნახევრად სინთეთიკაზე.
ჩვენს შეგვიძლია ის ზეთი გირჩიოთ რასაც უმეტესი კლუბელი ვასხავთ,
ან როვე ან კარტეხნიკი. ორივე გერმანულია და მითუმეტეს ფასთან შედარებით მაღალი ხარისხია.
გარბენს არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს. მაგ მოდელს სინთეთიკა უწერია და უნდა ასხა სინთეთიკა. თუ ძალიან ბევრის დაკლებას დაიწყებს, მერე უნდა გადახვიდე ნახევრად სინთეთიკაზე.
ჩვენს შეგვიძლია ის ზეთი გირჩიოთ რასაც უმეტესი კლუბელი ვასხავთ,
ან როვე ან კარტეხნიკი. ორივე გერმანულია და მითუმეტეს ფასთან შედარებით მაღალი ხარისხია.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#1272
Posted 31 October 2016 - 14:20
AL Janinny, on 31 October 2016 - 12:11 , said:
5W-30, 5W-40 და 0W-40 მიდის.
მე Mobil1-ის 0-40ს ჩავასხამდი.
მე Mobil1-ის 0-40ს ჩავასხამდი.
AL Janinny, on 31 October 2016 - 12:11 , said:
5W-30, 5W-40 და 0W-40 მიდის.
მე Mobil1-ის 0-40ს ჩავასხამდი.
მე Mobil1-ის 0-40ს ჩავასხამდი.
რომელი უფრო მეტს გაატარებს თუ აზრი არ აქვს ? და მატორს რომ ხშირად აგაზავებ ანუ სულ 60 ით რომ არ დადიხარ რომელი სჯობს ?
#1273
Posted 31 October 2016 - 15:21
rattiii, on 31 October 2016 - 14:20 , said:
რომელი უფრო მეტს გაატარებს თუ აზრი არ აქვს ? და მატორს რომ ხშირად აგაზავებ ანუ სულ 60 ით რომ არ დადიხარ რომელი სჯობს ?
აზრი არ აქვს. რაც ხშირად ცვლი, მით მეტი ხანი იქნება ძრავი კარგ ფორმაში. მაქსიმუმ 8000ზე.
0-40 ყველას ჯობია (და ძვირია).

#1274
Posted 13 November 2016 - 01:22
მე კარგ სინთეტიკას 5/40 15 000 კმ ზე ვცვლი ტრასაზე დავდივარ ხშირად არ ვგაზაობ არცერთ ძრავზე პრობლემა არ მქონია რამოდენიმეჯერ "პრაკლატკა "გამოვცვალე იდელური სისუფთავე იყოო ძრავშიი არავის არ ეგონოს 5000კმ თუ შეცვლის ზეთს ძრავს უფრო შეინახავს ვიმეორებ თუ არ გონკაობ და აბაროტებით არ დადიხარ თუ ქალაქში დადიხარ მაშინ 8000კმ მაქსიმუმ