Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: ძრავის ზეთები - Motor Oils for Audi - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (64 Pages)
  • +
  • « First
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share ძრავის ზეთები - Motor Oils for Audi კლასიფიცირება, დახასიატება / გამოშვება 1997 - 2007 წ.წ.

#981 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 28 June 2013 - 01:04

გურული
5w
ნიშნაცს 'ცივზე' რამდენად თხელია, ანუ დაქოქვიდან რამდენად მალე იწყებს ძრავის ზეთვას (ანუ ძრავი არ იცვითება).


ხოლო X-30, 40 და ა.შ უკვე როცა გახურდება ძრავი - მის ადუღების რიცხვს, ანუ რა გარე ტემპერატურებზე ინარჩუნებს თავის თვისებებს.

იდეალში რაც პირველი ციფრი დაბალია, ხოლო რაც ზედა ციფრი მაღალია - მით უკეთესია (მაგ 0w-50 სჯობს, 5w-40-ს).

კერძო ტესტებიდან ვიცი, რომ Mobil 1 0w-50 უმატებს 5 ცხენს, 5w-40თან შედარებით (იმიტომ, რომ უფრო თხელია ცივზე, ხოლო გახურებას უკეთ უძლებს.
Posted Image
0

#982 User is offline   alexandro profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 24-July 11
  • Car:BMW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:BMW-282

Posted 28 June 2013 - 01:17

AL Janinny
5 ლიტრიანია კი ბატონო

G-ს ტარება მაინტერესებს მაგრად, როგორც ამბობენ მაგარი კაი დრაივი აქვსო :)

გურული
მოდი მარტივად ავხსნათ რას ნიშნავს ეგ ციფრები.

5W-30 და 5W-40 ორივე სინთეთიკური ზეთია, 5W ნიშნავს ცივ ძრავზე ზეთს რა სიბლანტე გააჩნია, ანუ სიბლანტის ინდექსი, 30 და 40 არის ცხელ ძრავზე როგორი სიბლანტე გააჩნია ზეთს.

ანუ დაქოქვის მომენტში ორივე ზეთი თითქმის ერთნაირი სიბლანტის არის, თუმცა 100 გრადუსზე უკვე 5-30 უფრო თხელია.

ახლა ავხსნათ უფრო თხელი რას ნიშნავს და უფრო სქელი.

მაგალითისათვის ავიღოთ თაფლი, ზამთარში როცა ცივა თაფლი იყინება და ძნელია მისი ბანკიდან გადმოღვრა, მაშინ როცა ზაფხულში უფრო თხელია და ადვილია ბანკიდან მისი გადმოსვლა.

როდესაც ზეთი თხელია ცივზეც კი მაშინ უფრო მალე ამოდის კარტერიდან, პოხავს ძრავის დეტალებს რაც იწვევს ნაკლებ ცვეთას, შესაბამისად ნაკლები ცვეთა ზოგავს ენერგიას და ენერგიის დაზოგვა იწვევს საწვავის ეკონომიას.

თუმცა არის ავტომწარმოებლების გარკვეული ტიპი რომელიც მკაცრად ითხოვს რომ მის ძრავებში უნდა ჩაისხას აუცილებლად 5-40 და არის ასევე რომელიც ითხოვს 5-30-ს.

მაგალითად PAJERO IO-ში 5-40 და 10-40 არ შეიძლება ჩაისხას თორემ ძრავს გააფუჭებს, რადგანაც ძრავი ისეა აწყობილი რომ მის დეტალებს შორის ძალიან მცირე ზაზორებია და თუ მალევე არ გაპოხა ზეთმა ცვეთა იქნება მაღალი.

ევროპული მანქანები კი პირიქით გათვლილია და აწყობილია უფრო დიდ ზაზორებზე.

მაგალითად იგივე AMG, M Series ძრავებში ისხმება მხოლოდ 10-60 იმიტომ რომ ძრავია მასე აწყობილი, ანუ დიდი ზაზორებით.


ახლა შევეხოთ ზოგადად მეორე ინდექის ანუ 30, 40,50 ამ ინდექსებს.

არსებობენ ქვეყნები რომელსაც აქვთ ძალიან ძლიერი კლიმატური პირობები, მაგალითად დუბაი, საჰარა სადაც საშინლად ცხელა და პირიქით არქტიკა, და ჩრდილოეთი სადაც ყინვა -40-50 გრადუსზეც კი ადის.

საჰარაში 0-30,5-30 და ასეთი ტიპის ზეთების ჩასხმა არ შეიძლება იმიტომ რომ იქ ძალიან ცხელა და ზეთი გაწყალდება მაღალ ტემნპერატურებზე, შესაბამისად ირჩევენ უფრო სქელს მაგალითად 5-40 5-50
სადაც ყინავს იქ პირიქით ირჩევენ უფრო თხხელ ზეთებს მაგალითად 0-20,0-30, 5-30

საქართველოში ასეთი ცუდი პირობები არ გვაქ და ამიტომაც 5-30 იც ისეთივე მისაღებია როგორიც 5-40.

მოგეხსენებათ SKODA, AUDI, VW სამივე IBG-ს კომპანიებია საქართველოში, ITA არის IBG-ს შვილობილი კომპანია და ELF ის ზეთებს აწვდის სამივე ცენტრს მანქანებისათვის.
მაგალითად პატრულის მანქანები TFSI ძრავებით არის და 5-30 უწერია მხოლოდ და ისიც 504/507 დაშვებით. სხვა დაშვების ზეთზე დაისტუკება მანქანა.

რაც შეეხება თქვენს მანქანას, თუ 10-40 ზე მუშაობს ეხლა (რაც სასურველი არაა), სინთეთიკის ჩასხმის მერე შეიძლება 1-2 შეცვლა ცოტა მოიკლოს ზეთმა. 0,5 ლიტრამდე 1000 კმ ზე დასაშვები ნორმაა VAG ჯგუფის მანქანებისათვის(ტარების სტილიდან გამომდინარე).

მე თქვენ ადგილას ამ კონკრეტულ შემთXვევაში გადავიყვანდი 5-40 ზე. 3-4 შეცვლა დავაკვირდებოდი და თუ ზეთის კლება არ შეიმჩნეოდა შემდეგ გადავიდოდი 5-30 ზე.

მაგალითად ჩემს თანამშრომელს ოპელზე 10-40 დან 5-40 ზე გადასვლისას დაახლოებით 1 ლიტრზე მეტი მისცა სხვაობა ბენზინში. თანაც სინთეთიკასა და ნახევრად სინთეტიკას შორის ის სხვბაობაცაა რომ სინთეთიკა უფრო მდგარია მაღალ ნაგრუზკებზე, უკეთესაც ინარჩუნებს თავის ფორმულას და უფრო გვიანაც იცვლება. მაგალითად თუ სინთეთიკა საქართველოს პირობებში იცვლება 8-10 000 კმ ზე, ნახევრად სინთეთიკა უნდა შეიცვალოს 5-6 000 ზე მაქსიმუმ.

2012 წლიდან ITA არის ELF ის ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში და შესაბამისად თბილისშიც და ბათუმშიც ორიგინალი ELF არის. ისე პრინციპში პაძელკები არც შემოსულა ჯერ-ჯერობით საბედნიეროდ.

05W40 ELF EXCELLIUM FULL-TECH - 5 ლიტრი 76 ლარი თავის შეცვლიანად ელიტ ბარათით
აი ეს ვარიანტი ჩაასხით და კმაყოფილი დარჩებით ნამდვილად.
3

#983 User is offline   გურული profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 21-June 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:SBB 737

Posted 28 June 2013 - 01:22

AL Janinny

დიდი მალობა, მარტივი და გასაგები ახსბაა:) ოღონდ ამ ახსნის ლოგიკას თუ გავყვებით, მაშინ ისაა გაუგებარი, 5/30 რატო უნდა ჯობდეს 5/40-ს? 40, ანუ მეორე ციფრი აქ ხომ მეტია?

როგორც თქვენი წინა პოტებიდან გავიგე, 5/30 უფრო ძვირი ღირს. უფრო ძვირი კი როგორც წესი, უფრო უკეთესიცაა:)

ცხენებს არ დავეძებ. 170 ჩემს მოთხოვნებს აკმაყოფილებს ამ ეტაპზე სრულად. იმის განცდა არ მსიამოვნებს, რომ არსებობს ზეთი, რომელიც უკეთ შეინახავდა ძრავს და ეგ არ მისხია, შეგრძნებაა ისეთი, რომ დააკელი რაღაცა:)
0

#984 User is offline   alexandro profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 24-July 11
  • Car:BMW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:BMW-282

Posted 28 June 2013 - 01:26

გურული
ჩემი ზედა პოსტი გადაიკითხე :)
0

#985 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 28 June 2013 - 01:31

View Postგურული, on 28 June 2013 - 01:22 , said:

AL Janinny

დიდი მალობა, მარტივი და გასაგები ახსბაა:) ოღონდ ამ ახსნის ლოგიკას თუ გავყვებით, მაშინ ისაა გაუგებარი, 5/30 რატო უნდა ჯობდეს 5/40-ს? 40, ანუ მეორე ციფრი აქ ხომ მეტია?

როგორც თქვენი წინა პოტებიდან გავიგე, 5/30 უფრო ძვირი ღირს. უფრო ძვირი კი როგორც წესი, უფრო უკეთესიცაა:)

ცხენებს არ დავეძებ. 170 ჩემს მოთხოვნებს აკმაყოფილებს ამ ეტაპზე სრულად. იმის განცდა არ მსიამოვნებს, რომ არსებობს ზეთი, რომელიც უკეთ შეინახავდა ძრავს და ეგ არ მისხია, შეგრძნებაა ისეთი, რომ დააკელი რაღაცა:)

ჰაჰა, კარგია - ველოდი ამ კითხვას :D
საქმე იმაშია რომ 5-30 იმ დიაპაზონში რაშიც ის მუშაობს (უხეშად -30დან +40მდე)გაცილებით უკეთესად ზეთავს, ვიდრე 5-40 (-25დან +45მდე)

alexandro

Quote

G-ს ტარება მაინტერესებს მაგრად, როგორც ამბობენ მაგარი კაი დრაივი აქვსო

აი ფანტასტიკაა რა, თუ bmw-ზე იტყვი ultimate driver machine - მაშინ ეს ultimate driver machine +ია (ვინაიდან BMW-ს თითქმის ყველა მოდელი მაქვს ნატარები (დაჟე გატესტილი), რაც ბოლო 15 წელია გამოუშვია).
Posted Image
0

#986 User is offline   გურული profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 21-June 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:SBB 737

Posted 28 June 2013 - 01:32

alexandro

როგორც გურულები იტყვიან - გავჩუმდი:) შევივლი ხვალ ჭავჭავაძის 21-ე ნომერში და ფილტრიც თუ დარჩა, ბარემ გამოვცვლი. ვანახავ რა ეფექტი ექნება, თუ არა და მივყვები მერე ნელნელა და მოვსინჯავ მოტულს, ლიქვიმოლს და ა.შ.

AL Janinny

დავიწყებ 5/40-ით როგორც alexandro-მ მირჩია და ვნახოთ შემდეგ, იქნებ 30-ზეც კი ჩამოვიდე, მიღწეულ შედეგზე გაჩერება არ მიყვარს:)

alexandro

სვანებზე რო არის ანეგდოტი, ტაქსს რო მიადგება წამიყვანეო და მანქანაში არ ჯდება, დასაჯდომად სად მცალიაო, ეგრე დამაემართა> თქვენი პოსტის წაკითხვამდე შევეკითხე AL Janinny-ს:) ეხლა ყველაფერი გასაგებია:)

This post has been edited by გურული: 28 June 2013 - 01:38

0

#987 User is offline   alexandro profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 24-July 11
  • Car:BMW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:BMW-282

Posted 28 June 2013 - 01:36

Posted ImagePosted Image

აი შევადაროთ მაგალითად ეს ორი ზეთი.

დავიწყოთ გარჩევა.
5-30 არის ამ შემთხვევაში LOW SAPS ზეთი, ანუ გათვლილია ეკოლოგიაზე, შეიცვავს ნაკლებ გოგირდს, სულფატებს და ასე შემდეგ, რაც ხელს უწყობს კატალიზატორის დაცვას.

API დაშვება უფრო მაღალი აქვს 5-30 ვიდრე 5-40-ს SN/SM ანუ რაც უფრო შემდეგია ანბანში ასო მით უფრო ახალია დაშვება.
AUDI/VW-ს დაშვება ორივეს იდენტური აქვს.

სიბლანტე ანუ VIscosity 40 გრადუსზე 5-30-ს აქვს 69 და 5-40 აქვს 90
VIscosity 100 გრადუსზე 5-30 აქვს 12 5-40 აქვს 14.7

ფლეშ ფოინთი ანუ როცა ზეთი იწვება ორივეს აქვს 230 გრადუსი, ვისკოსითი ინდექსი ანუ როგორ ინარჩუნებს სტაბილურობას ზეთი მაღალ ტემპერატურებზე ორივეს ერთი აქვს თითქმის 171/172.
0

#988 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 28 June 2013 - 01:40

alexandro
მალადცა, კარგი განმარტებაა ზემოდ.
Posted Image
0

#989 User is offline   Koala profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,603
  • Joined: 26-June 12
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A3
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.6
  • ცხენის ძალა:99
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:AUD-120

Posted 28 June 2013 - 09:44

AL Janinny
alexandro

ძალიან კარგ განმარტებებს იძლევით, მაგრამ ცოტა დავიბენი ახლა. 5-40 მისხია და გამოსაცვლელი მაქვს (5 ლიტრი მეყო). გადავიდე 5-30-ზე თუ ისევ 5-40 ჩავასხა. რამეს მომცემს 5-30?

P.S.
AL Janinny
G-ს exhaust მართლა მაგრად მღერის :)
0

#990 User is offline   alexandro profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 24-July 11
  • Car:BMW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:BMW-282

Posted 28 June 2013 - 10:12

Koala
არა გააგრძელე 5-40 ის ჩასხმა. ტყუილად უნდა გადახვიდე 5-30 ზე.
0

#991 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 28 June 2013 - 11:52

AL Janinny
alexandro
++++
მაგრები ხართ.
დღის ბოლოს გურულს ვკითხავ როგორ მიფრინდება სახლში :)
თუ დღეს გავაღწიე თბილისიდან..
alexandro
შაბათს მუშაობს ბათუმის ფილიალი?
Posted Image


0

#992 User is offline   გურული profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 21-June 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:SBB 737

Posted 28 June 2013 - 13:52

alexandro

ვიყავი დღეს ბათუმის ფილიალში. სამწუხაროდ 1.8t ქუატროს ზეთის ფილტრი არ ქონდათ, ხვალისთვის დამპრდნენ ჩამოტანას და ხვალ გამოვცვლი. როგორც ამიხსნეს ბოშის ფილტრები აქვთ, მაგრამ გავიგიჟე თავი ორიგინალი მინდათქო და მაგას ჩამომიტანენ ფოლცვაგენიდან. რაღაც გრძEლი ფილტრი მიდის აუდი 1.8 ტ-ზეო, წავიკითხე ამ ფორუმზე.

ფასები რო შევადარე, 05W40 ELF EXCELLIUM FULL-TECH და მობილის ფასებს შორის თითქმის არ არის სხვაობა (15 ლარი 5 ლიტრზე) და რას მირჩევდით, 5/40-ზე მობილი ხომ არ ჩავასხა, ყველა, მათ შორის ამ ფორუმზეც ამბონს, უფრო მაღალი ხარისხის ზეთიაო?

Quote

ანრი ფუტკარაძე

Quote

დღის ბოლოს გურულს ვკითხავ როგორ მიფრინდება სახლში


დღეს ობიექტური მიზეზების გამო ჩამეშალა ძამა ოპერაცია ,,გამოცვალე ზეთი", მაგრამ იმედი მაქვს ხვალ დილით დავასრულებ:)
0

#993 User is offline   alexandro profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 24-July 11
  • Car:BMW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:BMW-282

Posted 28 June 2013 - 17:07

ანრი ფუტკარაძე
კი მუშაობს ;)

გურული
ვაი შენ რა გითხარი ;)))) 60% გერმანული ავტომობილებისა ქარხნულადაც BOSCH მოყვება და რათ გინდოდა თყუილად ძვირის გადახდა ორიგინალში? :))

Posted Image
0

#994 User is offline   გურული profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 21-June 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:SBB 737

Posted 28 June 2013 - 21:36

alexandro

პატიოსანი ხალხi მუშაობს თურმე იმ მაღაზიაში, მეხვეწნენ არ გინდა კაცო ეგ ორიგინალი, ბოშის ფილტრი ძალიან კარგიაო, მაგრამ მე გავიგიჟე თავი, 1.8 ტურბოს მოგრძო ფილტრი აქვს ორიგინალი და ის უნდა იყოს აუცილებლადთქო:) მაგაTაც არ იცოდნენ ეგ მოგრძო ფილტრი რა იყო და დაყვნენ ჩემს ახირებას:)

mobil 1-თან დაკავშირებით რას მირჩევდით, ხომ არ ჯობია elf-ის ჩასხმას, ეგ ჩავასხა? თქვენგაn მოწოდებული ინფორმაციით აღჭურვილმა, ეგერევე ვიკითხე აბა ვნახოთ რომელ ზეთს რა დაშვება აქვსთქო, მაგრამ მანდ ჩამივარდა კოვზი ნაცარში, მობილსაც და ელფ-საც ფოლცვაგენებზე ერთნაირი დაშვება ქონდათ, მგონი 502-და 505-მდე.

This post has been edited by გურული: 28 June 2013 - 21:37

0

#995 User is offline   alexandro profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 24-July 11
  • Car:BMW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:BMW-282

Posted 28 June 2013 - 23:21

გურული
ორივე ტოპ ბრენდია და ძირითადად ერთნაირი დაშვებები აქვს. შენ რომელიც გინდა ის ჩაასხი :)

მე მაგალითად ჩემს E60 ში ვასხავდი MOBIL 5-30 ESP formula მარა მერე ELF SOLARIS MSX ზე გადავედი ფასიდან გამომდინარე. 7 ლიტრაში 30-35 ლარამდე მაძლევს სხვაობას და ვარჩიე ეგ ზეთი:)
0

#996 User is offline   გურული profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 21-June 13
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:SBB 737

Posted 29 June 2013 - 00:38

Quote

  alexandro



5 ლიტრში სხვაობას 20 ლარს მაძლევს და არ ვაწყენინებ ნაცარას მაგის გულისთვის:)
0

#997 User is offline   Red Bull profile Icon

  • OOOOშნიკი
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14,230
  • Joined: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

Posted 29 June 2013 - 01:11

Posted Image
0

#998 User is offline   alexandro profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 24-July 11
  • Car:BMW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:BMW-282

Posted 29 June 2013 - 07:58

Red Bull
აუ მაგარი GIF გაადზრე :))))))))))))
0

#999 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 29 June 2013 - 10:09

ეს მგონი დაავიწყდა ქლაბს.

ზეთებია, რომლებიც გაიტესტა 2007 წლამდე. თუ მას მერე უკეთესი გამოვიდა - სიაში ცხადია ვერ ნახავთ.


ეხება ყველა ტიპის ძრავს!
ამიტომ ამ ჩამონათვალიდან თუ სადმე მაღაზიაში იყიდება, შეგიძლიათ ჩაასხათ (ყალბი არა ოღონდ :acute: )

Attached is a “Worldwide” list of engine oils which currently meet Audi oil quality standard VW 502 00 and VW
505 01.

Manufacturer Oil Type Viscosity
Audi/VW original parts Part number ZVW 352 540 S SAE 5W-40 (ეს უნდა გესხას :) )
Addinol Addinol Extra Power MV 0538 LE SAE 5W-30
Addinol Addinol Super light MV0546 SAE 5W-40
Addinol Addinol Super power MV 0537 SAE 5W-30
Addinol High Star SAE 5W-40
Adnoc ADNOC Image SAE 5W-30
Agip Agip Extra HTS SAE 5W-40
Agip Agip Sint Evolution SAE 5W-40
Agip Agip Synthetic PC SAE 5W-40
Agip Agip Tecsint SAE 5W-30
Agip Agip Tecsint SL SAE 5W-40
AnYe Lubricating Oil AnYe 1 SAE 5W-40
Aral Aral HighTronic SAE 5W-40 (Mr ika, A4 1.8T 20V 5V; Goshkage, A6 2.8 30V)
Aral Aral SuperSynth SAE 0W-40
Aral Aral SuperTronic SAE 0W-40
Aral Aral Tronic 431 SAE 5W-40
Bardahl Bardahl XTC 100% Synthetic Motor Oil SAE 5W-40
Beijing Tongyi Petroleum Xin Gai Nian SAE 5W-40
BP BP Euro Germany SAE 5W-40
BP BP Euro Plus SAE 5W-40
BP BP Euro Spirit SAE 5W-40
BP BP Visco 5000 SAE 5W-40
BP BP Visco 7000 SAE 0W-40
BP BP Visco 7000 Sport SAE 5W-40
BP BP Visco 7000 TD SAE 5W-40
BP BP Visco 7000 TD Sport SAE 5W-40
BP BP Visco Special V SAE 5W-40
BP BP Visco Sport SAE 0W-40
BP Meister-Öl Leichtlauf-Motorenöl SAE 5W-40
Bucher AG Motorex Xperience FS-X SAE 5W-40
Bucher AG Select SP-X SAE 5W-40
Bucher AG Xperience FS-X SAE 0W-40
Carat Carat ad-Synt-Oil SAE 5W-40
Carl Bechem Hessol ADT Plus SAE 5W-40
Carl Bechem Staroil Synergie Alpha SAE 5W-40
Cartechnic Cartechnic Motorenöl SAE 5W-40
Castrol Adamol Multitop PDI SAE 5W-40
Castrol Castrol 505 01 SAE 5W-40
Castrol Castrol Edge SAE 0W-40
Castrol Castrol Formula RS Road and Track SAE 5W-40
Castrol Castrol GTD 505 01 Top Up SAE 5W-40
Castrol Castrol GTD Direct Injection SAE 5W-40
Castrol Castrol GTX 5 SAE 5W-40
Castrol Castrol GTX 7 Dynatec SAE 5W-40
Castrol Castrol GTX 7 Dynatec Neu SAE 5W-40
Castrol Castrol Performance SAE 5W-40
Castrol Castrol TXT 505 01 SAE 5W-40Engine oils which currently meet Audi Oil Quality Standard VW 502 00
Please note: Not all oils listed may be available in North America
Manufacturer Oil Type Viscosity
Castrol Castrol TXT Softec SAE 5W-40
Castrol Castrol TXT Softec Plus SL SAE 5W-30
Castrol Castro Edge SAE 5W-40
Castrol Castrol Syntec SAE 5W-40
Cepsa Cepsa Star Mega Synthetic SAE 5W-40
Cepsa Cepsa Star TDI Synt SAE 5W-40
Chevron Havoline Ultra S SAE 5W-40
Chevron Havoline Ultra S SAE 5W-30
Coparts Carl Motorenöl Power SAE 5W-40
Cyclon Hellas Cyclon F1 Racing SAE 5W-40
De Oliebron Tor Hypersynth SAE 5W-40
Dongying Xinyi Xin Yi 1 SAE 5W-40
Duckhams Duckhams Q Fully Synthetic SAE 5W-40
Duckhams Duckhams QS SAE 5W-40
Duckhams Duckhams QS Premium MO SAE 5W-40
Elf Elf Excellium DID SAE 5W-40
Elf Elf Excellium LDX SAE 5W-40
Esso Esso Megatron SAE 5W-40
Esso Esso Ultron SAE 5W-40
Esso Esso Ultron SL SAE 5W-40
Esso Motor Oil Plus SAE 5W-40
Eurol Eurol Super Lite 5W-40 SL/CF SAE 5W-40
Feu Vert Feu Vert 100% Synthese SAE 5W-40
FL Selenia Pulsar S.D. SAE 5W-40
FL Selenia Selenia WR SAE 5W-40
Fuchs Fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-30
Fuchs Fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-40
Fuchs TITAN Formel MC SAE 5W-40
Galp energia Galp Energy Plus SAE 5W-40
Galp energia Galp Energy SP SAE 5W-40
Galp energia Galp Energy Ultra LS SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula 1 Plus SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula 505 SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula TD Plus SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula XLD SAE 5W-40
Gamaparts Gamaparts Gold Synt SAE 5W-40
Ginouves York 848 SAE 5W-40
Gulf Gulf Formula GX SAE 5W-30
Gulf Oil Gulf Formula G SAE 5W-30
Gulf Oil Gulf Formula G SAE 5W-40
Huiles Labo Labo Carat SAE 5W-40
Igol Igol Symbol Ceramic SAE 5W-40
Igol Process Compact P SAE 5W-30
INA INA Futura MB SAE 5W-30
Iranol Iranol 30,000 SAE 5W-40
Kendall Motor Oil Kendall GT-1 Full Synthetic Motor Oil SAE 5W-40
Kuttenkeuler Motorenöl S-Tronic SAE 5W-40Engine oils which currently meet Audi Oil Quality Standard VW 502 00
Please note: Not all oils listed may be available in North America
Manufacturer Oil Type Viscosity
Liqui Moly Liqui Moly Leichtlauf HC 7 SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly Longtime High Tech SAE 5W-30
Liqui Moly Liqui Moly Profi Synthoil SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly Synthoil High Tech SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly TopTec 4100 SAE 5W-40
Longpan Petrochemical Sonic 9000 SAE 5W-40
Lotos Lotos Dynamic SAE 0W-40
Lotos Lotos Economic SAE 5W-30
Lotos Lotos Syntetic SL/SJ/CF/CD SAE 5W-40
Lotos Lotos Traffic SAE 5W-40
Lukoil Lukoil-Synthetic SAE 5W-40
Meguin EMARAT Power Synth SAE 5W-40
Meguin megol Motorenoel New Generation SAE 5W-30
Meguin megol Motorenoel Super Leichtlauf SAE 5W-40
Meguin Motorenoel Low Emission SAE 5W-40
Meguin Motorenoel Ultra Performance Longlife SAE 5W-40
Meguin Olympia Pro-Tech Fully Synthetic Engine Oil SAE 5W-40
Mobil Mobil Special X SAE 5W-40
Mobil Mobil Syst S SAE 5W-40
Mobil Mobil Syst S ESP SAE 5W-30
Mobil Mobil 1 SAE 0W-40
Mobil Mobil 1 SAE 5W-40
MOL MOL Dynamic Star SAE 5W-40
MOL MOL Dynamic Synt SAE 5W-40
Motul Motul 8100 X-cess SAE 5W-40 (AL Janinny; SAN?)
Motul Motul 8100 X-clean SAE 5W-40
Motul Motul H-Tech Multi Standard SAE 5W-40
Motul Motul Specific 505 01 SAE 5W-40
Motul Motul Synergie SAE 5W-40
MRD Motor Gold Supertec SAE 5W-40
Nocc Valar Gema XLL 053 SAE 5W-30
Northland Synergy Synthetic EuroSyn SAE 5W-40
Oel-Brack Midland Avanza SAE 5W-40
Oel-Brack Midland Synqron SAE 5W-30
Oel-Brack Midland Synqron SAE 5W-40
Oest Oest ETA Synthetik SAE 5W-40
Oktanoil Mega Full SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler Econo Veritas XL-HC SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Econo-Veritas XL-HC SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Engine Oil SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Meister-Öl Premium-Motorenöl SAE 0W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Veritas Syntolube SAE 0W-40
OMV OMV full syn plus SAE 5W-30
Orlen Oil Orlen Platinum Vollsynthese SAE 0W-40
Orlen Oil Plantinum Synthetic SM/SL/CF SAE 5W-40
Orlen Oil PLATINUM MAXENERGY EURO4 SAE 5W-30
Panolin Panolin Indy SV SAE 5W-40Engine oils which currently meet Audi Oil Quality Standard VW 502 00
Please note: Not all oils listed may be available in North America
Manufacturer Oil Type Viscosity
Paramo Mogul Racing Pro SAE 5W-40
Pennzoil Pennzoil European Formula Ultra SAE 5W-30
Pennzoil Pennzoil Platinum European Formula SAE 5W-40
Pennzoil Pennzoil Platinum European Formula Ultra SAE 5W-30
Pennzoil Pennzoil Synthetic European Formula SAE 5W-40
Pennzoil Pennzoil Synthetic European Formula Ultra SAE 5W-30
Pentosin Motorenoel Pento High Performance SAE 5W-40
Petro China Kunlun HTPC SAE 5W-40
Petro China KUNLUN Tianrun SAE 5W-40
Petrobras Lubrax Sintético SAE 5W-40
Petrol Ofisi PO Ultra SAE 5W-40
Petronas Petronas Syntium 3000 SAE 5W-40
Petronas Petronas Syntium 3000 LL SAE 5W-30
Petronas Petronas Syntium 3000 S SAE 5W-40
Petronas Petronas Syntium 5000 FS SAE 0W-40
Poweroil High-Tech-Schmierstoffe HD 5W-40 SL CF Topsynth SAE 5W-40
Prista Oil Prista Ultra SAE 5W-40
Profi-Tech Profi-Car Synth Tech XT SAE 5W-40
Protech Meister-Öl-Leichtlauföl SAE 5W-40
Quaker State Q European Engine SAE 5W-40
Quaker State Q European Engine Ultra SAE 5W-30
Quaker State Quaker State European Formula Ultra SAE 5W-30
Quaker State Quaker State Full Synthetic European Formula SAE 5W-40
Quaker State Quaker State Full synthetic European Formula Ultra SAE 5W-30
Rafinerija Modrica Optima Magnum Plus SAE 0W-40
Ratio Ratio Super Leichtlauf Motorenöl SAE 5W-40
Ravensberger Schmierstoffvertrieb Ravenol Hydrocrack Synth. HCS SAE 5W-40
Ravensberger Schmierstoffvertrieb Ravenol VSI SAE 5W-40
Repsol Repsol Elaion Full Performance SAE 5W-40
Repsol Repsol Elaion Full Performance SM SAE 5W-40
Repsol Repsol Elite Cosmos SAE 0W-40
Repsol Repsol Elite Evolution SAE 5W-40
Rowe Hightec Synth RS 5W-40 i SAE 5W-40
Rowe Hightec Synt-HC 5W-40 i SAE 5W-40
Rowe Rowe Synt PD SAE 5W-40
SCT Mannol Extreme SAE 5W-40
Seventy-Six Lubricants 76 Pure Synthetic Motor Oil SAE 5W-40
Shanghai Tempo Tempo 8000-1A SAE 5W-40
Shell Formula Shell Ultra AB SAE 5W-30
Shell Sehll Helix Ultra AM SAE 5W-40
Shell Shell Helix Plus SAE 5W-30
Shell Shell Helix Plus SAE 5W-40
Shell Shell Helix Plus S SAE 5W-30
Shell Shell Helix Plus S SAE 5W-40
Shell Shell Helix Premium SAE 5W-40
Shell Shell Helix Ultra SAE 5W-40 (AL Janinny, A4 2.8 30V V6)
Shell Shell Helix Ultra SAE 5W-30Engine oils which currently meet Audi Oil Quality Standard VW 502 00
Please note: Not all oils listed may be available in North America
Manufacturer Oil Type Viscosity
Shell Shell Helix Ultra AB SAE 5W-30
Shell Shell Helix Ultra AL SAE 5W-30
Shell Shell SL 0914 SAE 5W-40
Sinopec Polar Star SAE 5W-40
Sinopec Polar Star II SAE 5W-40
SK Corporation ZIC XQ SAE 5W-40
Slovnaft Madit Ultra SAE 5W-30
Smessindo Liqtro Enduro Ultra SAE 5W-40
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall Primalub topsynth SAE 5W-40
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall VIVA 1 Longlife SAE 5W-30
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall ViVA 1 topsynth SAE 5W-40
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall ViVA 1 topsynth alpha SAE 5W-30
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall ViVA 1 topsynth alpha LA SAE 5W-30
Startol Synt-XL SAE 5W-40
Statoil Statoil GT S SAE 5W-40
Statoil Statoil LazerWay SAE 5W-40
Statoil Statoil LazerWay C SAE 5W-40
Statoil Statoil Pro Synthetic SAE 5W-40
SWD Concep-Tech HDC SAE 5W-40
SWD swd Primus HDC SAE 5W-40
Texaco Havoline Ultra SAE 5W-40
Texaco Texaco Havoline Ultra BM SAE 5W-30
TNK Lubricant LLC TNK Ultra SAE 5W-40
Top Oil Top Evolution SAE 5W-40
Unicorn Unicorn Ultra Synt SAE 5W-40
Unil Opal Opaljet 24S SAE 5W-40
Valvoline Valvoline DuraBlend MXL SAE 5W-40
Valvoline Valvoline SynPower SAE 5W-30
Valvoline Valvoline SynPower MXL SAE 5W-30
VAPS VAPSOIL 502 00 SAE 5W-40
VAPS VAPSOIL 505 01 SAE 5W-40
Volkswagen Mexico Audi, Seat, VW Aceite para Motor a Gasoline
VW 502 00 100% Sintético
SAE 5W-40
Volkswagen Original Teile ® Volkswagen Special plus SAE 5W-40
Westfalen AG Westfalen Gigatron SAE 0W-40
Wolf Wolf Masterlube Synflow DC SAE 5W-40
Würth Triathlon Synthetic SAE 5W-40
Yacco Yacco VX 1000 SAE 5W-40
Yacco Yacco VX 600 SAE 5W-40
YPF Elaion Plus VWS SAE 5W-40
YPF Elaion Sintetico VWS SAE 5W-40
YPF YPF Elaion Full Performance SAE 5W-40
YPF YPF Elaion Full Performance SM SAE 5W-40
Zeller+Gmelin Divinol Syntholight SAE 5W-40Engine oils which currently meet Audi Oil Quality Standard VW 505 01
Please note: Not all oils listed may be available in North America
Manufacturer Oil Type Viscosity
Audi/VW original parts Part number G 052 167 A2 SAE 5W-40
AD Parts AD SDI SAE 5W-40
Addinol Addinol Light MV 0546 PD SAE 5W-40
Adnoc Adnoc Pearl SAE 5W-40
Aral Aral Tronic 431 SAE 5W-40
Avia AVIA TDi 505.01 SAE 5W-40
Avia Avia Turbo CFE PD SAE 5W-40
BP BP Visco Special V SAE 5W-40
Bucher AG Motorex Profile V-XL SAE 5W-40
Carat Carat ad-Diesel PD-Oil SAE 5W-40
Cartechnic CARTECHNIC Motorenöl Pumpe-Düse SAE 5W-40
Castrol Castrol 505 01 SAE 5W-40
Castrol Castrol GTD 505 01 SAE 5W-40
Cepsa Cepsa Star TDI synt SAE 5W-40
Delek Delek IDI SAE 5W-40
Denicol Denicol Pro Syn 4 SAE 5W-40
Elf Elf Excellium DID SAE 5W-40
Esso Esso 505 01 SAE 5W-40
Eurol Eurol Turbo DI SAE 5W-40
Fina Fina Delta 505.01 SAE 5W-40
FL Selenia Aktual Top Synth SAE 5W-40
FL Selenia Pulsar Progress SAE 5W-40
FL Selenia Selenia Performer SAE 5W-40
Fuchs Fuchs TITAN Supersyn Plus SAE 5W-40
Fuchs Labo Syntha High Tech Synthese SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula 505 SAE 5W-40
Gamaparts Gamaparts Super LL TDI SAE 5W-40
Gedol Champ SAE 5W-40
Ginouves York 742 SAE 5W-40
Gulf Oil Gulf TEC Plus SAE 5W-40
Igol Igol Process 505.01 SAE 5W-40
Ina INA 505.01 SAE 5W-40
Kuwait Petroleum Q8 Motoroil 505 01 SAE 5W-40
Liqui Moly Europart Motorenöl Pumpe Düse SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly Diesel High Tech SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly Nachfüllöl SAE 5W-40
Mapetrol Mapetrol 505 01 SAE 5W-40
Meguin megol Motorenoel Super Leichtlauf Technology SAE 5W-40
Minerva-Oil TSH 5W-40 505.01 SAE 5W-40
Mobil Mobil Synt S Special V SAE 5W-40
MOL MOL Dynamic Synt SAE 5W-40
Motul Motul Specific 505 01 SAE 5W-40
MRD Motor Gold Supertec PD SAE 5W-40
Oel-Brack Midland Axxept SAE 5W-40
Oest Oest Leichtlauföl 505.01 SAE 5W-40
OMV OMV syn com diesel SAE 5W-40
Panolin Panolin Daytona SAE 5W-40
Paramo Mogul Racing S Pro SAE 5W-40Engine oils which currently meet Audi Oil Quality Standard VW 505 01
Please note: Not all oils listed may be available in North America
Manufacturer Oil Type Viscosity
Pentosin Pentosynth 5W-40 TS* SAE 5W-40
Petrol Petrol 505.01 5W-40 SAE 5W-40
Quaker State Quaker State Diesel Plus SAE 5W-40
Rafinerija Modrica Optima 505 01 SAE 5W-40
Ravensberger Schmierstoffvertrieb Ravenol VPD SAE 5W-40
Repsol Repsol Elite 50501 TDI SAE 5W-40
Shell Shell Helix Diesel Plus VA SAE 5W-40
SIG Car Jack GPD SAE 5W-40
Sinopec Blue Spirit SAE 5W-40
Sonol Sonol Synt 505.01 SAE 5W-40
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall Leichtlauf-Motorenöl PD SAE 5W-40
Startol RASANTA SPECIALSYNT SAE 5W-40
Statoil Statoil SuperWay 505.01 SAE 5W-40
Sun Oil Sunoco Ultra semi-synthetic SAE 5W-40
SWD Concep-Tech Synth. SAE 5W-40
SWD swd Primus Synth. SAE 5W-40
Tamoil Tamoil Sint Future Racing PD SAE 5W-40
Texaco Havoline 505.01 SAE 5W-40
Total Gulf GDI Extra SAE 5W-40
Total Total Quartz 505.01 SAE 5W-40
Unil Opal Opaljet 505.01 SAE 5W-40
Valvoline Valvoline DuraBlend Diesel motor oil SAE 5W-40
VAPS VAPSOIL 505 01 SAE 5W-40
Volkswagen Original Teile ® Motorenoel G 052 167 A2 SAE 5W-40
Westfalen AG Westfalen Megatron SAE 5W-40
Wolf Wolf Masterlube Synflow PI SAE 5W-40
Würth Triathlon Special PD SAE 5W-40
Yacco Yacco VX 505 SAE 5W-40




გამომცემელი: Audi of America, Inc.
Posted Image
1

#1000 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 29 June 2013 - 10:18

მოლედ ჩემი ხმები ესე ნაწილდება:

სპორტუ; ძრაცებზე და მაღალ ბრუნებზე

მოტული V300

სტანდარტულ ძრავებზე და მაქსიმალური შედეგისთვის:

ლიქვი-მოლი


ეხლა ძალიან მაინტერესებს ელფი... საინტერესო იქნება ტურბირებულ ძრავზე როგორ იმუშავებს და რას იზავს :)

ბევრი მაგარი ზეთია ქალაქში, მაგრამ სამწუხაროდ ჩვენთან ვერ გამართლა. ამ ნახმარ ავტომობილებზე და გარემოს გამო..

ხოდა საინტერესო იქნება ორი ტურბირებული ძრავი თუ ჰატესტავდა ამ ზეთს

AL Janinny
+1 :2kiss:
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

  • (64 Pages)
  • +
  • « First
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users

  1. Google

Free Page Rank Tool
"));