
მოკლედ ძალიან დიდი ხანია ვჶიქრობდი ამ სამუშაოს ჩატარება და ბოლოს გადაწყდა რომ ეს ფოტო ანგარიში აქ მომეთავსებინა

შესავლის მაგივრად, ანუ რატომ გადაწყდა ქვემოთ მოყვანილი სამუშაოების შესრულება
დავიწყებ იქიდან რომ ,
1.მანქანა ბევრ ბენზინს წვავდა
2.თავისუფალი სვლის დროს ტახომეტრი სულელივით დარბოდა ზევით ქვევით განსაკუთრებით ცივზე
3.დაბალ სიჩქარეზე მანქანა ხან გაიქცეოდა ხან გაჩერდებოდა თითქოს ვოღაც იჯდა კაპოტის ქვეშ და სპეციალურად უმატებდა გაზს და აკლებდა
4.ხშირად მოძრაობის დროს ავტომობილი ჩერდებოდა აინთებოდა EPC გადავარდებოდა ავრიულ სვლაში მიუხედავად იმისა რომ ჩემი პიპო მექანიკური გადაცემათა კოლოფითაა და აღარ მიდიოდა და გაზის პედალი საერთოდ არ ფუნქციონირებდა
5.ხანდახან ძალიან დაბალ აბაროტზე ეცემოდა და ქრებოდა
6. დაძვრის დროს განსაკუთრებით აღმართზე მანქანა ძიგძიგებდა
მგონი საკმარისზე მეტი მიზეზია რომ ეს სამუშაოები ჩატარებულიყო განსაკუთრებულ ცოდნას ეს სამუშაო არ მოითხოვს და არც განსაკუთრებული იარაღები სჭირდება მტავარი კომპონენტი არის სპეციალური ხსნარი რომელის თითქმის ყველა ავტონაწილების მაღაზაიში იყიდება და მაქსიმუმ 15 ლარი ღირს კიდევ დაგვჭირდება ფიგურული სახრახნის(ატვიორკა), 7 ნომერი ექვსკუთხას(შესტიგრანნიკი)თავი (გალოვკა)და მოსახერხებელი ბრტყელტუჩა (პლასკაგუბცი) შლანგების მომჭერების(ხამუტების) მოსახსნელად

მართალია ქვემოთ მოყვანილი მაგალითი VW Jetta VR6 ძრავის ტიპზეა მაგრამ პრინციპი ყველა ელექტო დროსელისთვის გამოდგება რომელიც ელექტო აქსელერატორით(გაზის პედალი) იმართება
მაშ ასე დავიწყოთ საჭირო ინსტრუმენტები გვაქვს და განცყობაც რა თქმა უნდა
1.ავხადოთ კაპოტი

მოვძებნიტ ზემოქმედების ობიექტი

აი ისიც ვიზუალისათვის გალურჯებულია რომ სხვა რამეში არ აგვერიოს


ეს კიდევ ელექტრო მართვის შტეკერი რომელიც გაზის პედალს და დროსელის დაჩიკს აკავშირებს ერთმანეთთან

ეხლა კი რადგან ობიექტი ნაპოვნია გადავიდეთ ძირიტად სამუშაოებზე პირველ რიგში აკუმილიატორიდან ჩავხსნათ -კლემა და გამოვიღოთ ბენზონასოსის მცველი რათა შლანგების გადახსნის დროს არ გავიწუწოთ გარდა მაგისა სადაა დასაღვრელი ბენზინი

იმისთვის რომ სამუშაო ადვილად ჩავატაროთ და რ ვიწვალოთ აუცილებელია ძრავის პლასთმასის ხუფის მოხსნა ამისათვის ბაბინიდან ჟობს სვეჩის შნურების მოხსნა იღონდ დაიმახსოვრეთ სად რომელს მოხსნიტ რომ გაგიმარტივოთ პრინციპი ძალიან მარტივია უკანა შნურები ზის დაბლა რიგში ად წინები კიდევ მაღლა რიგში დანარჩენი მარტივია იმითომ რომ ყველა შნური ერთმანეტისგან სიგრძით განსხვავდება
აი მაგალითიც

მაშ ასე დავიწყოთ ძრავის პლასტმასის ხუჶით რომელიც 7 ადგილასაა დამაგრებული
და იხსნება ჩეულებრივი ფიგურული ატვიორკით

ეს 2 შურუპი ამის შემდეგ ეს ძრავის პლასტმასის ნაწილი ამოწიო ზემოთ და ამოდის თავისუფლად

ყვითელი ისრით ნაჩვენებია შურუპების ადგილმდებარეობა