Audi Club Georgia: VW Jetta VR6-REMOVING AND CLEANING THROTTLE BODY (THROTTLE VALVE CONTROL MODULE) - Audi Club Georgia

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share VW Jetta VR6-REMOVING AND CLEANING THROTTLE BODY (THROTTLE VALVE CONTROL MODULE) დროსელის მოხსნა, გაწმენდა, შეკეთება

#1 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 05 March 2010 - 16:34

მოგესალმებით ყველა ;)

მოკლედ ძალიან დიდი ხანია ვჶიქრობდი ამ სამუშაოს ჩატარება და ბოლოს გადაწყდა რომ ეს ფოტო ანგარიში აქ მომეთავსებინა:)

შესავლის მაგივრად, ანუ რატომ გადაწყდა ქვემოთ მოყვანილი სამუშაოების შესრულება

დავიწყებ იქიდან რომ ,
1.მანქანა ბევრ ბენზინს წვავდა
2.თავისუფალი სვლის დროს ტახომეტრი სულელივით დარბოდა ზევით ქვევით განსაკუთრებით ცივზე
3.დაბალ სიჩქარეზე მანქანა ხან გაიქცეოდა ხან გაჩერდებოდა თითქოს ვოღაც იჯდა კაპოტის ქვეშ და სპეციალურად უმატებდა გაზს და აკლებდა
4.ხშირად მოძრაობის დროს ავტომობილი ჩერდებოდა აინთებოდა EPC გადავარდებოდა ავრიულ სვლაში მიუხედავად იმისა რომ ჩემი პიპო მექანიკური გადაცემათა კოლოფითაა და აღარ მიდიოდა და გაზის პედალი საერთოდ არ ფუნქციონირებდა
5.ხანდახან ძალიან დაბალ აბაროტზე ეცემოდა და ქრებოდა
6. დაძვრის დროს განსაკუთრებით აღმართზე მანქანა ძიგძიგებდა

მგონი საკმარისზე მეტი მიზეზია რომ ეს სამუშაოები ჩატარებულიყო განსაკუთრებულ ცოდნას ეს სამუშაო არ მოითხოვს და არც განსაკუთრებული იარაღები სჭირდება მტავარი კომპონენტი არის სპეციალური ხსნარი რომელის თითქმის ყველა ავტონაწილების მაღაზაიში იყიდება და მაქსიმუმ 15 ლარი ღირს კიდევ დაგვჭირდება ფიგურული სახრახნის(ატვიორკა), 7 ნომერი ექვსკუთხას(შესტიგრანნიკი)თავი (გალოვკა)და მოსახერხებელი ბრტყელტუჩა (პლასკაგუბცი) შლანგების მომჭერების(ხამუტების) მოსახსნელად;)
მართალია ქვემოთ მოყვანილი მაგალითი VW Jetta VR6 ძრავის ტიპზეა მაგრამ პრინციპი ყველა ელექტო დროსელისთვის გამოდგება რომელიც ელექტო აქსელერატორით(გაზის პედალი) იმართება
მაშ ასე დავიწყოთ საჭირო ინსტრუმენტები გვაქვს და განცყობაც რა თქმა უნდა

1.ავხადოთ კაპოტი
Posted Image
მოვძებნიტ ზემოქმედების ობიექტი;)
აი ისიც ვიზუალისათვის გალურჯებულია რომ სხვა რამეში არ აგვერიოს;)
Posted Image
ეს კიდევ ელექტრო მართვის შტეკერი რომელიც გაზის პედალს და დროსელის დაჩიკს აკავშირებს ერთმანეთთან
Posted Image
ეხლა კი რადგან ობიექტი ნაპოვნია გადავიდეთ ძირიტად სამუშაოებზე პირველ რიგში აკუმილიატორიდან ჩავხსნათ -კლემა და გამოვიღოთ ბენზონასოსის მცველი რათა შლანგების გადახსნის დროს არ გავიწუწოთ გარდა მაგისა სადაა დასაღვრელი ბენზინი
:P
იმისთვის რომ სამუშაო ადვილად ჩავატაროთ და რ ვიწვალოთ აუცილებელია ძრავის პლასთმასის ხუფის მოხსნა ამისათვის ბაბინიდან ჟობს სვეჩის შნურების მოხსნა იღონდ დაიმახსოვრეთ სად რომელს მოხსნიტ რომ გაგიმარტივოთ პრინციპი ძალიან მარტივია უკანა შნურები ზის დაბლა რიგში ად წინები კიდევ მაღლა რიგში დანარჩენი მარტივია იმითომ რომ ყველა შნური ერთმანეტისგან სიგრძით განსხვავდება
აი მაგალითიც
Posted Image
მაშ ასე დავიწყოთ ძრავის პლასტმასის ხუჶით რომელიც 7 ადგილასაა დამაგრებული
და იხსნება ჩეულებრივი ფიგურული ატვიორკით
Posted Image
ეს 2 შურუპი ამის შემდეგ ეს ძრავის პლასტმასის ნაწილი ამოწიო ზემოთ და ამოდის თავისუფლად
Posted Image
ყვითელი ისრით ნაჩვენებია შურუპების ადგილმდებარეობა
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
0

#2 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 05 March 2010 - 16:56

შემდეგ ვხსნით ძრავის ძირითად ხუფს
Posted Image
და კიდევ ერთი დეტალი
Posted Image
მოხსნის შემდეგ ვხედავთ ასეთ სურათს
Posted Image
ან უფრო ჭუჭყიანს რომელიც იწმინდება მერწმუნეთ საკმაოდ ადვილად :P
ხო და მივადექი დროსელსაც თავისი შლანგებიტ და პრიბამბასებით
Posted Image
ეს ყველა შლანგი ბატონებო მერწმუნეთ ძალიან ადვილი გადასახსნელია ნუ შეიძლება არც გადახსნა კაცმა თუ მაზოხისტობა გევასებათ
შვეცდები ყველაფერი ფოტოებიტ გადმოგცეთ
არც ეს დაგავიწყდეთ
Posted Image
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
1

#3 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 05 March 2010 - 16:57

არც ესენი
Posted Image
Posted Image
მას შემდეგ რაც ყველა ხელის შემშლელი შლანგები მოხსნილი ვიწყებთ ჰაერის ილის მოხსნას თავისი ვოზდუხამერით
Posted Image
Posted Image
ისრებით ნაჩვენებია გადახსნის ადგილები
Posted Image
აი ისიც ჩვენი მეგობარი სახელად დროსელი;)
ყურდღება მიაქციეთ მარცხენა ქვედა მხარეს წითლად აღნიშნულია შნური მასა რომელიც აუცილებლად ისევ ისე უნდა დაგეს როგორც მოხსნამდე იყო და იმავე ბოლტით რადგან როგორც ჩანს ეს პოლტი ციტა სხვა მასალითაა დამზადებული და ვიზუალურად არანაირად არ განსხვავდება სხვებისგან ამიტომ დანიშნეთ რამენაირად რომ არ აგერიოთ დანარჩენი ძალიან მარტივად იხსნება დროსელის კორპუსის მოხსნისშემდეგ დავინახავთ ორაკლატკის რგოლს რომელიც მრავალჯერადი გამოყენებისაა ტუმცა შეიძლება დაზიანებულიც იყოს დაზიანების შემთხვევაში მიდიხართ დაშლილებში და ეძებთ ნუ არ ფუჭდება რაა და ტყუილად არ დაუწყოთ ძებლა ძალიან ფრთხილად გაწმინდეთ რაიმე რბილი ქსოვილით ისე უმჟობესია თუ არ შეაწუხებთ მაინც არ გვიშლის ხელს არაფერში
ამაზეა მეგიბრებო საუბარი
Posted Image
მორჩა დროსელი მოხსნილია მომილოცავს ყველაფერი კოკაკოლა :D :D ;)
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
1

#4 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 05 March 2010 - 17:28

ყველაფრის შემდეგ მივდივართ მაგიდასთან რათა ძალიან არ დავიძაბოთ მოკლედ წინასწარ მოწყობილ ადგილას დაიმახსოვრეთ სამუშაო იუვილერული სიზუსთით უნდა შესროლდეს ძალიან ნაზათ რბილი სხლსახოცებით თითქოს უსაყვარლეს ქალს ეფერებით არ ვხუმრობ დამიჟერეთ იმიტომ რომ ეს ნაწილი ზეზუსტი მოწობილობაა წინააღმდეგ შემთხვევაში კალიბრცია დაგჭირდებათ რომელიც ჩვენს ვაი ხელოსნებთან 30-50 ლარი ღირს ისიც თუ გააკეთებენ ნორმალურად მაგრამ ვისაც აუდის კლუბელები ყავს მეგობრები მათ ამისი არ უნდა შეეშინდეთ არა ძმებო?? :rolleyes: ;)
აი ჩვენი ზმურტლიანი დროსელიც სხვადასხვა რაკურსით
Posted Image

Posted Image


Posted Image უსაშინლეს მდგომარეობაშია ხომ მეთანხმებით??
დაწყეთ გაწმენდა ძმებო ზემოთ უკვე ნახსენები სითხით
Posted Image
ჩემს შემთხვევაში ეს სითხე იქნა გამოყენებული
Posted Image
საგულდაგულო და ფაქიზი გაწმენდის შენდეგ ასეთი შედეგი უნდა მიიღოთ
Posted Image
ესეც უკანა მხარე
Posted Image
მოკლედ დროსელი გაწმენდილი და მზადაა დასაყენებლად მაგრამ არ იჩქაროთ ეს მექნიმური მხარის გაწმენდაა მაგრამ რადგან მოხსნილი დროსელი უპრიანი იქნებოდა ჩაგეხედა მის ელექტრონულ განყოფილებაში ანუ გვენახა ელექტრო სისტემა :) მისი ნახვა არც თუ ისე ძნელია გადმოვაბრუნოჲ დროსელის კორპუსი და უკანა მხარეს ასეთი სურათი გადაგვეშლება
Posted Image
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
1

#5 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 05 March 2010 - 17:49

თვითონ კორპუსი ძალიან ადვილი დასაშლელია წითელი ისრებიტ ნაჩვენებია ის ადგილები რომელი ადგილებიდანაც მოსახსნელია პატარა ზაჟიმები ჩვეულებრივი ატვიორკით ძალიან ფრთხილად ვაძრობთ ამ ზაჟიმებს ისე ნუ იზამთრომ ამოხტეს და დაკარგით
აი ასე ვხსნით დაახლოებით
Posted Image
მას შემდეგ რაც 6 ზაჟიმი მოხსნილია თხელი ატვიორკის პირს შევყიბთ ერთი კუთხიდან და ნაზა ავზევთ პლასტმასის დაფას
აი ასე
Posted Image
და რას ვხედავთ??? ასე გამოიყურება დაშლილი დროსელი ჩაბინძურებული და ყველაფრის თავი და თავი
Posted Image
ესეც დიდი მასშტაბით
Posted Image
ეს დაფის მხარე და ესეც ძირითადი კლასტერები ელექტრო სენსორები
Posted Image
აბა მითხარით ეგეთ მდგომარეობაში შეიძლება ნორმალურად ემუშავა ამ მექანიზმს???? პასუხია არა
ძალიან ფრთხილად ეს ყველაფერი შებერვით და ურბულესი ნაჭრით ალბად უმჯობესია ღეროსე დამაგრებული ბამბიტ მშრალად გავწმინდოთ ისე რონ ელექტრო სენსორები არ გავღუნოთ ხოლო დაფა შეიძლება თავისუფლად გაიწმინდოს
გაწმენდის შემდეგ დფას ვარუნებთ თავის ადგილას და ვამაგრებთ ზაჟიმებით
Posted Image
ყველაფერი ნათქვამია და ახსნილი დანარჩენი ყველაფერს უკურიგითობით ვაყენებთ:) როდესაც ყველაფერი დაყენებულია თავის ადგილას და აწყობილია ვაყენებთ დამცველს ვაბრულებთ თვის ადგილზე მინუავოი კლემად და ეგაა ახლა მხოლოდ დარჩა შემოწმება ჩვენი შესრულებული სამუშაოსი

ვჯდებით საჭესთან და ვიწყებთ დაქოქვას შეიძლება გაზის პედლის მიხმარება დაგჭირდეთ იმირომ რომ ჩახსნილი შლანგები შეივსოს ბენზინით დაქოქვის შემდეგ ვიწყებთ მოძრაობას თავიდან ძალიან ცუდად სანამ კომპიუტერი ისწავლის თვითსწავლებიტ ახლიდან ფუნქციონირებას და 10-15 კილომეტრის გავლის შემდეგ ყველაფერი რიგზეა და ვტკბებით იმით რომ მანქანა მაგრა საკაიფოდ მუშაობს ჩემს შემტხვევაში ტახომეტრის ისარი რომ დახტუნაომდა გაშეშებული დგას ახლა და ძვრა არ აქვს წვამაც დაიკლო სავარაუდოდ 1 ლიტრი ცოტა მეტიც

ისე უმჯობესია ამ ყველაფრის შემდეგ კომპიოტერული დიაგნოსტიკა შეცდომების წაშლა და ადაპტეციაც კიდევ ერთხელ ვიმეორებ თუ რათქმა უნდა აუდელებთან მეგობრობ ამის პრობლემა არ გაქვს

ვსო ძმებო სულ ესაა რაც მინდოდა მეთქვა და თქვენთვის გამეზიარებინა...... მომავალ შეხვედრამდე თუ ტექსტში ასოები აკლია ნუ დამძრახავთ მერე შევასწორებ
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
2

#6 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 05 March 2010 - 18:53

ეს ისეთი თემაა - აუდიშიც უნდა გაიხსნას ლინკი, რომელიც აქეთ მოდის ;)

ვამაყობ შენი ასეთი მიდგომით! B)

-----

თანამედროვე ყველაფერი კი არ არის კარგი. რა ცუდია, შენი ავტომობილის სიმძლავრე ამ 4 დაროჟკაზე როცა არის დამოკიდებული :angry:

Posted Image
Posted Image
0

#7 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 06 March 2010 - 00:31

კი ალექს გეთანხმები მაგრა ტეხავს მაგრამ პლიუსებიც აქვს ეს ბევრად მარტივი კონტრუქციაა ვიდრე ჩემი ძველი მანქანის ანუ გოლფ 3 ვენტო იმას ბევრედ რტული კონტრუქცია აქვს
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
0

#8 User is offline   Kabuu profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 22-May 16
  • Car:Vw
  • კოლოფი:Manual
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:70
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:Aaa-897

Posted 27 September 2016 - 11:07

Gამარჯობა ზმა მკავს ჯეტა 2.0 მექანიკა 2001 დაქოქვიტ კარგად იქოქება მარა მატორი როგორც გახურდება გაჩერებულზე ტახომეტრი თამაშობს 8 ფა 9 შუა მატორზეც ემჩნევა ხმას იცვლის მაგდროს.წყლის დაჩიკის შტიკერი ჩავხსენი ფა მაგდროს 9 გაჩერდა ტახომეტრი და აგარ თამაშობს.იქნებ იცოდეთ რისი ბრალია. დაჩიკი კარგად მუშაობს წყლის გაზომვაზე
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));