Audi Club Georgia: ტურბოსთან დაკავშირებული პრობლემები - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (27 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share ტურბოსთან დაკავშირებული პრობლემები ტურბინას ერხევა? აქ განვიხილოთ!!!

#21 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 24 November 2010 - 12:21

ferdinandge
მიმართე პროფილაქტიკას - თეატრი ათონელის გვერდზე. აუდისთან მუშაობის კარგი სტაჟი აქვთ

მათ უკეთ იციან "თუ რამეა" სად მიგასწავლონ
Posted Image
0

#22 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 24 November 2010 - 14:01

Mr.Ika-მ სადაც ააწყობინა თავისი ტურბინა, მგონია რომ იქაც ესმით საქმე... ნუ რამდენად პატიოსანი ხალხია ეგ უკვე სხვა თემაა :)
სანაპიროზე არის ეგ პროფილაქტიკა, არ მისული ძველი მანქანების ბაზრობასთან, ხელმარცხნივ...
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#23 User is offline   KIM111 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 568
  • Joined: 26-October 10
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1,8T
  • გამ. წელი:1997
  • ნომერი:KIM-111

Posted 27 November 2010 - 15:01

დილიით ტურბინის ზუილი როო მესმის, რატო?
0

#24 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 27 November 2010 - 23:10

KIM111

ციტატა

დილიით ტურბინის ზუილი როო მესმის, რატო?

დილით ცივზე თუ გულისხმობ ტურბინა არ არი.....
0

#25 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 28 November 2010 - 11:04

dato_dato

ციტატა

დილით ცივზე თუ გულისხმობ ტურბინა არ არი.....

მანქანას რო დაქოქავ, 1.8ტ-ზე და დილით ოდნავ არ გახურებ, რო დაძრავ დიდი ხმა აქვს ტურბინას :) მაგრამ ამ დროს იტყვნებაკიდეც.. დილით იმიტომ ისმისუკეთ ტურბინის ხმა..

ძრავი არაა გახურებულიდა დატვირთვას ტურბინა იღებს :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#26 User is offline   A4 Maniac profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 479
  • Joined: 16-November 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:2000

Posted 29 November 2010 - 00:22

შეკითხვა მაქვს, ტურბო როდესაც ფუჭდება რა ნიშნები აქვს მანქანას, როგორ იგრძნობა მისი გაფუჭება და გაფუჭების შემთხვევაში რამდენად შესაძლებელია მანქანით სიარული?.....
WWW.MYAUDI.GE
0

#27 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 29 November 2010 - 00:46

A4 Maniac

ციტატა

შეკითხვა მაქვს, ტურბო როდესაც ფუჭდება რა ნიშნები აქვს მანქანას, როგორ იგრძნობა მისი გაფუჭება და გაფუჭების შემთხვევაში რამდენად შესაძლებელია მანქანით სიარული?.....

ძლივს ივლის, შეიძლება გაბოლოს და ა.შ. სიარული არაა მიზანშეწონილი
Posted Image
0

#28 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 29 November 2010 - 09:48

A4 Maniac
1. წვა იმატებს.
2. გაწევა საააააგრძნობლად იკლებს.
3. ძრავის ხმა მატლობს დატვირთვებზე.
4. შიძლება გაბოლოს თეთრად (გააჩნია აზიანებას)
5. აჩქარება 2500-3000 ბრუნის შემდეგ გაცილებით ცუდია.
6. ზეთი იკლებს.. ჯერ დიდი რაოდენობით არა.. მაგრამ თუ მეტად დაზიანდა შეიძლება 15 წუთში ჩამოგიცალოს ძრავიდან ზეთი. :) (დაზიანების დონეს გააჩნია)



რაც შეეხება სიარლს:

სიარული შეიძლება.. თუ ისე არის გაფუჭებული რო ზეთს არ ღვრის, ანტიფრიზს არ აშრობს, არ გადააქვს ვიხლოპში მაშინ შეიძლება სიარული..

და თუ ეს სიმპტომები აქვს და ფულიც არ გვაქვს, რომ შევაკეთოთ ან სხვა ვიყიდოთ, დღეს დავდებ სურათებს თუ როგორ უნდა გადაკეთდეს ტურბინა ისე, რომ ატმოსფერულზე იმუშაოს :D
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#29 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 29 November 2010 - 10:06

A4 Maniac
ჩემი მაგალითად ზეთს "არ ეძმაკაცება" :( ამ თემის პირველ გვერდზე სურათებიც დევს ჩემი ტურბინის...

ციტატა

1. წვა იმატებს.
2. გაწევა საააააგრძნობლად იკლებს.
3. ძრავის ხმა მატლობს დატვირთვებზე.
4. შიძლება გაბოლოს თეთრად (გააჩნია აზიანებას)
5. აჩქარება 2500-3000 ბრუნის შემდეგ გაცილებით ცუდია.

ესენი ნორმაში აქვს ... :makoooo:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#30 User is offline   nazgo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 50
  • Joined: 16-December 10
  • Audi:a4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • ცხენის ძალა:260
  • გამ. წელი:2008

Posted 28 December 2010 - 18:48

გაუმარჯოს... დღეს ცოტა წავიგაზავე ნუ ცოტაზე უფრო მეტიც :yes: და მერე ეზოში ავხადე კაპოტს და გაწითლებული იყო ტურბინა რაზეც არის დამაგრებული რაგაც რკინა როა დიდი მსუქანა მარცხენა მხარეს დაბლა მემგონი მანდაა ტურბინა ხო თუ არ ვცდები არ ვიცი და არ შეიმჩნიოთ :D :D :D პრობლემა ხო არაა ??????? ტიპტრონზე გადავრთე და გამაოცა ისეთები ქნა აქამდე მარტო ტრასაზე მქონდა გამოცდილი მაგრამ ქალაქში უფრო შეეტყო რა არის გიჟივით იყო
0

#31 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 28 December 2010 - 18:53

nazgo

ციტატა

გაუმარჯოს... დღეს ცოტა წავიგაზავე ნუ ცოტაზე უფრო მეტიც და მერე ეზოში ავხადე კაპოტს და გაწითლებული იყო ტურბინა რაზეც არის დამაგრებული რაგაც რკინა როა დიდი მსუქანა მარცხენა მხარეს დაბლა მემგონი მანდაა ტურბინა ხო თუ არ ვცდები არ ვიცი და არ შეიმჩნიოთ პრობლემა ხო არაა ??????? ტიპტრონზე გადავრთე და გამაოცა ისეთები ქნა აქამდე მარტო ტრასაზე მქონდა გამოცდილი მაგრამ ქალაქში უფრო შეეტყო რა არის გიჟივით იყო

რო არ გაწითლებულიყო ეგ იქნებოდა პრობლემა :D
აი მაგალითად ჩვენი კლუბელი სანიკიძე ისე აწითლებს თავის ტურბინას და მერე ეს წითელი ტურბინა ისე ანათებს
რომ ღამე ფარებს აღარ რთავს ხოლმე... :laughing:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#32 User is offline   nazgo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 50
  • Joined: 16-December 10
  • Audi:a4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • ცხენის ძალა:260
  • გამ. წელი:2008

Posted 28 December 2010 - 19:00

გამოხმაურების ნახვაmambu said:


რო არ გაწითლებულიყო ეგ იქნებოდა პრობლემა
აი მაგალითად ჩვენი კლუბელი სანიკიძე ისე აწითლებს თავის ტურბინას და მერე ეს წითელი ტურბინა ისე ანათებს
რომ ღამე ფარებს აღარ რთავს ხოლმე...


:drinks: ვეცდები უფრო მაგრად გავაწითლო ხოლმე მაშინ ;)
0

#33 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 28 December 2010 - 21:37

nazgo

ციტატა

:drinks: ვეცდები უფრო მაგრად გავაწითლო ხოლმე მაშინ ;)

მერე ბენზინის ეკონომია არ მოგინდეს და უცებ არ ჩააქრო თორე ვეღარ გააწითლებ
მინიმუმ 1 წუთი მაინც ამუშავე ჩაქრობამდე როცა ეგრე გააწითლებ.......
0

#34 User is offline   nazgo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 50
  • Joined: 16-December 10
  • Audi:a4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • ცხენის ძალა:260
  • გამ. წელი:2008

Posted 29 December 2010 - 10:42

გამოხმაურების ნახვაdato_dato said:


ხო არა ეგ ვიცი არასდროს არ ვაქრობ ეგრევე ყოველტვის ვაცლი 1 წუთზე მეტსაც ;)
0

#35 User is offline   g_khardziani profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 03-January 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.5TDI
  • გამ. წელი:1998
  • ნომერი:000-000

Posted 03 January 2011 - 12:27

მყავს აუდი 2.5TDI, ზეთი არ გასდის არსად, ტურბინის რადიატორიდან შემწოვ კალექტორში შემსვლელი შლანგია სველი ზეთით. გამოცვლიდან 4000კმ მაქ გავლილი და უკვე 3 ლიტრი ზეთი შემიჭამა. დამეხმარეთ რისი ბრალი შეიძლება იყოს, მაღალ აბაროტებზე იწყებს ჭამას.ტურბინა? თუ კეთდება თბილისში.მადლობა ყველას
0

#36 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 03 January 2011 - 12:30

g_khardziani

ციტატა

მყავს აუდი 2.5TDI, ზეთი არ გასდის არსად, ტურბინის რადიატორიდან შემწოვ კალექტორში შემსვლელი შლანგია სველი ზეთით. გამოცვლიდან 4000კმ მაქ გავლილი და უკვე 3 ლიტრი ზეთი შემიჭამა. დამეხმარეთ რისი ბრალი შეიძლება იყოს, მაღალ აბაროტებზე იწყებს ჭამას.ტურბინა? თუ კეთდება თბილისში.მადლობა ყველას

ბოლავს?

1. თუ ბოლავს ტეთრად ტურბინის ბრალია.. (ოღონდ ორთხლში არ აგერიოს)

2. გააჩნია სემშვებ კოლექტორის მილი როგორაა სველი. ყველა ტურბირებული ძრავის აგ მილი სველია. მითუმეტს ზამთარში..

3. თუ არცე ბოლავს, არც საგანგაშოიდა სველი მილი მაშინ უკვე ძრავის პრობლემაა. კოლცო და არ ვიცი რა შეიძლება ზრავში იყოს კიდე..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
1

#37 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 03 January 2011 - 12:31

g_khardziani
გაუმარჯოს კიდევ. ერთჯერად ტექ.კითხვებში გიპასუხე ამაზე :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#38 User is offline   g_khardziani profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 03-January 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.5TDI
  • გამ. წელი:1998
  • ნომერი:000-000

Posted 03 January 2011 - 12:33

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 03 January 2011 - 12:30 , said:

g_khardziani

ბოლავს?

1. თუ ბოლავს ტეთრად ტურბინის ბრალია.. (ოღონდ ორთხლში არ აგერიოს)

2. გააჩნია სემშვებ კოლექტორის მილი როგორაა სველი. ყველა ტურბირებული ძრავის აგ მილი სველია. მითუმეტს ზამთარში..

3. თუ არცე ბოლავს, არც საგანგაშოიდა სველი მილი მაშინ უკვე ძრავის პრობლემაა. კოლცო და არ ვიცი რა შეიძლება ზრავში იყოს კიდე..



გამომდინარე იქედან რო დიზელია თეთრი ბოლი არ აქვს ,მაგრამ მაღალ აბაროტზე აშავებს უკან ყველაფერს(შეიძლება ამიტომაც არ ჩანს თეთრი ბოლი) ვიღაცას ვაჩვენე და ტურბინის ფრთებიაო დამოკლებული, დიდი შატკა არა აქვსო, ეგ ფრთები რომც შევცვალო ზეთს მაინც იკლებს და ვფიქრობ აზრი არ აქვს...
P.S. შემშვებ კოლექტორთან აქვს პატარა კლაპანი რომელიც ჩაქრობისას იღება და იხურება(ვფიქრობ წნევის დამცლელი უნდა იყოს) აი მანდედანააქ გამოჯონილი ზეთს და მოთხვრილია მთელი შლანგი. 2 თვეა რაც ვიყიდე და ვცდილობ მოვარჯულო რა

This post has been edited by g_khardziani: 03 January 2011 - 12:36

0

#39 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 03 January 2011 - 12:42

g_khardziani

ციტატა

გამომდინარე იქედან რო დიზელია თეთრი ბოლი არ აქვს ,მაგრამ მაღალ აბაროტზე აშავებს უკან ყველაფერს(შეიძლება ამიტომაც არ ჩანს თეთრი ბოლი) ვიღაცას ვაჩვენე და ტურბინის ფრთებიაო დამოკლებული, დიდი შატკა არა აქვსო, ეგ ფრთები რომც შევცვალო ზეთს მაინც იკლებს და ვფიქრობ აზრი არ აქვს...
P.S. შემშვებ კოლექტორთან აქვს პატარა კლაპანი რომელიც ჩაქრობისას იღება და იხურება(ვფიქრობ წნევის დამცლელი უნდა იყოს) აი მანდედანააქ გამოჯონილი ზეთს და მოთხვრილია მთელი შლანგი. 2 თვეა რაც ვიყიდე და ვცდილობ მოვარჯულო რა

დიზელი არაფერ სუაშია მეგობარო თეთრ კვამლთან :) (თეთრი კვამლი ზეთის არის, გადატანილი ზეთი როდესაც ვიხლოპში იწვის :)

ამიტომ ვამობობ.. გააჩნია ზეთი რამდენია დაღვრილი და მილი რამდენადაა დასვრილი..

რაც შეეხება ფრთებს. ფრთები არაფერ შუაშია ზეთის კლებაში.. მთავარი მანდ ლატუნის ტულკაა, რაშიც ღერძი ჯდება და ზეთი სადაც ტრიალებს..


ამიტომ თუ ტურბინის ბრალია ჯობია შეაკეთო, არაა ეგ პრობლემა..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#40 User is offline   g_khardziani profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 03-January 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.5TDI
  • გამ. წელი:1998
  • ნომერი:000-000

Posted 03 January 2011 - 12:45

გამოხმაურების ნახვაMr ika, on 03 January 2011 - 12:42 , said:

g_khardziani

დიზელი არაფერ სუაშია მეგობარო თეთრ კვამლთან :) (თეთრი კვამლი ზეთის არის, გადატანილი ზეთი როდესაც ვიხლოპში იწვის :)

ამიტომ ვამობობ.. გააჩნია ზეთი რამდენია დაღვრილი და მილი რამდენადაა დასვრილი..

რაც შეეხება ფრთებს. ფრთები არაფერ შუაშია ზეთის კლებაში.. მთავარი მანდ ლატუნის ტულკაა, რაშიც ღერძი ჯდება და ზეთი სადაც ტრიალებს..


ამიტომ თუ ტურბინის ბრალია ჯობია შეაკეთო, არაა ეგ პრობლემა..



ხო ეგ თეთრი ბოლი ვიცი საიდანაც ჩნდება , პროსტა მაღალ აბაროტზე ისე აშავებს უკავ იმ შავ ბოლში თეთრის დანახვა ძნელია ამას ვგულისხმობდი. თბილისში კეთდება სადმე ? ხო ვერ მიმსასწავლი
0

  • (27 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

4 User(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));