Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: ტურბოსთან დაკავშირებული პრობლემები - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (27 Pages)
  • +
  • « First
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share ტურბოსთან დაკავშირებული პრობლემები ტურბინას ერხევა? აქ განვიხილოთ!!!

#401 User is offline   NFS-110 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 23-June 13
  • Car:VW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:115
  • გამ. წელი:2001

Posted 28 October 2013 - 23:02

View Postoto8, on 28 October 2013 - 11:57 , said:

NFS-110

ტურბინი შეკეთება პრობლემა არ არის . იმუშავებს ჯიგრულად . რაც შეეხება მაგ კონკრეტულ მანქანას აუცილებლად ნახე კარფაქსი ...ეგეთი მანქანები რაც ეგ არის კოპარტზე რედკია ..რაღაც ჭირს სავარაუდოდ .. კარფაქსი ნახე . 5 K ღირს მგონი ..თურ ამე სერიოზული არ ჭირს

ვნახავ კარფაქსზე და თუ არაფერი სერიოზული 5K ღირს ხო ეგ მანქნაა?
და რა მაინტერესებს გარბენს დიდი ყურადღება მიაქციეო ყველა მეუბნება, 130 და ზემოთ მაგ მოდელს უკვე პრობლემები ეწყებაო და ეგ ნაღდია?
0

#402 User is offline   tornike82 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,888
  • Joined: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

Posted 28 October 2013 - 23:06

View PostNFS-110 said:

130 და ზემოთ მაგ მოდელს უკვე პრობლემები ეწყებაო და ეგ ნაღდია?

კი ნაღდია :yes: FSI ძრავის გამო :kluchebi:
Posted Image
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#403 User is offline   shotagulo profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,650
  • Joined: 15-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Car:Porsche 911
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.6
  • ცხენის ძალა:320
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:OO 911 OO

Posted 28 October 2013 - 23:59

View Posttornike82 said:

FSI ძრავის გამო

თავიდედისას ჭამას იწყებსო :D
911 is Loading ....
0

#404 User is offline   NFS-110 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 23-June 13
  • Car:VW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:115
  • გამ. წელი:2001

Posted 29 October 2013 - 00:39

View Posttornike82, on 28 October 2013 - 23:06 , said:

კი ნაღდია :yes: FSI ძრავის გამო :kluchebi:

უფრო ვრცლად რო მიტხრათ მაინც რა ემართება მადლობელი დაგრჩები
0

#405 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 29 October 2013 - 09:47

NFS-110
ძრავი ხდება გასაწმენდი. ნამწვავს იკიდებს.. დიდიც არაფერი იდეაში.. პატარა დანახარჯი და ყველაფერი მწყობრში დგება.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#406 User is offline   XOXOXO profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 734
  • Joined: 24-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2FSI
  • ცხენის ძალა:350
  • გამ. წელი:2006

Posted 29 October 2013 - 17:02

NFS-110

ამას გადახედე და მიხვდები რაზეა ლაპარაკი

My link

ეხლა გავწმინდე კაკრას ჩემი ძრავი ამ ინსტრუქციის და tornike82-ს დახმარებით, რისთვისაც უღრმესი მადლობა მას :kluchebi:
0

#407 User is offline   NFS-110 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 23-June 13
  • Car:VW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:115
  • გამ. წელი:2001

Posted 29 October 2013 - 20:08

მადლობა ბიჭებო და რა მაინტერესებს მაგ ჩარევას რამდენი გარბენის შემდეგ საჭიროებს?

და ოდესღაც როცა მიაღწევს ჩემი მომავალი რაში იმ გარბენს როცა ეგ საჭიროებს გაწმენდას კლუბელიც ვიქნები თქვენი და ვიდვიჟენიებ, კი დამეხმარებით არა მაგ საქმეში? :D

This post has been edited by NFS-110: 29 October 2013 - 20:11

0

#408 User is offline   tornike82 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,888
  • Joined: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

Posted 29 October 2013 - 20:11

View PostNFS-110 said:

მაგ ჩარევას რამდენი გარბენის შემდეგ საჭიროებს?

ეგრე ვერ გაიგებ გააჩნია როგორ უვლიდა პატრონი
Posted Image
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#409 User is offline   NFS-110 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 23-June 13
  • Car:VW
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:115
  • გამ. წელი:2001

Posted 29 October 2013 - 20:19

View Posttornike82, on 29 October 2013 - 20:11 , said:

ეგრე ვერ გაიგებ გააჩნია როგორ უვლიდა პატრონი

კეთილი

ვარიატორები წინა ვედუშებზე პრობლემური კარობკაა ხო?
სჯობს ქუატრო იყიდო ჩვეულებრივი ტიპტრონიკით არა?
0

#410 User is offline   tornike82 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,888
  • Joined: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

Posted 29 October 2013 - 20:29

View PostNFS-110 said:

სჯობს ქუატრო იყიდო ჩვეულებრივი ტიპტრონიკით არა?

რათქმაუნდა კვადრო ჯობია :yes:
Posted Image
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#411 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 30 October 2013 - 09:31

ცოტა არა თემატურად წავიდა აქ საუბარი :)

და ოფდება ოთახი! :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#412 User is offline   KIP-070 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 14-December 11
  • ქალაქი:ბათუმი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:131
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:KI-777-PS

Posted 14 November 2013 - 23:04

გამარჯობათ!

მოკლედ 2.5 ტურბო დიზელი, ვაძლევ გაზს და მანქანა ვეგ გარბის ტახომეტრი ვარდება ზემოთ და მანქანა ვერ ქაჩავს:)ტურბო არ ირთვება. ხელოსანმა გასინჯა და საწვავის ფილტრთან არის დამაგრებული ჰაერის ელექტრო კომპრესორი და ეგ არის დაბრედილიო. ვინ ეთანხმება?
ან კიდევ ვის შეუძლია რომ მაშოვნინოს 1J0 906 627 B ? და ასე რომ მომიწიოს ცოტა ხნით სიარული (გაზაობის გარეშე) ხომ არაფერი დაუშავდება ძრავს?
მადლობა წინასწარ
0

#413 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 18 November 2013 - 09:50

KIP-070

View PostKIP-070 said:

მოკლედ 2.5 ტურბო დიზელი, ვაძლევ გაზს და მანქანა ვეგ გარბის ტახომეტრი ვარდება ზემოთ და მანქანა ვერ ქაჩავსტურბო არ ირთვება. ხელოსანმა გასინჯა და საწვავის ფილტრთან არის დამაგრებული ჰაერის ელექტრო კომპრესორი და ეგ არის დაბრედილიო. ვინ ეთანხმება?
ან კიდევ ვის შეუძლია რომ მაშოვნინოს 1J0 906 627 B ? და ასე რომ მომიწიოს ცოტა ხნით სიარული (გაზაობის გარეშე) ხომ არაფერი დაუშავდება ძრავს?
მადლობა წინასწარ

სალამი. კომპიუტერი არ გიწერს მაგ სენსორს??
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#414 User is offline   KIP-070 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 14-December 11
  • ქალაქი:ბათუმი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:131
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:KI-777-PS

Posted 23 November 2013 - 10:54

View PostKIP-070, on 14 November 2013 - 23:04 , said:

გამარჯობათ!

მოკლედ 2.5 ტურბო დიზელი, ვაძლევ გაზს და მანქანა ვეგ გარბის ტახომეტრი ვარდება ზემოთ და მანქანა ვერ ქაჩავს:)ტურბო არ ირთვება. ხელოსანმა გასინჯა და საწვავის ფილტრთან არის დამაგრებული ჰაერის ელექტრო კომპრესორი და ეგ არის დაბრედილიო. ვინ ეთანხმება?
ან კიდევ ვის შეუძლია რომ მაშოვნინოს 1J0 906 627 B ? და ასე რომ მომიწიოს ცოტა ხნით სიარული (გაზაობის გარეშე) ხომ არაფერი დაუშავდება ძრავს?
მადლობა წინასწარ


ესეიგი, ბევრი ვეძებე ინტერნეტში და მივაკვლიე ამ პრობლემას.. თურმე ეს ელექტრომაგნიტური კლაპანი შესაძლებელია დაშალო და გაწმინდო, მე ბენზინში გავრეცხე და ავაწყვე.. მანქანა ისევ "რაკეტაა" .. მოკლედ თუ ვინმეს აქვს ეს პრობელემა, არ იყიდოთ თეგეტაში 150 ლარი და აუდის ცენტრში 130 ლარი ჯდება ჩამოტანა.
1

#415 User is offline   KIP-070 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 14-December 11
  • ქალაქი:ბათუმი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.0
  • ცხენის ძალა:131
  • გამ. წელი:2006
  • ნომერი:KI-777-PS

Posted 23 November 2013 - 13:18

View PostMr ika, on 18 November 2013 - 09:50 , said:

KIP-070

სალამი. კომპიუტერი არ გიწერს მაგ სენსორს??

თვითონ მანქანის კომპიუტერი არაფერს არ წერდა. უბრალოდ მანქანას გაწევა არ ქონდა
0

#416 User is offline   alecoder profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 05-February 13
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0 T
  • ცხენის ძალა:200
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:KIK-640

Posted 02 December 2013 - 12:36

სალამი,
შაბათს შევცვალე რემენი, ორი როლიკი, დამჭიმი და წყლის პომპა. შევაცვლევინე აქ რეკომენდირებულ ხელოსანს - სერგოს ( ელიავაზე რომ მუშაობს ). რომ დავშალეთ, ინტერქულერის შლანგები მოხსნა და საკმარისზე მეტი ზეთიუ გადმოიღვარა იქიდან. თვითონაც მითხრა და მეც შევატყვე რომ მაგდენი ზეთი არ უნდა იღვრებოდეს. ტურბინასთან არის პრობლემა.

მაინტერესებს რემონტის ფარგლებში საჭირო ნაწილებს სად ყიდულობთ ხოლმე ? Rockauto - ზე და Ecstuning - ზე კიტებია, ნაწილები ვერ ვნახე. შეკეთებისთვის კიდე უამრავი ტუტორიალი მოვიძიე და მემგონი განსაკუთრებული სირთულე არ არის რემონტში. იქნებ მიმასწავლოთ კარგი რესურსი საიდანაც ტუბინინის ნაწილები გამოგიწერიათ.
0

#417 User is offline   porxila profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 884
  • Joined: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

Posted 02 December 2013 - 14:01

KIP-070

Quote

ვაძლევ გაზს და მანქანა ვეგ გარბის ტახომეტრი ვარდება ზემოთ და მანქანა ვერ ქაჩავს

იგივე პრობლემა მაქვს მე 1.8ტ-ზე, რა ვუშველო არ ვიცი ოღონდ... ტახომეტრი მაღლა მიდის, ძრავი ღმუის და რეაქცია ნული :( სტარტი აქვს უბრალოდ ვერ წარმოიდგენთ როგორი ზანტი
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#418 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 02 December 2013 - 14:02

porxila
სანახავია, ესე ძნელია რამის თქმა..

მოდით შაბათს და შევხედოთ
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#419 User is offline   ანრი ფუტკარაძე profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,781
  • Joined: 25-January 13
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:335
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AU-108-DI

Posted 02 December 2013 - 15:46

View Postporxila, on 02 December 2013 - 14:01 , said:

KIP-070

იგივე პრობლემა მაქვს მე 1.8ტ-ზე, რა ვუშველო არ ვიცი ოღონდ... ტახომეტრი მაღლა მიდის, ძრავი ღმუის და რეაქცია ნული :( სტარტი აქვს უბრალოდ ვერ წარმოიდგენთ როგორი ზანტი

3.0 და მორჩა ეგ ღმუილები და ყმუილები :)
და რაც ხარჯი აქვს მეტი და თუ უფრო "კაპრიზნია", აუდის პატრონი არა უყურებს მაგ 150-200 ლარ სხვაობას თვეში .
:)
ვექტრიდან აუდის ყიდვა, ეგ სხვა საკითხია :)
გაოფებას აქვს ადგილი და არ მიპასუხოთ :)

This post has been edited by ანრი ფუტკარაძე: 02 December 2013 - 15:47

Posted Image


0

#420 User is offline   Ratson profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,365
  • Joined: 03-August 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S3 8L
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:2xx
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:LYL-383

Posted 03 December 2013 - 00:42

3.0 ზე ყ. ძრავის დედას #@$#$!@@##%@^#$#$# :D ბევრს წვავს ვერ დადის საერთოდ 1.8ტ 150 ცხენისძალიანი ბ5 აიღე მე რაც მყავდა 200 $ ჩიპი და მიკას მანქანას ისე ვეღადავებოდი ვაჟას მეორე შუქნიშანთან რო იყო თამარაშვილის ჩასახვევთან ვიყავი ხოლმე :D + ნაწილები იაფია ზოგადად ძრავის მახავიკს რო თხოვო გაჩუქებენ ელიავაზე :) და 3.0 ის მახავიკი ღირს მარტო 800 $ კიდე გავაგრძელო ? :)) და თუ საქმეში გაინტერესებთ 2.3 იანი მაზდა მყავს ტიპტრონიკი და როცა გინდათ სადაც გინდათ ვასიამოვნებ 3.0 ბ6 ს :))
Posted Image
0

  • (27 Pages)
  • +
  • « First
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));