Audi Club Georgia: ტურბოსთან დაკავშირებული პრობლემები - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (27 Pages)
  • +
  • « First
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share ტურბოსთან დაკავშირებული პრობლემები ტურბინას ერხევა? აქ განვიხილოთ!!!

#501 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 10 July 2015 - 11:10

rehvi
შეკრებაზე მოდი შაბათს და შეგიმოწმებთ :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#502 User is offline   rehvi profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 31-August 14
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2003

Posted 10 July 2015 - 12:39

View PostMr ika, on 10 July 2015 - 11:10 , said:

rehvi
შეკრებაზე მოდი შაბათს და შეგიმოწმებთ :)

გაიხარე იკა, რომელზე იკრიბებით?
0

#503 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 11 July 2015 - 00:42

rehvi
6 საათიდან. ასტრა პარკთან
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#504 User is offline   Dima Slasher profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 13-July 15
  • Car:VW
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:VMV-137

Posted 13 July 2015 - 00:30

გამარჯობა. მყავს VW passat 1.8 T AEB ძრავით. გარბენი 200 000. დღეს გადავწყვითე გავწმინდო კარტერული გაზების სავენტილაციო ტრასა (трасса вентиляции картерых газов) და გაწმენდის დროს, ტურბინამდე რო მივედი, შევამოწმე (Осевой люфт лопастей), აღმოჩნდა: ჭანჭიკი იყო მოშვებული და ფრთები იდება კორპუსზე. გასაგებია რო საგანგაშოა, ვიზუალურად ფრთები მთელია, არსებობს თუ არა ადამიანი თბილისში ვინც გააკეთებს ვტულკებს ანუ გაარემონტებს ტურბინას? ვცდი ვიდეო მივამაგრო. წინასწარ დიდი მადლობა.

https://www.youtube....h?v=HeNMrb1jc_M

0:50 უყურეთ

This post has been edited by Dima Slasher: 13 July 2015 - 00:49

0

#505 User is offline   Dima Slasher profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 13-July 15
  • Car:VW
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:VMV-137

Posted 13 July 2015 - 10:26

მომცეს ლერის ტელ. 558250977 ნომერი, ვარკეტილის დასახლებაში, თუ არის ეს ადამიანი სანდო და კარგი ხელოსანი?
0

#506 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 13 July 2015 - 14:43

Dima Slasher
მაგაზე უკეთესად ვერავინ გაგიკეთებს!
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#507 User is offline   Dima Slasher profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 13-July 15
  • Car:VW
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:VMV-137

Posted 13 July 2015 - 19:30

მადლობა
0

#508 User is offline   beqa33 profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 28-August 15
  • Audi:A4
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:2.0T
  • ცხენის ძალა:211
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:ffo-784

Posted 28 August 2015 - 21:29

გამარჯობათ მყავს აუდი A4 2.0T 2005 ვასხავ 10W-40 mobils და იკლებს ზეთს თბილისიდან ბათუმამდე ნახევარი ლიტრა დაიმატა არ ბოლავს და შეიძლება რომ ტურბოს ბრალი იყოს?თუ უეჭველი მატორი ჭამს?
0

#509 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 30 August 2015 - 12:38

beqa33
ზეთი შეცვალე :) 10-40 რატო ასხავ?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#510 User is offline   sulo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 17-January 15
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:200>
  • გამ. წელი:2002

Posted 08 September 2015 - 17:33

სალამი ყველას :rolleyes:

მოკლედ ვარკეთილის მეურნეობაში მივაგენი ტურბოს ხელოსან ლერის, მანქანაც ეზოში ეყენა სავარაუდოდ მაგისი იყო ნომრების მიხედვით, მარა თვითონ არ დამხვდა მაგის "პაძელნიკი ბესო" იყო და მაგას ველაპარაკე და ეხლა ტელეფონით მაგასთან მქონდა კონტქატი და ამ დღეებში უნდა მივიყვანო და ვინც იცით ხო სწორად ვარ მისული? სანდო ხელში ხო ვტოვებ? ანუ ეგ ბესო და ლერი ხო ნაღდად ერთი კამანდაა ეგ მაინტერესებს? :unsure:
Best Regards
T.Sulava
0

#511 User is offline   koba profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,614
  • Joined: 07-December 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8 T
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AUD-005

Posted 21 September 2015 - 00:11

ლერის ეზოში სხვა ტურბინის ხელოსანი ვერ იქნებოდა... ;)
Posted Image
0

#512 User is offline   giojero profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 04-July 14
  • Audi:allroad
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AUD000

Posted 01 March 2016 - 02:39

გაუმარჯოს კაი ხალხს ამ შაბათს იქნებით შეკრებაზე თუ არ შეგაწუხებთ გაწევა მოაკლდასავით და შევამოწმოთ ტურბოს მუშაობა

This post has been edited by giojero: 01 March 2016 - 02:42

0

#513 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 01 March 2016 - 21:57

giojero
სალამი, წესით ვიქნებით და მოდი შევამოწმოთ
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#514 User is offline   giojero profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 04-July 14
  • Audi:allroad
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:250
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AUD000

Posted 02 March 2016 - 00:11

Mr ika
გაიხარე ძმაო
0

#515 User is offline   Deep profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 14-April 16
  • ქალაქი:თელავი
  • Car:VW Passat B5.5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170HP
  • გამ. წელი:2002

Posted 14 April 2016 - 14:38

გამარჯობათ მეგობრებო. დიდი იმედი მაქვს გამოცდილი ადამიანების აზრს მაინც მოვისმენ და რჩევებს რაც მთავარია. მეგობრებო, მაქვს პრობლემა. მოკლედ, მყავს ვოლკსვაგენ პასატი, 2002 წლის მოდელი, ეგრედწოდებული B5.5, ძრავი 1.8 ტურბოა, ზეთს მიწვავდა და მაყუჩიდან ბოლავდა, ძრავი ხელოსანს დავაშლევინე და „კლაპნის სალნიკები“ და „კოლიცოები“ შევცვალე, ავაწყეთ ძრავი და ზეთს 10-ჯერ მეტს წვავს. პირველად რომ დავქოქე აწყობის შემდეგ, საშინლად ბოლავდა მაყუჩიდან, ხელოსანმა მითხრა, რომ რადგან ზეთს წვავდა დაშლამდე, კოლექტორი იყო გამოსაწველი და ამიტომ ბოლავდა, ხოლო რომ გამოიწვებოდა შეწყვეტდა ბოლვას. მეც დავუჯერე, წამოვიყვანე ავტომობილი და 140კმ გავატარე დაახლოვებით, ამ დროის განმავლობაშიც ბოლავდა, შემდეგ ზეთმა ამინთო, ვნახე ზეთის შუპი და ახალი ჩასხმული ზეთი მინიმუმზე იყო, ანუ 150 კილომეტრზე საშუალობ 2.5-ზე მეტი ზეთი დამიწვა, გზაში დამტოვა, ღამე პერევალზე გავათიე, იქნებ დამეხმაროთ, თუ გაქვთ კომპეტენცია ამის ან გამოცდილება, რას შეიძლება ეს გამოეწვია თუ „სალნიკებიც“ და „კოლიცოებიც“ შევცვალე? თქვენი დიდი იმედი მაქვს გამოხმაურების. წინასწარ გმადლობთ!
0

#516 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 14 April 2016 - 14:49

Deep
სალამი.
ტურბო აგქვს დაზიანებული ემგობარი და ტურბო უნდა გააკეთებინო. მაგიტომ ბოლავდა. თეთრი ან ლურჯში რო გადადის მაგ ფრად გაბოლავდა :)

მაგ ხელოსანს აღარასოდეს მიყვანო მანქანა! :D
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#517 User is offline   Deep profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 14-April 16
  • ქალაქი:თელავი
  • Car:VW Passat B5.5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170HP
  • გამ. წელი:2002

Posted 14 April 2016 - 14:51

View PostMr ika, on 14 April 2016 - 14:49 , said:

Deep
სალამი.
ტურბო აგქვს დაზიანებული ემგობარი და ტურბო უნდა გააკეთებინო. მაგიტომ ბოლავდა. თეთრი ან ლურჯში რო გადადის მაგ ფრად გაბოლავდა :)

მაგ ხელოსანს აღარასოდეს მიყვანო მანქანა! :D


მეც ასე ვფიქრობ მეგობარო, რა გავაკეთო? შესაძლებელია ტურბოს ჩახსნა რაიმე ფორმით, რომ გამოვრიცხო ძრავის ბრალეულობა?
0

#518 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 15 April 2016 - 20:16

Deep
ტურბოს ჩახსნა სესაძლებელია, მაგრამ დიდი წვალების მერე, მაგის გაკეთებას ძრავი დაშალო ჯობია. მაგრამ აზრი არ აქვს. ტურბო გაქვს დაზიანებული!
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#519 User is offline   Aleksandre profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 29-April 16
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:IXI-897

Posted 29 April 2016 - 01:20

გამრჯობა,
ამ ფორუმზე ახალი ვარ და პატარა დახმარება და რჩევა მჭირდება.
მყავს ა4 1.8ტ წინავედუში.
მოკლედ მანქანა ბოლავს ნაგრუზკებზე, მაგ თუ 5კაცი ჩავისვი და აღმართს მივადექი გაბოლავს ლურჯად შემდეგ წყნარად ვივლი აღარ ბოლავს. ან მარტო როდესაც ვარ და ცოტას რომ გავაწვალებ სვეტაფორზე გავჩერდები და უკან ხალხი იხრჩობა ბოლისგან 2-3 წუთი და აღარ ბოლავს. გაწევა როგორც ასეთი დაკარგული არ აქვს დაჟე ხანდახან არც ველოდები ხოლმე ისე გაწევს.
წინასწარ დიდი მადლობა.
0

#520 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 29 April 2016 - 08:56

Aleksandre
სალამი. 90% ტურბინის ბრალია.. ძალიან რო ცხელდება, ბრონზის ტულკიდან აოარებს და გადააქვს მაყუჩში, სადაც იწვება და ბოლავს. კარგია გაწევა რომ აქვს, ანუ მთავარი ღერძი ჯერ კარგ მდგომარეობაშია, მაგრამ კარგი იქნბეა დროულად თუ გააკეთებთ. შეიძლება წლები იყოს მასე, მაგრამ სეიძლება უცებ დაზიანდეს და სულ დაცალოს ზეთი
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

  • (27 Pages)
  • +
  • « First
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));