Share ტურბოსთან დაკავშირებული პრობლემები ტურბინას ერხევა? აქ განვიხილოთ!!!
#523
Posted 14 August 2016 - 14:12
მოგესალმებით.ჩემს ა4 1.8ტ აქვს პრობლემა.ტურბინა ისე არ ხსნის და არ წურავს როგორც ადრე შვრებოდა,4000 5000 აბაროტიდან უჩირს.ამასთანავე ბოლომდე რო დაადგამ გაზსს გაჩერებულზე ბოლავს,ბოლი არის შავი.(შავი უფრო ჩანს)თუ მანქანა დატვირთე აშკარად ეტყობა რო ზეთს მაგრად ჩამს.ამის შემდეგ შევცვალე ტურბო და მაგაზეც იგივეა რაც წინა ტურბოზე,არადა შლანგებს მაგრად ბერავს,2500 აბაროდიან სტვენას იწყებს,რაც გამოვცვალე კომპზე არშემიერთებია და და შეიძლება მაგის ბრალი იყოს რო შუსტრად არ მუშაობს?ზეთს ისევ იკლებს
(დამეხამრეთ და გამარკვიეთ თუ რა შეიძლება იყოს პრობლემა..დიდი მადლობა წინასწარ

#527
Posted 13 September 2016 - 13:20
გამარჯობათ!
იქნებ ვინმე დამეხმაროთ...
1.4 TSI - 3200 აბაროტიდან მანქანა აღარ მიდის, აკეთებს რაღაც ჩარტყმას და შემდეგ თოთქოს ტურბინა საერთოდ აღარ გაქვსო ისე მიდის, აღარც ხმა აღარც წევა... შეავაერთე უამრავ დიაგნოსტიკაზე - არაფერი. ბოლოს ცენტრშიც შევამოწმებინე ვერაფერი გაიგეს, არაფერს წერს დაზიანებაშიო და ძააან სულელები რო არ გამოსულიყვნენ ტურბინას აქვს დარხეული ამეების სენიაო... ვნახე ტურბინა და არანაირი "შატკა" არანაირი ბოლვა და ზეთის კლება... 3200 მდე მიდის იდეალურად როგორც უნდა მიდიოდეს და 3200 დან როგორც უტურბინო ისე აგრძელებს...
P.S
ტურბოზე რომ დგას ეგ კლაპანიც მოვხსენი იდეალური ახალივითაა...
HELპ
იქნებ ვინმე დამეხმაროთ...
1.4 TSI - 3200 აბაროტიდან მანქანა აღარ მიდის, აკეთებს რაღაც ჩარტყმას და შემდეგ თოთქოს ტურბინა საერთოდ აღარ გაქვსო ისე მიდის, აღარც ხმა აღარც წევა... შეავაერთე უამრავ დიაგნოსტიკაზე - არაფერი. ბოლოს ცენტრშიც შევამოწმებინე ვერაფერი გაიგეს, არაფერს წერს დაზიანებაშიო და ძააან სულელები რო არ გამოსულიყვნენ ტურბინას აქვს დარხეული ამეების სენიაო... ვნახე ტურბინა და არანაირი "შატკა" არანაირი ბოლვა და ზეთის კლება... 3200 მდე მიდის იდეალურად როგორც უნდა მიდიოდეს და 3200 დან როგორც უტურბინო ისე აგრძელებს...
P.S
ტურბოზე რომ დგას ეგ კლაპანიც მოვხსენი იდეალური ახალივითაა...
HELპ
#529
Posted 08 October 2016 - 22:39
გამარჯობა, ტურბინა შევაკეთებინე ადრე, ქონდა კლაპნის პრობლემა, ეხლაც დაეწყო რაღაც პრობლემები, ან ძალიან მაღალ აბაროტზე ხსნის, ან საერთოდ არ ხსნის და ან თითქოს ხსნის მაგრამ ისევ ეცემა სიმძლავრე შემდეგ ისევ ხსნის (სცწრაფად იცვლება სიმძლავრე, თითქოს რაღაც ბოჭავსო), როგორ მოვიქცე? ისევ კლაპნების ბრაია ვითომ? (AUDI ა4, 1.8 ტორბოა, კვადრო)
#531
Posted 01 November 2016 - 23:18
ferdinandge, on 21 November 2010 - 14:10 , said:
თქვენთან დავპოსტავ თუარ გეწყინებათ.
მოკლედ მყავს პასატი 1.8ტ და გაწევა არ აქვს და ბენზინს ბევრს წვავს. გამოვუცვალე ფილტრები და დროსელიც გავაწმენდინე მაგრამ შედეგი ვერ მივიღე აი ვიდეოც გადავუღე რისი ტრაკიაქვს მანქანას ამ ეტაპზე ეგარის მისი შესაძლებლობა
ვფიქრობ რომ ტურბოს ბრალია
( და თქვწენ რას იტყვით?
P.S. ასევე ვფიქრობ სვეჩებზე რადგან გუშინ გაჩერებულზე გაზს მივადგი რამოდენიმეჯერ და გლუშიტელთან ასფალტი სულ დაასველა ვფიქრობ რომ სრული წვა არ მიდის მატორში ან კატალიზატორზე (კატალიზატორი ჩახსნილიაქ მაგრამ იქნებ ის რაღაც სეტკებს რო უტენიან ის არის გაბიდნული და ვერ გამოდის ჰაერი გარეთტ კარგად, იმიტო რო ნამწვის სუნს აყენებს სალონში და რო გააჩერებ და გადმოხვალ მანქანიდან მაშინაც დგას გარეთ).
მოკლედ მყავს პასატი 1.8ტ და გაწევა არ აქვს და ბენზინს ბევრს წვავს. გამოვუცვალე ფილტრები და დროსელიც გავაწმენდინე მაგრამ შედეგი ვერ მივიღე აი ვიდეოც გადავუღე რისი ტრაკიაქვს მანქანას ამ ეტაპზე ეგარის მისი შესაძლებლობა
ვფიქრობ რომ ტურბოს ბრალია

P.S. ასევე ვფიქრობ სვეჩებზე რადგან გუშინ გაჩერებულზე გაზს მივადგი რამოდენიმეჯერ და გლუშიტელთან ასფალტი სულ დაასველა ვფიქრობ რომ სრული წვა არ მიდის მატორში ან კატალიზატორზე (კატალიზატორი ჩახსნილიაქ მაგრამ იქნებ ის რაღაც სეტკებს რო უტენიან ის არის გაბიდნული და ვერ გამოდის ჰაერი გარეთტ კარგად, იმიტო რო ნამწვის სუნს აყენებს სალონში და რო გააჩერებ და გადმოხვალ მანქანიდან მაშინაც დგას გარეთ).
მეც ზუსტად იგივე პრობლემა მაქვს A4 1.8ტ გაწევა არაქვს ბევრს წვავს და სალონში ნამწვის სუნი შემოდის კატლიზატორი არაქვს. რისი ბრალია ხოარგაგირკვევიათ?
#536
Posted 15 March 2017 - 09:23
rtvelo
ესე აზრი არ აქვს გატესტვა, რადგან რამდენიმე ერთი და იგივე მოდელი რო აიღო, ყველა სხვა და სხვა დროს აჩვენებს, რადგან საკმაოდ მოძველდა დამხოლოდ ტურბოს მუშაობაზე არაა დამოკიდებული აჩქარება.
შემოწმებით მექანიკურად, ხელით მოწმდება
ესე აზრი არ აქვს გატესტვა, რადგან რამდენიმე ერთი და იგივე მოდელი რო აიღო, ყველა სხვა და სხვა დროს აჩვენებს, რადგან საკმაოდ მოძველდა დამხოლოდ ტურბოს მუშაობაზე არაა დამოკიდებული აჩქარება.
შემოწმებით მექანიკურად, ხელით მოწმდება

OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#538
Posted 15 January 2019 - 14:39
სალამი მეგობრებო! ჩემი A6-ი ზეთს კარგავს, როგორც მითხრეს, ტურბინებიდან ასხამს ბევრს. ვერც თეგეტა, ვერც აუდის სერვის ცენტრი ვერ აკეთებს, უნდა გამოცვალოო. როგორც ვიცი შესაძლებელია შეკეთება. რაიმე რჩევას ან ხელოსნის კონტაქტს ხომ ვერ მომწერდით? ზოგადად, აუდის კარგი მცოდნე ხელოსანი მჭირდება, ამისთვის პირველ რიგში და შემდეგ კიდევ რაღაც სხვა წვრილმანების სანახავად. მადლობა წინასწარ!