Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: ტალკატელების ხმა - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share ტალკატელების ხმა

#1 User is offline   kostia profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 24-April 11
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:28
  • გამ. წელი:1999

Posted 24 April 2011 - 22:32

გაუმარჯოს გუშინ შევიძინე A6 2.8 ძრავით,დღეს შევცვალე ზეთი ჩავასხი ბიზოლი 5W-40 და მატორიდან ისეთი ხმა მოდის თითქოს დიზელიაო უფრო ტალკატელების ხმას გავს, ზეთის ბრალი იქნება თუ მატორს აქ რამე პრობლემა? მადლობა წინასწარ.
0

#2 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 24 April 2011 - 23:01

kostia
კეთილი იყოს შენი პოსტი ამ ფორუმზე...

Quote

ჩავასხი ბიზოლი

ჯერ პირველი პრობლემა ესაა :) ჯობია გამოცვალო და მერე ნახო რა ხმა ექნება... ან ვინ გირჩია ეს ჩაასხიო?

და თუ სხვა ზეთზეც მსგავსი ხმა ქონდა..

1. გააწმენდინე ლაპა..

თუ ამან არ უშველააა

2. შეამოწმე ზეთის ნასოსი..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#3 User is offline   kostia profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 24-April 11
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:28
  • გამ. წელი:1999

Posted 24 April 2011 - 23:23

ზეთის თემებს გადავხედე შელის 10w60 ჩავასხა რას მირჩევთ? ლაპის ბრალი არამგონია რო იყოს მატორი მაგრა მუშაობს სხვა მხრივ სქელი ზეთი ხო არ უნდა 82000 მლი აქვს გავლილი დილით თითქოს სუფდად მუშაობს არ აქვს მაგხელა ხმები რო გაცხელდება მერე უმატებს მაგრა, მეკიტხებიან დიზელიაო.
0

#4 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 25 April 2011 - 00:03

kostia
შენი ტურბირებული ძრავი რო იყოს იდეალური იქნებოდა, მაგრამ ეგ არ არის საჭირო შენი ძრავისთვის..

5X30 ან 5X40... შეიძლება შელიც...
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#5 User is offline   SHOTIKO profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 911
  • Joined: 23-February 11
  • ქალაქი:Kutaisi
  • Car:Jeep Grand Cherokee (wk)
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.7
  • ცხენის ძალა:238
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:SHT-111

Posted 25 April 2011 - 00:26

მე ვფიქრობ 10-40 უნდა. ჩემ მანქანაზე კარგად მიდის 124000 აკვს GAVLILI ეხლა თუ არ დამიწვა მერე ჩავასხამ 5-40
SHT-111
0

#6 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 25 April 2011 - 22:44

View Postkostia, on 24 April 2011 - 23:23 , said:

ზეთის თემებს გადავხედე შელის 10w60 ჩავასხა რას მირჩევთ? ლაპის ბრალი არამგონია რო იყოს მატორი მაგრა მუშაობს სხვა მხრივ სქელი ზეთი ხო არ უნდა 82000 მლი აქვს გავლილი დილით თითქოს სუფდად მუშაობს არ აქვს მაგხელა ხმები რო გაცხელდება მერე უმატებს მაგრა, მეკიტხებიან დიზელიაო.

ძალიან დაბალი გარბენი აქცს. თუ კომპრესია არ აქვს დაკარგული ძრავს, 10wXX სიბლანტის არ ჩაასხა. კაკრაზ ცუდი ზეთი აფუჭებს ტალკატელებს (მათ შორის 10w40).

ხმას რაც შეეხება, თუ გაცხელების მერე აქვს - ეგ ან შესაძლოა ჯაჭვის ღვედი (ცეპი) იყოს მობერებული, ან უფრო ხშირი - როლიკები გაქვს შესაცვლელი ელემენტარულად :)
Posted Image
0

#7 User is offline   GALUSTA profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 245
  • Joined: 24-March 11
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:QGG-601

Posted 25 April 2011 - 23:29

Quote

მატორიდან ისეთი ხმა მოდის თითქოს დიზელიაო

იგივე პრობლემა მაქვს A4 1.8ტურბოზე. მარა ძრავის რემენი თავისი როლიკებით და მთელი ატრიბუტიკით შევცვალე ეხლახანს. ზეთი ჩავასხი 10W40 და მაგისი ბრალი იქნება? 195კმ გარბენზე რა ზეთი ჩავასხა რას მირჩევთ?
Power Of Quattro
0

#8 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 25 April 2011 - 23:58

View PostGALUSTA, on 25 April 2011 - 23:29 , said:

იგივე პრობლემა მაქვს A4 1.8ტურბოზე. მარა ძრავის რემენი თავისი როლიკებით და მთელი ატრიბუტიკით შევცვალე ეხლახანს. ზეთი ჩავასხი 10W40 და მაგისი ბრალი იქნება? 195კმ გარბენზე რა ზეთი ჩავასხა რას მირჩევთ?

შენც რომ ჩაგესხა ნორმალური ზეთი არ იქნებოდა ურიგო. თორემ ძრავის რესურსი სერიოზულად კლებულობს (ხოლო ტურბინის რესურსი საერთოდ ქრება).

ტალკატელების ხმა საშიში არაა, ეგაა რომ მოცვდა ცოტა ფოლადი და ღარი გაჩნდა რასპრედვალთან.


კაკრაზ ცუდი შეზეთვით იცვითება ეგ ადგილი ინტენსიურად, ჩნდება ეგ ზემოაღნიშნული ღარი და კაკუნიც უჩნდება ძრავს.
Posted Image
0

#9 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 26 April 2011 - 00:09

GALUSTA

Quote

იგივე პრობლემა მაქვს A4 1.8ტურბოზე. მარა ძრავის რემენი თავისი როლიკებით და მთელი ატრიბუტიკით შევცვალე ეხლახანს. ზეთი ჩავასხი 10W40 და მაგისი ბრალი იქნება? 195კმ გარბენზე რა ზეთი ჩავასხა რას მირჩევთ?

ტურბოს მოკლავ... ამიტომ გადახედე ტურბოკომპრესორის ოთახს და ასევე ზეთების ოთახს...





ამ ფორუმზე ხომ ყველანაირი რჩევაა დაწერილი და თან პრაქტიკაში გამოცდილი, ნუ დაიზარებთ, გადახედეთ და მიყევით რჩევებს. ახალ პრობლემებს ნუ შეიქმნით...
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#10 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 26 April 2011 - 00:23

Quote

ამ ფორუმზე ხომ ყველანაირი რჩევაა დაწერილი და თან პრაქტიკაში გამოცდილი, ნუ დაიზარებთ, გადახედეთ და მიყევით რჩევებს. ახალ პრობლემებს ნუ შეიქმნით...

+2.8 :yes:
Posted Image
0

#11 User is offline   kostia profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 24-April 11
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:28
  • გამ. წელი:1999

Posted 26 April 2011 - 22:36

დღეს შევცვალე ზეთი ჩავასხი შელის 10w-60 მარა ხმა მაინც აქვს საერთოდ არ დაიკლო :unsure:
0

#12 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 27 April 2011 - 14:46

View Postkostia, on 26 April 2011 - 22:36 , said:

დღეს შევცვალე ზეთი ჩავასხი შელის 10w-60 მარა ხმა მაინც აქვს საერთოდ არ დაიკლო :unsure:

გაცვეთილია ტალკატელი, ღარი აქვს გაჩენილი და რკინა-რკინას ურტყამს. აბა როგორ მოიკლებდა ხმას? :)
Posted Image
0

#13 User is offline   coupe profile Icon

  • ჭამა-სმის მინისტრი
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 6,330
  • Joined: 01-March 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:150
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:BB079ZZ

Posted 27 April 2011 - 22:27

kostia
ზეთის წნევა შეამოწმებინე და სანამ ზეთს შეცვლიდი ხმა ქონდა?

ამოწმებენ მატორისტები 20ლ. ჯდება მანომეტრით!
Fuck snow... I need big turbo...
0

#14 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 28 April 2011 - 11:03

იცოცხლოს ცოტა ხანი ამ თემამ... მოგვიანებიტ დაიხურება...


მსგავსი კითხვების შემთხვევაში, მიმართეთ თემას --- ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#15 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 28 April 2011 - 23:11

mambu

Quote

მსგავსი კითხვების შემთხვევაში, მიმართეთ თემას --- ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი

:yes: ბატონო მოდერო!
Posted Image
0

#16 User is offline   kostia profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 24-April 11
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:28
  • გამ. წელი:1999

Posted 30 April 2011 - 01:00

აუდი არ დაიკაგება ჩვენ დავბრუნდებით MALE.................

View Postkostia, on 30 April 2011 - 00:58 , said:

აუდი არ დაიკაგება ჩვენ დავბრუნდებით MALE.................
,, ახლციხე''
0

#17 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 30 April 2011 - 01:09

kostia
ახალციხიდან შემოდიხარ ძმა? მაგარია და მიხარია...
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#18 User is offline   kostia profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 24-April 11
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:28
  • გამ. წელი:1999

Posted 01 May 2011 - 21:32

გარბენი ჩამოყრილი ქონია წეღან შევამოწმე დაახლოვებით ეხლა უნდა ქონდეს 170000 მილი როგორც ვიანგარიშე :mad: გუშინ დავშალეთ მატორი როლიკები კაია პომპას ცოტა შატკა ქონდა და შევცვალე ორივე კრიშკა ავხადეთ და ყველაფერი იდეალურ მდგომარეობაში იყო რაც ზევიდან ჩანდა რასპედვალებიც და ცეპიც, მატორიც სულ ყვიტელი იყო შიგნიდან,ხვალე კარტერს მოვხსნი ვნახავ რა ხდება. და ერთ რაღაცას დავაკვირდი 2-3 ჯერ გაზს რო მივცემ სადღაც 10 წამი ჩუმდება მერე ისევ კაკუნობს.
0

#19 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 01 May 2011 - 22:56

kostia

Quote

გარბენი ჩამოყრილი ქონია წეღან შევამოწმე დაახლოვებით ეხლა უნდა ქონდეს 170000 მილი როგორც ვიანგარიშე გუშინ დავშალეთ მატორი როლიკები კაია პომპას ცოტა შატკა ქონდა და შევცვალე ორივე კრიშკა ავხადეთ და ყველაფერი იდეალურ მდგომარეობაში იყო რაც ზევიდან ჩანდა რასპედვალებიც და ცეპიც, მატორიც სულ ყვიტელი იყო შიგნიდან,ხვალე კარტერს მოვხსნი ვნახავ რა ხდება. და ერთ რაღაცას დავაკვირდი 2-3 ჯერ გაზს რო მივცემ სადღაც 10 წამი ჩუმდება მერე ისევ კაკუნობს.

ლაპა ნახე აუცილებლად და ნასოსიიიიიიიიიიიიიიიიიიი.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#20 User is offline   nerzzz profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,828
  • Joined: 08-February 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:RSR-255

Posted 02 May 2011 - 01:04

ტალკატელებიო?!გიდრო იყენია ტო?! არ ვიცი ეგ ძრავი მე საერთოდ სიმართლე რო გითხრათ, მარა ბმწს ვიცი მე :D ვისაც დამართნია იმის ბრალია ხოლმე იქ რო დიდი პრაბეგი აქ მანქანებს და სქელ ზეთზე ამუშავებენ უკვე, ჩამოიყვანს ვიღAც ბარინგა მერე ჩამოყრის პრაბეგს და ვინც იყიდის ხევს თხელ ზეთს ხონია ცინცხალი პრაბეგით ყავს მანქანა,აიკიდებს ხმას მერე დროთა განმავლობაში ეგრევე თუ არ აგაზავე ვერც გაიგებ,ეგაა რა :D ისევ ზეთი გააჩუმებს თუ გააჩუმებს მაგ შემთხვევაში ოღონდ ისიც ნელ ნელა თუ გაგიმართლა :D
Posted Image
0

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));