Share Autimatic Transmission პრობლემები, შეკეთება
#561
Posted 28 May 2014 - 10:33
მუხიანიდან თემქაზე რო გადადიხარ, პოლიცისს შენობაა მარჯვნივ. უეჭველი დაინახავ, მაგას გასცდები და სადღაც 30 მეტრში მარჯვენა მხარეს რესტორანია, მაგ რესტორნის უკან, ქვედა მხარეს არიან ეგ ბიჭები.
დათო ლობჟანიძე და დაგეხმარება
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#563
Posted 28 May 2014 - 21:33
მადლობა

_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
#564
Posted 09 June 2014 - 20:20
#565
Posted 10 June 2014 - 09:57
სალამი. ჯერ აუცილებლად ნახე ძრავის და გადაა\ცემათა კოლოფის რეზინები რა მდგომარეობაშია და თუ კარგებია აუცილებლად სეცვალე ზეთი. ჯერ არ მოკიდო ტვინს ხელი. ზეთის შეცვილდან 300-400 კილომეტრის მერე ექნება შედეგი და თუ იგივე სიმბტომი დარჩა მაშინ ტვინის ბრალია
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#566
Posted 10 June 2014 - 13:22
მადლობა გამოხმაურებისთვის,ეგ მეც ვიფიქრე მარა ეჭვს იწვევს ის გარემოება რომ მხოლოდ მე-3 დან მეორეში რო გადააქვს მაშინ აქვს დარტყმა სხვა სიჩქარეებში იდეალურადაა ყველაფერი,მარა მაინც შენს რჩევას გავითვალისწინებ და ყველაზე მარტივით დავიწყებ პირდაპირ ტვინს რო შევცვალო არ მინდა,და თუ იცით ბ7 ის კარობკაზე რომელიმე bmw ეს ტვინი ხო არ მიდის?როგორც მაგალითად ბ6 ზე მიდის მე-5 სერიის bmw-ის
#569
Posted 11 June 2014 - 18:13
kaxelomani, on 09 June 2014 - 20:20 , said:
გამარჯობა,
როგორც ჩანს ზეთი წყალდება.
ამ კაცს დაურეკე, გურუა ავტომატების: 577 415 539 საშა.
ვაკე-საბურთალოზე 'ვაკის სოსისის' ჩასახვევშივე სახლის ეზოში აქვს სერვის-ცენტრი. მიაკითხე და გაიარე კონსულტაცია.
kaxelomani, on 10 June 2014 - 13:41 , said:
კი hp19 ამ ნომრით თუა bmw-ს კარობკა მიდის
კი, ბმვ-ს იგივე კოლოფი უყენია, ოღონდ აუდიში quattro-ს ტორსენი აქვს ჩამატებული (იმათ არ აქვთ).
ძალიან მიკვირს რა უნდა მოსვლოდა. 6ე წელია დღედაღამ კოლოფს დაუნდობლად ვიყენებ და ჯერაც არ აქვს გარტყმები (E46-ს იყენია იგივე მოდელი).

#570
Posted 11 June 2014 - 18:45
გარტყმები ჩემ კარობკასაც დაეწყო, რაც ეკუ დავანასტროიკე. მაინტერესებს თუ იცი ავტომატურ კოლოფს (ჰიპრომუფტას) თუ ახასიათებს სცეპლენიის ბუქსაობის მსგავსი სიმპტომი როდესაც დაზიანებულია?
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
#571
Posted 11 June 2014 - 19:46
porxila, on 11 June 2014 - 18:45 , said:
გარტყმები ჩემ კარობკასაც დაეწყო, რაც ეკუ დავანასტროიკე. მაინტერესებს თუ იცი ავტომატურ კოლოფს (ჰიპრომუფტას) თუ ახასიათებს სცეპლენიის ბუქსაობის მსგავსი სიმპტომი როდესაც დაზიანებულია?
შენი ავტომატია და გაჩიპე?
1.8-ის კოლოფი უფრო სუსტია, ვიდრე ზედა კუბატურის კოლოფები.
კი, შეიძლება ბუქსაობდეს, როგორც გაცვეთილი მექანიკა

უზომო დრაგაობების შემდეგ, ჩემსას ზუსტად ეგ აქვს დაწყებული. რომ არ ვიცოდე, როგორი იყო - ვერ შევამჩნევდი, რომ ეგრევე აღარ მოდის მოჭიდებაში.
ანუ ეგაა ზუსტად გაცვეთილი ფრიქციონები (დეფაქტო გაცვეთილი სცეპლენია


#572
Posted 11 June 2014 - 21:06
კი 1.8ტ ავტომატია და გავჩიპე (სანი დამეხმარა). ალბათ ჩემთან ეგ ფრიქციონები ბოლომდეა გადადგურებული. სწორზეც კი საშინლად იძვრება თითქოს 2-ჯერ მძიმე კუზაო დაყავდეს ძრავს. შესაბამისად წვაც ძალიან მაღალია, ტრასაზე 10-11 ლიტრის ქვემოთ არ ჩამოდის საშუალო წვა (როცა მეორე 1.8ტ მყავს ვარიატორი და ტრასაზე 7-7.5ლიტრამდე ვაწვევინებ). არადა ძრავზე ყველა ცილინდრში თანაბრად 10 პსი იყო კომპრესია და ტურბინაც 18 პსი-მდე უბერავს. აღმართში რომ ვადგავ ბოლომდე რასაც ქვია ვერ მიდის და თითქოს დამწვრის სუნს აყენებს. არის ვითომ ამ კარობკის საშველი? ან შეკეთების საორიენტაციო ფასი რამდენი შეიძლება იყოს ხომ არ იცი? გამექანიკებაზე ვფიქრობდი, მაგრამ საკმაოდ ხარჯიანია (1000 დოლარამდე ჯდება როგორც მითხრეს), მაგრამ თუ ვერ ვუშველი ამ კარობკას ახალი ავტომატით შეცვლას ალბათ ისევ გამექანიკებას ვარჩევ...
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
#574
Posted 12 June 2014 - 22:49
ეგრე მომიწევს. ვარიატორი მეორეა (მუშაობს მხეცივით), ჩემი უბრალოდ ტიპტორნიკია. უფრო ადვილი გასაცოცხლებელი მგონია ვიდრე ვარიატორი
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
#575
Posted 13 June 2014 - 18:16
მემგონი ჩემი მაგალითი გამოგადგება.
სულ ახალი ნაყიდი როცა მყავდა (უკვე თითქმის 6 წლის წინ

ოდნავ გაზის მიდგმაზეც ხტებოდა წინ. სველზე მიდგმისას - აბუქსავებდა საკაიფოდ.
მერე ურიცხვი ადგილიდან ჩაჭერების შემდეგ (მ.შ. 3000აბაროტზე N-დან D-ში ჩაგდებით) - დაკარგა ეგ ადგილიდან დაძვრის სიფიცხე. მახსოვს, უფრო სვეჟი პასატმა ადგილიდან 1 კორპუსით გამასწრო (თუმცა II-ში დავეწიე და გავედი).
მას მერე კიდევ გავჩიპე და ეხლა უკვე II-დან პირველში რომ გადავიტან - ნაცვლად იმისა, რომ მაგრად აჩქარდეს - ძალიან ეზარება.
ეხლა ერთადერთი მაღალ სიჩქარეზე მიდის კარგად (III, IV, V სიჩქარეებში).

#578
Posted 29 July 2019 - 17:33