dato_dato, on 19 March 2010 - 10:52:29 PM , said:
dato_dato, on 17 March 2010 - 10:48:55 AM , said:
Quote
ქარხნის რეკომენდაციებით ზეთის შეცვლა არ არის საჭირო ტუ მანქანას ხმარობთ ჩვეულებრივ რეჟიმში და იმ შემთხვევაში
თუ მანქანა მუსჰაობს ნაგრუზკით (პრიცეპი, ხშირად დადიხართ ავტობანებზე მაქსიმალური სიჩქარით და ა.შ.)შესაძლებელია
ზეთის გამოცვლა 80000-120000კმ. პრაკტიკიდან ამ კოლოფების ავანყოფობა არის ჰიდრომუფტა და მასლონანოსი
სანამ ჩამოყარე ხო არ გახსოვს რა შეცდომა ეწერა. გააჩნია როგორ და რამდენ ხანს აბუქსავე შეიზლება იყოს დამწვარი
რამოდენიმე ფრიქციონების პაკეტი, დაუშლელად ვარავინ გეტყვის ზუსტად, მოიყვანე მანქანა გავსინჯავთ ხოდზე
ზეთის შეცვლა ამ შემთხევაში ან უშველის (თუ ზეთის ბრალი) ან არა, და თუ დარტყმები ძლიერია და მუდმივი
გამოცვლის მერე არსებობს შანსი რო საერთოდ გაჩერდება მანქანა, იმ შემთვევაში თუ ნაწილი(ები) 80% დაზიანებულია
მაგრამ ძველ ზეთზე მუშაობს და ახლის ჩასხმის შენდეგ მოემატება ზეთის წნევა და ვერ აიტანს (100დან 1-2 მანქანაზე)
ბევრი რო არ ვილაპარაკო მოიყვანე მანქანა რათი შევზლებ ყველაფრით და ყველანაირად დაგეხმარები
Jeims დიდი მადლობა გამოხმაურებისთვის
1. ჩემი მანქანა არის კვატრო
2. ჩამოყვანილია უსა-დან და არ ვიცი იქ რა რეჟიმში ხმარობდნენ და გამოცვლილია თუ არა ზეთი, გავლილი აქვს 200 000 კმ.
3. შეცდომა ნაღდად არ მახსოვს ზუსტად მაგრამ იყო მე-4 სიჩქარის შეცდომა და აიკიდა ყინულზე დრაივით ბუქსაობისას როცა გაუთიშე ანტიპრაბუქსოვაჩნი სისტემა და აკრიფა დიდი სიჩქარე ბუქსაობით რა დროსაც სავარაუდოდ გადაიტანა 23 და ბოლოს მე-4 სიჩქარეში რის მერეც გაჭედა კიდეც
4. დარტყმები ხშირი არ აქვს სულ რამოდენიმეჯერ შევამჩნიე და კიდე აქვს რაღაცნაირი უცოდინარისთვის შერუმჩნეველი ხმა რო გაცხელდება სიარულისას და პარკინგში გადაგაქვს რაღაცნაირი დაჩხრიალების ხმა მოდის კოლოფიდან, (ისმის იმ შემთხვევაში თუ დგეხარ და კარები გაქვს ღია)
მოკლედ მანქანას მოგიყვანთ და შეგამოწმწბინებთ როგორც კი მოვიცლი, წინასწარ დაგირეკავ და შეგითანხმდები
მაინც ვფიქრობ ზეთი და ფილტრი შევცვალო და ხომ ვერ მეტყვი: რა ღირს თქვენთან ზეთი რა ფირმისაა?
რა ღირს ფილტრი და რა ფირმისაა?
რა ღირს შეცვლა?
ასევე რო ჩავასხა მანოლის ფირმის შესაბამისი ზეთი რას იტყვი წავა და ვარგა თუ არა?
მე გამებუტე, თუ ბევრი კითხვა მაქვს?

მაპატიე ძამიკო, ჩემი ბრალია. ბევრი კითხვა ნორმალურია შენ შემთხვევაში
რაც ეხება ხმებს ხმებს და დარყმებს როგორც ვთქვი ჯობია რო მოიყვანო და რო მოისმინოს და გატესტოს ხელოსანი
ბევრად ჩენზე კარგად იცის რა და როგორ ხდება კოლოფში და რის ბრალი იქნება
რაც ეხება ზეთებს და ნაწილებს
ადგილზე - ESSO LT71141 - 35ლ FEBI 14738-30ლ (ორივე აუდის კლასიფიკაციით G052162A2 შემცვლელი,
ESSO ითვლებოდა როგორც ორიგინალი ZF-ის კლასიფიკაციით)
ფილტრი - 90ლ ორიგინალი ZF
შუასადები - 50ლ ორიგინალი ZF
ფილტრი+შუასადები - 70ლ არაორიგინალი
შეცვლა - 50 ორიგინალი თამაზი ან ორიგინალი მიშა



მანოლი AG052 (თუ არ ვცდები) ჩვენ არ გვაქვს, კლასიფიკაციით მიდის
ხარისხზე ვერ გეტYვი, ასხავენ, ჩვენც ვასხავთ თუ მოიტანს კლიენტი მერე გადიან
და როგორ მუშაობს და რამდენი ხანი არ ვიცით მეორე და მესამე დღეს არავინ დაბრუნებულა
მინდოდა ამ ზეთის შემოტანა რო არ დაიკარგოს კლიენტი მანოლი შედარები იაფიანია
შენთვის მამენტ შეილება მანოლის ჩასხმა თუ ზეთის ბრალი არ არის ზედმეტ ტანხას არ დაკარგავ
თუ საიდუმლო არ არის რამდენად გაძლევენ მანოლს
P.S.
თუ დააპირებ მოსვლას დაუკავშირდი Mr.Ika-ს წინასწარ